Derksen opnieuw kritisch op Drommel: ''Dan kunnen ze niets''

10
Derksen opnieuw kritisch op Drommel: ''Dan kunnen ze niets''

Joël Drommel is dit seizoen een stabiele factor onder de lat bij FC Twente, maar zag er zaterdag niet sterk uit bij de tegentreffer van FC Emmen. Johan Derksen greep het moment maandagavond aan om kritisch te zijn op de doelman van FC Twente.

"Het land zit al vol met hele slechte  Duitse keepers, maar dan hebben we nog twee redelijke Nederlandse. Dat is die van FC Twente (Joël Drommel, red.) en die van Heerenveen", doelt Derksen bij Veronica Inside op Erwin Mulder.

"Dat zijn in ieder geval Nederlanders en die zie ik dan fouten maken... Die kunnen dan wel aardig op de doellijn, maar moeten ze vijf meter hun doel uit, dan kunnen ze niets", aldus Derksen. "Het is comedy capers, dit!", lacht Van der Gijp bij het zien van de beelden van de 0-3, die SC Heerenveen om de oren kreeg tegen Fortuna Sittard.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 10:02
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:20
      Hoe kan je nou zeggen dat Drommel niks kan op 5 meter van z'n goal!? Dat is echt een ongelooflijk brevet van onvermogen als voetbalanalist. Niet dat er daar nog meer van nodig waren om Derksen af te schrijven.
    nog alle kansen voor Drommel..eerst kon ie niet keepen hij was meer een voetballer...Toen kon ie niet duiken..beide heeft ie van geleerd nu leert ie van deze terecht door een ieder opgemerkte overtreding . Hij moet de Baas zijn in zijn 5 m . En ik denk dat ze hem dat de komende tijd tijd op de traningen steeds weer gaan uirleggen..Maar dit zwakke optreden van hem achtervolgt hem nog wel een tijdje.
  • 13 Jan 2021 om 08:30
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:48
      Zeker was het een duidelijke overtreding tegen drommel hij werdt vasthouden aan zijn shirt en een elleboog werdt tegen zijn strottenhoofd gezet . Hoe duidelijk wil je het hebben als scheidsrechter en var . Maar deze mensen laten hier ook weer een teken van onvertogen zien En het meest belachelijke is dat ze alles via camera's kunnen uitvergroten en juist deze duidelijkheid hebben. En dan als nog deze overtreding niet beoordelen op ern overtreding.
    Nou, ik heb gezien dat Drommel door Jansen bij de keel werd gepakt, daarop in de heupzwaai werd genomen en toen hij op de grond lag is De Leeuw op hem gaan zitten, zodat hij niet meer omhoog kon komen. Ja, was heel erg gemeen.
  • 12 Jan 2021 om 22:16
    Makkelijk scoren van Derksen maar dit was ook een dikke fout van Drommel. Hoop dat hij zijn mening inmiddels bij heeft gesteld. Spits moeten bang zijn voor jou als keeper. Ben benieuwd hoe hij het de volgende keer aan pakt.
  • 12 Jan 2021 om 19:48
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:18
      Was gewoon een overtreding. Die Jansen zet gewoon de elleboog tegen de borst. Weet niet of je zelf wel eens hebt geprobeerd maar dan kun je niets. Ik hoor alleen maar blunderde drommel.
    Zeker was het een duidelijke overtreding tegen drommel hij werdt vasthouden aan zijn shirt en een elleboog werdt tegen zijn strottenhoofd gezet . Hoe duidelijk wil je het hebben als scheidsrechter en var . Maar deze mensen laten hier ook weer een teken van onvertogen zien En het meest belachelijke is dat ze alles via camera's kunnen uitvergroten en juist deze duidelijkheid hebben. En dan als nog deze overtreding niet beoordelen op ern overtreding.
  • 12 Jan 2021 om 19:42
    Derksen is en was een heel beperkte voetballer jaren geleden. Een back die op alles schopte wat bewoog en totaal geen voetbal inzicht. Dit laat hij ook wekelijks in ern voetbal programma zien. Dus dat hij andere speler gaat beoordelingen en afschrijven is ern teken van onvermogen van derksen. Wel heeft hij jaren stukjes in een voetbal blad mogen schrijven maar dit houd niet in dat hij kijk op het spelletje heeft . Derksen moet zichzelf het meest met muziek bezig houden hier heeft hij wel veel kijk op dat is zijn ding .
  • 12 Jan 2021 om 19:35
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:20
      Hoe kan je nou zeggen dat Drommel niks kan op 5 meter van z'n goal!? Dat is echt een ongelooflijk brevet van onvermogen als voetbalanalist. Niet dat er daar nog meer van nodig waren om Derksen af te schrijven.
    Deze kans had je toch niet verwacht dat derksen die aan zich voorbij laat gaan. Die zag ik van 100 km afstand aankomen. Duurde nog lang voordat hij erover begon. Gewoon met een korreltje zout nemen. Waarom sluiten er veder zo weinig analisten aan? Derksen denkt dat dat komt omdat hij of hun er zo goed zijn. Maar ze fikken alles af terecht of niet en soms ook om de meest belachelijke redenen. Is best leuke tv. Maar als een perez kan ik me voorstellen bijvoorbeeld dat hij denkt kerl wat laat je je gaan man Jezus. Ik op zich kan wel lachen om dat soms wat seniele geouwehoer. Moet ik van der grijp grappiger vind overigens.
  • 12 Jan 2021 om 19:20
    Hoe kan je nou zeggen dat Drommel niks kan op 5 meter van z'n goal!? Dat is echt een ongelooflijk brevet van onvermogen als voetbalanalist. Niet dat er daar nog meer van nodig waren om Derksen af te schrijven.
  • 12 Jan 2021 om 19:18
    Was gewoon een overtreding. Die Jansen zet gewoon de elleboog tegen de borst. Weet niet of je zelf wel eens hebt geprobeerd maar dan kun je niets. Ik hoor alleen maar blunderde drommel.
  • 12 Jan 2021 om 18:59
    • Quote van 12 Jan 2021 om 18:08
      Walgelijk makkelijk scoren. Derksen heeft een bepaalde mening over Drommel en is te eigenwijs om zn ongelijk toe te geven. Maar misschien ook wel weer goed voor Drommel, ff met beide benen op de grond.
    En op dit punt had Derksen gelijk het zag er niet uit hoe hij naar die bal toeging,en uiteindelijk zei Derksen dat Nederland nog maar 2 redelijke keepers had dus hij was al iets positiever dan voorheen!
  • 12 Jan 2021 om 18:08
    Walgelijk makkelijk scoren. Derksen heeft een bepaalde mening over Drommel en is te eigenwijs om zn ongelijk toe te geven. Maar misschien ook wel weer goed voor Drommel, ff met beide benen op de grond.