VIDEO | Samenvatting: FC Twente onderuit tegen RKC Waalwijk (0-2)

76
VIDEO | Samenvatting: FC Twente onderuit tegen RKC Waalwijk (0-2)

FC Twente heeft vanavond een zure thuisnederlaag geleden tegen laagvlieger RKC Waalwijk. De ploeg ging met 0-2 onderuit tegen de Brabanders.

Door de sterke reeks die de Tukkers neer hebben gezet, leken zij de favoriet tegen RKC. Echter, het tegendeel was waar. Na iets meer dan twintig minuten te hebben gespeeld opende Cyriel Ngonge de score. Oud FC Twente-speler Ola John legde de bal voor waarna Ngonge de bal met een volley langs doelman Joël Drommel werkte. Niet veel later volgde ook de 0-2 door Finn Stokkers.

In de tweede helft slaagde de ploeg van Ron Jans er niet in om langszij te komen. Het probeerde wel van alles, maar RKC hield de Tukkers in bedwang. Dat leidde soms tot wat kleine frustraties. Aan de andere kant moest nog oppassen dat de Brabanders de wedstrijd niet verder uitbouwde. Er lagen wel degelijk mogelijkheden op de 0-3.

Uiteindelijk bleef het bij 0-2 en kan het gebeuren dat de topclubs voorlopig weer uit zicht raken.

76 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Nov 2020 om 12:01
    • Quote van 28 Nov 2020 om 18:21
      9 gespeeld 6 goals gemaakt en ze hadden het áantal KUNNEN verdubbelen dat 6 + 2 geen 12 is weet zelfs ik nog
    Ja en jij bent niet zo slim dus dan weet iedereen het
  • 30 Nov 2020 om 11:18
    Twente moet de contacten met Ola John gaan opwarmen. Als hij z'n stijgende lijn weet door te zetten zou het geweldig zijn om hem volgend seizoen weer bij FC Twente te hebben. En Ola John voldoet zeker aan de voorwaarde van Jan Streuer dat er alleen spelers gehaald worden die graag voor Twente willen spelen. En komende zomer is John ook nog eens transfervrij.
  • 28 Nov 2020 om 18:21
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:55
      Dus 6 plus 2 is 12 volgens jou verdubbelen is niet waar. Collectieve off day. We hebben ene hele jong elftal waar ook iedereen niet echt fit is/was dat kent ook hoge pieken en diepe dalen. Hoort erbij. Het is jammer im een maand waarin punten zowieso lastig te pakken zijn. Maar ook niet meer dan dat. Als we 7e eindigen na 34 wedstrijden hebben we een top seizoen gehad. Na mijn beleving.
    9 gespeeld 6 goals gemaakt en ze hadden het áantal KUNNEN verdubbelen dat 6 + 2 geen 12 is weet zelfs ik nog
  • 28 Nov 2020 om 17:55
    • Quote van 28 Nov 2020 om 17:04
      We praten er overheen het kan gebeuren vorig jaar uit de beker geknikkerd door de Eagles 5 goals tegen dit jaar door de Graafschap en nu het verlies tegen de nr 15 6 goals gemaakt in 9 wedstrijden en gisteren hadden ze het aantal kunnen verdubbelen maar ja het kan gebeuren als we hier niet van leren en dat blijkt komen we nooit terug in de top 6
    Dus 6 plus 2 is 12 volgens jou verdubbelen is niet waar. Collectieve off day. We hebben ene hele jong elftal waar ook iedereen niet echt fit is/was dat kent ook hoge pieken en diepe dalen. Hoort erbij. Het is jammer im een maand waarin punten zowieso lastig te pakken zijn. Maar ook niet meer dan dat. Als we 7e eindigen na 34 wedstrijden hebben we een top seizoen gehad. Na mijn beleving.
  • 28 Nov 2020 om 17:04
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:58
      Verliezen kan altijd, maar op zo’n manier is schandalig en ben je wat mijn betreft geen eredivisie ploeg waardig. In de gehele 2de helft geen kans gecreëerd, en in de 1ste helft mogelijkheden wat kansen konden worden maar allemaal verpruts. Alleen een schotje van Cerny. Persoonlijk zie ik het somber in tegen AZ en Ajax, daar gaan we worden weggeveegd.
