Jans ontwijkt vraag over bijtekenen: ''We spelen tegen RKC vanavond''

71
Jans ontwijkt vraag over bijtekenen: ''We spelen tegen RKC vanavond''

Ron Jans is tijdens het interview met FOX Sports voorafgaand aan de wedstrijd tegen RKC Waalwijk gevraagd naar wanneer hij gaat bijtekenen.

Wanneer de FOX Sports-verslaggever vraagt wanneer hij zijn contract verlengt, reageert de oefenmeester als volgt: ''We spelen tegen RKC Waalwijk vanavond.'' Vervolgens probeert de interviewer op tactische wijze zijn vraag te herhalen, maar Jans ontwijkt. ''Oh ja, we zijn de enige club die vanavond speelt, ja,''

71 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Nov 2020 om 14:24
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:58
      Nog niet bekend, maar er gaat wel onrust komen.
    Wil.een deel van de sponsoring Joop Munsterman terug? en een deel niet. Is dat de onrust die hiermee word bedoeld?
  • 29 Nov 2020 om 14:02
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:58
      Nog niet bekend, maar er gaat wel onrust komen.
    Waarom gaat er onrust komen dan? Om wie er gaat komen? Of omdat ze geen idee hebben wie dan wel? Of om de reden dat hij weg gaat?
  • 29 Nov 2020 om 14:01
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:16
      Maar jij weet toch of dit klopt?
    UT weet niks. Is alleen maar uit op aandacht.....
  • 29 Nov 2020 om 13:58
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:04
      Als dat zo is dan zal dat nog wel een half jaar duren, voordat de andere de taak over gaat nemen. Maar wie o wie gaat dat zijn? De opvolger zal dan wel bekend zijn..
    Nog niet bekend, maar er gaat wel onrust komen.
  • 29 Nov 2020 om 13:35
    Lil Craney gaat ergens anders doekoe vangen
  • 29 Nov 2020 om 13:32
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:16
      Maar jij weet toch of dit klopt?
    Dat vd Kraan zal vertrekken is nu nog een stil gerucht van Jimmy65. Ben al blij dat Streuer niet word genoemd of dat moet nog gaan komen....we wachten het af..
  • 29 Nov 2020 om 13:30
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:16
      Maar jij weet toch of dit klopt?
    Een keuze waar niet iedereen even gelukkig mee zou zjjn, waren de woorden van Jimmy65. Moeten we dan stilletjes denken aan een terugkeer van een persoon? Oud bestuurder?
  • 29 Nov 2020 om 13:16
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:04
      Als dat zo is dan zal dat nog wel een half jaar duren, voordat de andere de taak over gaat nemen. Maar wie o wie gaat dat zijn? De opvolger zal dan wel bekend zijn..
    Maar jij weet toch of dit klopt?
  • 29 Nov 2020 om 13:13
    • Quote van 29 Nov 2020 om 13:04
      Als dat zo is dan zal dat nog wel een half jaar duren, voordat de andere de taak over gaat nemen. Maar wie o wie gaat dat zijn? De opvolger zal dan wel bekend zijn..
    Dat zegt niks over een opvolger. Helaas staat die bij ons meer dan eens niet klaar. Of is er niemand bekend. Ik wil dan wel eens weten waarom hij weg gaat. Ben benieuwd of ze dat bekend maken.
  • 29 Nov 2020 om 13:04
    • Quote van 29 Nov 2020 om 12:48
      Jimmy geeft update. Zoals ik eruit op merk vertrek van van de kraan
    Als dat zo is dan zal dat nog wel een half jaar duren, voordat de andere de taak over gaat nemen. Maar wie o wie gaat dat zijn? De opvolger zal dan wel bekend zijn..
  • 29 Nov 2020 om 12:48
    Jimmy geeft update. Zoals ik eruit op merk vertrek van van de kraan
  • 29 Nov 2020 om 12:21
    • Quote van 29 Nov 2020 om 10:59
      Ik denk dat Drommel verkocht wordt in de winter.....hopelijk zit ik er naast.
