MATCHDAY I Roemeratoe keert na quarantaine terug in de basiself

442
MATCHDAY I Roemeratoe keert na quarantaine terug in de basiself

FC Twente opent vanavond speelronde 10 van de eredivisie in eigen huis tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd vangt om 20:00 uur aan.

De basiself is op een aantal plekken aangepast door trainer Ron Jans. Zo keert Godfried Roemeratoe terug in de basiself van de Tukkers. Hij keert terug uit quarantaine. Ook Gijs Smal begint in de basis. Tot slot mag Halil Dervisoglu de aanval gaan versterken als linksbuiten. 

Deze aanpassingen zullen ten koste gaan van Ramiz Zerrouki. Jayden Oosterwolde is er helemaal niet bij, want hij is geblesseerd. Ook Queensy Menig zal niet aanwezig zijn. De aanvaller zit in thuisisolatie na een coronabesmetting.

Aan de kant van de Brabanders missen Morad El Haddouti, Sylla Sow en James Efmorfidis.

Opstelling FC Twente: Drommel; Smal, Pleguezuelo, Pierie, Ebuehi; Roemeratoe, Bosch, Brama; Dervisoglu, Danilo, Cerny.

Wissels: De Lange, Van der Gouw, Staring, Hilgers, Selahi, Zerrouki, Bruns, Ilic, Van Leeuwen, Rots, Jeremejeff & Lamprou.

Opstelling RKC Waalwijk: Lamprou; Quasten, Touba, Meulensteen, Bakari; Tahari, Anita, Van der Venne; John, Stokkers, Ngonge Quasten, Ngonge

Wissels: Vaessen, Grim, Gaari, Olsak, Mulder, Nieuwpoort, Azhil, Lutondo, Daneels & Damascan.

 

442 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Nov 2020 om 14:34
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 28 Nov 2020 om 00:57
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:42
      Ikzeg. Aub. Ga ergens anders met alle respect de mensen voor de gek houden.
    Het heeft geen zin hierop te reageren. Dit is automatisch verzonden spam vanuit een server.....
  • 27 Nov 2020 om 22:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:08
      Zeker heeft fctwente meer kans tegen deze ploegen die veel ruimtes laten om zelf ook te voetballen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid tegen ajax en az en dat is ook geen schande. Vaak na een goede serie volgd een mindere periode bij veel clubs.
    Ikzeg. Jw. U heeft gelijk. Het zat er aan te komen, helaas hoop ik dat het nu weer anders wordt want knokken moet je tegen elke club ook rkc dus snel vergeten dit en weer er op of geen eten mentaliteit. Tonen.
  • 27 Nov 2020 om 22:45
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:42
      Ikzeg. Aub. Ga ergens anders met alle respect de mensen voor de gek houden.
    Dat is spam! Moet je rapporteren. Dan wordt het weggehaald.
  • 27 Nov 2020 om 22:42
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:25
      Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
    Ikzeg. Aub. Ga ergens anders met alle respect de mensen voor de gek houden.
  • 27 Nov 2020 om 22:42
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:18
      Persoonlijk heb liever dat ze de potjes tegen clubs zoals vanavond winnen.
    We hebben het altijd moeilijk met RKC dat is voor ons het Roda van vroeger, de grootste ANGSTGEGNER in de eredivisie.
  • 27 Nov 2020 om 22:40
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:29
      Devirsoglu heeft m.i. de tekortkoming dat hij teveel op de bal kijkt ipv over de bal. Ik zag minimaal 3 maal een medespeler compleet vrij staan en hij maakt dan telkens een andere beslissing met als balverlies tot gevolg. Speelt hij toch de juiste speler aan, dan is of de bal te hard of een halve meter achter de man. En jij hebt gelijk, door hem leverde het gevaar op voor ons eigen doel.
    Heel goed gezien!!
  • 27 Nov 2020 om 22:32
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:01
      nou....hij voorkwam de 3-0
    Ja precies, knappe redding weer. Helaas was de wedstrijd met de rust al gespeeld.
  • 27 Nov 2020 om 22:31
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      Oneerlijk dit zeg. RKC had moeten degraderen en had deze wedstrijd nooit mogen spelen.
    Dan hadden we vanavond nog tegenover elkaar gestaan....
  • 27 Nov 2020 om 22:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:57
      Jans moet er echt voor zorgen dat ze niet denken via een soort gallery play aan een wedstrijd te kunnen beginnen. En laten we wel zijn, met Dervisoglu begin in feite het probleem als je het goed analyseert. Daar ging bijna echt alles mis bij de mogelijkheden vooruit. Dus daar beginnen de tegenstoten en staat Twente op die momenten helemaal verkeerd.
    Devirsoglu heeft m.i. de tekortkoming dat hij teveel op de bal kijkt ipv over de bal. Ik zag minimaal 3 maal een medespeler compleet vrij staan en hij maakt dan telkens een andere beslissing met als balverlies tot gevolg. Speelt hij toch de juiste speler aan, dan is of de bal te hard of een halve meter achter de man. En jij hebt gelijk, door hem leverde het gevaar op voor ons eigen doel.
  • 27 Nov 2020 om 22:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:18
      Persoonlijk heb liever dat ze de potjes tegen clubs zoals vanavond winnen.
    Ja mee eens maar de praktijk laat het anders zien helaas.
    We hebben tegen Feyenoord en tegen PSV twee punten gepakt.
    Dus het scheelt maar 1 puntje........:-)
    Utrecht hadden we ook niet hoeven te verliezen maar toen speelden we ook niet sterk. Een week later wint Heracles met 4-1 van Utrecht.
    Het blijft raar dat voetbal.
  • 27 Nov 2020 om 22:25
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 27 Nov 2020 om 22:22
    Drinken de meesten die dit schrijven azijn?
  • 27 Nov 2020 om 22:18
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:11
      Klopt, AZ zie ik ons wel winnen. Ajax zou heel mooi zijn als we daar een puntje halen.
    Persoonlijk heb liever dat ze de potjes tegen clubs zoals vanavond winnen.
  • 27 Nov 2020 om 22:11
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:08
      Zeker heeft fctwente meer kans tegen deze ploegen die veel ruimtes laten om zelf ook te voetballen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid tegen ajax en az en dat is ook geen schande. Vaak na een goede serie volgd een mindere periode bij veel clubs.
    Klopt, AZ zie ik ons wel winnen. Ajax zou heel mooi zijn als we daar een puntje halen.
  • 27 Nov 2020 om 22:08
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:57
      Worden heel andere wedstrijden. Omdat AZ Ajax veel aanvallender spelen. Hoe raar het ook klinkt tegen dat soort ploegen heeft FC Twente meer kans.
    Zeker heeft fctwente meer kans tegen deze ploegen die veel ruimtes laten om zelf ook te voetballen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid tegen ajax en az en dat is ook geen schande. Vaak na een goede serie volgd een mindere periode bij veel clubs.
  • 27 Nov 2020 om 22:07
    Offday vandaag. Volgende week een mooie wedstrijd, een getergd Twente tegen een vermoeid Ajax.
  • 27 Nov 2020 om 22:04
    En ik blijf het zeggen er klopte echt iets niet met de schoenen van de Twente spelers en/of het gras. Op tal van belangrijke momenten gleden ze weg. Dat kun je niet nog een keer hebben. Trouwens was de blunder van Pieri eigenlijk wel de nekslag, omdat het al heel matig liep. Maar ook heel teleurstellend dat je geen verandering ziet in de 2de helft.
  • 27 Nov 2020 om 22:04
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:03
      Wat doe het forum vreemd krijg ik foutmelding plaatst die de reactie 3 x
    Gewoon kutsite.