    We praten er overheen het kan gebeuren vorig jaar uit de beker geknikkerd door de Eagles 5 goals tegen dit jaar door de Graafschap en nu het verlies tegen de nr 15 6 goals gemaakt in 9 wedstrijden en gisteren hadden ze het aantal kunnen verdubbelen maar ja het kan gebeuren als we hier niet van leren en dat blijkt komen we nooit terug in de top 6
  • 28 Nov 2020 om 10:34
    Wereld sterren gezien dacht even Maradona te zien (Pirie) en nog enkele spelers die al het gevoel hebben dat ze tot de beste spelers van Nederland behoren ,wat een stelletje slappe zakken gezien ,om je dood te schamen .
  • 28 Nov 2020 om 10:30
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:07
      Waar ik mij zorgen om maak, is dat de wissels totaal onzichtbaar waren. Ilic, Lamprou, Jeremejef en ook Zerrouki lieten niets zien. Daarnaast laten de invallers Dervisoglu (voor Menig) en Smal (voor Oosterwolde) niet zien dat zij een meerwaarde zijn.
    De meeste van die gasten hebben al maanden geen wedstrijdritme op kunnen doen. Af en toe een invalbeurt helpt daar ook niet bij. Zou mooi zijn als ze ergens een paar oefenwedstrijden in kunnen plannen om die gasten minuten te laten maken. En ach, af en toe gaat het mis zoals gister. Helaas op naar de volgende.
  • 28 Nov 2020 om 09:29
    • Quote van 28 Nov 2020 om 07:20
      Ppff....verschrikkelijk! Daar kan ik heel slecht tegen.
    Ik ook dan moet hij een rotschop in zijn hol krijgen, met zijn haar netjes doen. Ik hoop dat Dumic snel weer terug is.
  • 28 Nov 2020 om 09:27
    • Quote van 27 Nov 2020 om 23:17
      Ron Jans ontwijkt vraag over contractverlenging..is er iets gebeurd wat wij nog niet weten ...werkte dit door op het veld??
    Ik zeg je dat Jans niet weg gaat die heeft het hier geweldig naar zijn zin, en hij zal wel 6 keer nadenken over een sprong in het duistere na zijn debacle in de USA ik zeg je dat Jans gewoon bij gaat tekenen. No doubt about it.
  • 28 Nov 2020 om 07:20
    • Quote van 28 Nov 2020 om 00:25
      Naja in ieder geval zat kip piri piri zijn haar wel goed!
    Ppff....verschrikkelijk! Daar kan ik heel slecht tegen.
  • 28 Nov 2020 om 00:25
    Naja in ieder geval zat kip piri piri zijn haar wel goed!
  • 27 Nov 2020 om 23:32
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:21
      Dan nog heeft hij het uitstekend gedaan TC, of is dit al met een figuurzaagje beginnen te zagen aan de stoelpoten van Streuer??? Laat Streuer lekker zijn gang gaan die man heeft top werk geleverd, ondanks een paar missers ik kijk liever naar al het goede dat hij heeft gehaald.
    Zagen aan de poten van Streuer? Waarom en wie moet er dan gaan zitten?

    Precies, dat bedoel ik. Ik wil Streuer helemaal niet weg hebben. Ik noem gewoon een paar 'missers' op, of wil jij beweren dat zij wekelijks mee kunnen komen op dit niveau?
  • 27 Nov 2020 om 23:24
    • Quote van 27 Nov 2020 om 23:17
      Ron Jans ontwijkt vraag over contractverlenging..is er iets gebeurd wat wij nog niet weten ...werkte dit door op het veld??
    Ron wil nog niets zeggen. Logisch als er een club komt die hem een miljoen of meer per jaar geeft of een hele mooie club in het buitenland waar die graag wil trainen, kan het best zijn dat hij daarvoor gaat kiezen.
  • 27 Nov 2020 om 23:17
    Ron Jans ontwijkt vraag over contractverlenging..is er iets gebeurd wat wij nog niet weten ...werkte dit door op het veld??
  • 27 Nov 2020 om 23:17
    Tja, ik ben al tig jaar twente supporter, maar RKC......Als we niet bij deze club in de divisie zitten, scheelt ons dat uiteindelijik 4 punten op de eindrangschikking....
  • 27 Nov 2020 om 23:11
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:41
      Knokken doen ze wel maar het kwam er niet uit. Er was geen eenheid. Geen automatisme.
