'Geweldige' Ulderink oogst lof: ''Onderschat die man niet, he''

15
'Geweldige' Ulderink oogst lof: ''Onderschat die man niet, he''

FC Twente staat na vijftien competitiewedstrijden op een gedeelde zesde plek in de Eredivisie en Michel Boerebach roemt de (tactische) inbreng van Andries Ulderink. De 51-jarige oefenmeester is sinds dit seizoen de rechterhand van trainer Ron Jans. 

"Ik heb nog wel iets trouwens, want de assistent-trainer bij FC Twente is Andries Ulderink. En onderschat die man niet, he. Een geweldige trainer", legt hij uit bij VoetbalTijd. "Ik weet niet of hij de veldtraining doet? Ja? Onderschat dat niet, want het is echt een hele goede trainer", aldus Boerebach.

"Ik heb hem meegemaakt bij Go Ahead. Mooie vent, mooie kerel en een hele goede trainer", vervolgt de voormalig profvoetballer, die overigens niet denkt dat de Tukkers morgen voor een stunt gaan zorgen in de Grolsch Veste. "Ik moet zeggen: ik geniet van Twente, maar ze gaan niet van Ajax winnen."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 18:05
    • Quote van 14 Jan 2021 om 17:36
      Denk dat Danilo zich vanavond gretiger zal gedragen dan in de uitwedstrijd toen vond ik het nog een beetje van ja ja ,nu hij gepasseerd is in de pikorde door het aantrekken van Haller gaan wij een andere Danilo zien hij voelt zich een beetje gebruikt door het handelshuis wat Ajax heet.
    Vind Danillo erg pover de afgelopen 6a7 wedstrijden...
  • 14 Jan 2021 om 17:36
    Denk dat Danilo zich vanavond gretiger zal gedragen dan in de uitwedstrijd toen vond ik het nog een beetje van ja ja ,nu hij gepasseerd is in de pikorde door het aantrekken van Haller gaan wij een andere Danilo zien hij voelt zich een beetje gebruikt door het handelshuis wat Ajax heet.
  • 13 Jan 2021 om 18:16
    Eindelijk word ulderink eens in de schijnwerpers gezet. Hij is mega belangrijk voor het huidige resultaten. Vooral de jeugdspelers lopen met hem weg
  • 13 Jan 2021 om 13:40
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Precies dat dus. Maar dat komt nu ook dat wel nu een wedstrijd achter staan en maken niet snel gelijk gaan onze voorste 3 te geforceerd spelen en scoor je sowieso bijna niet meer.
  • 13 Jan 2021 om 12:59
    Overigens geen brama dus zerrouki zal wel starten zag ik net voorbij komen.
  • 13 Jan 2021 om 12:54
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:47
      Nah ja kijk je kunt van Ajax winnen wanneer Ajax je onderschat en er lichtzinnig in gaat. Zoals 3 weken terug. Echter zal Ajax morgen gebrand zijn te winnen door de vorige nederlaag, druk erop en het gelijkspel afgelopen week. Ik verwacht geen overwinning en denk dat het lastiger wordt dan 3 weken terug, maar we zullen zien. Ik laat me graag verrassen.
    Dat ben ik met je eens. Al verwacht ik oprecht dat ajax het moeilijker krijgt dan de meeste nu denken.
  • 13 Jan 2021 om 12:53
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:45
      Vorig seizoen stonden we ook 2-0 voor
    Ga ja nou het twente vergelijken van nu onder jans met het twente onder garcia? Want daar zit een verschil van dag en nacht tussen.
  • 13 Jan 2021 om 12:48
    Laten al die clubwatchers nu alvast hele stukken voorbeschouwing over Ajax Feyenoord gaan schrijven. Doen ze ook een iets nuttigs. Laten ze bij Ajax zich maar alvast op Feyenoord concentreren.
  • 13 Jan 2021 om 12:47
    • Quote van 13 Jan 2021 om 11:41
      Ik vind het wel mooi dat iedereen denkt dat wij gaan verliezen van ajax. Maar ik denk verre van dat we kansloos zijn. Ik denk dat we uiteindelijk wel verliezen. Maar de kanttekening die ik erbij leg is dat als wij de eerste goal maken zoals psv ook deed dan kunnen wij prima winnen van ajax. Ik denk dat diegene die de eerste goal maakt de bepalende factor word voor de hele wedstrijd. Ajax is niet vaak gewend tegen een achterstand aan te kijken en in tegenstelling stelling tot psv zijn wij fisiek/conditioneel wel in staat om het vol te houden. Komen wij achter dan van hetzelfde laken een pak. Maar als wij net als psv die 2-0 maken. Dan winnen wij hem. Maar valt of staat wie de eerste goal maakt.
