Financieel directeur doet beroep op alle FC Twente-supporters

92
Financieel directeur doet beroep op alle FC Twente-supporters

FC Twente hoopt dat de fans afzien van de compensatie van de wedstrijden die ze dit jaar niet live hebben bij kunnen wonen vanwege het coronavirus. Financieel directeur Martijn Hoogstoevenbeld liet dat woensdagavond op de nieuwjaarsreceptie weten.

Mochten fans toch geen gehoor geven aan de oproep, dan moet de club maar liefst bijna drie miljoen euro opslokken. Door de afwezigheid van supporters loopt FC Twente veel inkomsten mis. "Hoe spijtig het ook is, we moeten opnieuw een beroep doen op onze fans", laat Hoogstoevenbeld weten.

De financieel directeur verwacht dat supporters dit seizoen geen wedstrijden meer live in de Grolsch Veste kunnen zien. "Anders heeft dit grote gevolgen voor onze liquiditeit", vervolgt hij. Aan het einde van vorig seizoen koos 90 procent van de fans ervoor om geen compensatie aan te vragen. Toen ging het weliswaar over de laatste drie thuisduels. 

 

92 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2021 om 11:14
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:06
      "Hoe spijtig het ook is, we moeten opnieuw een beroep doen op onze fans".

      Hoe spijtig het ook is, ik ga niet afzien van compensatie. Telkens weer de supporters, maar je hoort Hoogstoevenbeld niet over een 'beroep' die gedaan wordt vanuit de club -lees een deel salaris inleveren-.

      Ik wens FC Twente succes in deze periode en weet zeker dat er velen zullen zijn die afzien van compensatie, maar deze Corona crisis treft niet alleen de club. Het heeft velen getroffen en treft nog steeds mensen. Mensen die gedwongen zijn ontslagen. Derhalve vind ik het ook begrijpelijk dat o.a. zij misschien niet af gaan zien van compensatie.
    Is ook geen plicht iedereen moet zelf kijken of hij of zij het missen kan of wil,ik ben gelukkig in de positie dat ik me niet druk hoef te maken over 250 euro,maar ook voor mij geld dat het een keer ophoud vorig jaar dit jaar volgend jaar ga ik minimaal nadenken over deze vorm van liefdadigheid.
  • 14 Jan 2021 om 20:16
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:45
      Hoeveel zou Martijn inleveren van zijn €150.000 salaris?
    0 en daarom zie ik dan ook niet af van compensatie.....
  • 14 Jan 2021 om 19:45
    Hoeveel zou Martijn inleveren van zijn €150.000 salaris?
  • 14 Jan 2021 om 18:53
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:54
      Kijk dit circus heeft geen eind; steeds maar weer komt er een verlenging van de gevangenis waarin we zitten; wanneer gaan die oogkleppen een keer af; denk je nu echt dat Den Haag medelijden met de voetbal supporter heeft; enige wat ons kan helpen is om burgerlijk ongehoorzaam te zijn; vrijheid geef je namelijk niet op voor een middelmatige virus welke even dodelijk is als de griep.
    Helaas - jammer dat je iedereen zo na praat. Ben je zelf al ziek geweest? Ben je zelf al afgevoerd in ambulance en door overwerkte lieve mensen weken beademd om daarna maanden te revalideren. Je bent wel echt een ENORME sukkel van ongekend kaliber als je dit soort dommigheid nog steeds op schrijft. Ga je schamen!
  • 14 Jan 2021 om 18:48
    • Quote van 14 Jan 2021 om 17:28
      Wat dacht je? De klappen te vangen en dapper te wachten om vervolgens je kans te verkrachten, dat was de verwachten, je maakt geen stappen, laat me niet lachen ik hoef me niet eens in te spannen om dit schaapje te slachten.
    Had jij Messi niet beloofd om hier te stoppen met die achterlijke gedichtjes?


    Dit bewijst dus opnieuw dat jouw beloftes vergelijkbaar zijn met diarree. Waterdun en eenvoudig weg te spoelen.......
  • 14 Jan 2021 om 17:28
    • Quote van 14 Jan 2021 om 17:01
      Wappie!
    Wat dacht je? De klappen te vangen en dapper te wachten om vervolgens je kans te verkrachten, dat was de verwachten, je maakt geen stappen, laat me niet lachen ik hoef me niet eens in te spannen om dit schaapje te slachten.
  • 14 Jan 2021 om 17:02
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:44
      Onzin. Je weet dat moonwalker veel te ver ging met zijn irrationele emotieuitbarsting en als je dat niet weet dan is er een probleem met jouw verstand.
    Mwoah viel wel mee....
  • 14 Jan 2021 om 17:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:44
      Onzin. Je weet dat moonwalker veel te ver ging met zijn irrationele emotieuitbarsting en als je dat niet weet dan is er een probleem met jouw verstand.
