''Als ik tegen Ajax kan scoren in de laatste minuut, doe ik dat''

27
''Als ik tegen Ajax kan scoren in de laatste minuut, doe ik dat''

FC Twente neemt het donderdagavond in de Grolsch Veste op tegen Ajax en de Tukkers wisten in de eerste helft met 1-2 te winnen op bezoek bij de club uit Amsterdam. Kik Pierie wil die stunt morgen dolgraag herhalen, maar het strijdplan wil hij nog niet verklappen. 

"Ik kan er nog niet veel over vertellen, dat begrijp je wel", vertelt hij in een uitgebreid interview op de website van Ajax Showtime. "Maar het komt erop neer dat iedereen tegen Ajax honderd procent moet zijn. Als team kun je Ajax verslaan, maar je moet wel écht top zijn om het Ajax lastig te maken. We zijn in ieder geval gebrand om te winnen", aldus Pierie, die zijn werkgever pijn kan doen in de strijd om de titel.

De centrumverdediger sluit een 'Jan Vertonghen-scenario' niet uit. De Belg scoorde namens RKC tegen Ajax. "Ik speel nu voor Twente en laten we vooropstellen dat ik alles geef voor Twente", legt hij uit. "Als ik kan scoren in de laatste minuut, doe ik dat, omdat ik nu speler ben van FC Twente. Ik wil graag laten zien wat ik kan. Maar dat wil je elke wedstrijd. Dus in dat opzicht scheelt het niet van andere wedstrijden." 

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 11:45
    • Quote van 13 Jan 2021 om 17:02
      Een ip adres is vergelijkbaar met een slak. Het laat een (slijm)spoor achter waarbij uiteindelijk het echte ip-adres altijd boven water komt.


      Ip's achterhalen is niet heel moeilijk. Kun jij ook. Zoek het maar eens uit via Google.....
    Das wel zorgelijk
  • 13 Jan 2021 om 21:25
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:09
      Andy van der beide is correct!
    via notaris dat getrokken..
  • 13 Jan 2021 om 21:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:52
      Waarom was Andy vd Meyde zo verdrietig dat hij z'n haar verloor?
    Weer een lijn minder
  • 13 Jan 2021 om 21:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:24
      Andy van der Beide? Andy valt op Beide? Andy houdt van jongens en van meiden?
    Andy van der beide is correct!
  • 13 Jan 2021 om 21:07
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:50
      Toen Dennis begon met posten was hij nog 'leuk'. Hij deelde zijn voetbal/speler inzichten en deed leuk on-topic mee. Op een gegeven moment raakte hij van't padje....om wat voor reden dan ook.


      Dennis begon 'vervelend'' te worden. Tal van schaduw-accounts en daarbij bewust op zichzelf reagerend om sommigen opzettelijk te irriteren. Messi zocht het uit en ontdekte wie Dennis is. Daarop verdween Dennis voor een tijdje, maar keerde dus terug onder onlyfctwente. Hij werd al snel herkend door zijn manier van posten. Daarnaast blijft Dennis er sowieso één schaduw-account ('Drommel maakt ze gek....' accountnaam) op na houden, maar Dennis ontkent het stellig terwijl Messi hem opnieuw heeft ontmaskerd.


      Het ip van dat account is....volgens Messi.....afkomstig uit Peru. Dat verklaart dus dat Dennis VPN gebruikt om er meerdere accounts op na te houden.