    Nah ja kijk je kunt van Ajax winnen wanneer Ajax je onderschat en er lichtzinnig in gaat. Zoals 3 weken terug. Echter zal Ajax morgen gebrand zijn te winnen door de vorige nederlaag, druk erop en het gelijkspel afgelopen week. Ik verwacht geen overwinning en denk dat het lastiger wordt dan 3 weken terug, maar we zullen zien. Ik laat me graag verrassen.
  • 13 Jan 2021 om 12:45
    • Quote van 13 Jan 2021 om 11:41
      Ik vind het wel mooi dat iedereen denkt dat wij gaan verliezen van ajax. Maar ik denk verre van dat we kansloos zijn. Ik denk dat we uiteindelijk wel verliezen. Maar de kanttekening die ik erbij leg is dat als wij de eerste goal maken zoals psv ook deed dan kunnen wij prima winnen van ajax. Ik denk dat diegene die de eerste goal maakt de bepalende factor word voor de hele wedstrijd. Ajax is niet vaak gewend tegen een achterstand aan te kijken en in tegenstelling stelling tot psv zijn wij fisiek/conditioneel wel in staat om het vol te houden. Komen wij achter dan van hetzelfde laken een pak. Maar als wij net als psv die 2-0 maken. Dan winnen wij hem. Maar valt of staat wie de eerste goal maakt.
    Vorig seizoen stonden we ook 2-0 voor
  • 13 Jan 2021 om 12:33
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:16
      Bij Ajax valt dat nog wel mee hoor. Dan maakt het niet zoveel uit wanneer de goals vallen. Ajax speelt gewoon zijn eigen wedstrijd. Die gaan het spel niet aanpassen aan de stand of tegenstander. Bij andere clubs wel want die gooien de deur op slot wanneer de ze op voorsprong komen bij Twente en dan krijgt Twente het moeilijk. Dat gaat Ajax niet doen.
    Ik bedoelde eigenlijk dat iedereen denkt dat we verliezen. Maar ik verwacht een open wedstrijd en een zware voor beide. Waarbij het mometum het grootste kantelpunt word. Al is het wel zo dat als wij achterkomen te snel te geforceerd gevoetbald word. Ajax gaat niet zomaar winnen in Enschede dat is wel wat de meeste denken ook op andere social media. Maar daar gaan ze nog wel van terug komen.
  • 13 Jan 2021 om 12:16
    • Quote van 13 Jan 2021 om 11:41
      Ik vind het wel mooi dat iedereen denkt dat wij gaan verliezen van ajax. Maar ik denk verre van dat we kansloos zijn. Ik denk dat we uiteindelijk wel verliezen. Maar de kanttekening die ik erbij leg is dat als wij de eerste goal maken zoals psv ook deed dan kunnen wij prima winnen van ajax. Ik denk dat diegene die de eerste goal maakt de bepalende factor word voor de hele wedstrijd. Ajax is niet vaak gewend tegen een achterstand aan te kijken en in tegenstelling stelling tot psv zijn wij fisiek/conditioneel wel in staat om het vol te houden. Komen wij achter dan van hetzelfde laken een pak. Maar als wij net als psv die 2-0 maken. Dan winnen wij hem. Maar valt of staat wie de eerste goal maakt.
    Bij Ajax valt dat nog wel mee hoor. Dan maakt het niet zoveel uit wanneer de goals vallen. Ajax speelt gewoon zijn eigen wedstrijd. Die gaan het spel niet aanpassen aan de stand of tegenstander. Bij andere clubs wel want die gooien de deur op slot wanneer de ze op voorsprong komen bij Twente en dan krijgt Twente het moeilijk. Dat gaat Ajax niet doen.
  • 13 Jan 2021 om 12:00
    • Quote van 13 Jan 2021 om 11:52
      Iemand enig idee wanneer abass mee kan doen?
    Dat zou waarschijnlijk volgende week worden las ik ergens.
  • 13 Jan 2021 om 11:52
    Iemand enig idee wanneer abass mee kan doen?
  • 13 Jan 2021 om 11:41
    Ik vind het wel mooi dat iedereen denkt dat wij gaan verliezen van ajax. Maar ik denk verre van dat we kansloos zijn. Ik denk dat we uiteindelijk wel verliezen. Maar de kanttekening die ik erbij leg is dat als wij de eerste goal maken zoals psv ook deed dan kunnen wij prima winnen van ajax. Ik denk dat diegene die de eerste goal maakt de bepalende factor word voor de hele wedstrijd. Ajax is niet vaak gewend tegen een achterstand aan te kijken en in tegenstelling stelling tot psv zijn wij fisiek/conditioneel wel in staat om het vol te houden. Komen wij achter dan van hetzelfde laken een pak. Maar als wij net als psv die 2-0 maken. Dan winnen wij hem. Maar valt of staat wie de eerste goal maakt.
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›