    -1
  • 14 Jan 2021 om 17:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:18
      Is toch bizar man. En dan mensen die dan kritisch op de maatregelen zijn als tokkies en wappies bestempelen. Dit soort communisten zijn pas wappies. Vrijheid is belangrijk en dus ook vrijheid van meningsuiting.
    Wappie!
  • 14 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:44
      Onzin. Je weet dat moonwalker veel te ver ging met zijn irrationele emotieuitbarsting en als je dat niet weet dan is er een probleem met jouw verstand.
    Geen onzin Dennis. Het is mijn mening. Jij kijkt daar anders tegenaan terwijl ik voornamelijk boosheid ervaar wanneer iemand zo lichtzinnig over Corona denkt en schrijft hetgeen IK als totaal respectloos en imbeciel ervaar. Daarnaast zijn er ook mensen die verstandelijk zo enorm lijden, dat je je serieus af mag en gaat vragen of euthanasie niet veel menselijker c.q genadiger zou zijn. Maar ook dit is mijn mening....
  • 14 Jan 2021 om 15:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:34
      Iemand uit zijn 'verstandelijke lijden' verlossen kan ook als genadig worden gezien......
    Onzin. Je weet dat moonwalker veel te ver ging met zijn irrationele emotieuitbarsting en als je dat niet weet dan is er een probleem met jouw verstand.
  • 14 Jan 2021 om 15:34
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:28
      Je weet waarschijnlijk heel goed wat moonwalker met nekschot bedoelde.
    Iemand uit zijn 'verstandelijke lijden' verlossen kan ook als genadig worden gezien......
  • 14 Jan 2021 om 15:28
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:19
      Anders denken....prima. Het uitspreken c.q hier neerkalken, wetende dat hier ook mensen meelezen die Corona van dichtbij mee hebben gemaakt....imbeciel en respectloos.


      Ruiz2010 is blijkbaar niet erg snugger en kan dit soort reacties dus verwachten. Daarnaast kan een nekschot op vele manieren. Het hoeft niet altijd een kogel te zijn.....
    Je weet waarschijnlijk heel goed wat moonwalker met nekschot bedoelde.
  • 14 Jan 2021 om 15:27
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:21
      Kritisch of de ernst van het Corona virus ontkennen? Een wezenlijk verschil want Wappies ontkennen dit virus en brengen daarmee ook anderen in gevaar door zich opzettelijk niet aan de opgelegde maatregelen te houden.
    Sommigen zijn kritisch en er is een heel klein groepje die ontkent dat Corona heel erg kán zijn. De meesten stellen echter gewoon vragen of hebben hun vrijheid gewoon hoog staan en worden dan onterecht bestempeld als "wappies" door medeburgers. Diederik Gommers is een man waar ik veel respect voor heb, die beantwoord vragen netjes en komt vriendelijk over.
  • 14 Jan 2021 om 15:25
    weer gezellig hier-:))
  • 14 Jan 2021 om 15:21
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:18
      Is toch bizar man. En dan mensen die dan kritisch op de maatregelen zijn als tokkies en wappies bestempelen. Dit soort communisten zijn pas wappies. Vrijheid is belangrijk en dus ook vrijheid van meningsuiting.
    Kritisch of de ernst van het Corona virus ontkennen? Een wezenlijk verschil want Wappies ontkennen dit virus en brengen daarmee ook anderen in gevaar door zich opzettelijk niet aan de opgelegde maatregelen te houden.
  • 14 Jan 2021 om 15:19
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:14
      En dan maar mensen een nekschot geven die daar anders over denken? Zal een massaslachting worden. Er zullen er dan meer overlijden dan aan Corona zelf.
    Anders denken....prima. Het uitspreken c.q hier neerkalken, wetende dat hier ook mensen meelezen die Corona van dichtbij mee hebben gemaakt....imbeciel en respectloos.


    Ruiz2010 is blijkbaar niet erg snugger en kan dit soort reacties dus verwachten. Daarnaast kan een nekschot op vele manieren. Het hoeft niet altijd een kogel te zijn.....
  • 14 Jan 2021 om 15:18
    • Quote van 14 Jan 2021 om 09:52
      Hop hop doorlopen met de rest van de schaapjes!
    Is toch bizar man. En dan mensen die dan kritisch op de maatregelen zijn als tokkies en wappies bestempelen. Dit soort communisten zijn pas wappies. Vrijheid is belangrijk en dus ook vrijheid van meningsuiting.
  • 14 Jan 2021 om 15:14
    • Quote van 14 Jan 2021 om 15:08
      Moonwalker heeft in mijn ogen gewoon gelijk. Corona is niet vergelijkbaar met een gewoon griepje.....
    En dan maar mensen een nekschot geven die daar anders over denken? Zal een massaslachting worden. Er zullen er dan meer overlijden dan aan Corona zelf.
  • 14 Jan 2021 om 15:08
    • Quote van 14 Jan 2021 om 09:15
      Walgelijk ventje ben je. Extremist.
