Groot nieuws over verlenging Streuer en Jans in winterstop

10
Groot nieuws over verlenging Streuer en Jans in winterstop

FC Twente heeft vandaag aangekondigd dat de club afscheid gaat nemen van Paul van der Kraan. De algemeen directeur vindt het op zijn leeftijd niet meer verantwoord om nog een full-time functie te hebben.

Toch moet de club door weet ook Dennis Schipper, voorzitter van de Raad van Commissarissen. "Uiteraard respecteren we zijn keuze. Zijn besluit geeft ons de ruimte een goede opvolger te vinden. Daar gaan we vanaf nu mee aan de slag. Tot aan die tijd zal Paul al zijn ziel en zaligheid in de club leggen, daar zijn we van overtuigd", vertelt hij op de officiële clubsite van FC Twente.

Voor de rest van de belangrijke pionnen binnen de club heeft dit geen gevolgen. "Ondanks Paul’s vertrek gaan de gesprekken over de verlenging van de contracten van Technisch Directeur Jan Streuer en hoofdtrainer Ron Jans betreffende het seizoen ‘21/’22 uiteraard gewoon door. In de winterstop verwachten we hierover te kunnen berichten."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Dec 2020 om 15:58
    Ik ben bang dat het verlengen van hun verbintenis nier zo eenvoudig zal zijn.Nu vdK er volgend jaar niet meer bij is zullen de heren zekerheid willen omtrent de mogelijkheden die ze volgend jaar krijgen.Het is publiek geheim dat financieel nog steeds niet alles zo maar kan en ook bekend dat een nieuwe bezem als opvolger van vdK zijn eigen stempel zal willen drukken.Jammer is dat de eventuele opvolger nog niet binnen is zo dat hij betrokken kon worden in de gesprekken en afspraken.Nu is alles onzeker en dat is niets voor Jans die dit seizoen over een selectie beschikt waar menig trainer van zou dromen.Veel huurlingen verdwijnen en moet gedeeltelijk een nieuw team worden samengesteld.Mijn vraag zou zijn is er voldoende geld een team als dit seizoen te kunnen samenstellen.
  • 30 Nov 2020 om 10:21
    Belachelijk suggestieve kop boven dit artikel.
  • 29 Nov 2020 om 18:42
    • Quote van 29 Nov 2020 om 18:04
      Wat zou dat kunnen zijn, heb je enig idee? Het zou ideaal zijn wanneer we met deze twee door kunnen.
    Ik heb al eens rond gevraagd. Maar niemand weet het. Je moet een stuk dichter op het vuur zitten wil je iets weten. En ik heb echt geen enkel flauw benul. Zit er al een puur uur over na te denken. Maar wat er speelt is speculeren omdat je ook niet weet is het weer zn lijk vergelijkbaar als in het verleden. Of is slechts een vliegje? Ben er daarom ook mee opgehouden. We gaan het morgen zien wat er maar buiten komt.
  • 29 Nov 2020 om 18:04
    • Quote van 29 Nov 2020 om 17:53
      Dat denk ik ook ja die. Al denk ik oprecht dat dat gaat samenhangen met wat jimmy en bestuur p zeggen. Ergens loopt er iets spaak en wat dat is of hoe groot kon nog wel eens bepalende factor zijn.
    Wat zou dat kunnen zijn, heb je enig idee? Het zou ideaal zijn wanneer we met deze twee door kunnen.
  • 29 Nov 2020 om 17:53
    • Quote van 29 Nov 2020 om 16:32
      Denk dat zowel Jans en Streuer blijven, ze zien het enthousiasme van het publiek, en Jans is toch gevoelsmens en is happy hier, en Streuer vindt het ook wel tof denk ik. Ze stralen allebei en dat is goed teken, ik denk dat dat wel goed zit.
    Dat denk ik ook ja die. Al denk ik oprecht dat dat gaat samenhangen met wat jimmy en bestuur p zeggen. Ergens loopt er iets spaak en wat dat is of hoe groot kon nog wel eens bepalende factor zijn.
  • 29 Nov 2020 om 16:32
    Denk dat zowel Jans en Streuer blijven, ze zien het enthousiasme van het publiek, en Jans is toch gevoelsmens en is happy hier, en Streuer vindt het ook wel tof denk ik. Ze stralen allebei en dat is goed teken, ik denk dat dat wel goed zit.
  • 29 Nov 2020 om 16:04
    • Quote van 29 Nov 2020 om 15:33
      Jans werkt alleen met contracten van 1 jaar.
    Klopt
  • 29 Nov 2020 om 15:37
    • Quote van 29 Nov 2020 om 15:12
      Ron jans gewoon gelijk 2 jaar erbij geven. Is de ideale trainer op de juiste plek.
    heeft verstand van het spelletje... is menselijk en open..kunnen we weer naar boven kijken..
  • 29 Nov 2020 om 15:33
    • Quote van 29 Nov 2020 om 15:12
      Ron jans gewoon gelijk 2 jaar erbij geven. Is de ideale trainer op de juiste plek.
    Jans werkt alleen met contracten van 1 jaar.
  • 29 Nov 2020 om 15:12
    Ron jans gewoon gelijk 2 jaar erbij geven. Is de ideale trainer op de juiste plek.
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›