Menig inzetbaar tegen Ajax, Oosterwolde traint alweer buiten

58
Menig inzetbaar tegen Ajax, Oosterwolde traint alweer buiten

FC Twente neemt het zaterdagavond in de Johan Cruijff Arena op tegen Ajax en trainer Ron Jans kan in Amsterdam weer een beroep doen op Queensy Menig, zo weet clubwatcher Leon ten Voorde te melden op de website van Tubantia. 

De rappe vleugelaanvaller, die dit seizoen al drie keer trefzeker was in de Eredivisie en ook in defensief opzicht veel arbeid verricht voor de club uit Enschede, moest de wedstrijden tegen PSV en RKC aan zich voorbij laten gaan. FC Twente wist beide duels niet te winnen en tegen de club uit Eindhoven viel Jayden Oosterwolde ook nog eens geblesseerd uit. Hij is echter op de weg terug. 

"De revalidatie van Jayden Oosterwolde verloopt ook voorspoedig. De linksback traint alweer buiten", verklapt Ten Voorde. "Ron Jans sprak voor het weekend de verwachting uit dat hij een week of twee uit de roulatie zou zijn. Dat betekent dat het duel van zaterdag tegen Ajax nog te vroeg voor hem komt", besluit de clubwatcher over de uitwedstrijd tegen de koploper van de Eredivisie. 

58 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2020 om 15:08
    • Quote van 1 Dec 2020 om 14:40
      Jij bent maar goed in 2 dingen. 1 is accounts aanmaken 2 pure onzin uitkramen.
    Spijker op z'n kop Vlek.


    Dennis en Scorpio hebben allebei last van vreemde kronkels. Of zouden er onder die accounts ook één en dezelfde persoon schuil gaan? Het zou me niet eens verbazen om eerlijk te zijn want Dennis mag ook erg graag op zijn eigen accounts reageren bij gebrek aan aandacht......
  • 1 Dec 2020 om 14:40
    • Quote van 1 Dec 2020 om 11:37
      Ben ik toevallig heel goed in. Ik begrijp precies wat je bedoeld.
    Jij bent maar goed in 2 dingen. 1 is accounts aanmaken 2 pure onzin uitkramen.
  • 1 Dec 2020 om 11:37
    • Quote van 1 Dec 2020 om 07:55
      Begrijpend lezen is moeilijk he
    Ben ik toevallig heel goed in. Ik begrijp precies wat je bedoeld.
  • 1 Dec 2020 om 07:55
    • Quote van 1 Dec 2020 om 00:37
      Dus Magallan en Orejuela waren ook toppers omdat ze gescout zijn door Ajax?
    Begrijpend lezen is moeilijk he
  • 1 Dec 2020 om 00:37
    • Quote van 30 Nov 2020 om 21:47
      Gelukkig heb jij er meer verstand van dan Jans, Streuer en de scouts en td van Ajax.
    Dus Magallan en Orejuela waren ook toppers omdat ze gescout zijn door Ajax?
  • 1 Dec 2020 om 00:35
    • Quote van 30 Nov 2020 om 22:00
      Iemand een idioot noemen omdat ie fouten maakt. Klasse joh
    Je bent wel een idioot als je je haren goed gaat doen buiten het veld tijdens een wedstrijd.
  • 30 Nov 2020 om 22:00
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:18
      Aub niet. Op de bank met die idioot.
    Iemand een idioot noemen omdat ie fouten maakt. Klasse joh
  • 30 Nov 2020 om 21:47
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:57
      Vraag ik me ook af. Vind dat Streuer het heel goed heeft gedaan maar Pierie heb ik nooit begrepen. Was ook een drama vorig jaar in de kkd bij jong Ajax.
    Gelukkig heb jij er meer verstand van dan Jans, Streuer en de scouts en td van Ajax.
  • 30 Nov 2020 om 21:04
    • Quote van 30 Nov 2020 om 20:56
      En weer geen antwoord op een vraag. Opnieuw om de hete brei heen draaien en ineens een andere afslag kiezen wanneer het opnieuw te lastig wordt.


      Scorpio ten voeten uit.................
    Waar heb je toch last van TC? Ik geef genoeg antwoorden de waarheid bestaat niet, ook al denk jij dat er maar 1 waarheid is. De jouwe! Iedereen moet geloven wat die wil. Dat we het niet allemaal eens zijn is volgens mij heel normaal.