    Moonwalker heeft in mijn ogen gewoon gelijk. Corona is niet vergelijkbaar met een gewoon griepje.....
  • 14 Jan 2021 om 15:06
    "Hoe spijtig het ook is, we moeten opnieuw een beroep doen op onze fans".

    Hoe spijtig het ook is, ik ga niet afzien van compensatie. Telkens weer de supporters, maar je hoort Hoogstoevenbeld niet over een 'beroep' die gedaan wordt vanuit de club -lees een deel salaris inleveren-.

    Ik wens FC Twente succes in deze periode en weet zeker dat er velen zullen zijn die afzien van compensatie, maar deze Corona crisis treft niet alleen de club. Het heeft velen getroffen en treft nog steeds mensen. Mensen die gedwongen zijn ontslagen. Derhalve vind ik het ook begrijpelijk dat o.a. zij misschien niet af gaan zien van compensatie.
  • 14 Jan 2021 om 10:53
    • Quote van 14 Jan 2021 om 09:47
      Die nekschot reactie. Dat is pas triest.
    Die ook!
  • 14 Jan 2021 om 09:52
    • Quote van 14 Jan 2021 om 08:25
      Jij zou een nekschot moeten krijgen.....
    Hop hop doorlopen met de rest van de schaapjes!
  • 14 Jan 2021 om 09:47
    • Quote van 14 Jan 2021 om 09:36
      Trieste reactie weer!
    Die nekschot reactie. Dat is pas triest.
  • 14 Jan 2021 om 09:36
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:54
      Kijk dit circus heeft geen eind; steeds maar weer komt er een verlenging van de gevangenis waarin we zitten; wanneer gaan die oogkleppen een keer af; denk je nu echt dat Den Haag medelijden met de voetbal supporter heeft; enige wat ons kan helpen is om burgerlijk ongehoorzaam te zijn; vrijheid geef je namelijk niet op voor een middelmatige virus welke even dodelijk is als de griep.
    Trieste reactie weer!
  • 14 Jan 2021 om 09:17
    • Quote van 14 Jan 2021 om 08:25
      Jij zou een nekschot moeten krijgen.....
    Verhuis lekker naar China als je geen vrijheid van meningsuiting kan respecteren dikke debiel
  • 14 Jan 2021 om 09:15
    • Quote van 14 Jan 2021 om 08:25
      Jij zou een nekschot moeten krijgen.....
    Walgelijk ventje ben je. Extremist.
  • 14 Jan 2021 om 09:08
    • Quote van 14 Jan 2021 om 08:54
      Helaas, ons home is al lang dicht. De handel is opgedroogd.
    Haha netjes!
  • 14 Jan 2021 om 09:06
    Dat is lang geleden betaald dus ik mis het niet meer,dacht zelfs dat ik bij de aankoop al van compensatie af had gezien,maar dat was dus vorig seizoen, dus bij deze ik heb het niet meer nodig ;-)
  • 14 Jan 2021 om 08:55
    • Quote van 14 Jan 2021 om 07:55
      Dat denk ik ook wel, maar er bint er zat die het zelf zwaar hebben. Ik heb de laatste 3 wedstrijden ook laten liggen en dit seizoen afgezien van compensatie ( kaarten) bak geld plus 3 x een ikmisoe pakket. Het houd een keer op natuurlijk doe ik in mei niet meer dan levert Brama co maar wat in
    Nee dat is absoluut waar.
  • 14 Jan 2021 om 08:55
    Cynische modus weer uit...
  • 14 Jan 2021 om 08:54
    • Quote van 14 Jan 2021 om 05:31
      Misschien kunnen de drugshandelaars een deel van de winst doneren. Ik wil in ieder geval gewoon mijn compensatie, dat is wat we overeengekomen zijn bij de aanschaf.
    Helaas, ons home is al lang dicht. De handel is opgedroogd.
  • 14 Jan 2021 om 08:49
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:54
      Kijk dit circus heeft geen eind; steeds maar weer komt er een verlenging van de gevangenis waarin we zitten; wanneer gaan die oogkleppen een keer af; denk je nu echt dat Den Haag medelijden met de voetbal supporter heeft; enige wat ons kan helpen is om burgerlijk ongehoorzaam te zijn; vrijheid geef je namelijk niet op voor een middelmatige virus welke even dodelijk is als de griep.
    Volgens zit je op de verkeerde site...robert jensen is geen speler van twente
  • 14 Jan 2021 om 08:25
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:54
      Kijk dit circus heeft geen eind; steeds maar weer komt er een verlenging van de gevangenis waarin we zitten; wanneer gaan die oogkleppen een keer af; denk je nu echt dat Den Haag medelijden met de voetbal supporter heeft; enige wat ons kan helpen is om burgerlijk ongehoorzaam te zijn; vrijheid geef je namelijk niet op voor een middelmatige virus welke even dodelijk is als de griep.
    Jij zou een nekschot moeten krijgen.....