    Ik verwacht verandering in de top van het bestuur
  • 29 Nov 2020 om 10:59
    Ik denk dat Drommel verkocht wordt in de winter.....hopelijk zit ik er naast.
  • 28 Nov 2020 om 22:19
    • Quote van 28 Nov 2020 om 19:10
      Ik gok er op dat de beenham uut verkocht is :) BREAKING News
    Dat zou echt een ramp zijn!!!
  • 28 Nov 2020 om 19:10
    • Quote van 28 Nov 2020 om 19:03
      Nee
    Ik gok er op dat de beenham uut verkocht is :) BREAKING News
  • 28 Nov 2020 om 19:09
    • Quote van 28 Nov 2020 om 19:03
      Nee
    Weet jij al wat het nieuws is? En mag je er iets meer over kwijt hints om mijn part?
  • 28 Nov 2020 om 19:03
    • Quote van 28 Nov 2020 om 13:55
      Waarschijnlijk gaat 1 van de assistenten bij fortuna tekenen. Weet niet of het klopt.
    Nee
  • 28 Nov 2020 om 18:52
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:37
      Wat een gestress hier. Het lijkt wel of sommigen hier niet zonder onrust kunnen.
    Hebben allemaal het Coronavirus.
  • 28 Nov 2020 om 18:40
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:37
      Wat een gestress hier. Het lijkt wel of sommigen hier niet zonder onrust kunnen.
    Het is eerder gebrek aan aandacht bij UT Beernt..........
  • 28 Nov 2020 om 18:39
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:29
      Gemaild inderdaad niet nee. Jan gaat niet uren achter zijn pc zitten om een mailtje te beantwoorden. Ik wens jullie een prettige avond. We zien het vanzelf morgen.
    Of overmorgen, of dinsdag, of woensdag..........


    Niet zo interessant lopen doen UT en om aandacht schreeuwen. Of heb je weer last van je plasser?
  • 28 Nov 2020 om 18:37
    Wat een gestress hier. Het lijkt wel of sommigen hier niet zonder onrust kunnen.
  • 28 Nov 2020 om 18:29
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:21
      Hij heeft ook niet gemaild met jan. Is gewoon weer onrust aan het stoken hier. Ik kan me een aantal weken nog herinneren over dat hij nieuws had met dat een aantal spelers corona hebben.
    Gemaild inderdaad niet nee. Jan gaat niet uren achter zijn pc zitten om een mailtje te beantwoorden. Ik wens jullie een prettige avond. We zien het vanzelf morgen.
  • 28 Nov 2020 om 18:21
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:17
      Kopieer zijn mail dan even hier als je durft. Geloof er geen bied van dat jij met jan mailt. En je snapt natuurlijk wel als er van jou info niks klopt je beter op dit forum weg kunt gaan. Want niemand gelooft je dan nog
    Hij heeft ook niet gemaild met jan. Is gewoon weer onrust aan het stoken hier. Ik kan me een aantal weken nog herinneren over dat hij nieuws had met dat een aantal spelers corona hebben.
  • 28 Nov 2020 om 18:17
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:01
      Heb aan Jan gevraagd, of er links en rechts geruchten gaan dat er morgen groot nieuws te verwachten is, maar dat niet iedereen daar even blij mee is. De reactie van Jan was: Even wachten tot morgen. Dus het is serieus. Ik zei daarop als de rust maar blijft in de club en daar ging hij wel vanuit. En nee dit verzin ik niet TC, Messi en de rest. Serieuze bussiness
    Kopieer zijn mail dan even hier als je durft. Geloof er geen bied van dat jij met jan mailt. En je snapt natuurlijk wel als er van jou info niks klopt je beter op dit forum weg kunt gaan. Want niemand gelooft je dan nog
  • 28 Nov 2020 om 18:16
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:05
      Je kunt mij op mijn woord geloven. Alleen wat morgen word gesuggereerd kan ook maandag zijn. Hou daar rekening mee.