      Het is allemaal nog heel onzeker. Niet erg maar wel een aandachtspunt. Het seizoen is nog lang. Elke week weer nieuwe kansen. Het is wel jammer dat het niet lukt tegen ploegen als RKC en de Graafschap.
    Ik vond ze m.n. de 1e helft helemaal niet knokken. Zag je gelijk al vanaf het begin. Ontzettend slap in de duels en veel te grote ruimtes bij balverlies.
  • 27 Nov 2020 om 22:51
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:46
      Rkc en de graafschap speelden gewoon erg goed tegen fctwente. Met veel velheid en inzet en het fysieke was ook goed aanwezig bij deze ploegen. Bij fctwente zag je in beide wedstrijden dat ze zich geen raad wisten met deze spelopvating. Het combinatie voetbal speelde fctwente in een te laag tempo en zonder overtuiging.
    En als je dan al collectief faalt en je hebt er nog als extra 2 super slechte verdedigers staan als Piri en Smal is elke aanval van de tegenstander levensgevaarlijk. Ik hoop dat Dumic Oosterwolde, Menig snel terug zijn, dat scheelt al een hele hoop. Maar verder waren ze allemaal slecht.
  • 27 Nov 2020 om 22:46
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:41
      Knokken doen ze wel maar het kwam er niet uit. Er was geen eenheid. Geen automatisme.
      Het is allemaal nog heel onzeker. Niet erg maar wel een aandachtspunt. Het seizoen is nog lang. Elke week weer nieuwe kansen. Het is wel jammer dat het niet lukt tegen ploegen als RKC en de Graafschap.
    Rkc en de graafschap speelden gewoon erg goed tegen fctwente. Met veel velheid en inzet en het fysieke was ook goed aanwezig bij deze ploegen. Bij fctwente zag je in beide wedstrijden dat ze zich geen raad wisten met deze spelopvating. Het combinatie voetbal speelde fctwente in een te laag tempo en zonder overtuiging.
  • 27 Nov 2020 om 22:41
    Het is jammer dat dit vanavond gebeurt een slechte wedstrijd en een verloren wedstrijd. Maar niet zo onlogisch dat dit gebeurt vorige week zijn ze bijna de hemel in gepresen met de spel opvatting. Vanavond het tegenovergestelde niets lukt en je loopt continue achter de feiten aan. Vaak komt na een goede serie een mindere periode dat gebeurt nagenoeg bij elke club. Hopelijk duurt de mindere periode zo kort mogelijk en leren ze ook van deze verloren wedstrijd
  • 27 Nov 2020 om 22:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:39
      Ikzeg. Sc 69. Ben het niet helemaal met u eens. Dit zat er aan te komen Gewoon vergeten en vanaf nu weer op staan en er op of geen eten mentaliteit, laten zien, er zijn gewoon geen tegenstanders waar je zo maar even overheen walst. En deze ploeg werd van alle kanten in de hemel geprezen, en dat geeft niet maar onze jonge gasten moeten gewoon blijven knokken en dat is helaas niet gebeurd vanavond.
    Knokken doen ze wel maar het kwam er niet uit. Er was geen eenheid. Geen automatisme.
    Het is allemaal nog heel onzeker. Niet erg maar wel een aandachtspunt. Het seizoen is nog lang. Elke week weer nieuwe kansen. Het is wel jammer dat het niet lukt tegen ploegen als RKC en de Graafschap.
  • 27 Nov 2020 om 22:39
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:32
      Na de 0-2 wel en omdat FC Twente zo makkelijk balverlies leed en geen snelheid had in het zijn spel kon RKC heel snel omschakelen en stonden wij continue verkeerd. De verdediging had het daardoor veel lastiger dan normaal.
      Fouten maken is niet erg maar als we daar niets tegenover kunnen zetten en terug kunnen knokken met mooie aanvallen dan geeft wel stof tot denken
    Ikzeg. Sc 69. Ben het niet helemaal met u eens. Dit zat er aan te komen Gewoon vergeten en vanaf nu weer op staan en er op of geen eten mentaliteit, laten zien, er zijn gewoon geen tegenstanders waar je zo maar even overheen walst. En deze ploeg werd van alle kanten in de hemel geprezen, en dat geeft niet maar onze jonge gasten moeten gewoon blijven knokken en dat is helaas niet gebeurd vanavond.