  • 14 Jan 2021 om 08:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:55
      De griek heeft er alweer 4 inliggen....
    Lamprou?
  • 14 Jan 2021 om 08:22
    Ik begrijp heel goed, dat als elke cent welkom is , je gecompenseerd wil worden. Ben er ook van overtuigd dat als we niet in deze crisis zouden zitten , de meeste mensen Twente weer zouden helpen,
  • 14 Jan 2021 om 08:17
    • Quote van 14 Jan 2021 om 07:55
      Dat denk ik ook wel, maar er bint er zat die het zelf zwaar hebben. Ik heb de laatste 3 wedstrijden ook laten liggen en dit seizoen afgezien van compensatie ( kaarten) bak geld plus 3 x een ikmisoe pakket. Het houd een keer op natuurlijk doe ik in mei niet meer dan levert Brama co maar wat in
    Maar de kroegen en winkels enzo alles zit dicht. Dan houden mensen toch ook geld over van wat normaliter word uitgegeven? Tenzij je natuurlijk je baan kwijt raakt.
  • 14 Jan 2021 om 07:56
    • Quote van 14 Jan 2021 om 07:52
      Natuurlijk willen en gaan de meeste jaarkaart houders afzien van de compensatie. Maar FC Twente moet er wel rekening mee gaan houden dat er ook een groep zal zijn die wel gebruik zal/moet gaan maken van de compensatie regeling. Ik heb zelf twee jaarkaarten, 1 voor mezelf en 1 voor mijn zoon. Helaas ben ik eind vorig jaar mijn baan ( na ruim 20 jaar ) kwijt geraakt door de Corona crisis. Ik heb al ruim 40 jaar een seizoenskaart van FC Twente. Ik zal natuurlijk de club blijven steunen en FC Twente bezoeken is veel te belangrijk voor mij, maar op dit moment is het geld voor die 2 seizoenskaarten iets te veel om zo maar te laten vallen. Ook zullen er veel sponsoren zijn die bv personeel hebben moeten ontslaan of door de corona crisis hun extra geld hebben zien verdampen. Ook daar zullen er een aantal van zijn die ook helaas voor de compensatie zouden moeten kiezen. Niet leuk, maar ik denk wel dat FC Twente ook daar rekening mee moet gaan houden.
    Precies respect
  • 14 Jan 2021 om 07:55
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:37
      Ik denk gezien hoe alles loopt binnen de club en op het veld dat er best veel bereidheid daartoe is.
    Dat denk ik ook wel, maar er bint er zat die het zelf zwaar hebben. Ik heb de laatste 3 wedstrijden ook laten liggen en dit seizoen afgezien van compensatie ( kaarten) bak geld plus 3 x een ikmisoe pakket. Het houd een keer op natuurlijk doe ik in mei niet meer dan levert Brama co maar wat in
  • 14 Jan 2021 om 07:52
    Natuurlijk willen en gaan de meeste jaarkaart houders afzien van de compensatie. Maar FC Twente moet er wel rekening mee gaan houden dat er ook een groep zal zijn die wel gebruik zal/moet gaan maken van de compensatie regeling. Ik heb zelf twee jaarkaarten, 1 voor mezelf en 1 voor mijn zoon. Helaas ben ik eind vorig jaar mijn baan ( na ruim 20 jaar ) kwijt geraakt door de Corona crisis. Ik heb al ruim 40 jaar een seizoenskaart van FC Twente. Ik zal natuurlijk de club blijven steunen en FC Twente bezoeken is veel te belangrijk voor mij, maar op dit moment is het geld voor die 2 seizoenskaarten iets te veel om zo maar te laten vallen. Ook zullen er veel sponsoren zijn die bv personeel hebben moeten ontslaan of door de corona crisis hun extra geld hebben zien verdampen. Ook daar zullen er een aantal van zijn die ook helaas voor de compensatie zouden moeten kiezen. Niet leuk, maar ik denk wel dat FC Twente ook daar rekening mee moet gaan houden.
  • 14 Jan 2021 om 07:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 23:19
      Voor een aantal supporters is een seizoenskaart al een behoorlijke uitgave van hun huishoud boekje. Mensen leven hiervoor en zijn dan bereid om toch dat geld uit te geven. Het hele gezin betaald dan mee met een kaart voor 1 persoon. En dan te vragen om weer een compensatie, terwijl ze zelf de regels hebben opgesteld voor dit seizoen. Dat kun je eigenlijk niet maken.
    Ik denk dat ze dit moeten vragen vanuit die aanvraag voor de overheid en in theorie verandert er niets. Wil je je tegemoetkoming dan is dat je recht. Dit is een gevalletje nee heb je en ja kun je krijgen. Het is ieders goedrecht. Maar ik snap wel wat je zegt hoor en he hebt wel een punt.
  • 14 Jan 2021 om 05:31
    Misschien kunnen de drugshandelaars een deel van de winst doneren. Ik wil in ieder geval gewoon mijn compensatie, dat is wat we overeengekomen zijn bij de aanschaf.