      Zolang Dennis on-topic blijft en stopt met het opzettelijk vervuilen van topics met kinderachtige raadseltjes, stopt het bij mij om belerend op hem te reageren.
    Dat is heel knap want als Messi de goede IP adressen heeft achterhaalt ziet hij dat Onlyfctwente mijn enige account is. Waar drommel maakt ze gek vandaan komt heb ik geen flauw idee van. Een paar jaar geleden was ik inderdaad vervelend maar dit is altijd m'n enige account geweest samen met thereisonlyonefctwente en zakindestront. Maar die accounts heb ik nooit gelijktijdig gebruikt. Als je Ip adressen goed gaat achterhalen zul je daar ook 1000% zeker achterkomen. Er zijn veel accounts geweest die mij hebben proberen te imiteren of gewoon trolls waren. Als je IP adressen gaat uitzoeken zul je erachter komen dat die niet van mij zijn.
  • 13 Jan 2021 om 17:08
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:30
      Jij verveelt je weer en gaat maar weer een topic vervuilen? Wat maakt het toch wat jou elke keer weer aanzet in deze?
    Oorzaak :vermoedelijk neus poederen,of andere genotsmiddelen gebruiken ,advies: neem een dubbele portie of iets meer nog ,wordt je mooi tam van .Is voor ons ook veel rustiger ,kunnen we tenminste over voetbal hebben zonder het gezwets van een doorgesnoven mafkees aan te moeten horen.
  • 13 Jan 2021 om 17:07
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:30
      Jij verveelt je weer en gaat maar weer een topic vervuilen? Wat maakt het toch wat jou elke keer weer aanzet in deze?
    Oorzaak :vermoedelijk neus poederen,of andere genotsmiddelen gebruiken ,advies: neem een dubbele portie of iets meer nog ,wordt je mooi tam van .Is voor ons ook veel rustiger ,kunnen we tenminste over voetbal hebben zonder het gezwets van een doorgesnoven mafkees aan te moeten horen.
  • 13 Jan 2021 om 17:02
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:50
      En hoe weet Messi zijn ip adres hahah
    Een ip adres is vergelijkbaar met een slak. Het laat een (slijm)spoor achter waarbij uiteindelijk het echte ip-adres altijd boven water komt.


    Ip's achterhalen is niet heel moeilijk. Kun jij ook. Zoek het maar eens uit via Google.....
  • 13 Jan 2021 om 16:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    En hoe weet Messi zijn ip adres hahah
  • 13 Jan 2021 om 16:50
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:11
      Haha, laat hem toch, hij is iig niet vervelend of doet vervelend tegen iemand, wat maakt het jou dat je er steeds weer op reageert?
    Toen Dennis begon met posten was hij nog 'leuk'. Hij deelde zijn voetbal/speler inzichten en deed leuk on-topic mee. Op een gegeven moment raakte hij van't padje....om wat voor reden dan ook.


    Dennis begon 'vervelend'' te worden. Tal van schaduw-accounts en daarbij bewust op zichzelf reagerend om sommigen opzettelijk te irriteren. Messi zocht het uit en ontdekte wie Dennis is. Daarop verdween Dennis voor een tijdje, maar keerde dus terug onder onlyfctwente. Hij werd al snel herkend door zijn manier van posten. Daarnaast blijft Dennis er sowieso één schaduw-account ('Drommel maakt ze gek....' accountnaam) op na houden, maar Dennis ontkent het stellig terwijl Messi hem opnieuw heeft ontmaskerd.


    Het ip van dat account is....volgens Messi.....afkomstig uit Peru. Dat verklaart dus dat Dennis VPN gebruikt om er meerdere accounts op na te houden.