  • 27 Nov 2020 om 22:39
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:35
      Als je in een elftal op mag draven dan is het moeilijk je te onderscheiden, net als Zerouki die nog slechter was, en Lamprou ook droevig. Maar Illic verdiend gewoon een keer een basisplaats, dan mag je hem beoordelen, zelfs Wout was slecht, en enkele spelers komen zwaar te kort die vanavond in de basis beginnen Piri, Smal, en ook de door mij bejubelde Dervisoglou. Ik hoop dat Dumic, Menig, Oosterwolde heel snel terug zijn.
    Het was geen team vandaag. Dan krijg je dat. Dan lijkt het alsof iedereen slecht is.
    Je moet het zien als teamprestatie. Als het allemaal niet klopt dan faalt men samen.
  • 27 Nov 2020 om 22:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:21
      Iilic heeft ook nietslaten zien jadie....0 passes, 0 doelpogingen, 2 balcontacten, 0 keer terug gelopen om te verdedigen. Nee de wissels werd het niet echt beter van.
    Als je in een elftal op mag draven dan is het moeilijk je te onderscheiden, net als Zerouki die nog slechter was, en Lamprou ook droevig. Maar Illic verdiend gewoon een keer een basisplaats, dan mag je hem beoordelen, zelfs Wout was slecht, en enkele spelers komen zwaar te kort die vanavond in de basis beginnen Piri, Smal, en ook de door mij bejubelde Dervisoglou. Ik hoop dat Dumic, Menig, Oosterwolde heel snel terug zijn.
  • 27 Nov 2020 om 22:32
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:28
      RKC parkeerde helemaal geen bus, waren overigens ook voetballend vandaag een klasse beter dan ons. Ze zetten druk vanaf het middenveld en werden gevaarlijk in de omschakeling dat is eigenlijk ook het spel dat wij normaal spelen. Heeft niks met een bus te maken. We konden ons er gewoon niet onderuit spelen.
    Na de 0-2 wel en omdat FC Twente zo makkelijk balverlies leed en geen snelheid had in het zijn spel kon RKC heel snel omschakelen en stonden wij continue verkeerd. De verdediging had het daardoor veel lastiger dan normaal.
    Fouten maken is niet erg maar als we daar niets tegenover kunnen zetten en terug kunnen knokken met mooie aanvallen dan geeft wel stof tot denken
  • 27 Nov 2020 om 22:31
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    En zo is het
  • 27 Nov 2020 om 22:29
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:28
      Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
    Val dood !!!!
  • 27 Nov 2020 om 22:28
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 27 Nov 2020 om 22:28
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:13
      Net als tegen de graafschap missen we echt creativiteit op t middenveld tegen ploegen die de bus parkeren... brama, Bosch en Roemeratoe leuk tegen pleugen die open huis hebben, maar Ilic had veel eerder moeten komen en er zal echt een 10 bij moeten komen. Mindere ploegen zien nu hoe ze ons moeten bestrijden!
    RKC parkeerde helemaal geen bus, waren overigens ook voetballend vandaag een klasse beter dan ons. Ze zetten druk vanaf het middenveld en werden gevaarlijk in de omschakeling dat is eigenlijk ook het spel dat wij normaal spelen. Heeft niks met een bus te maken. We konden ons er gewoon niet onderuit spelen.
  • 27 Nov 2020 om 22:22
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:19
      Smal was vandaag 1 van de betere. Laten we hem niet te snel afschrijven tc....
    Smal was bagger....net als alle andere wedstrijden die hij gespeeld heeft. Wat een waardoze voorzetten kwamen van zijn poten...
  • 27 Nov 2020 om 22:21
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:20
      Klopt. Maar volgende week tegen neres word nog wat.
    Hoop dat oosterwolde dan terug is. Maar ik zie ajax niet met hun a elftal spelen tegen Twente.
  • 27 Nov 2020 om 22:21
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:16
      Klopt dat ben ik met je eens, hij moet een keer starten met Illic in de basis, maar ik blijf het zeggen vandaag was een collectieve offday, en dat overkomt elk team wel . Dus op naar de volgende wedstrijden, en gelukkig hebben we nu een trainer die ervaren genoeg is om de boel weer op de rails te krijgen.
    Iilic heeft ook nietslaten zien jadie....0 passes, 0 doelpogingen, 2 balcontacten, 0 keer terug gelopen om te verdedigen. Nee de wissels werd het niet echt beter van.