  • 30 Nov 2020 om 20:56
    • Quote van 30 Nov 2020 om 20:29
      Weet je hoeveel mensen blijvende psychishe schade hebben door deze hype?
      Niemand weet het allemaal. Dat is het mooie van het leven. Daarom is er geloof.
      Ik ga niet mee in de hype maar blijf met beide benen op de grond staan ondanks de angstcultuur die men tegenwoordig creeert. Het bewijst maar weer dat er heel veel schapen zijn die heel makkelijk bij elkaar gedreven kunnen worden.
      Gelukkig zijn er ook nog een paar die tegen de stroom ingaan.
      Er is meer dan Corona, veel meer!
    En weer geen antwoord op een vraag. Opnieuw om de hete brei heen draaien en ineens een andere afslag kiezen wanneer het opnieuw te lastig wordt.


    Scorpio ten voeten uit.................
  • 30 Nov 2020 om 20:33
    • Quote van 30 Nov 2020 om 20:31
      Nee, jij hebt er verstand van. Je hebt niet eens een mening. Lekker makkelijk andermans mening onderuithalen of niet?
    Valt wel mee. Ook dat is een mening... Scroll effe verder. Daar heb ik mijn mening gegeven.
  • 30 Nov 2020 om 20:31
    • Quote van 30 Nov 2020 om 20:04
      Gelukkig heb jij er weinig verstand van.
    Nee, jij hebt er verstand van. Je hebt niet eens een mening. Lekker makkelijk andermans mening onderuithalen of niet?
  • 30 Nov 2020 om 20:29
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:21
      Leg even uit welk percentage blijvende schade heeft? Gezien jij het allemaal weet, dank voor de uitleg.
    Weet je hoeveel mensen blijvende psychishe schade hebben door deze hype?
    Niemand weet het allemaal. Dat is het mooie van het leven. Daarom is er geloof.
    Ik ga niet mee in de hype maar blijf met beide benen op de grond staan ondanks de angstcultuur die men tegenwoordig creeert. Het bewijst maar weer dat er heel veel schapen zijn die heel makkelijk bij elkaar gedreven kunnen worden.
    Gelukkig zijn er ook nog een paar die tegen de stroom ingaan.
    Er is meer dan Corona, veel meer!
  • 30 Nov 2020 om 20:25
    • Quote van 30 Nov 2020 om 20:04
      Gelukkig heb jij er weinig verstand van.
    Is goed we zullen zien. Spreek je aan het eind van dit seizoen.
  • 30 Nov 2020 om 20:04
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:57
      Vraag ik me ook af. Vind dat Streuer het heel goed heeft gedaan maar Pierie heb ik nooit begrepen. Was ook een drama vorig jaar in de kkd bij jong Ajax.
    Gelukkig heb jij er weinig verstand van.
  • 30 Nov 2020 om 20:04
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:49
      Pierie was bij Heerenveen het 2e jaar ook een drama. Kreeg toen bizar veel goals tegen. Onterecht opgehypede speler.
    Is toch 2 seizoenen 7e geworden met Heerenveen? Is volgensmij niet zo slecht.
  • 30 Nov 2020 om 19:57
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:54
      Wat ziet twente dan in hem ?
    Vraag ik me ook af. Vind dat Streuer het heel goed heeft gedaan maar Pierie heb ik nooit begrepen. Was ook een drama vorig jaar in de kkd bij jong Ajax.
  • 30 Nov 2020 om 19:54
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:49
      Pierie was bij Heerenveen het 2e jaar ook een drama. Kreeg toen bizar veel goals tegen. Onterecht opgehypede speler.
    Wat ziet twente dan in hem ?
  • 30 Nov 2020 om 19:49
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:41
      Smal heeft zichtbaar moeite met het niveau verschil. Pirie is een schaduw van zich zelf in zijn hereveen tijd. Misschien dat dat nog komt. Maar als je zelf zo onmachtig bent en dit doen ze bij ajax dan begin maar te vrezen voor dubbele cijfers. Zodra menig alleen maar moet verdedigen omdat pirie en smal moet helpen en zelf daardoor niet maar aan aanvallen toe komt waar je hem het liefst ziet. Daarbij krijgt smal nog een excuus van mij en wil best even mee dat hij moeite heeft met het niveau verschil. Is ook logisch. Maar pirie en een lamprou die kennen het niveau weten wat er gevraagd word en meer dan eens geven ze niet thuis of zijn het bronnen van onzekerheid. Al moet ik zeggen ik dat smal en lamprou tegen rkc niet de slechtsten op het veld vond. Dat waren voor mij bosch en dervisoglu. Maar er was niemand goed die wedstrijd. Waar dumic en oosterwolde ook wel fouten gemaakt hebben. Maar die verlammen daarna niet. Dat zie je bij hun wel. Het staat onder hoogspanningen. Oosterwolde en dumic zijn na een fout des te gemotiveerder om die te herstellen. Bij pirie en smal druipt daarna de onzekerheid er van af.