    hahahahaha
  • 27 Nov 2020 om 22:03
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:57
      Jans moet er echt voor zorgen dat ze niet denken via een soort gallery play aan een wedstrijd te kunnen beginnen. En laten we wel zijn, met Dervisoglu begin in feite het probleem als je het goed analyseert. Daar ging bijna echt alles mis bij de mogelijkheden vooruit. Dus daar beginnen de tegenstoten en staat Twente op die momenten helemaal verkeerd.
    Zeker Dervisoglu moet het veld breed houden en loopacties maken. Wat wat hij deed is continu in de bal komen en veel al balverlies creëeren met zijn acties. Hopelijk is menig snel weer fit en Oosterwolde. Dan staat er een ander elftal met meer diepgang
  • 27 Nov 2020 om 22:03
    Wat doe het forum vreemd krijg ik foutmelding plaatst die de reactie 3 x
  • 27 Nov 2020 om 22:01
    Pierre prutser van Ajax pffff
  • 27 Nov 2020 om 22:01
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:53
      Mannen fijn weekend gewenst helaas een offday voor ons, op naar de volgende
    Zo is dat gewoon totale offday en we incl ik ff weer met de beentjes op de grond. Want het was een grote offday en dat hebben alle clubs weleens. Neemt niet weg dat ik hoop dat Oosterwolde, Dumic en Menig snel terug zijn. Maar we moeten gewoon kunnen accepteren dat we ook wel tegen een zeperd aanlopen , klaar om naar Ajax en AZ dat zullen hele andere wedstrijden zijn en we moeten niet te veel knaken we staan nog ruim in de top 10.maar vind Piri, Dervisoglou, en Smal het elftal zwakker maken ten opzichte met de gemiste spelers dat is vanavond wel duidelijk geworden. Maar nogmaals collectieve offday .
  • 27 Nov 2020 om 22:01
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:54
      Drommel heeft geen bal op goal gehad.
    nou....hij voorkwam de 3-0
  • 27 Nov 2020 om 21:59
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
    Zeker dit fctwente heeft een goede serie neer gezet nu een wanprestatie dat zat er een keer aan te komen. Dat is fctwente al jaren en dat zal de komende jaren ook niet veranderen. Rkc speelde een puike wedstrijd vanavond en heeft optimaal gebruik gemaakt van de fouten van fctwente.
  • 27 Nov 2020 om 21:59
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:57
      Jans moet er echt voor zorgen dat ze niet denken via een soort gallery play aan een wedstrijd te kunnen beginnen. En laten we wel zijn, met Dervisoglu begin in feite het probleem als je het goed analyseert. Daar ging bijna echt alles mis bij de mogelijkheden vooruit. Dus daar beginnen de tegenstoten en staat Twente op die momenten helemaal verkeerd.
    Maar FC Twente is ook niet in staat om zelf de wedstrijd te maken. Is nu gebleken tegen RKC en de Graafschap.
    Als ze tegen een goed verdedigend team moeten spelen wordt het lastig vooral als de tegenpartij snel op 0-2 komt. Is het over en uit. We creeeren daarna gewoon helemaal niets meer.
  • 27 Nov 2020 om 21:59
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
    Mwa dat lees ik hier niet zo sorry, we/ze waren vandaag sloapers van af het begin erg jammer. Zulke wedstrijden moet je winnen
  • 27 Nov 2020 om 21:58
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:53
      Mannen fijn weekend gewenst helaas een offday voor ons, op naar de volgende
    Zo denk ik er ook over, maar teleurstelling overheerst nu wel.
  • 27 Nov 2020 om 21:57
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
    Het is gewoon een off day. Volgende wedstrijd is het gewoon weer 11 tegen 11. Ze doen het tot nu toe gewoon erg goed en ik ben trots op de club
  • 27 Nov 2020 om 21:57
    Jans moet er echt voor zorgen dat ze niet denken via een soort gallery play aan een wedstrijd te kunnen beginnen. En laten we wel zijn, met Dervisoglu begin in feite het probleem als je het goed analyseert. Daar ging bijna echt alles mis bij de mogelijkheden vooruit. Dus daar beginnen de tegenstoten en staat Twente op die momenten helemaal verkeerd.
  • 27 Nov 2020 om 21:57
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:54
      Hehe het zit erop. Wat een schandalige wedstrijd. Wedstrijden tegen AZ en Ajax kan je beter niet spelen als is zo speelt.
    Worden heel andere wedstrijden. Omdat AZ Ajax veel aanvallender spelen. Hoe raar het ook klinkt tegen dat soort ploegen heeft FC Twente meer kans.
  • 27 Nov 2020 om 21:57
    Komt wel weer goed
  • 27 Nov 2020 om 21:56
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
    Helemaal mee eens.
  • 27 Nov 2020 om 21:56
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
    Het is idd alleen maar negativiteit alleen maar zeuren
  • 27 Nov 2020 om 21:56
    RKC en Twente, een slechte combinatie de laatste jaren, althans vanuit ons perspectief.
  • 27 Nov 2020 om 21:55
    1 wedstrijd slecht en twente is weer te slecht voor subtop voor vele, lachwekkend.
  • 27 Nov 2020 om 21:55
    Oneerlijk dit zeg. RKC had moeten degraderen en had deze wedstrijd nooit mogen spelen.
  • 27 Nov 2020 om 21:55
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:54
      Kijk eens wat verder dan alleen deze wedstrijd zou ik zeggen.
    hoop ook dat we dit zo snel mogelijk vergeten..
  • 27 Nov 2020 om 21:55
    Jammer, kansloos, offday! Volgende week weer lekker meevoetballen. Hebben gewoon een elftal dat nog veel moeite heeft om zelf het spel te moeten maken. Als je dan ook nog een ploeg vuurvreters treft dan word het knap lastig.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:52