  • 14 Jan 2021 om 02:15
    • Quote van 14 Jan 2021 om 00:24
      Ik betaal er niets voor, heb het gratis bij de Kpn ( $Lim he?)
    Ach, geld als drek toch?
  • 14 Jan 2021 om 00:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 23:53
      Waar ook voor betaald moet worden toch?
    Ik betaal er niets voor, heb het gratis bij de Kpn ( $Lim he?)
  • 13 Jan 2021 om 23:53
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:24
      Heb je de wedstrijden niet op tv gezien?
    Waar ook voor betaald moet worden toch?
  • 13 Jan 2021 om 23:19
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:47
      1 ding vond ik wel vreemd ze hebben nog een helft over van het spelers fonds.maar die wil twente niet. Die spelersfonds is bedoelt om spelers zoals ebuehi te halen. Maar ze willen wel geld van ons. Ze willen geld van de staat. Maar de mensen naast de club die er flinke bedragen in willen pompen mede ook om waarde te creëren op het veld weigeren ze. Daar vind ik wel wat van.
    Voor een aantal supporters is een seizoenskaart al een behoorlijke uitgave van hun huishoud boekje. Mensen leven hiervoor en zijn dan bereid om toch dat geld uit te geven. Het hele gezin betaald dan mee met een kaart voor 1 persoon. En dan te vragen om weer een compensatie, terwijl ze zelf de regels hebben opgesteld voor dit seizoen. Dat kun je eigenlijk niet maken.
  • 13 Jan 2021 om 23:19
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:48
      Géén bedrijven , géén sponsorensteun = exit Twente. Inviduele supporters kunnen deze sponsorbedragen nooit bij elkaar verzamelen. Hoe goed ze hun best ook willen doen !
    Zeker maar dit is al jaren de belangrijkste financiële binnenkomst voor alle clubs in Nederland. De supporters leveren door de jaarkaart verkopen en losse kaart verkoop een mooi bedrag op . En de horeca bij een komsten bij een thuiswedstrijd levert op jaar basis ook een prachtig mooi bedrag op. Daarnaast de televisie gelden en erg belangrijk de sponsoring van de club die de clubs doet overleven. Maar de hele wereld zit met een enorm probleem een virus dat de hele wereld in zijn greep houd . Met miljoenen onnodige slachtoffers op lichamelijk gebied en financieel gebied . En sponsors kunnen ook geen geld uitgeven wat er bij hun zelf niet binnenkomt.
  • 13 Jan 2021 om 23:10
    Mensen je moet het met elkaar doen. Supporters kunnen hun seizoenkaarten onvergoed laten. Overheid, sponsors enzo zullen ook weer moeten bijdragen om gemiste inkomsten op te vangen. Laten we blij zijn dat we mogen genieten van onze geweldige ploeg na al die jaren ellende. Zonder overheidsgeld en sponsoren waren we er niet eens meer geweest.
  • 13 Jan 2021 om 23:02
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:19
      Ik heb netjes meteen afgetikt alles zonder compensatie.
    Dat is dan grote klasse!
  • 13 Jan 2021 om 22:56
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:29
      Man man persoonlijk benaderd willen worden, hoe bedenk je het ingodsnaam ?
    Wat doe jij als je een schuld hebt bij een klant of bekende ?
  • 13 Jan 2021 om 22:54
    Kijk dit circus heeft geen eind; steeds maar weer komt er een verlenging van de gevangenis waarin we zitten; wanneer gaan die oogkleppen een keer af; denk je nu echt dat Den Haag medelijden met de voetbal supporter heeft; enige wat ons kan helpen is om burgerlijk ongehoorzaam te zijn; vrijheid geef je namelijk niet op voor een middelmatige virus welke even dodelijk is als de griep.
  • 13 Jan 2021 om 22:51
    Met het huidige spel van Twente ben ik bereid om mijn compensatie te laten zitten.Ik zie eindelijk weer een team in het veld wat werkt voor elkaar en strijd levert.
    Als het spel dit jaar net als voorgaande jaren was geweest had ik mijn geld zeker wel terug willen hebben maar ongeacht de eindstand zie ik daar nu wel vanaf.
  • 13 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:38
      Zeker dit virus overleven lichamelijk en financieel voor veel mensen en bedrijven is zeker nu het allerbelangrijkste.
    Géén bedrijven , géén sponsorensteun = exit Twente. Inviduele supporters kunnen deze sponsorbedragen nooit bij elkaar verzamelen. Hoe goed ze hun best ook willen doen !
  • 13 Jan 2021 om 22:47
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:34
      Volkomen met je eens. Wat vond jij verder van de vergadering?
    1 ding vond ik wel vreemd ze hebben nog een helft over van het spelers fonds.maar die wil twente niet. Die spelersfonds is bedoelt om spelers zoals ebuehi te halen. Maar ze willen wel geld van ons. Ze willen geld van de staat. Maar de mensen naast de club die er flinke bedragen in willen pompen mede ook om waarde te creëren op het veld weigeren ze. Daar vind ik wel wat van.