  • 27 Nov 2020 om 22:21
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:18
      Maar die mag wel een keer een offday hebben maar heeft er voorlopig 9 inliggen, dus die heeft helemaal wat meer krediet verdiend.
    is ook de jeugd...kunnen zo'n dag soms hebben..
  • 27 Nov 2020 om 22:21
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:16
      Pierie, Lampje en ook Smal mogen we toch wel als 'missers' zien van Streuer....
    Dan nog heeft hij het uitstekend gedaan TC, of is dit al met een figuurzaagje beginnen te zagen aan de stoelpoten van Streuer??? Laat Streuer lekker zijn gang gaan die man heeft top werk geleverd, ondanks een paar missers ik kijk liever naar al het goede dat hij heeft gehaald.
  • 27 Nov 2020 om 22:20
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:19
      Smal was vandaag 1 van de betere. Laten we hem niet te snel afschrijven tc....
    Klopt. Maar volgende week tegen neres word nog wat.
  • 27 Nov 2020 om 22:19
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:16
      Pierie, Lampje en ook Smal mogen we toch wel als 'missers' zien van Streuer....
    Smal was vandaag 1 van de betere. Laten we hem niet te snel afschrijven tc....
  • 27 Nov 2020 om 22:19
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:07
      Waar ik mij zorgen om maak, is dat de wissels totaal onzichtbaar waren. Ilic, Lamprou, Jeremejef en ook Zerrouki lieten niets zien. Daarnaast laten de invallers Dervisoglu (voor Menig) en Smal (voor Oosterwolde) niet zien dat zij een meerwaarde zijn.
    Eens. Zijn er weinig die op de deur kloppen voor een basis plek. Hopelijk dumic terug volgende week
  • 27 Nov 2020 om 22:18
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:14
      Danillo was ook ruk, alleen maar balverlies. Het ging ons al gruwelijk voor de wind......een off-day kan een keer. Volgende week tegen de neuzen de neuzen weer de goede kant op! COTE!
    Maar die mag wel een keer een offday hebben maar heeft er voorlopig 9 inliggen, dus die heeft helemaal wat meer krediet verdiend.
  • 27 Nov 2020 om 22:17
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:16
      Pierie, Lampje en ook Smal mogen we toch wel als 'missers' zien van Streuer....
    en Ola John missen we ook
  • 27 Nov 2020 om 22:16
    Pierie, Lampje en ook Smal mogen we toch wel als 'missers' zien van Streuer....
  • 27 Nov 2020 om 22:16
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:13
      Net als tegen de graafschap missen we echt creativiteit op t middenveld tegen ploegen die de bus parkeren... brama, Bosch en Roemeratoe leuk tegen pleugen die open huis hebben, maar Ilic had veel eerder moeten komen en er zal echt een 10 bij moeten komen. Mindere ploegen zien nu hoe ze ons moeten bestrijden!
    Klopt dat ben ik met je eens, hij moet een keer starten met Illic in de basis, maar ik blijf het zeggen vandaag was een collectieve offday, en dat overkomt elk team wel . Dus op naar de volgende wedstrijden, en gelukkig hebben we nu een trainer die ervaren genoeg is om de boel weer op de rails te krijgen.
  • 27 Nov 2020 om 22:15
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:14
      Eens. Positief blijven. Wel zorgen dat Pierie zo snel mogelijk de basis uit is.
    hahahahaha
  • 27 Nov 2020 om 22:15
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:11
      Man laten we stoppen met zeiken, we hadden gewoon collectieve offday, met de zeer slechte prestaties van Piri , Dervisoglou , en ook vandaag Cherny , en Zerouki ook super zwak. Ik hoop dat Menig , Dumic, Oosterwolde snel weer terug zijn , want hun vervangers zijn ronduit veel minder. Vond ook Brama niet best, ik kan eigenlijk het hele elftal opnoemen, het was gewoon een totale offday , maar laten we er niet te veel over zeiken want wie had verwacht dat we op de positie staan waar we staan. Gewoon voor verassing zorgen tegen Ajax of AZ en we hebben nu een trainer die de boel wel weer scherp krijgt.
    +100
  • 27 Nov 2020 om 22:15
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:13
      Net als tegen de graafschap missen we echt creativiteit op t middenveld tegen ploegen die de bus parkeren... brama, Bosch en Roemeratoe leuk tegen pleugen die open huis hebben, maar Ilic had veel eerder moeten komen en er zal echt een 10 bij moeten komen. Mindere ploegen zien nu hoe ze ons moeten bestrijden!