      helaas slechste wedstrijd van het seizoen. gefaald op alle fronten muv Drommel
    Drommel heeft geen bal op goal gehad.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    Subtop toch te hoog gegrepen, goede seizoenstart gehad nu terug naar de realiteit
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    Rkc speelt op de zelfde manier als de graafschap in de beker. Veel velheid veel inzet en de kansen goed benut. Fctwente speelt het tegenovergestelde van rkc geen inzet geen beleving geen velheid. De eeste 12 minuten waren goed daarna belabberd slecht.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    Hehe het zit erop. Wat een schandalige wedstrijd. Wedstrijden tegen AZ en Ajax kan je beter niet spelen als is zo speelt.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:52
      Noem wat positief dan
    Kijk eens wat verder dan alleen deze wedstrijd zou ik zeggen.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    Morgen maar eens straf training want kan me niet voorstellen dat ze niet moe zijn geworden!
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      Bizar. Terwijl die amateurs hadden moetem degraderen....
    En Twente de licentie afgepakt had moeten worden???!!! Zo is er met elke club wel wat. En ik had nog moeten zien of Twente er zelf I gebleven was.
  • 27 Nov 2020 om 21:54
    Kut wedstrijd maar op naar Ajax
  • 27 Nov 2020 om 21:53
    Schaam je kapot
  • 27 Nov 2020 om 21:53
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:51
      Rot op succes supporter. Altijd negatief bahhh
    Ik snap t wel. Maar je hebt van diehards die altijd tot na de ereronde blijven staan.
  • 27 Nov 2020 om 21:53
    Mannen fijn weekend gewenst helaas een offday voor ons, op naar de volgende
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    Twente speelt zijn slechtste wedstrijd tot nu toe. Terwijl RKC zijn beste wedstrijd tot nu toe speelt ????
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:52
      Noem wat positief dan
    De coronauitslag van Menig.
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      Nee hoor. Geen zwarte pieten maar zwarte pletten dit jaar.
    krijgt goed betaald kan rechtop in de schoorsteen staan
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    helaas slechste wedstrijd van het seizoen. gefaald op alle fronten muv Drommel
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:51
      Rot op succes supporter. Altijd negatief bahhh
    Noem wat positief dan
  • 27 Nov 2020 om 21:52
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:51
      Rot op succes supporter. Altijd negatief bahhh
    Hij is tot nu toe altijd positief geweest dit seizoen.
  • 27 Nov 2020 om 21:51
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      Pffffffffffffffffffffffffff,
      Mensen fijn weekend.
      Ik heb het wel gezien.Kan er niet meer tegen.Wat slecht.Hoor de commentaren straks wel van de trainer en Brama.90 minuten werken is waarschijnlijk al teveel.
    Rot op succes supporter. Altijd negatief bahhh
  • 27 Nov 2020 om 21:51
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      whaha ..discriminatie..
    Ben je serieus of?
  • 27 Nov 2020 om 21:51
    Grim kan al niet eens meer rechtop staan
  • 27 Nov 2020 om 21:50
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:50
      Jaaaaaa!!!!!
    ?????
  • 27 Nov 2020 om 21:50
    Wat een wereldgoal van Pierie!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:50
    Jaaaaaa!!!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:49
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      Bizar. Terwijl die amateurs hadden moetem degraderen....
    Tegen de Graafschap speelden ze ook zo.
  • 27 Nov 2020 om 21:49
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:47
      En maar blijven lopen met de bal... Laat dat ding toch rond gaan
    En schiet een x vanuit de tweede lijn!
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      whaha ..discriminatie..
    Nee hoor. Geen zwarte pieten maar zwarte pletten dit jaar.
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:47
      Die is druk met Sint-Nicolaas
    Kiek ie a zo skeel? Of hej oe vrouw zegt dat ze om 15.00 bint begonnen..
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:48
      whaha ..discriminatie..
    Hij vraagt er om :)
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    Pffffffffffffffffffffffffff,
    Mensen fijn weekend.
    Ik heb het wel gezien.Kan er niet meer tegen.Wat slecht.Hoor de commentaren straks wel van de trainer en Brama.90 minuten werken is waarschijnlijk al teveel.
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:47
      Die is druk met Sint-Nicolaas
    whaha ..discriminatie..
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:43
      Nu al 4 wedstrijden op een rij niet van rkc kunnen winnen.
    Bizar. Terwijl die amateurs hadden moetem degraderen....
  • 27 Nov 2020 om 21:48
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:47
      We gaan naar beneden kijken Fortuna Here we come
    Gloriehunter
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:45
      Wat FC Twente vandaag heeft laten zien is ook wel heel slecht.
      Vallen diep door de ondergrens heen.