  • 13 Jan 2021 om 22:40
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:34
      Volkomen met je eens. Wat vond jij verder van de vergadering?
    Je bedoelt de supporters avond? Ik vond het een heel helder en duidelijk verhaal in de breedste zin van het woord. Alles in en omtrent de club werd eerlijk uitgelegd. De keuzes logisch. Er waren aantal vragen die ik ook wou stellen maar iemand was me voor haha.
  • 13 Jan 2021 om 22:38
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:35
      Het ding is alleen momenteel is voetbal niet het belangrijkst voor den haag
    Zeker dit virus overleven lichamelijk en financieel voor veel mensen en bedrijven is zeker nu het allerbelangrijkste.
  • 13 Jan 2021 om 22:36
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:26
      Als het bij deze mededeling blijft dan eis ik mijn compensatie ( 2 jaarkaart) op . Gegin is met persoonlijk te vragen , als er verlengd moet worden weten ze mij ook wel te vinden .
    Dit is wel echt azijnzeiken. Paul doet dit zodat iedereen weet dat ze een email kunnen verwachten. Ze bereik je meer mensen. Het is niets meer dan een simpele headsup met dit kun je verwachten. Of moet je persoonlijk gebeld worden? Slaat echt nergens op. Laten we anders stellen als je out of the blue zonder mededeling die email had gehad dan had bijna iedereen gezegd wtf. Krijg je weet niet hoeveel telefoontjes met verbaasde mensen die van niks wisten. Dit was het ideale platform om deze mededeling te doen. Wat je keuze uiteindelijk word is aan jou.
  • 13 Jan 2021 om 22:35
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:22
      Fctwente mag zeker vragen of een deel van de jaarkaart houders willen afzien van compensatie. Maar of de supporters hier mee akkoord gaan is een heel ander verhaal. De afspraak was heel simpel toen de supporters de jaarkaarten hebben besteld. Men had 3 keuzes en er was een keuze met volledige compensatie bij niet mogen komen kijken naar wedstrijden in de veste. Door de corona omstandigheden en de.regel geving hier door het niet mogen bezoeken van wedstrijden. Dus zal den haag hier ook een financiële compensatie voor moeten geven aan de clubs. Anders gast het een groot kerkhof voor clubs worden in eredivisie en kkd.
    Het ding is alleen momenteel is voetbal niet het belangrijkst voor den haag
  • 13 Jan 2021 om 22:34
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:32
      De regelgeving is ook zo dat clubs alles moeten geprobeerd hebben geld te besparen en binnen te kunnen krijgen. Daarom denk ik ook paul dit niet doet omdat hij dit wil. Maar dit moet voor die aanvraag. Ja zag paul ook ongemakkelijk worden toen hij dit vertelde. Dit is het laatste wat hij kan doen om die aanvraag kracht bij te zetten en aan de verplichtingen te voldoen. Er zal best wat animo voor zijn. Maar er zal ook weerstand zijn. Dat is ieders goed recht.
    Volkomen met je eens. Wat vond jij verder van de vergadering?
  • 13 Jan 2021 om 22:32
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:25
      Precies
    De regelgeving is ook zo dat clubs alles moeten geprobeerd hebben geld te besparen en binnen te kunnen krijgen. Daarom denk ik ook paul dit niet doet omdat hij dit wil. Maar dit moet voor die aanvraag. Ja zag paul ook ongemakkelijk worden toen hij dit vertelde. Dit is het laatste wat hij kan doen om die aanvraag kracht bij te zetten en aan de verplichtingen te voldoen. Er zal best wat animo voor zijn. Maar er zal ook weerstand zijn. Dat is ieders goed recht.
  • 13 Jan 2021 om 22:29
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:26
      Als het bij deze mededeling blijft dan eis ik mijn compensatie ( 2 jaarkaart) op . Gegin is met persoonlijk te vragen , als er verlengd moet worden weten ze mij ook wel te vinden .
    Man man persoonlijk benaderd willen worden, hoe bedenk je het ingodsnaam ?
  • 13 Jan 2021 om 22:26
    Als het bij deze mededeling blijft dan eis ik mijn compensatie ( 2 jaarkaart) op . Gegin is met persoonlijk te vragen , als er verlengd moet worden weten ze mij ook wel te vinden .
  • 13 Jan 2021 om 22:25
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:22
      Fctwente mag zeker vragen of een deel van de jaarkaart houders willen afzien van compensatie. Maar of de supporters hier mee akkoord gaan is een heel ander verhaal. De afspraak was heel simpel toen de supporters de jaarkaarten hebben besteld. Men had 3 keuzes en er was een keuze met volledige compensatie bij niet mogen komen kijken naar wedstrijden in de veste. Door de corona omstandigheden en de.regel geving hier door het niet mogen bezoeken van wedstrijden. Dus zal den haag hier ook een financiële compensatie voor moeten geven aan de clubs. Anders gast het een groot kerkhof voor clubs worden in eredivisie en kkd.