    Zo werkt of loopt dat wel vaker. Maar ik word er wel verschrikkelijk nieuwsgierig van.
  • 28 Nov 2020 om 18:05
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:03
      Oke hm ben benieuwd dan.
    Je kunt mij op mijn woord geloven. Alleen wat morgen word gesuggereerd kan ook maandag zijn. Hou daar rekening mee.
  • 28 Nov 2020 om 18:03
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:01
      Heb aan Jan gevraagd, of er links en rechts geruchten gaan dat er morgen groot nieuws te verwachten is, maar dat niet iedereen daar even blij mee is. De reactie van Jan was: Even wachten tot morgen. Dus het is serieus. Ik zei daarop als de rust maar blijft in de club en daar ging hij wel vanuit. En nee dit verzin ik niet TC, Messi en de rest. Serieuze bussiness
    Oke hm ben benieuwd dan.
  • 28 Nov 2020 om 18:01
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:01
      Oke UT maar wat heb je exact gevraagd dan?
    Heb aan Jan gevraagd, of er links en rechts geruchten gaan dat er morgen groot nieuws te verwachten is, maar dat niet iedereen daar even blij mee is. De reactie van Jan was: Even wachten tot morgen. Dus het is serieus. Ik zei daarop als de rust maar blijft in de club en daar ging hij wel vanuit. En nee dit verzin ik niet TC, Messi en de rest. Serieuze bussiness
  • 28 Nov 2020 om 17:58
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:49
      Hebben die een mail rond gedaan dan messi?
    Nee die heeft hier vermeld morgen meer duidelijkheid. Exact wat UT kneus ook vermeld.
  • 28 Nov 2020 om 17:49
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:41
      Dat heeft het bestuur vakp je vermeld wijsneus
    Hebben die een mail rond gedaan dan messi?
  • 28 Nov 2020 om 17:41
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:53
      Het is wel serieuze shit jongens. Heb zelf een bevestiging gehad op de vraag die ik heb gesteld, word gezegd dat we moeten afwachten op morgen.
    Dat heeft het bestuur vakp je vermeld wijsneus
  • 28 Nov 2020 om 17:30
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:53
      Het is wel serieuze shit jongens. Heb zelf een bevestiging gehad op de vraag die ik heb gesteld, word gezegd dat we moeten afwachten op morgen.
    En zoiets zullen ze jou terug mailen. Daag met je verhaal
  • 28 Nov 2020 om 17:19
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:01
      Oke UT maar wat heb je exact gevraagd dan?
    Geen aandacht aan schenken. Hij weet niets.......
  • 28 Nov 2020 om 17:19
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:53
      Het is wel serieuze shit jongens. Heb zelf een bevestiging gehad op de vraag die ik heb gesteld, word gezegd dat we moeten afwachten op morgen.
    Dat zeg ik toch al meerdere malen tegen jou UT?


    Ik citeer mijn post: vandaag om 14:36


    "Wacht het af en dram niet zo UT, of heb je weer last van je plasser"?
  • 28 Nov 2020 om 17:01
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:53
      Het is wel serieuze shit jongens. Heb zelf een bevestiging gehad op de vraag die ik heb gesteld, word gezegd dat we moeten afwachten op morgen.
    Oke UT maar wat heb je exact gevraagd dan?
  • 28 Nov 2020 om 17:00
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:48
      ben erg benieuwd dan wat er gaat komen
    Iedereen denk ik wel.
  • 28 Nov 2020 om 16:53
    Het is wel serieuze shit jongens. Heb zelf een bevestiging gehad op de vraag die ik heb gesteld, word gezegd dat we moeten afwachten op morgen.
  • 28 Nov 2020 om 16:52
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:17
      Ze zouden jou een ban moeten geven hier
    Waarom? Omdat jij zenuwachtig bent en ik jou gewoon advies geef?