      Waarom? Al schiet je me lek.
    Beetje zoals tegen De Graafschap. Overschatting eigen kunnen? Lijkt allemaal beetje ongemotiveerd ofzo, zeker voorin.
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    En maar blijven lopen met de bal... Laat dat ding toch rond gaan
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    Dervisoglu mag rustig terug naar brentford maar in godsnaam tegelijk met lamprou. Dat dumic meer gevraagd is dan pirie is ook duidelijk. 1 positief punt. Smal speelde zn eerste degelijke wedstrijd. Kan alleen die bal nergens kwijt omdat Dervisoglu bij danilo in de spits staat. Maar als dit tegen ajax ook zo staat word het minima een nulletje of 7 om de oren. Afhankelijk hoe drommel zn dag heeft.
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:46
      Ik weet het probleem al. We hebben Plet nodig.
    Die is druk met Sint-Nicolaas
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:46
      Ik weet het probleem al. We hebben Plet nodig.
    ik ben zijn neef, kan hem misschein wel overhalen!
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:44
      Voeg Zerrouki er maar aan toe. Wat voegt hij toe?
    Maar dat is normaal een goede wissel! Vandaag is hij misschien wel de slechte eraf.
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:45
      3 wedstrijden 0 punten.. helaas
    We gaan naar beneden kijken Fortuna Here we come
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    De hoeveelheid zinloze breedte pases is onvoorstelbaar!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:45
      Dat bint ze al sinds de jaren 90
    Dat heet anne-joarn
  • 27 Nov 2020 om 21:46
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:45
      Wat FC Twente vandaag heeft laten zien is ook wel heel slecht.
      Vallen diep door de ondergrens heen.