    Pierie was bij Heerenveen het 2e jaar ook een drama. Kreeg toen bizar veel goals tegen. Onterecht opgehypede speler.
  • 30 Nov 2020 om 19:41
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:47
      Ik vind dat we piri en smal te snel afschrijven. Laat ze maar eens een aantal wedstrijden bewijzen. Ik zie in smal wel potentie zitten die andere mensen misschien niet zien. Piri heeft een aantal jaar geleden bij Heerenveen. Dus daar zit wel iets in. Voor de rest ben ik het wel eens met je.
    Smal heeft zichtbaar moeite met het niveau verschil. Pirie is een schaduw van zich zelf in zijn hereveen tijd. Misschien dat dat nog komt. Maar als je zelf zo onmachtig bent en dit doen ze bij ajax dan begin maar te vrezen voor dubbele cijfers. Zodra menig alleen maar moet verdedigen omdat pirie en smal moet helpen en zelf daardoor niet maar aan aanvallen toe komt waar je hem het liefst ziet. Daarbij krijgt smal nog een excuus van mij en wil best even mee dat hij moeite heeft met het niveau verschil. Is ook logisch. Maar pirie en een lamprou die kennen het niveau weten wat er gevraagd word en meer dan eens geven ze niet thuis of zijn het bronnen van onzekerheid. Al moet ik zeggen ik dat smal en lamprou tegen rkc niet de slechtsten op het veld vond. Dat waren voor mij bosch en dervisoglu. Maar er was niemand goed die wedstrijd. Waar dumic en oosterwolde ook wel fouten gemaakt hebben. Maar die verlammen daarna niet. Dat zie je bij hun wel. Het staat onder hoogspanningen. Oosterwolde en dumic zijn na een fout des te gemotiveerder om die te herstellen. Bij pirie en smal druipt daarna de onzekerheid er van af.
  • 30 Nov 2020 om 19:34
    • Quote van 30 Nov 2020 om 19:21
      Leg even uit welk percentage blijvende schade heeft? Gezien jij het allemaal weet, dank voor de uitleg.
    Ga je geen antwoord op krijgen BAM. Net zoals Dennis doet, ontwijkt Scorpio ook bepaalde zaken/vragen en/of aangetoonde feiten.....


    Wat niet in hun straatje past, wordt overduidelijk ontweken......
  • 30 Nov 2020 om 19:29
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:50
      Alles wat een mens tot nu toe is overkomen, jong en oud en nog gaat gebeuren, kun je niet voorkomen of had voorkomen kunnen worden. Moordenaars. Verkrachters. Ziektes etc etc zullen er altijd blijven. Dramatische gebeurtennissen allemaal. Maar om nu hypocriet te gaan doen, pas ik voor.
    Ja en ondertussen dragen we allemaal bij aan de Chineze fabrieken waar mensen hun hele leven alleen maar werken om maar even een voorbeeld te noemen.
  • 30 Nov 2020 om 19:21
    • Quote van 30 Nov 2020 om 16:38
      Klopt, 99.8% gaat niet dood.
      En de media heeft zijn sensatie bericht weer.
      Elke dag weer worden we bang gemaakt.
      Gelukkig hebben we TC die de familie een helpende hand bied na dit trieste bericht in sensatiekrant de Telegraaf.
    Leg even uit welk percentage blijvende schade heeft? Gezien jij het allemaal weet, dank voor de uitleg.
  • 30 Nov 2020 om 18:50
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:32
      Zeker verschrikkelijk als het je kind zou zijn. Je kind kan echter ook zoveel andere vreselijke dingen overkomen. De kunst is om daar niet zo bang voor te zijn dat je jezelf of je kind laat beperken. Niemand zegt dat het niet verschrikkelijk erg is wat hun overkomt. Ik vind dit soort berichten alleen niet in de media thuishoren aangezien het ontzettend veel irrationele angst zaait.
