Grim over FC Twente: ''In vele facetten aan elkaar gewaagd''

16
Grim over FC Twente: ''In vele facetten aan elkaar gewaagd''

FC Twente neemt het vanavond in eigen huis op tegen RKC Waalwijk. De Tukkers zijn favoriet in De Grolsch Veste, maar RKC-trainer Fred Grim heeft vertrouwen in een goed resultaat.

"Als je kijkt naar de stand op de ranglijst heeft Twente grotere stappen gemaakt", zegt Grim in het Brabants Dagblad. "Kijk je naar de manier van spelen, denk ik dat we in vele facetten aan elkaar gewaagd zijn. De manier van spelen, de intenties."

Toch staat RKC Waalwijk op de vijftiende plek. "FC Twente heeft alleen makkelijker de goals kunnen maken. Ik denk dat het goed is dat we daar net als vorig jaar weer een punt pakken. Of zelfs meer. De vorm van de dag zal bepalend zijn", aldus Grim, die afgelopen weekend met RKC gelijkspeelde tegen SC Heerenveen.

"Tegen Heerenveen was de vechtlust en de passie zeer zeker aanwezig", geeft hij aan. "Er zat ook meer diepte en opportunisme in het spel dat resulteerde in een groot aantal voorzetten en schoten op doel. Nu is het een kwestie van doorzetten en doorpakken."

Vermoedelijke opstelling RKC: Lamprou; Bakari, Meulensteen, Touba, Quasten; Van der Venne, Anita, Tahiri; Ngonge, Damascan, John.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Nov 2020 om 22:27
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 27 Nov 2020 om 19:55
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:17
      Je hebt gelijk. Heerenveen is ook gewoon een goede ploeg. Rkc is niet te onderschatten.
    Speelde ruim een helft met een man meer
  • 27 Nov 2020 om 19:54
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:12
      Schnee von Gestern telt niet vanavond.
    Klopt, daarom vind ik het ook gruwelijk irritant dat veel mensen zeggen dat RKC een angstgegner is. Iets wat overigens voor thuiswedstrijden niet eens echt opgaat.
  • 27 Nov 2020 om 19:52
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:10
      Ik heb het over de laatste wedstrijden tegen rkc????? 3-0 3-3 4-0 dat zijn geen goede uitslagen.
    Uit of thuis.....wereld van verschil als het op RKC aankomt
  • 27 Nov 2020 om 19:17
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:13
      RKC speelde vorig weekend tegen Heerenveen. Maar haalde daar ook gewoon een punt tegen.
    Je hebt gelijk. Heerenveen is ook gewoon een goede ploeg. Rkc is niet te onderschatten.
  • 27 Nov 2020 om 19:13
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:26
      Klopt. De laatste aantal wedstrijden tegen rkc verliep niet goed in onze voordeel. Rkc maakte het az afgelopen weekend ook erg moeilijk.
    RKC speelde vorig weekend tegen Heerenveen. Maar haalde daar ook gewoon een punt tegen.
  • 27 Nov 2020 om 19:12
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:51
      Niet? De laatste 3 thuiswedstrijden 3-3, 2-0 en 3-1....
    Schnee von Gestern telt niet vanavond.
  • 27 Nov 2020 om 19:10
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:51
      Niet? De laatste 3 thuiswedstrijden 3-3, 2-0 en 3-1....
    Ik heb het over de laatste wedstrijden tegen rkc????? 3-0 3-3 4-0 dat zijn geen goede uitslagen.
  • 27 Nov 2020 om 19:07
    • Quote van 27 Nov 2020 om 16:43
      Hou op hoor allen opassem voor john en ngonnge
    jullie zitten weer te stressn twente wint gewoon 4-0 of meer
  • 27 Nov 2020 om 18:51
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:26
      Klopt. De laatste aantal wedstrijden tegen rkc verliep niet goed in onze voordeel. Rkc maakte het az afgelopen weekend ook erg moeilijk.
    Niet? De laatste 3 thuiswedstrijden 3-3, 2-0 en 3-1....
  • 27 Nov 2020 om 18:04
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:58
      De bal is rond, het kan alle kanten op gaan , het is 11 tegen 11 ..
    Heitinga tweetje
  • 27 Nov 2020 om 17:58
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:41
      Maak je maar niet druk, toen zagen de elftallen er veel anders uit.Zeker niet onderschatten, ons eigen spel spelen , dan komt het helemaal goed
    De bal is rond, het kan alle kanten op gaan , het is 11 tegen 11 ..
  • 27 Nov 2020 om 17:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:26
      Klopt. De laatste aantal wedstrijden tegen rkc verliep niet goed in onze voordeel. Rkc maakte het az afgelopen weekend ook erg moeilijk.
    Maak je maar niet druk, toen zagen de elftallen er veel anders uit.Zeker niet onderschatten, ons eigen spel spelen , dan komt het helemaal goed
  • 27 Nov 2020 om 17:26
    • Quote van 27 Nov 2020 om 17:16
      Onderschat vaak deze clubs niet. Heeft ons vaker de kop gekost
    Klopt. De laatste aantal wedstrijden tegen rkc verliep niet goed in onze voordeel. Rkc maakte het az afgelopen weekend ook erg moeilijk.
  • 27 Nov 2020 om 17:16