      Waarom? Al schiet je me lek.
    Ik denk toch onbewust onderschatting. Het was wel een en al hossana de laatste tijd.
  • 27 Nov 2020 om 21:46
    Ik weet het probleem al. We hebben Plet nodig.
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Bij Twente zijn er bijna altijd wel spelers die niet hun dag hebben, maar de kern stond vaak wel redelijk dit jaar. Vandaag kon Danilo geen één bal vasthouden, speelt brama alsof hij er geen zin in heeft en heb je Pierie achterin staan (die nog nooit z’n wedstrijd heeft gehad) en Plegezuelo die vandaag erg wild speelt. O ja en mensen die hier zeggen dat we deze wedstrijd snel moeten vergeten en naar volgende week moeten gaan snappen volgensmij niet dat dit een hele belangrijke wedstrijd is met Ajax en Az als de volgende tegenstanders.
    Goed verwoord. Zo is het precies
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    3 wedstrijden 0 punten.. helaas
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:43
      Nu al 4 wedstrijden op een rij niet van rkc kunnen winnen.
    Wat FC Twente vandaag heeft laten zien is ook wel heel slecht.
    Vallen diep door de ondergrens heen.

    Waarom? Al schiet je me lek.
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:44
      Angstgegner.
    Dat bint ze al sinds de jaren 90
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:44
      Angstgegner.
    Altijd al geweest,ook uit!
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    Aj zulke kansen mist...
  • 27 Nov 2020 om 21:45
    Fctwente speelt niet tegen rkc maar tegen zichzelf. Alles gaat niet goed maar verkeerd continu misverstanden in de inspeel bal tempo veel ste laag en de beleving is ook niet aanwezig. Een complete wanprestatie
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:43
      Nu al 4 wedstrijden op een rij niet van rkc kunnen winnen.
    Angstgegner.
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:42
      Zulke rare wissels he. Jeremejeff en Lamprou zijn zulke waardeloze spelers het hele seizoen al!!!!! Beschamend dat die er in mogen komen en Van Leeuwen op de bank zit. Heb geen moment voor de invalbeurt het gevoel dat zij het zouden gaan maken. Ongekend waardeloos.
    Voeg Zerrouki er maar aan toe. Wat voegt hij toe?
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    Wat een kneus die spits
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    Wie heeft dat gras in vredes naam zo doordrenkt zodat vooral de Twente spelers allemaal op belangrijke momenten onderuit gaan!!!!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    Kunnen nu wel concluderen dat Pirie en Lamprou onder het kopje miskopen vallen. Jeremejeff en Dervisoglu staan er ook niet ver vandaan.
  • 27 Nov 2020 om 21:44
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:42
      Zulke rare wissels he. Jeremejeff en Lamprou zijn zulke waardeloze spelers het hele seizoen al!!!!! Beschamend dat die er in mogen komen en Van Leeuwen op de bank zit. Heb geen moment voor de invalbeurt het gevoel dat zij het zouden gaan maken. Ongekend waardeloos.
    Dat van Leeuwen op de bank zit vind ik ook een raadsel.
    Maar ja, wie zijn wij. We stonden erbij en keken ernaar.
  • 27 Nov 2020 om 21:43
    Nu al 4 wedstrijden op een rij niet van rkc kunnen winnen.
  • 27 Nov 2020 om 21:43
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:39
      Mensen die dachten aan Europees voetbal.. Staan weer met beide benen op de grond, Europees voetbal wil je echt nog niet willen zijn we nog te onstabiel voor.
    Je gaat me toch niet zeggen dat er al wat mensen over Europees voetbal dachten????? Haha playoffs zou geweldig zijn. Maar laten we niet naast de schoenen gaan lopen met elkaar. Er is nog heeeeel veel werk te doen binnen de club om over Europees voetbal na te gaan denken.
  • 27 Nov 2020 om 21:43
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Bij Twente zijn er bijna altijd wel spelers die niet hun dag hebben, maar de kern stond vaak wel redelijk dit jaar. Vandaag kon Danilo geen één bal vasthouden, speelt brama alsof hij er geen zin in heeft en heb je Pierie achterin staan (die nog nooit z’n wedstrijd heeft gehad) en Plegezuelo die vandaag erg wild speelt. O ja en mensen die hier zeggen dat we deze wedstrijd snel moeten vergeten en naar volgende week moeten gaan snappen volgensmij niet dat dit een hele belangrijke wedstrijd is met Ajax en Az als de volgende tegenstanders.
    Zal wel niet, maar voor Ajax is de wedstrijd daarna tegen Atalanta wedstrijd van het seizoen, dus heeel misschien niet helemaal scherp tegen ons.
  • 27 Nov 2020 om 21:43
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:42
      En tegen wie moeten we volgende week? Ajax of AZ? :(
    Zit een knop rechts met agenda!
  • 27 Nov 2020 om 21:43
    ze leveren gewoon de bal ..
  • 27 Nov 2020 om 21:42
    Lekker Drommel
  • 27 Nov 2020 om 21:42
    Haha joel toch! Knap hoor
  • 27 Nov 2020 om 21:42
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:42
      En tegen wie moeten we volgende week? Ajax of AZ? :(
    Ajax. Reactie laten zien!
  • 27 Nov 2020 om 21:42
    En tegen wie moeten we volgende week? Ajax of AZ? :(
  • 27 Nov 2020 om 21:42
    Zulke rare wissels he. Jeremejeff en Lamprou zijn zulke waardeloze spelers het hele seizoen al!!!!! Beschamend dat die er in mogen komen en Van Leeuwen op de bank zit. Heb geen moment voor de invalbeurt het gevoel dat zij het zouden gaan maken. Ongekend waardeloos.
  • 27 Nov 2020 om 21:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Bij Twente zijn er bijna altijd wel spelers die niet hun dag hebben, maar de kern stond vaak wel redelijk dit jaar. Vandaag kon Danilo geen één bal vasthouden, speelt brama alsof hij er geen zin in heeft en heb je Pierie achterin staan (die nog nooit z’n wedstrijd heeft gehad) en Plegezuelo die vandaag erg wild speelt. O ja en mensen die hier zeggen dat we deze wedstrijd snel moeten vergeten en naar volgende week moeten gaan snappen volgensmij niet dat dit een hele belangrijke wedstrijd is met Ajax en Az als de volgende tegenstanders.
    Ron Jans is ook niet in vorm?
  • 27 Nov 2020 om 21:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:41
      Ik heb het vermoeden dat grim aan de snaps zitmet dat flesje
    hahahahaha,