  • 28 Nov 2020 om 16:48
    • Quote van 28 Nov 2020 om 16:20
      Als je jimmy zn tekst leest wekt het niet de indruk dat het om jans gaat. Maar meer on wat er naast hem staat of boven hem staat. Dat een dervisoglu misschien terug gaat iets die trend zou nog kunnen. Jans maakt zichzelf verdacht omdat hij heel cryptisch doet voor het verlengen. Als hij gezegd had dat gaat we in de winterstop over praten ben je er in 1 klap vanaf. Maar het LIJKT niet on jans te gaan zoals jimmy het er neer zet. Maar we gaan het zien. Er zou morgen het een en ander naar buiten komen en later of de dag erna nog wat meer volgens jimmy.
    ben erg benieuwd dan wat er gaat komen
  • 28 Nov 2020 om 16:20
    • Quote van 28 Nov 2020 om 15:59
      als er een trainer is die past bij ons FCT dan is Ron Jans het wel. gewoon bijtekenen Ron!
    Als je jimmy zn tekst leest wekt het niet de indruk dat het om jans gaat. Maar meer on wat er naast hem staat of boven hem staat. Dat een dervisoglu misschien terug gaat iets die trend zou nog kunnen. Jans maakt zichzelf verdacht omdat hij heel cryptisch doet voor het verlengen. Als hij gezegd had dat gaat we in de winterstop over praten ben je er in 1 klap vanaf. Maar het LIJKT niet on jans te gaan zoals jimmy het er neer zet. Maar we gaan het zien. Er zou morgen het een en ander naar buiten komen en later of de dag erna nog wat meer volgens jimmy.
  • 28 Nov 2020 om 16:17
    • Quote van 28 Nov 2020 om 15:57
      Ga even naar de wc en doe een hoopje. Wellicht biedt dat enige verlichting in je darmen.....
    Ze zouden jou een ban moeten geven hier
  • 28 Nov 2020 om 15:59
    als er een trainer is die past bij ons FCT dan is Ron Jans het wel. gewoon bijtekenen Ron!
  • 28 Nov 2020 om 15:57
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:48
      Dat gevoel heb ik ook. Maaaaar zijn houding gisteren voor de camera op de vraag ga je bij tekenen. Toen was hij ongemakkelijk. En met nieuws van jimmy begin ik toch beetje zenuwachtig te worden dat we vandaag of morgen ergens mee verrast gaan worden
    Ga even naar de wc en doe een hoopje. Wellicht biedt dat enige verlichting in je darmen.....
  • 28 Nov 2020 om 15:01
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:48
      Dat gevoel heb ik ook. Maaaaar zijn houding gisteren voor de camera op de vraag ga je bij tekenen. Toen was hij ongemakkelijk. En met nieuws van jimmy begin ik toch beetje zenuwachtig te worden dat we vandaag of morgen ergens mee verrast gaan worden
    Ja je hebt gelijk, ik ben er ook niet 100% gerust op, maar hoezo zal die nu opeens weg gaan, ik heb toch wel het gevoel dat die het hier naar zijn zin heeft. Afwachten maar...
  • 28 Nov 2020 om 14:36
    • Quote van 28 Nov 2020 om 14:10
      Of zouden ze het stadion niet in eigen beheer kunnen houden door de corona crisis.
    Wacht het af en dram niet zo UT, of heb je weer last van je plasser?
  • 28 Nov 2020 om 14:10
    Of zouden ze het stadion niet in eigen beheer kunnen houden door de corona crisis.
  • 28 Nov 2020 om 13:55
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:49
      Kun je tip geven waar we morgen nieuws over krijgen? Over bestuur of technische staf?
    Waarschijnlijk gaat 1 van de assistenten bij fortuna tekenen. Weet niet of het klopt.
  • 28 Nov 2020 om 13:40
    • Quote van 28 Nov 2020 om 13:25
      Bestuurlijk. Rutten gaat officieel bekendmaken dat hij open staat voor een nieuw avontuur en dus de taak van adviseur RvC naast zich neer gaat leggen. ;)
    Dat zal het niet zijn
  • 28 Nov 2020 om 13:25
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:49
      Kun je tip geven waar we morgen nieuws over krijgen? Over bestuur of technische staf?