    + 100
    Heel duidelijk te zien waar onze zwakte ligt. Tegen sterkere ploegen maken we veel meer kans omdat we dan onze snelheid kunnen gebruiken en makkelijk scoren.
  • 27 Nov 2020 om 22:15
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:14
      Eens. Positief blijven. Wel zorgen dat Pierie zo snel mogelijk de basis uit is.
    Dennis ik bin het een keer met oe eens!
  • 27 Nov 2020 om 22:14
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:11
      Man laten we stoppen met zeiken, we hadden gewoon collectieve offday, met de zeer slechte prestaties van Piri , Dervisoglou , en ook vandaag Cherny , en Zerouki ook super zwak. Ik hoop dat Menig , Dumic, Oosterwolde snel weer terug zijn , want hun vervangers zijn ronduit veel minder. Vond ook Brama niet best, ik kan eigenlijk het hele elftal opnoemen, het was gewoon een totale offday , maar laten we er niet te veel over zeiken want wie had verwacht dat we op de positie staan waar we staan. Gewoon voor verassing zorgen tegen Ajax of AZ en we hebben nu een trainer die de boel wel weer scherp krijgt.
    Danillo was ook ruk, alleen maar balverlies. Het ging ons al gruwelijk voor de wind......een off-day kan een keer. Volgende week tegen de neuzen de neuzen weer de goede kant op! COTE!
  • 27 Nov 2020 om 22:14
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:12
      Hennie heeft de goed wijs kapot, gvd man we hebben collectieve offday klaar kan gebeuren laten we blij zijn dat we staan waar we nu staan.
    Eens. Positief blijven. Wel zorgen dat Pierie zo snel mogelijk de basis uit is.
  • 27 Nov 2020 om 22:13
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:03
      Klopt, die huurlingen van Ajax zijngeen donder waard. Pierre, pfff
    Wat ben je een onbenul Danillo niets waard??? Dan heb je toch bakken stront in de ogen.
  • 27 Nov 2020 om 22:13
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:12
      Hennie heeft de goed wijs kapot, gvd man we hebben collectieve offday klaar kan gebeuren laten we blij zijn dat we staan waar we nu staan.
    Ja Die
  • 27 Nov 2020 om 22:13
    Net als tegen de graafschap missen we echt creativiteit op t middenveld tegen ploegen die de bus parkeren... brama, Bosch en Roemeratoe leuk tegen pleugen die open huis hebben, maar Ilic had veel eerder moeten komen en er zal echt een 10 bij moeten komen. Mindere ploegen zien nu hoe ze ons moeten bestrijden!
  • 27 Nov 2020 om 22:13
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:10
      Ola John geeft aan dat hij zijn club pijn doet. Haal die man terug. Hij is duidelijk goed genoeg en is een jongen uit de regio.
    als hij zo blijft voetballen..ophalen idd..
  • 27 Nov 2020 om 22:12
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:08
      Danilo is geen donder waard?
    Hennie heeft de goed wijs kapot, gvd man we hebben collectieve offday klaar kan gebeuren laten we blij zijn dat we staan waar we nu staan.
  • 27 Nov 2020 om 22:11
    Man laten we stoppen met zeiken, we hadden gewoon collectieve offday, met de zeer slechte prestaties van Piri , Dervisoglou , en ook vandaag Cherny , en Zerouki ook super zwak. Ik hoop dat Menig , Dumic, Oosterwolde snel weer terug zijn , want hun vervangers zijn ronduit veel minder. Vond ook Brama niet best, ik kan eigenlijk het hele elftal opnoemen, het was gewoon een totale offday , maar laten we er niet te veel over zeiken want wie had verwacht dat we op de positie staan waar we staan. Gewoon voor verassing zorgen tegen Ajax of AZ en we hebben nu een trainer die de boel wel weer scherp krijgt.
  • 27 Nov 2020 om 22:10
    Ola John geeft aan dat hij zijn club pijn doet. Haal die man terug. Hij is duidelijk goed genoeg en is een jongen uit de regio.
  • 27 Nov 2020 om 22:08
    Van mij mag Ola John volgend seizoen bij ons komen spelen. Contract loopt na dit seizoen af. Hij zegt in interview dat het leuk voor hem is maar niet voor mijn club. Dat zegt wel hoe hij nog over Twente denkt. Heeft nog huis in Enschede dus proberen waard. Ervaren speler in elke linie lijkt me niet verkeerd.