    Alles wat een mens tot nu toe is overkomen, jong en oud en nog gaat gebeuren, kun je niet voorkomen of had voorkomen kunnen worden. Moordenaars. Verkrachters. Ziektes etc etc zullen er altijd blijven. Dramatische gebeurtennissen allemaal. Maar om nu hypocriet te gaan doen, pas ik voor.
  • 30 Nov 2020 om 18:48
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:46
      Jij bent zelf nog een 18 jarig kind Dennis. Dat dit soort berichten in de media verschijnt, dat staat jou niet aan omdat je dan opnieuw met de neus op de feiten wordt gedrukt.
    18? Ik denk dat jij Dennis iets te hoog schat.
  • 30 Nov 2020 om 18:47
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:23
      Pas als Oosterwolde en Dumic er weer bij zijn dan heb ik vertrouwen in de verdediging, maar zowel Smal als Piri maken een uitermate zwakke indruk. Die komen gewoon te kort maar dat is wel duidelijk. En niet die 2 waren slecht vond ook Zerouki heel zwak, net als Dervisoglou, en ja Cerny ook, zelfs Brama had zijn dag niet. Maar kan gebeuren zo iets en zal nog wel eens gebeuren, en ik raak daar totaal niet van in paniek want we hebben een trainer die de boel wel weer op de rails krijgt. En zeg nou zelf, wie had vooraf gedacht waar we nu staan? Als je zegt ik, dan ben je een super kneus, want zaten velen rond plek 10 tot 13 en met een positieve uitschieter naar boven. Dus eigenlijk moeten we helemaal niet zoveel zeiken en blij zijn waar we staan en dat als we nog paar potjes winnen al veilig zijn. Nou ik had er voor getekend voor aanvang competitie.
    Ik vind dat we piri en smal te snel afschrijven. Laat ze maar eens een aantal wedstrijden bewijzen. Ik zie in smal wel potentie zitten die andere mensen misschien niet zien. Piri heeft een aantal jaar geleden bij Heerenveen. Dus daar zit wel iets in. Voor de rest ben ik het wel eens met je.
  • 30 Nov 2020 om 18:46
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:41
      Aub, er is zoveel meer dan mijn tijd hier op aarde te besteden aan Pauw of welk praatprogramma dan ook.
    Precies.....Scorpio ontwijkt veel liever de feiten....
  • 30 Nov 2020 om 18:46
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:32
      Zeker verschrikkelijk als het je kind zou zijn. Je kind kan echter ook zoveel andere vreselijke dingen overkomen. De kunst is om daar niet zo bang voor te zijn dat je jezelf of je kind laat beperken. Niemand zegt dat het niet verschrikkelijk erg is wat hun overkomt. Ik vind dit soort berichten alleen niet in de media thuishoren aangezien het ontzettend veel irrationele angst zaait.
    Jij bent zelf nog een 18 jarig kind Dennis. Dat dit soort berichten in de media verschijnt, dat staat jou niet aan omdat je dan opnieuw met de neus op de feiten wordt gedrukt.
  • 30 Nov 2020 om 18:44
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:16
      Eigenlijk wel triest dat ze zo'n situatie in de media misbruiken voor clicks omdat het sensatie oplevert.
    Ben jij we helemaal zuiver op de graat Dennis? Heb je er nooit bij stil gestaan dat deze ouders de Telegraaf misschien wel zelf op hebben gezocht om anderen te waarschuwen. Kijk....ik begrijp dat bepaalde zaken bij imbecielen zoals jij en Scorpio later indalen, maar als je ook nog serieus meent dat de media dit soort 'slachtoffers' misbruikt, dan ben je echt totaal van't padje. Ik begrijp dat jongeren zoals jij het moeilijk te accepteren vinden, maar je moet je maar aanpassen. Zelfs in winkels wordt het dragen van mondkapjes verplicht en weet je? Het zou tijd worden.....
  • 30 Nov 2020 om 18:41
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:32
      Advies kijk Pauw van gisteravond Nederland 1 eens terug misschien denk je dan anders Een uitzending uit een revalidatiecentrum waar ook patiënten met COVID-19 verblijven
    Aub, er is zoveel meer dan mijn tijd hier op aarde te besteden aan Pauw of welk praatprogramma dan ook.
  • 30 Nov 2020 om 18:32
    • Quote van 30 Nov 2020 om 18:18
      Jij kunt makkelijk praten het zal je kind maar zijn ik vind dat sommige mensen hier eerst eens goed na moeten denken voordat men iets schrijft.