    Die is helemaal high.
    Weet zelf niet wat hem overkomt.
  • 27 Nov 2020 om 21:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:41
      Ik heb het vermoeden dat grim aan de snaps zitmet dat flesje
    Haha, ja steeds vd kleine slokjes
  • 27 Nov 2020 om 21:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Het is geen damesvoetbal. Krijg je in Engeland vaak geeneens een kaart voor.
    Weet ik, maar dan kan Jans hem volgende keer niet opstellen....
  • 27 Nov 2020 om 21:41
    Ik heb het vermoeden dat grim aan de snaps zitmet dat flesje
  • 27 Nov 2020 om 21:40
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:39
      Mensen die dachten aan Europees voetbal.. Staan weer met beide benen op de grond, Europees voetbal wil je echt nog niet willen zijn we nog te onstabiel voor.
    Eerst zorgen dat je geen degradatie moet voetballen want dat kan dit elftal niet.
  • 27 Nov 2020 om 21:40
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:39
      Mensen die dachten aan Europees voetbal.. Staan weer met beide benen op de grond, Europees voetbal wil je echt nog niet willen zijn we nog te onstabiel voor.
    Ik wil het wel. Puur om de centen
  • 27 Nov 2020 om 21:39
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Het is geen damesvoetbal. Krijg je in Engeland vaak geeneens een kaart voor.
    Maakt TC niks uut het lup Eff niet :)
  • 27 Nov 2020 om 21:39
    Mensen die dachten aan Europees voetbal.. Staan weer met beide benen op de grond, Europees voetbal wil je echt nog niet willen zijn we nog te onstabiel voor.
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:38
      Het is geen damesvoetbal. Krijg je in Engeland vaak geeneens een kaart voor.
    We zijn in nl he.....
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:27
      Voorin klikt het niet. Veel te veel balverlies en weinig actie op het doel van RKC.
      Fc Twente ziet er wanhopig uit vandaag.
      Jammer, maar zelfs de beste ploegen kunnen een keer verliezen. Seizoen is nog lang als die afgemaakt wordt.
    laten we hopen dat het deze ene keer dan is
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    Als je vorm net zo goed is als je haarbandje!
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:36
      Kik had rood moeten hebben.....
    Het is geen damesvoetbal. Krijg je in Engeland vaak geeneens een kaart voor.
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    Bij Twente zijn er bijna altijd wel spelers die niet hun dag hebben, maar de kern stond vaak wel redelijk dit jaar. Vandaag kon Danilo geen één bal vasthouden, speelt brama alsof hij er geen zin in heeft en heb je Pierie achterin staan (die nog nooit z’n wedstrijd heeft gehad) en Plegezuelo die vandaag erg wild speelt. O ja en mensen die hier zeggen dat we deze wedstrijd snel moeten vergeten en naar volgende week moeten gaan snappen volgensmij niet dat dit een hele belangrijke wedstrijd is met Ajax en Az als de volgende tegenstanders.
  • 27 Nov 2020 om 21:38
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:33
      Hij kan zo vallen @Scorpio !!! Maar niet 3 in 15 minuten vrees ik.
    Nee, zie het niet meer gebeuren. Steeds dezelfde aanval, zit heel weinig creativiteit in dit elftal.
    Als je 0-2 achter komt wordt het gewoon lastig voor ons. RKC stijgt boven zichzelf uit door dat ze die voorsprong hebben. Speelt gewoon veel makkelijker dan.
    Hopen dat dit een incident is en dat andere ploegen niet hetzelfde gaan doen bij FC Twente.
  • 27 Nov 2020 om 21:37
    Volgende week gelukkig weer Menig en Oosterwolde. Pierie is echt een rampvoetballer die nog veel minder is als Schenk of Bijen. Dumic (mits fit) of Staring basis volgende week. Zerrouki mag van mij in de basis beginnen volgende week ipv Roemeratoe.
  • 27 Nov 2020 om 21:37
    Kiki is Mien held weer 3 minuut er Bie
  • 27 Nov 2020 om 21:37
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:35
      Nee ik mag nur unter het Spiel drinken van die heks hier op de bank. Ik hoop op een half uur var
    Hahaha, prachtig..
  • 27 Nov 2020 om 21:37
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:35
      Nee ik mag nur unter het Spiel drinken van die heks hier op de bank. Ik hoop op een half uur var
    Hahahahahaha mafketel! XD
  • 27 Nov 2020 om 21:37
    Het word er niet beter op......
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    Kik had rood moeten hebben.....
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    Die pirie die spoort hem echt niet. Wat een ongelofelijke zak hooi is dat. Wisselen en nooit meer opstellen heb je helemaal niets aan aan die waslap.
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:35
      Nee ik mag nur unter het Spiel drinken van die heks hier op de bank. Ik hoop op een half uur var
    Hahahha! Tik er nog ff snel 3 of 4 open dan!
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    Kearl gaat op Pierie staan, maar Schildkamp zegt; schoffelt hem weg. Kearl moet een pets op zijn bril hebben.
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    Wat speelt RKC een dijk van een wedstrijd, die hebben teminste de wil om te winnen ! En aub stel die pirie nooit meer op , volgende week lachen smal VS Anthony
  • 27 Nov 2020 om 21:36
    Wat onvoorstelbaar kloten om te zien dat je puur op inzet en wilskracht wordt afgetroefd en het ook niet bijstelt in Demol van de wedstrijd
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Dan neem ik je niets kwalijk.
    Mooi man bedankt, drinkt er nog een en deze wedstrijd mooi vergeetn en op naar de volgende ! Ajax uit , weer 6-0 an de klootn!