    Bestuurlijk. Rutten gaat officieel bekendmaken dat hij open staat voor een nieuw avontuur en dus de taak van adviseur RvC naast zich neer gaat leggen. ;)
  • 28 Nov 2020 om 13:17
    • Quote van 28 Nov 2020 om 11:29
      In Rotterdam zoeken ze na advocaat periode ook nog een trainer, moeten we ook niet vergeten
    Dram toch niet zo UT. Heb je weer last van je plasser?
  • 28 Nov 2020 om 12:49
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:42
      Morgen meer duidelijkheid.
    Kun je tip geven waar we morgen nieuws over krijgen? Over bestuur of technische staf?
  • 28 Nov 2020 om 12:48
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:38
      Die gaan voor fraser... Stop eens met al die rare berichten. Jans gaat in de winterstop gewoon samen met steuer bijtekenen. Die wachten gewoon en gaan dan evalueren.
    Dat gevoel heb ik ook. Maaaaar zijn houding gisteren voor de camera op de vraag ga je bij tekenen. Toen was hij ongemakkelijk. En met nieuws van jimmy begin ik toch beetje zenuwachtig te worden dat we vandaag of morgen ergens mee verrast gaan worden
  • 28 Nov 2020 om 12:42
    • Quote van 28 Nov 2020 om 11:24
      Kun je een hint geven op welk vlak van de organisatie we iets kunnen verwachten?
    Morgen meer duidelijkheid.
  • 28 Nov 2020 om 12:38
    • Quote van 28 Nov 2020 om 11:29
      In Rotterdam zoeken ze na advocaat periode ook nog een trainer, moeten we ook niet vergeten
    Die gaan voor fraser... Stop eens met al die rare berichten. Jans gaat in de winterstop gewoon samen met steuer bijtekenen. Die wachten gewoon en gaan dan evalueren.
  • 28 Nov 2020 om 11:29
    • Quote van 28 Nov 2020 om 09:48
      prima ..blijft maar 1 club over voor Ron Jans.. wha..Onze FCT tekenen bij het kruisje..
    In Rotterdam zoeken ze na advocaat periode ook nog een trainer, moeten we ook niet vergeten
  • 28 Nov 2020 om 11:24
    • Quote van 28 Nov 2020 om 07:43
      Dat gaat niet gebeuren.
    Kun je een hint geven op welk vlak van de organisatie we iets kunnen verwachten?
  • 28 Nov 2020 om 11:02
    Waarom zou jans na 1 seizoen weer weg willen hij kan hier weer iets opbouwen bij een mooie club met prachtig stadion en supporters die er in goede en slechte tijden staan voor de club. Jans zal zeker mocht fctwente het seizoen goed afsluit bij een club meer geld kunnen verdienen, maar wil hij dit wel in Amerika heeft hij ook goed geld verdiend maar er is daar ook iets bizars gebeurt en zit hij hier nog op te wachten.
  • 28 Nov 2020 om 10:24
    • Quote van 28 Nov 2020 om 07:43
      Dat gaat niet gebeuren.
    Top ben iedergeval dat het dan niet over Jans gaat. Die kunnen we afvinken.
  • 28 Nov 2020 om 10:22
    Jans gaat helemaal niet weg. Hij heeft het prima naar zijn zin. Jans is geen club Hopper zoals bv vd Brom. Die gaat pas weg als de chemie is uitgewerkt en hij er geen heil meer in ziet.
  • 28 Nov 2020 om 09:48
    • Quote van 28 Nov 2020 om 09:37
      Klopt. Mark van bommel is al bijna rond met Utrecht.
    prima ..blijft maar 1 club over voor Ron Jans.. wha..Onze FCT tekenen bij het kruisje..
