Brama ontbreekt opnieuw: ''Ajax komt zoals verwacht te vroeg''

16
Brama ontbreekt opnieuw: ''Ajax komt zoals verwacht te vroeg''

FC Twente-aanvoerder Wout Brama is er donderdagavond nog niet bij in de zware thuiswedstrijd tegen Ajax, dat weet clubwatcher Leon ten Voorde via Twitter te melden een dag voorafgaand aan de wedstrijd tegen de club uit Amsterdam.

"Voor Wout Brama komt het duel tegen Ajax zoals verwacht te vroeg", schrijft de journalist van Tubantia op social media. De ervaren middenvelder van de Tukkers kampt met een spierblessure. Of hij komende zondag tegen FC Groningen wel beschikbaar is, is nog even afwachten.

Afgelopen weekend was Ramiz Zerrouki de vervanger van Brama en hij liet een uitstekende indruk achter tegen FC Emmen. Jesse Bosch, die door de reserverol van Danilo op '10' begon, maakte bovendien zijn eerste treffer. Wie de vervanger van Brama tegen Ajax gaat zijn, is nog niet bekend. 

Foto boven via: NES Images

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:33
      Idd julio is prima maar zal dan tegen zo’n grote spits voor dumic gaan julio kan weinig in de lucht
    Jullio laten staan won ook al zn duels tegen polter is ook een flink stuk groter. Daarbij haller is ook snel. Die sprint dumic er makkelijk uit jullio is sneller.
  • 13 Jan 2021 om 16:33
    • Quote van 13 Jan 2021 om 16:24
      Ik vind pirie erg belangrijk voor twente, bijna al zn passes komen aan en soms met een geweldige opening waardoor we aan het voetballen komen
    Idd julio is prima maar zal dan tegen zo’n grote spits voor dumic gaan julio kan weinig in de lucht
  • 13 Jan 2021 om 16:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:10
      Drommel Oosterwolde Dumic Julio Ebuehi Bosch Ilic Roemeratoe Menig Danilo cerny
    Ik vind pirie erg belangrijk voor twente, bijna al zn passes komen aan en soms met een geweldige opening waardoor we aan het voetballen komen
  • 13 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:24
      Pirie zal gewoon spelen ipv Dumic, hoop dat Dumic echter wel terug is in de basis. Moet wel zeggen Pirie speelde gewoon prima tegen Emmen, wat ook wel mag hoor daar niet van. En op het middenveld verwacht ik eerder: Roemeratoe - Illic - Zerrouki.
    Het was ook meer wat ik hoop, niet wat ik verwacht. Zerrouki was tegen Emmen wel goed maar ik vind over het algemeen Bosch beter
  • 13 Jan 2021 om 15:43
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:00
      Hoeveel gaat het worden?
    Fctwente gaat morgen weer de supporters verbazen met een goede wedstrijd tegen ajax . En niet te vergeten een overwinning op ajax dat al teveel met de wedstrijd bezig is tegen feyenoord. Een 3-2 overwinning is mijn voorspelling. Jammer dat brama niet kan spelen masr zerrouki is een uitstekende vervanger voor hem .
  • 13 Jan 2021 om 15:19
    • Quote van 13 Jan 2021 om 15:00
      Hoeveel gaat het worden?
    4-1
  • 13 Jan 2021 om 15:00
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:07
      Jammer maar het is niet anders. Ik verwacht roemeratoe, bosch en zerrouki op het middenveld (maar hoop Ilic ipv bosch, geeft meer creativiteit wat je nodig hebt tegen de neuzen) en Danilo gewoon weer in de basis. Bosch wordt dan tweede helft een keer gewisseld voor Ilic.Iemand nog iets anders weten? Heb hier namelijk een glazen bol tot mijn beschikking
    Hoeveel gaat het worden?
  • 13 Jan 2021 om 14:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 14:10
      Drommel Oosterwolde Dumic Julio Ebuehi Bosch Ilic Roemeratoe Menig Danilo cerny
    Pirie zal gewoon spelen ipv Dumic, hoop dat Dumic echter wel terug is in de basis. Moet wel zeggen Pirie speelde gewoon prima tegen Emmen, wat ook wel mag hoor daar niet van. En op het middenveld verwacht ik eerder: Roemeratoe - Illic - Zerrouki.
  • 13 Jan 2021 om 14:21
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:26
      Misschien wel beide en begint ilic van de bank. Zowel Zerrouki als Bosch speelden uitstekend tegen Emmen
    mischien verrassen ze ons weer zo positief ..
  • 13 Jan 2021 om 14:10
    Drommel Oosterwolde Dumic Julio Ebuehi Bosch Ilic Roemeratoe Menig Danilo cerny
  • 13 Jan 2021 om 14:07
    Jammer maar het is niet anders. Ik verwacht roemeratoe, bosch en zerrouki op het middenveld (maar hoop Ilic ipv bosch, geeft meer creativiteit wat je nodig hebt tegen de neuzen) en Danilo gewoon weer in de basis. Bosch wordt dan tweede helft een keer gewisseld voor Ilic.Iemand nog iets anders weten? Heb hier namelijk een glazen bol tot mijn beschikking
  • 13 Jan 2021 om 13:47
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:26
      Misschien wel beide en begint ilic van de bank. Zowel Zerrouki als Bosch speelden uitstekend tegen Emmen
    Gewoon met Zerrouki en Ilic spelen. Je moet niet te veel gaan veranderen tegen ajax.
  • 13 Jan 2021 om 13:30
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:22
      Ben bang dat we de ervaring gaan missen maar een mooie kans voor zerrouki
    Zo dacht ik ook
  • 13 Jan 2021 om 13:26
    • Quote van 13 Jan 2021 om 13:22
      Ben benieuwd of Bosch of Zerrouki gaat spelen.
    Misschien wel beide en begint ilic van de bank. Zowel Zerrouki als Bosch speelden uitstekend tegen Emmen
  • 13 Jan 2021 om 13:22
    Ben benieuwd of Bosch of Zerrouki gaat spelen.
  • 13 Jan 2021 om 13:22
    Ben bang dat we de ervaring gaan missen maar een mooie kans voor zerrouki
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›