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Wilhelm scream?
    Mooie sliding piri
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    Pierie is extreem slecht en had al rood moeten hebben als die niet kan winnen krijg je dit jochie
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Ik zou bijna zeggen, fluit maar af
    Nee ik mag nur unter het Spiel drinken van die heks hier op de bank. Ik hoop op een half uur var
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Echt ongelovelijk dat echt iedereen zwaar kut speelt vandaag
    Liever collectief... kan een keer...
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Ik zou bijna zeggen, fluit maar af
    Nou van mij mag het ;)
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:34
      Wilhelm scream?
    Ja
  • 27 Nov 2020 om 21:35
    Geef pirie maar rood. Dan speelt hij volgende week niet.
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    Draaaamaaaatisch
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:33
      Kan nog veel gebeuren in een kwartier
    Wilhelm scream?
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:33
      Kan nog veel gebeuren in een kwartier
    Ik zou bijna zeggen, fluit maar af
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    Heeft gewoon niks met voetbal te maken wat Twente doet, knal gvd die bal gewoon een keer op doel. Maar die Turk moest hem steeds breed geven enzo, kans verneukt. Dat soort bullshit moet je doen bij 0-0, niet bij 0-2 tegen een kelderklasseteam!
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    Echt ongelovelijk dat echt iedereen zwaar kut speelt vandaag
  • 27 Nov 2020 om 21:34
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:33
      Joa hij was mien knikkermoat :)
    Dan neem ik je niets kwalijk.
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    De geest van García is terug..
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    Kan nog veel gebeuren in een kwartier
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:30
      Verschrikkelijk om voor de zoveelste keer punten te verliezen van RKC. Deze lijkt puur op concentratie en wilskracht verloren te gaan.
    Mee eens. Ik erger me rot. Gewoon afgetroefd op wilskracht
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:30
      Verschrikkelijk om voor de zoveelste keer punten te verliezen van RKC. Deze lijkt puur op concentratie en wilskracht verloren te gaan.
    Mee eens. Ik erger me rot. Gewoon afgetroefd op wilskracht
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:31
      Grim denkt wtf ik sta 0-2 voor.
      hahahaha
      Gaat hem niet meer worden vandaag heren. Ik drink er een paar extra vandaag.Volgende weer nieuwe kansen.Dan maar 3 punten pakken, is alles weer vergeven en vergeten......:-)
    Hij kan zo vallen @Scorpio !!! Maar niet 3 in 15 minuten vrees ik.
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:30
      Oké , en je zat bij @VakP Enschede in de klas of zo ? Anders ga een uitspraak van iemand die een ander een Kut-Kanker-Kneus noemt niet accepteren. Of vind jij dit normaal ?pfffff, niveau stijgt !
    Joa hij was mien knikkermoat :)
  • 27 Nov 2020 om 21:33
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:31
      Grim denkt wtf ik sta 0-2 voor.
      hahahaha
      Gaat hem niet meer worden vandaag heren. Ik drink er een paar extra vandaag.Volgende weer nieuwe kansen.Dan maar 3 punten pakken, is alles weer vergeven en vergeten......:-)
    Ze moeten naar ajakkes hoezo punten.
  • 27 Nov 2020 om 21:32
    In de 2e helft nog niet eens een kans gehad.
  • 27 Nov 2020 om 21:32
    Hebben ze balletschoenen aan...
  • 27 Nov 2020 om 21:31
    Grim denkt wtf ik sta 0-2 voor.
    hahahaha
    Gaat hem niet meer worden vandaag heren. Ik drink er een paar extra vandaag.Volgende weer nieuwe kansen.Dan maar 3 punten pakken, is alles weer vergeven en vergeten......:-)
  • 27 Nov 2020 om 21:30
    Toch wel heel shockerend te zien dat een ploeg als rkc gewoon een klasse beter dan ons is. Het is echt verschrikkelijk matig wat fct hier laat zien. Als dit het niveau blijft dan wordt dit nog een heel zwaar seizoen.
  • 27 Nov 2020 om 21:30
    Verschrikkelijk om voor de zoveelste keer punten te verliezen van RKC. Deze lijkt puur op concentratie en wilskracht verloren te gaan.
  • 27 Nov 2020 om 21:30
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:24
      Kun je lezen?
    Oké , en je zat bij @VakP Enschede in de klas of zo ? Anders ga een uitspraak van iemand die een ander een Kut-Kanker-Kneus noemt niet accepteren. Of vind jij dit normaal ?pfffff, niveau stijgt !
  • 27 Nov 2020 om 21:30
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:24
      Kun je lezen?
    Oké , en je zat bij @VakP Enschede in de klas of zo ? Anders ga een uitspraak van iemand die een ander een Kut-Kanker-Kneus noemt niet accepteren. Of vind jij dit normaal ?pfffff, niveau stijgt !
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    Die Dervisoglu lekker terugsturen. Je hebt er weinig aan als buitenspeler. Je ziet door zijn slordige balverlies en soms wat lakse instelling, dat de voorhoede niet rendeert. De voorhoede is door hem.zwak gemaakt vanavond en daar voetbalt Cerny tegen zich zelf vanavond. Maarja hopen op een wonder...
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    Hoeveel slapte kun je handelen als Twente supporter, iedere keer is er wel één in de rij die slap het duel in gaat. En kan FC Twente op dagen dat het ook gewoon geregend heeft de sproeier vooraf uit laten staan, zodat niet iedereen hoeft weg te glijden!!!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:28