    Zeker verschrikkelijk als het je kind zou zijn. Je kind kan echter ook zoveel andere vreselijke dingen overkomen. De kunst is om daar niet zo bang voor te zijn dat je jezelf of je kind laat beperken. Niemand zegt dat het niet verschrikkelijk erg is wat hun overkomt. Ik vind dit soort berichten alleen niet in de media thuishoren aangezien het ontzettend veel irrationele angst zaait.
  • 30 Nov 2020 om 18:18
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:17
      Hoe vreselijk dit soort verhalen ook zijn, je moet wel rationeel blijven kijken. Bijna geen enkel kind gebeurd zoiets. De kans dat een kind een dodelijk auto ongeluk krijgt is vele vele vele malen groter.
    Jij kunt makkelijk praten het zal je kind maar zijn ik vind dat sommige mensen hier eerst eens goed na moeten denken voordat men iets schrijft.
  • 30 Nov 2020 om 17:46
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:23
      Pas als Oosterwolde en Dumic er weer bij zijn dan heb ik vertrouwen in de verdediging, maar zowel Smal als Piri maken een uitermate zwakke indruk. Die komen gewoon te kort maar dat is wel duidelijk. En niet die 2 waren slecht vond ook Zerouki heel zwak, net als Dervisoglou, en ja Cerny ook, zelfs Brama had zijn dag niet. Maar kan gebeuren zo iets en zal nog wel eens gebeuren, en ik raak daar totaal niet van in paniek want we hebben een trainer die de boel wel weer op de rails krijgt. En zeg nou zelf, wie had vooraf gedacht waar we nu staan? Als je zegt ik, dan ben je een super kneus, want zaten velen rond plek 10 tot 13 en met een positieve uitschieter naar boven. Dus eigenlijk moeten we helemaal niet zoveel zeiken en blij zijn waar we staan en dat als we nog paar potjes winnen al veilig zijn. Nou ik had er voor getekend voor aanvang competitie.
    Mee eens ja die. Ook wat betreft pirie en smal.
  • 30 Nov 2020 om 17:32
    • Quote van 30 Nov 2020 om 16:38
      Klopt, 99.8% gaat niet dood.
      En de media heeft zijn sensatie bericht weer.
      Elke dag weer worden we bang gemaakt.
      Gelukkig hebben we TC die de familie een helpende hand bied na dit trieste bericht in sensatiekrant de Telegraaf.
    Advies kijk Pauw van gisteravond Nederland 1 eens terug misschien denk je dan anders Een uitzending uit een revalidatiecentrum waar ook patiënten met COVID-19 verblijven
  • 30 Nov 2020 om 17:26
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:23
      Pas als Oosterwolde en Dumic er weer bij zijn dan heb ik vertrouwen in de verdediging, maar zowel Smal als Piri maken een uitermate zwakke indruk. Die komen gewoon te kort maar dat is wel duidelijk. En niet die 2 waren slecht vond ook Zerouki heel zwak, net als Dervisoglou, en ja Cerny ook, zelfs Brama had zijn dag niet. Maar kan gebeuren zo iets en zal nog wel eens gebeuren, en ik raak daar totaal niet van in paniek want we hebben een trainer die de boel wel weer op de rails krijgt. En zeg nou zelf, wie had vooraf gedacht waar we nu staan? Als je zegt ik, dan ben je een super kneus, want zaten velen rond plek 10 tot 13 en met een positieve uitschieter naar boven. Dus eigenlijk moeten we helemaal niet zoveel zeiken en blij zijn waar we staan en dat als we nog paar potjes winnen al veilig zijn. Nou ik had er voor getekend voor aanvang competitie.
    eens, een offday zit er altijd tussen per seizoen. hopen dat ajax dinsdag een zware wedstrijd heeft tegen liverpool, dan hebben we een grotere kans op een punt
  • 30 Nov 2020 om 17:23
    Pas als Oosterwolde en Dumic er weer bij zijn dan heb ik vertrouwen in de verdediging, maar zowel Smal als Piri maken een uitermate zwakke indruk. Die komen gewoon te kort maar dat is wel duidelijk. En niet die 2 waren slecht vond ook Zerouki heel zwak, net als Dervisoglou, en ja Cerny ook, zelfs Brama had zijn dag niet. Maar kan gebeuren zo iets en zal nog wel eens gebeuren, en ik raak daar totaal niet van in paniek want we hebben een trainer die de boel wel weer op de rails krijgt. En zeg nou zelf, wie had vooraf gedacht waar we nu staan? Als je zegt ik, dan ben je een super kneus, want zaten velen rond plek 10 tot 13 en met een positieve uitschieter naar boven. Dus eigenlijk moeten we helemaal niet zoveel zeiken en blij zijn waar we staan en dat als we nog paar potjes winnen al veilig zijn. Nou ik had er voor getekend voor aanvang competitie.
