Drommel voor 4 miljoen euro weg? ''Vind ik een beetje weinig''

19
Drommel voor 4 miljoen euro weg? ''Vind ik een beetje weinig''

FC Twente staat na vijftien competitiewedstrijden op een gedeelde zesde plek en Joël Drommel is ook dit seizoen één van de sterkhouders bij de club uit Enschede. Technisch directeur Jan Streuer gaat er van uit dat de doelman na dit seizoen een mooie transfer maakt. 

"We werken allemaal met jonge spelers, als die met een goede periode de aandacht op zich vestigen, zijn ze zo weg. Kijk naar Joël Drommel die komende zomer vertrekt", legt hij uit in een interview met Voetbal International. "Joël wilde afgelopen seizoen eigenlijk al weg. Hij heeft het naar zijn zin, maar is sportief toe aan een volgende stap. Joël is zeer stabiel, maakt nog maar weinig fouten", aldus Streuer.

"In Nederland, met Jasper Cillissen als nummer één, kan Drommel gewoon eerste keeper worden van het Nederlands elftal", vervolgt de ervaren bestuurder, die ontkent dat een vertrek van Drommel noodzakelijk is vanwege de financiële situatie bij de Tukkers. "Een paar goede transfers zijn het snelste middel om uit de schulden te komen, maar een verkoop van Drommel is geen must", benadrukt Streuer.

"We laten hem alleen gaan naar aan goede club voor een goed bedrag", vervolgt de voormalig profvoetballer, die het niet eens is met de geschatte marktwaarde van Drommel (vier miljoen euro). "Dat vind ik wel een beetje weinig. Een goede keeper is net zo belangrijk als een goede spits, want die geeft rust en vertrouwen aan een elftal. Een goed elftal met een slechte keeper wordt nooit kampioen."

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2021 om 10:07
    Als oud zaakwaarnemer weet Schreuder heus wel wat de waarde is en ook wel waar Drommel terecht zou kunnen komen.
  • 13 Jan 2021 om 18:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:38
      Schalke geen geld ? volgensmij lul je gewoon wat weg. Als een club slecht draait hebben ze niet meteen geld problemen
    Man schalke heeft mega grote schulden. 200 mil zo ongeveer
  • 13 Jan 2021 om 17:30
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:38
      Schalke geen geld ? volgensmij lul je gewoon wat weg. Als een club slecht draait hebben ze niet meteen geld problemen
    Volgnsmij hebbie de afgelopen jaar schalke ni volgt, die zaten aan de afgrond. Ben benieuwd waar ze 4 mil of meer voor een keeper vandaan willen toveren!
  • 13 Jan 2021 om 15:57
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:15
      Ik heur alleen ma natte neusn. Wie zeg datte doar hen geet?
    Dat dut de Nederlandse (voetbal) media wa. Alles dreht hir alléén moar om Ajakkus. Wordt misseluk as ik den naam heur! Ik hob nateurluk dat hij lever noar Doarmund geht !!!
  • 13 Jan 2021 om 15:39
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:38
      Schalke geen geld ? volgensmij lul je gewoon wat weg. Als een club slecht draait hebben ze niet meteen geld problemen
    Zoek dan even de berichten rondom Schalke04 er bij van vorig jaar. Gigantische schuld daar.
  • 13 Jan 2021 om 15:38
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:28
      Die hebben geen geld voor drommel
    Schalke geen geld ? volgensmij lul je gewoon wat weg. Als een club slecht draait hebben ze niet meteen geld problemen
  • 13 Jan 2021 om 15:28
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:53
      Inderdaad Ket. Ik zelf zie Drommel overigens naar de Bundesliga gaan.


      Schalke zou mooi zijn voor een bedrag van 5 à 6 mio.......
    Die hebben geen geld voor drommel
  • 13 Jan 2021 om 14:58
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:53
      Inderdaad Ket. Ik zelf zie Drommel overigens naar de Bundesliga gaan.


      Schalke zou mooi zijn voor een bedrag van 5 à 6 mio.......
    Gaat drommel zelf nirt doen degradatievoetbal
  • 13 Jan 2021 om 14:53
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:15
      Ik heur alleen ma natte neusn. Wie zeg datte doar hen geet?
    Inderdaad Ket. Ik zelf zie Drommel overigens naar de Bundesliga gaan.


    Schalke zou mooi zijn voor een bedrag van 5 à 6 mio.......
  • 13 Jan 2021 om 14:15
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:18
      Streuer snapt ‘t dat vanaf noe nich alles meer veur een n’appel ennn ei weggeet. Zeker nich noar die verschrikkelijke natte neuzen
    Ik heur alleen ma natte neusn. Wie zeg datte doar hen geet?
  • 13 Jan 2021 om 14:12
    Zou dit geen smerig tactiekje zijn? 4 miljoen doet ie het toch zeker wel voor
  • 13 Jan 2021 om 14:11
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:05
      Maakt nie oet, ons drommel is een speciale
    Haha ff normaal doen he
  • 13 Jan 2021 om 14:05
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:53
      Aan de andere kant, hoeveel keepers worden er nou voor zulke bedragen verkocht?
    Maakt nie oet, ons drommel is een speciale
  • 13 Jan 2021 om 13:53
    Aan de andere kant, hoeveel keepers worden er nou voor zulke bedragen verkocht?
  • 13 Jan 2021 om 13:29
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:18
      Streuer snapt ‘t dat vanaf noe nich alles meer veur een n’appel ennn ei weggeet. Zeker nich noar die verschrikkelijke natte neuzen
    Maak oe nie naar
  • 13 Jan 2021 om 13:29
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:18
      Streuer snapt ‘t dat vanaf noe nich alles meer veur een n’appel ennn ei weggeet. Zeker nich noar die verschrikkelijke natte neuzen
    100+
  • 13 Jan 2021 om 13:23
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:18
      Streuer snapt ‘t dat vanaf noe nich alles meer veur een n’appel ennn ei weggeet. Zeker nich noar die verschrikkelijke natte neuzen
    Indd
  • 13 Jan 2021 om 13:21
    4 miljoen + 1 jaar contract. 7 miljoen is een mooi bedrag voor FCT.
  • 13 Jan 2021 om 13:18
    Streuer snapt ‘t dat vanaf noe nich alles meer veur een n’appel ennn ei weggeet. Zeker nich noar die verschrikkelijke natte neuzen