Ajax op bezoek bij FC Twente: ''Hebben het er traditioneel lastig''

25
Ajax op bezoek bij FC Twente: ''Hebben het er traditioneel lastig''

FC Twente krijgt donderdag bezoek van koploper Ajax. Clubwatcher Johan Inan van het Algemeen Dagblad denkt dat de Amsterdammers een moeilijke avond gaan krijgen in de Grolsch Veste.

"FC Twente-thuis hebben ze ook verloren. In Enschede heeft Ajax het traditioneel heel lastig. Ik ben heel benieuwd", begint Inan bij de voetbalpodcast van het Algemeen Dagblad. "De winterstop was voor Ajax net te kort. Kudus heeft nu pas tien minuten gemaakt. Tegen FC Twente zal hij ook niet starten."
 
Neres ontbreekt sowieso tegen FC Twente. Mogelijk kan hij tegen Feyenoord weer spelen. "Dat wordt een race tegen de klok", vervolgt de journalist. "Desalniettemin hoort Ajax in Enschede gewoon te winnen. En ze hebben tegen PSV laten zien dat ze de volgende topper tegen Feyenoord moeten kunnen winnen."

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2021 om 21:25
    • Quote van 11 Jan 2021 om 18:02
      Vuurwerk afsteken bij stadion en trommels voor de sfeer!
    Staat al wat in de planning
  • 11 Jan 2021 om 20:09
    • Quote van 11 Jan 2021 om 18:11
      Wel anderhalve meter afstand van elkaar houden!
    Liever 2!
  • 11 Jan 2021 om 19:53
    Twente speelt tegen de top beter dan tegen de kleintjes. Twente hoeft dan niet zelf het spel te maken en kan gevaarlijk zijn in de omschakeling. Daar ligt met onze snelheid onze kracht. Als we zelf het spel moeten maken dan kunnen we niet vanuit die kracht spelen.
  • 11 Jan 2021 om 19:53
    Twente speelt tegen de top beter dan tegen de kleintjes. Twente hoeft dan niet zelf het spel te maken en kan gevaarlijk zijn in de omschakeling. Daar ligt met onze snelheid onze kracht. Als we zelf het spel moeten maken dan kunnen we niet vanuit die kracht spelen.
  • 11 Jan 2021 om 18:56
    Hangt er vanaf hoe snel Ajax hun kansen benut zit dat tegen kunnen we weer stunten,maar normaal gaat Ajax gewoon winnen en thuis hebben we toch nog weinig laten zien.
  • 11 Jan 2021 om 18:19
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:33
      Toch ben ik er niet gerust op...ben benieuwd hoe het centrum met een spits zoals Haller om zal gaan
    Eerst maar eerst eens zien op haller wel in de basis gaat starten. Daarna donderdag gaan kijken wie er speelt bij ajax en hier je eigen planning trekken. Fctwente zal net zoals in Amsterdam met veel inzet en overtuiging moeten gaan spelen . En het belangrijkste zelf gaan voetballen met durf en bijzonder compact staan als ajax balbezit heeft .
  • 11 Jan 2021 om 18:11
    • Quote van 11 Jan 2021 om 18:02
      Vuurwerk afsteken bij stadion en trommels voor de sfeer!
    Wel anderhalve meter afstand van elkaar houden!
  • 11 Jan 2021 om 18:10
    • Quote van 11 Jan 2021 om 18:02
      Vuurwerk afsteken bij stadion en trommels voor de sfeer!
    Go for it.......


    Succes kerel.
  • 11 Jan 2021 om 18:09
    • Quote van 11 Jan 2021 om 16:17
      Heb liever dat ze van Ajax verliezen dan van die klotenclub uit Waalwijk.
    Exact Ket......
  • 11 Jan 2021 om 18:02
    Vuurwerk afsteken bij stadion en trommels voor de sfeer!
  • 11 Jan 2021 om 18:01
    Queency gaat gewoon er weer twee inleggen.
  • 11 Jan 2021 om 17:53
    • Quote van 11 Jan 2021 om 16:54
      tegen Ajax uit heeft heel Nederland genoten ...dat kan nu weer..wat was dat spannend met een fantastisch einde voor ons..
    Twente krijgt vanuit allerlei hoeken lof. Over verschillende gebieden. Ik hoop dat we dat kunnen herhalen Melbuul. We gaan het ze zeker lastig maken. Maar ik denk niet dat ajax zich weer in de luren laat liggen. Maar ik hoop dat ik dat grandioos mis heb.
  • 11 Jan 2021 om 17:50
    • Quote van 11 Jan 2021 om 16:49
      Ik ook. Ik hoop op een verrassing, net zoals de wedstrijd in Amsterdam.
    Ik help het je hopen beerntjes.
  • 11 Jan 2021 om 17:05
    • Quote van 11 Jan 2021 om 17:02
      Hahah lekker optimistisch
    We kunnen het zeker iedereen moeilijk maken.
  • 11 Jan 2021 om 17:02
    • Quote van 11 Jan 2021 om 16:41
      Vanaf nu alles winnen en we zijn kampioen.
    Hahah lekker optimistisch
  • 11 Jan 2021 om 16:54
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:55
      Mee eens TC. Maar dan niet zoals tegen sparta. Maar vol gas strijdend ten onder. Dan kan ik er prima mee leven.
    tegen Ajax uit heeft heel Nederland genoten ...dat kan nu weer..wat was dat spannend met een fantastisch einde voor ons..
  • 11 Jan 2021 om 16:49
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:55
      Mee eens TC. Maar dan niet zoals tegen sparta. Maar vol gas strijdend ten onder. Dan kan ik er prima mee leven.
    Ik ook. Ik hoop op een verrassing, net zoals de wedstrijd in Amsterdam.
  • 11 Jan 2021 om 16:41
    Vanaf nu alles winnen en we zijn kampioen.
  • 11 Jan 2021 om 16:37
    • Quote van 11 Jan 2021 om 16:17
      Heb liever dat ze van Ajax verliezen dan van die klotenclub uit Waalwijk.
    Heb liever dat ze helemaal niet verliezen
  • 11 Jan 2021 om 16:17
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:48
      Ajax mag je verliezen. Is geen schande.......
    Heb liever dat ze van Ajax verliezen dan van die klotenclub uit Waalwijk.
  • 11 Jan 2021 om 16:00
    2 keer winnen tegen ajax zou wat zijn
  • 11 Jan 2021 om 15:55
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:48
      Ajax mag je verliezen. Is geen schande.......
    Mee eens TC. Maar dan niet zoals tegen sparta. Maar vol gas strijdend ten onder. Dan kan ik er prima mee leven.
  • 11 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 11 Jan 2021 om 15:33
      Toch ben ik er niet gerust op...ben benieuwd hoe het centrum met een spits zoals Haller om zal gaan
    Gewoon je ding doen, en hopen dat iedereen zijn niveau haalt! Gewoon gassen met zn allen!
  • 11 Jan 2021 om 15:48