    Precies
  • 13 Jan 2021 om 22:24
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:11
      Met alle respect. Ik rij met liefde elke thuiswedstrijd 200km op en af. Heb de drama jaren ook, na de degradatie ben ik ook gebleven. Heb dit seizoen nog geen 1 wedstrijd mogen zien. Ik werk ook hard voor mn centen, krijg ook niks gecompenseerd. De top van de Fc en de spelers verdienen bijna 10x zoveel als ik. Ik ben een hondstrouwe supporter, ga al 25 jaar naar de wedstrijden. Maar deze compensatie ga ik niet van af zien. Heb ook een gezin te onderhouden
    Heb je de wedstrijden niet op tv gezien?
  • 13 Jan 2021 om 22:22
    Fctwente mag zeker vragen of een deel van de jaarkaart houders willen afzien van compensatie. Maar of de supporters hier mee akkoord gaan is een heel ander verhaal. De afspraak was heel simpel toen de supporters de jaarkaarten hebben besteld. Men had 3 keuzes en er was een keuze met volledige compensatie bij niet mogen komen kijken naar wedstrijden in de veste. Door de corona omstandigheden en de.regel geving hier door het niet mogen bezoeken van wedstrijden. Dus zal den haag hier ook een financiële compensatie voor moeten geven aan de clubs. Anders gast het een groot kerkhof voor clubs worden in eredivisie en kkd.
  • 13 Jan 2021 om 22:19
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:11
      Man stel je niet zo aan. Die kaart heb je toch al betaald. De overheid kan niet eindeloos bij blijven springen. Uiteindelijk betalen we die overheidssteun al met elkaar. Je kan toch niet gaan vragen dat ze seizoenkaarten gaan vergoeden. Dan kan je wel bezig blijven.
    Ik heb netjes meteen afgetikt alles zonder compensatie.
  • 13 Jan 2021 om 22:14
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:56
      Voor iedereen die zeker wist dat Danilo vaker zou scoren dan Giakoumakis... hij heeft er 5 in te halen
    Als danilo er morgen ook 3 in schopt via 2 strafschoppen komt hij al weer dichterbij de nummer 1 op de topscorers lijst.
  • 13 Jan 2021 om 22:14
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:00
      Ik hoef de compensatie niet!
    Ik wel
  • 13 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 13 Jan 2021 om 22:11
      Man stel je niet zo aan. Die kaart heb je toch al betaald. De overheid kan niet eindeloos bij blijven springen. Uiteindelijk betalen we die overheidssteun al met elkaar. Je kan toch niet gaan vragen dat ze seizoenkaarten gaan vergoeden. Dan kan je wel bezig blijven.
    En die voorkeur gaat natuurlijk niet naar voetbalclubs de horeca gaat allemaal kapot zo
  • 13 Jan 2021 om 22:11
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:58
      Ik vind dat de knvb de clubs moet helpen. Je kunt supporters niet verplichten om er vanaf te zien. En anders moet de overheid maar bij springen. Want die doen zelf ook nergens wat op uit. Wij moeten ons volledig aan de regels houden. Maar nog geen reisverbod voor Engeland uitbrengen. En er landen nog steeds vliegtuigen uit Engeland op Schiphol
    Man stel je niet zo aan. Die kaart heb je toch al betaald. De overheid kan niet eindeloos bij blijven springen. Uiteindelijk betalen we die overheidssteun al met elkaar. Je kan toch niet gaan vragen dat ze seizoenkaarten gaan vergoeden. Dan kan je wel bezig blijven.
  • 13 Jan 2021 om 22:11
    Met alle respect. Ik rij met liefde elke thuiswedstrijd 200km op en af. Heb de drama jaren ook, na de degradatie ben ik ook gebleven. Heb dit seizoen nog geen 1 wedstrijd mogen zien. Ik werk ook hard voor mn centen, krijg ook niks gecompenseerd. De top van de Fc en de spelers verdienen bijna 10x zoveel als ik. Ik ben een hondstrouwe supporter, ga al 25 jaar naar de wedstrijden. Maar deze compensatie ga ik niet van af zien. Heb ook een gezin te onderhouden
  • 13 Jan 2021 om 22:10
    Misschien helpt t als FC Twente de seizoenkaart prijzen voor vijf jaar vastzet.
  • 13 Jan 2021 om 22:09
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:58
      Ik vind dat de knvb de clubs moet helpen. Je kunt supporters niet verplichten om er vanaf te zien. En anders moet de overheid maar bij springen. Want die doen zelf ook nergens wat op uit. Wij moeten ons volledig aan de regels houden. Maar nog geen reisverbod voor Engeland uitbrengen. En er landen nog steeds vliegtuigen uit Engeland op Schiphol
    Voordat de overheid overstag gaat, willen ze wel hebben dat daar een actie tegenoverstaat. Zo'n compensatie bedrag uit geste van de fans, zal ook meehelpen in deze aanvraag. Voordeel zou kunnen zijn, dat er voor minder aangeklopt kan worden in Den Haag.