  • 30 Nov 2020 om 17:19
    • Quote van 30 Nov 2020 om 17:16
      Eigenlijk wel triest dat ze zo'n situatie in de media misbruiken voor clicks omdat het sensatie oplevert.
    Jij begrijpt het.
  • 30 Nov 2020 om 17:16
    • Quote van 30 Nov 2020 om 16:38
      Klopt, 99.8% gaat niet dood.
      En de media heeft zijn sensatie bericht weer.
      Elke dag weer worden we bang gemaakt.
      Gelukkig hebben we TC die de familie een helpende hand bied na dit trieste bericht in sensatiekrant de Telegraaf.
    Eigenlijk wel triest dat ze zo'n situatie in de media misbruiken voor clicks omdat het sensatie oplevert.
  • 30 Nov 2020 om 16:57
    • Quote van 30 Nov 2020 om 16:42
      Imbeciel.....
    Dat zijn ook mensen. Beetje respect voor imbecielen in onze maatschappij.
    Dank U!
  • 30 Nov 2020 om 16:50
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:18
      Aub niet. Op de bank met die idioot.
    Dat zei ik ook, links op de bank met die idioot!
  • 30 Nov 2020 om 16:44
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:14
      Ook Oosterwolde red het tegen Antony en Neres niet, die 2 zijn zo ontiegelijk goed.
    Dat is deels waar. Maar smal kan daar helemaal niks tegenover zetten. Oosterwolde zet zijn fisiek er tegen aan en is sneller dan smal. Die heeft beduidend meer kans zijn redelijk staande te houden. Smal heeft ook nog eens zijn vorm van volendam nog niet gevonden. Met smal op linksachter speel je tegen ajax echt met 10 man. Maar oosterwolde speelt niet dus tja maar Ik zie die wedstrijd somber in. Zolang we er dan maar niet af gaan met 5-0.
  • 30 Nov 2020 om 16:42
    • Quote van 30 Nov 2020 om 16:38
      Klopt, 99.8% gaat niet dood.
      En de media heeft zijn sensatie bericht weer.
      Elke dag weer worden we bang gemaakt.
      Gelukkig hebben we TC die de familie een helpende hand bied na dit trieste bericht in sensatiekrant de Telegraaf.
    Imbeciel.....
  • 30 Nov 2020 om 16:38
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:17
      Hoe vreselijk dit soort verhalen ook zijn, je moet wel rationeel blijven kijken. Bijna geen enkel kind gebeurd zoiets. De kans dat een kind een dodelijk auto ongeluk krijgt is vele vele vele malen groter.
    Klopt, 99.8% gaat niet dood.
    En de media heeft zijn sensatie bericht weer.
    Elke dag weer worden we bang gemaakt.
    Gelukkig hebben we TC die de familie een helpende hand bied na dit trieste bericht in sensatiekrant de Telegraaf.
  • 30 Nov 2020 om 15:47
    Blij dat Menig weer terug is. Ik vind Menig niet eens zo heel goed, maar alles beter dan Dervisoglu. Die vond ik vrijdag de slechtste op het veld, hij leed zo verschrikkelijk veel balverlies dat ik verbaasd was dat hij niet in de rust werd gewisseld. Iedereen had hoge verwachtingen van Dervisoglu, ik ook, maar als hij niet beter kan presteren dat dit, mag hij in de winter wel weer terug naar Brentfort.
  • 30 Nov 2020 om 15:35
    • Quote van 30 Nov 2020 om 15:17
      Hoe vreselijk dit soort verhalen ook zijn, je moet wel rationeel blijven kijken. Bijna geen enkel kind gebeurd zoiets. De kans dat een kind een dodelijk auto ongeluk krijgt is vele vele vele malen groter.
    Blijf alles maar baggetaliseren. Het valt allemaal wel mee of niet Dennis? Je kunt wel weer merken dat je nog thuis woont en totaal geen benul hebt wat dit met ouders doet.....