      Lampje, Smal en Pierie......armoe troef voor Jans.........
    Nou vandaag zijn ze alle 14 drama
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:27
      Fctwente speelt nu volledig tegenzichzelf niets lukt.
    Klopt.
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    Word hem niet vandaag.. Hopen op een 1 punt in de komende 2 wedstrijden.
  • 27 Nov 2020 om 21:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:28
      Lampje, Smal en Pierie......armoe troef voor Jans.........
    Of niet! Oosterwolde, Dumic en Menig gauw maar weer terug. Jeremejeff ook toppertje.
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:27
      Voorin klikt het niet. Veel te veel balverlies en weinig actie op het doel van RKC.
      Fc Twente ziet er wanhopig uit vandaag.
      Jammer, maar zelfs de beste ploegen kunnen een keer verliezen. Seizoen is nog lang als die afgemaakt wordt.
    ron jans zei laatst in een interview dat ze niet veel wedstrijden zouden gaan verliezen. met het huidige spel vrees ik zijn ongelijk
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    Galary play van RKC...
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    Veel flashbacks naar vorige jaren; verschrikkelijk slecht slap kut voetbal!
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:25
      Zal die commentator voor rkc zijn?
    Schildkamp is een ongelovelijke lul. Wat een kwal is dat. Bah. Erger dan Leo Driessen.
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:26
      Van de venne is een vieze maten naaier zeg
    Hij lijkt op joop klepzeiker,haha
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    Lampje, Smal en Pierie......armoe troef voor Jans.........
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:24
      Logisch toch.
    Niet logisch. Beter had Jans kik er uitgehaald, heb je twee spitsen en verdedigen kan did pierie toch nie
  • 27 Nov 2020 om 21:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:25
      Logische wissels alleen worden we er niet beter op helaas
    Vandaag niet inderdaad.
  • 27 Nov 2020 om 21:27
    helaas maar 1 club die er voetbalt
  • 27 Nov 2020 om 21:27
    Voorin klikt het niet. Veel te veel balverlies en weinig actie op het doel van RKC.
    Fc Twente ziet er wanhopig uit vandaag.
    Jammer, maar zelfs de beste ploegen kunnen een keer verliezen. Seizoen is nog lang als die afgemaakt wordt.
  • 27 Nov 2020 om 21:27
    Fctwente speelt nu volledig tegenzichzelf niets lukt.
  • 27 Nov 2020 om 21:27
    Heeft Smal ook een rechtervoet ? Telkens als hij afpakt kan die bal met rechts de 16 in maar telkens gaat het tikkie terug.
  • 27 Nov 2020 om 21:26
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:22
      Glanerbrug en zoals ik al zei ga heen te zeiken wat begrijp je er niet aan
    Nou uh , dan zijn die andere 99,9999% wel goed bij de tijd.
  • 27 Nov 2020 om 21:26
    Van de venne is een vieze maten naaier zeg
  • 27 Nov 2020 om 21:26
    Deze wedstrijd gaan we niet meer winnen, laten we maar niet tegen de 3-0 aanlopen.
  • 27 Nov 2020 om 21:26
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:24
      Jans wisselt logisch
    Vind je? Lamprou? Wat is daar logisch aan?
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    Het gaat eerder 0-3 worden dan 1-2
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    Lamme lamzakken
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    Logische wissels alleen worden we er niet beter op helaas
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:25
      Heeft nog bijna geen speelminuten gehad.
    Gelukkig
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:23
      1 wissel over nog
    Ok,
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    Lampzak maar er weer uit
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    Zal die commentator voor rkc zijn?
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:24
      Is wel onze topscorer van wie je het kan verwachten.. jeremejeff erin is slechte keuze die vent kan niet voetballen
    Heeft nog bijna geen speelminuten gehad.
  • 27 Nov 2020 om 21:25
    helemaal geen lijn er meer in ..
  • 27 Nov 2020 om 21:24
    Jans wisselt logisch
  • 27 Nov 2020 om 21:24
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:23
      Is het nou @Fante of @Oale Tante ?
    Kun je lezen?
  • 27 Nov 2020 om 21:24
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:22
      Danilo eruit?????
    Logisch toch.
  • 27 Nov 2020 om 21:24
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:23
      Speelt geen goede wedstrijd.
    Is wel onze topscorer van wie je het kan verwachten.. jeremejeff erin is slechte keuze die vent kan niet voetballen
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    GOEDE VOORZET LAMPROU!!! TOPPER!!!
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:19
      Snavel houde
    Is het nou @Fante of @Oale Tante ?
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:23
      5 wissels?
    1 wissel over nog
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:22
      Danilo eruit?????
    Waarom niet? Heeft zn dag niet!
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:23
      5 wissels?
    Ze kunnen nog 1 keer wisselen
  • 27 Nov 2020 om 21:23
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:22
      Danilo eruit?????
    Speelt geen goede wedstrijd.