  • 27 Nov 2020 om 22:08
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:03
      Klopt, die huurlingen van Ajax zijngeen donder waard. Pierre, pfff
    Danilo is geen donder waard?
  • 27 Nov 2020 om 22:07
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    Verliezen op zich heb ik geen problemen maar wel de manier waarop? Onacceptabel.
  • 27 Nov 2020 om 22:07
    Waar ik mij zorgen om maak, is dat de wissels totaal onzichtbaar waren. Ilic, Lamprou, Jeremejef en ook Zerrouki lieten niets zien. Daarnaast laten de invallers Dervisoglu (voor Menig) en Smal (voor Oosterwolde) niet zien dat zij een meerwaarde zijn.
  • 27 Nov 2020 om 22:06
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:04
      Rot zelf op Dennis...
    Vervelend probleemgeval
  • 27 Nov 2020 om 22:06
    maar ik had gezegd dat RKC het veld klein zou houden .en ze zaten er boven op....eigenlijk ons spel ..
  • 27 Nov 2020 om 22:04
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:02
      Super zwak! Piri piri terug naar Amsterdam....Twente een off-day en Rkc speelde best aardig.
    laten we het hopen...een off-day
  • 27 Nov 2020 om 22:04
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:02
      Pierie rot op
    Rot zelf op Dennis...
  • 27 Nov 2020 om 22:03
    • Quote van 27 Nov 2020 om 22:01
      Wat een ellende
    Klopt, die huurlingen van Ajax zijngeen donder waard. Pierre, pfff
  • 27 Nov 2020 om 22:03
    Het leek wel een wedstrijd onder Garcia aan het einde van vorig seizoen
  • 27 Nov 2020 om 22:02
    Super zwak! Piri piri terug naar Amsterdam....Twente een off-day en Rkc speelde best aardig.
  • 27 Nov 2020 om 22:02
    Pierie rot op
  • 27 Nov 2020 om 22:01
    Wat een ellende
  • 27 Nov 2020 om 22:00
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    Ajax en AZ, daar liggen zeker kansen....
  • 27 Nov 2020 om 22:00
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:58
      Verliezen kan altijd, maar op zo’n manier is schandalig en ben je wat mijn betreft geen eredivisie ploeg waardig. In de gehele 2de helft geen kans gecreëerd, en in de 1ste helft mogelijkheden wat kansen konden worden maar allemaal verpruts. Alleen een schotje van Cerny. Persoonlijk zie ik het somber in tegen AZ en Ajax, daar gaan we worden weggeveegd.
    Denk zeker niet dat we weggeveegd gaan worden tenzij ze druk zetten op Pierie.
  • 27 Nov 2020 om 21:59
    Zwakste wedstrijd van het seizoen, ook dat gebeurt. Maar wat is die Van Der Venne een verschrikkelijke vervelende speler, en wat was de scheidsrechter ook heeeeeeel matig. RKC zat er goed op en heeft verdiend gewonnen
  • 27 Nov 2020 om 21:58
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    Verliezen kan altijd, maar op zo’n manier is schandalig en ben je wat mijn betreft geen eredivisie ploeg waardig. In de gehele 2de helft geen kans gecreëerd, en in de 1ste helft mogelijkheden wat kansen konden worden maar allemaal verpruts. Alleen een schotje van Cerny. Persoonlijk zie ik het somber in tegen AZ en Ajax, daar gaan we worden weggeveegd.
  • 27 Nov 2020 om 21:58
    Off day
  • 27 Nov 2020 om 21:58
    Hoopte toch om lekker dit weekend in te gaan. Dit helpt niet echt.
  • 27 Nov 2020 om 21:58
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    Komt goed we hebben nog steeds een heel goed team. Er zitten helaas gewoon een paar rotte appels in de selectie. Ben er wel een beetje bang voor dat Cerny uit vorm aan het raken is maar we gaan nog genoeg winnen dit jaar.
  • 27 Nov 2020 om 21:56
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:55
      BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
    +1
  • 27 Nov 2020 om 21:56
    Pierie rot op
  • 27 Nov 2020 om 21:55
    BIZAR hoe negatief iedereen is op dit forum. Verschikkelijk is 90% van jullie. Ja het was niet goed, maar dat hoort erbij en kan gebeuren. We zijn geen topploeg en dat bewijzen we vandaag. Helaas en op naar volgende week.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›