  • 30 Nov 2020 om 15:18
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:56
      Kip piri piri beter linksbank zetten!
    Aub niet. Op de bank met die idioot.
  • 30 Nov 2020 om 15:17
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:18
      Even voor sommigen onder ons het volgende:

      https://www.telegraaf.nl/nieuws/1856030117/damien-8-ligt-op-ic-wie-denkt-dat-corona-onzin-is-kijk-dan-naar-mijn-zoontje
    Hoe vreselijk dit soort verhalen ook zijn, je moet wel rationeel blijven kijken. Bijna geen enkel kind gebeurd zoiets. De kans dat een kind een dodelijk auto ongeluk krijgt is vele vele vele malen groter.
  • 30 Nov 2020 om 15:14
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:47
      Dan verliezen we alles aan die kant. Hij kon zich amper staande te houden tegen rkc en dan moet hij zich meten met neres en antony. Oosterwolde is ze in elk geval fisiek nog de baas. Smal tegen die 2 is alsof je met een lelijk eendtje tegen een bugatti wil racen.
    Ook Oosterwolde red het tegen Antony en Neres niet, die 2 zijn zo ontiegelijk goed.
  • 30 Nov 2020 om 14:58
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:49
      Wanneer komt dumic terug ? Die zou zaterdag perfect centraa kunnen staan en dan zou pierie linksback kunnen staan
    Als je Pierie op linksback zet, maak je Smal helemaal kapot. Die jongen heeft overduidelijk potentie maar Oosterwolde is gewoon een potentiële top linksback en hem daarom nu de baas.
  • 30 Nov 2020 om 14:56
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:49
      Wanneer komt dumic terug ? Die zou zaterdag perfect centraa kunnen staan en dan zou pierie linksback kunnen staan
    Kip piri piri beter linksbank zetten!
  • 30 Nov 2020 om 14:49
    Wanneer komt dumic terug ? Die zou zaterdag perfect centraa kunnen staan en dan zou pierie linksback kunnen staan
  • 30 Nov 2020 om 14:47
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:31
      Doet zeker niet mee zaterdag.
    Dan verliezen we alles aan die kant. Hij kon zich amper staande te houden tegen rkc en dan moet hij zich meten met neres en antony. Oosterwolde is ze in elk geval fisiek nog de baas. Smal tegen die 2 is alsof je met een lelijk eendtje tegen een bugatti wil racen.
  • 30 Nov 2020 om 14:37
    • Quote van 30 Nov 2020 om 14:18
      Even voor sommigen onder ons het volgende:

      https://www.telegraaf.nl/nieuws/1856030117/damien-8-ligt-op-ic-wie-denkt-dat-corona-onzin-is-kijk-dan-naar-mijn-zoontje
    Ja, het probleem is dat de regering blijft beweren dat kinderen bijna niet vatbaar zijn voor het virus, maar dat is niet zo. Wss krijgen ze gewoon minder symptomen. Besmettingen onder de duizend krijgen lukt alleen door de scholen te sluiten... of een keer fatsoenlijke ventilatie aan te schaffen. Mijn advies (en niet dat van Van Dissel): eet gezond en beweeg voldoende, ventileer goed wanneer je langere tijd met mensen in één ruimte blijft en draag mondmaskers in publieke gebouwen
  • 30 Nov 2020 om 14:33
    • Quote van 30 Nov 2020 om 13:24
      Fijn. Gijs Smal tegenover Anthony...
    Scheelt dat de verwachtingen nu al zo laag zijn dat het bijna niet slechter kan
  • 30 Nov 2020 om 14:31
    • Quote van 30 Nov 2020 om 13:33
      Jammee van oosterwolde maar even afwachten of die ook sneller geneest en fit is dan verwacht. Maar menig was wel echt een gemis.
    Doet zeker niet mee zaterdag.
  • 30 Nov 2020 om 14:18
    Even voor sommigen onder ons het volgende:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1856030117/damien-8-ligt-op-ic-wie-denkt-dat-corona-onzin-is-kijk-dan-naar-mijn-zoontje
  • 30 Nov 2020 om 13:33
    Jammee van oosterwolde maar even afwachten of die ook sneller geneest en fit is dan verwacht. Maar menig was wel echt een gemis.
  • 30 Nov 2020 om 13:24
    Fijn. Gijs Smal tegenover Anthony...