    Zolang Dennis on-topic blijft en stopt met het opzettelijk vervuilen van topics met kinderachtige raadseltjes, stopt het bij mij om belerend op hem te reageren.
  • 13 Jan 2021 om 16:18
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:12
      Andy van der Beide
    Verzin zelf iets joh! ;-)
  • 13 Jan 2021 om 16:11
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:30
      Jij verveelt je weer en gaat maar weer een topic vervuilen? Wat maakt het toch wat jou elke keer weer aanzet in deze?
    Haha, laat hem toch, hij is iig niet vervelend of doet vervelend tegen iemand, wat maakt het jou dat je er steeds weer op reageert?
  • 13 Jan 2021 om 15:30
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:52
      Waarom was Andy vd Meyde zo verdrietig dat hij z'n haar verloor?
    Jij verveelt je weer en gaat maar weer een topic vervuilen? Wat maakt het toch wat jou elke keer weer aanzet in deze?
  • 13 Jan 2021 om 15:20
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:01
      Precies hetzelfde concept als in de Arena. Ajax is super sterk, maar overschat zichzelf ook, je loopt niet zomaar door een muur van 10 man heen, niet dit Ajax en je schakelt Haller met zijn snelheid zo uit. Voorzetten eruit halen en inspeelpasses door het midden onderscheppen en dan toeslaan. Vanaf kort na de middellijn storen, waardoor de opbouw vertraagt, daarna valt Ajax uit elkaar en worden de afstanden te groot. Alleen op hun helft gaan combineren na de omschakeling en je niet laten verleiden om zelf het spel te maken zoals tegen AZ. Maar goed, zelfs PSV lukte het niet om vanuit defensief voetbal nog te counteren, dat deed Twente beter.
    Ik heb ook de indruk dat twente conditioneel het veel beter voor elkaar heeft dan psv. Die kunnen 45 min goed voetballen en erna is de tank volledig leeg.
  • 13 Jan 2021 om 15:01
    Precies hetzelfde concept als in de Arena. Ajax is super sterk, maar overschat zichzelf ook, je loopt niet zomaar door een muur van 10 man heen, niet dit Ajax en je schakelt Haller met zijn snelheid zo uit. Voorzetten eruit halen en inspeelpasses door het midden onderscheppen en dan toeslaan. Vanaf kort na de middellijn storen, waardoor de opbouw vertraagt, daarna valt Ajax uit elkaar en worden de afstanden te groot. Alleen op hun helft gaan combineren na de omschakeling en je niet laten verleiden om zelf het spel te maken zoals tegen AZ. Maar goed, zelfs PSV lukte het niet om vanuit defensief voetbal nog te counteren, dat deed Twente beter.
  • 13 Jan 2021 om 14:20
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:12
      Andy van der Beide
    Hahahs
  • 13 Jan 2021 om 14:12
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:56
      Hoe noem je Andy als hij biseksueel zou zijn?
    Andy van der Beide
  • 13 Jan 2021 om 13:30
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:56
      Hoe noem je Andy als hij biseksueel zou zijn?
    Geweldig interessant?
  • 13 Jan 2021 om 13:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:56
      Hoe noem je Andy als hij biseksueel zou zijn?
    Andy van der Beide? Andy valt op Beide? Andy houdt van jongens en van meiden?
  • 13 Jan 2021 om 13:00
    Off: Brama niet optijd fit voor Ajax! Dus neem aan Danilo weer in de punt. En Roemeratoe lijkt me zeker op het middenveld, mij lijkt Zerrouki, Illic en Roemeratoe het ideale middenveld tegen Ajax! Helaas Bosch dan op de bank.
  • 13 Jan 2021 om 12:56
    Hoe noem je Andy als hij biseksueel zou zijn?
  • 13 Jan 2021 om 12:56
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:47
      Ik mag hopen dat Danilo tegen Ajax eens laat zien wat hij de vorige keer niet liet zien tegen Ajax.
    Hoop het ook! Sinds Ajax, heeft Drommel zich eindelijk in de kijker gespeeld! Of nouja eindelijk, sindsdien zien ze het pas! Maar over Danilo, als die zijn kansen afmaakt die hij in Amsterdam miste. Dan krijgt Ajax nog spijt over Haller!
  • 13 Jan 2021 om 12:52
    Waarom was Andy vd Meyde zo verdrietig dat hij z'n haar verloor?
  • 13 Jan 2021 om 12:47
    Ik mag hopen dat Danilo tegen Ajax eens laat zien wat hij de vorige keer niet liet zien tegen Ajax.
  • 13 Jan 2021 om 12:46
    Hij wilde in de uitwedstrijd ook dolgraag dat Huntelaar er op het eind de 2-2 in jaste
  • 13 Jan 2021 om 12:41
    • Quote van 13 Jan 2021 om 12:28
      Na een wat moeizaam begin gloort ook bij hem de kans om zich weer helemaal waar te maken! Goede aanwinst! Mag blijven.
    Hij mag er nog wel een paar tandjes extra bijschakelen. Deze meneer heeft ons nog wel een paar puntjes gekost. Dus eerst je verdedigende taak beheersen en dan komt de rest !
  • 13 Jan 2021 om 12:28
    Na een wat moeizaam begin gloort ook bij hem de kans om zich weer helemaal waar te maken! Goede aanwinst! Mag blijven.
donderdag 28 januari 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›