  • 13 Jan 2021 om 22:06
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:56
      Voor iedereen die zeker wist dat Danilo vaker zou scoren dan Giakoumakis... hij heeft er 5 in te halen
    Ja dat is echt netjes. We gaan het zien of hij dat volhoud. Maar feit is dat hij in zn eentje vvv in eredivisie houd. Is wel knap. Extra motivatie voor danilo morgen.
  • 13 Jan 2021 om 22:05
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:50
      We zijn supporters van de club we zijn geen klanten
    Mooie reactie. Begrijpelijk dat dit gevraagd wordt in deze tijd. Fct geeft mij in ieder geval veel positiefs dit vreemde negatieve jaar.
    Van PP naar Q, naar P in 308, hoop er nog een tijdje te genieten van het wij gevoel. Geen compensatie en anders nog maar eens met de klomp rond.
  • 13 Jan 2021 om 22:01
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:56
      Voor iedereen die zeker wist dat Danilo vaker zou scoren dan Giakoumakis... hij heeft er 5 in te halen
    Extra motivatie tegen Ajax!
  • 13 Jan 2021 om 22:00
    Ik hoef de compensatie niet!
  • 13 Jan 2021 om 21:59
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:54
      Off: Giakoumakis heeft er al 4 inliggen vanavond, daar gaat danilo zijn topscorerspositie
    Dan mogen we de Griek bedanken. Het maakt de motivatie voor Danilo nog beter. Nu heeft hij een echte concurrentie.
  • 13 Jan 2021 om 21:58
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:48
      Wellicht een idee voor TwenteVerenigt om een poll te gaan maken, waarop seizoenskaarthouders met een speciaal wachtwoord/code kan inloggen en zijn of haar voorkeur definitief aangeven. Laten ze ook bij de website neerzetten, dat dit de club 2,5 - 3 miljoen aan Liqiditeit scheelt, als iedereen bereid is om van die compensatie af te zien. Go for it !
    Ik vind dat de knvb de clubs moet helpen. Je kunt supporters niet verplichten om er vanaf te zien. En anders moet de overheid maar bij springen. Want die doen zelf ook nergens wat op uit. Wij moeten ons volledig aan de regels houden. Maar nog geen reisverbod voor Engeland uitbrengen. En er landen nog steeds vliegtuigen uit Engeland op Schiphol
  • 13 Jan 2021 om 21:56
    Voor iedereen die zeker wist dat Danilo vaker zou scoren dan Giakoumakis... hij heeft er 5 in te halen
  • 13 Jan 2021 om 21:55
    De griek heeft er alweer 4 inliggen....
  • 13 Jan 2021 om 21:54
    Off: Giakoumakis heeft er al 4 inliggen vanavond, daar gaat danilo zijn topscorerspositie
  • 13 Jan 2021 om 21:50
    We zijn supporters van de club we zijn geen klanten
  • 13 Jan 2021 om 21:48
    Wellicht een idee voor TwenteVerenigt om een poll te gaan maken, waarop seizoenskaarthouders met een speciaal wachtwoord/code kan inloggen en zijn of haar voorkeur definitief aangeven. Laten ze ook bij de website neerzetten, dat dit de club 2,5 - 3 miljoen aan Liqiditeit scheelt, als iedereen bereid is om van die compensatie af te zien. Go for it !
  • 13 Jan 2021 om 21:45
    Levert hij ook salaris in voor drankbonnen?
  • 13 Jan 2021 om 21:44
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:31
      Ben benieuwd wat over het algemeen de reactie's zullen zijn.
    Wij zijn de meeste trouwste supporters van Nederland als bij een club de meesten geen compensatie hoeven maar ik snap ook wel weer als je je werk kwijt bent of je bedrijf is failliet dat je dit wel kan gebruiken
  • 13 Jan 2021 om 21:44
    Volledig begrijpelijk! Hopelijk doet iedereen mee.
  • 13 Jan 2021 om 21:43
    Geen probleem, ik hoef geen compensatie.
  • 13 Jan 2021 om 21:42
    Deze club heeft mij zoveel plezier gegeven in goede en zelfs in slechte tijden, moet er niet aan denken dat we stuk gaan.
  • 13 Jan 2021 om 21:37
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:31
      Ben benieuwd wat over het algemeen de reactie's zullen zijn.
    Ik denk gezien hoe alles loopt binnen de club en op het veld dat er best veel bereidheid daartoe is.
  • 13 Jan 2021 om 21:36
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:31
      Ben benieuwd wat over het algemeen de reactie's zullen zijn.
    Wat is die van jou dan?
  • 13 Jan 2021 om 21:31