  • 28 Nov 2020 om 09:37
    • Quote van 28 Nov 2020 om 07:43
      Dat gaat niet gebeuren.
    Klopt. Mark van bommel is al bijna rond met Utrecht.
  • 28 Nov 2020 om 09:34
    • Quote van 28 Nov 2020 om 09:30
      Nou ben benieuwd wat hier mee word bedoeld!!! Afwachten dan maar.
    Inderdaad
  • 28 Nov 2020 om 09:30
    • Quote van 28 Nov 2020 om 08:11
      Ik ben er niet heel gelukkig mee,zeker gezien alle externe perikelen. Dit zegt jimmy. Hier wordt ik niet blij van
    Nou ben benieuwd wat hier mee word bedoeld!!! Afwachten dan maar.
  • 28 Nov 2020 om 08:23
    • Quote van 28 Nov 2020 om 08:11
      Ik ben er niet heel gelukkig mee,zeker gezien alle externe perikelen. Dit zegt jimmy. Hier wordt ik niet blij van
    Nee inderdaad dat zag ik ook net. Maar ik ben ergens wel benieuwd wat het dan is. Zou het om een terugkeer gaan van een oud bestuurders ? Van der laan? Zoiets denk ik direct aan metname doordat jimmy zegt ik ben er niet heel gelukkig mee door externe perikelen. Klinkt dus meer hoe het eruit ziet naar buiten toe dan. Cryptischer kan jimmy ook bijna niet zijn. Svente heb jij enig idee waar jimmy op doelt? En mag je er wat over zeggen?
  • 28 Nov 2020 om 08:11
    • Quote van 28 Nov 2020 om 01:34
      Zou snel meer bekend worden gemaakt zei hij. Ben benieuwd. Persoonlijk denk ik de contract verlenging van drommel of in iedergeval een verlenging van een contract.
    Ik ben er niet heel gelukkig mee,zeker gezien alle externe perikelen. Dit zegt jimmy. Hier wordt ik niet blij van
  • 28 Nov 2020 om 07:43
    • Quote van 28 Nov 2020 om 01:16
      Jimmy65 heeft wel nieuws ! Heel benieuwd welke. Als Ron Jans naar Utrecht, daar zou ik echt een rare nasmaak van krijgen..
    Dat gaat niet gebeuren.
  • 28 Nov 2020 om 01:34
    • Quote van 28 Nov 2020 om 01:16
      Jimmy65 heeft wel nieuws ! Heel benieuwd welke. Als Ron Jans naar Utrecht, daar zou ik echt een rare nasmaak van krijgen..
    Zou snel meer bekend worden gemaakt zei hij. Ben benieuwd. Persoonlijk denk ik de contract verlenging van drommel of in iedergeval een verlenging van een contract.
  • 28 Nov 2020 om 01:16
    • Quote van 28 Nov 2020 om 00:52
      Gewoon effekes ophouden telkens weer te drammen over contractverlenging. We gaan het vanzelf wel zien. Ik ga nergens van uit, dan kan het dus alleen maar positief uitpakken.....
    Jimmy65 heeft wel nieuws ! Heel benieuwd welke. Als Ron Jans naar Utrecht, daar zou ik echt een rare nasmaak van krijgen..
  • 28 Nov 2020 om 00:52
    Gewoon effekes ophouden telkens weer te drammen over contractverlenging. We gaan het vanzelf wel zien. Ik ga nergens van uit, dan kan het dus alleen maar positief uitpakken.....
  • 27 Nov 2020 om 22:59
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:53
      Ron tekent wel bij die is veel te enthousiast, en ziet dat hij populair is hier. Hij en Streuer gewoon proberen voor 2 jaar vast te leggen.
    Ikzeg. Jadie. Helemaal met u eens.
  • 27 Nov 2020 om 22:53
    Ron tekent wel bij die is veel te enthousiast, en ziet dat hij populair is hier. Hij en Streuer gewoon proberen voor 2 jaar vast te leggen.
donderdag 28 januari 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›