Van der Kraan: ''Door haar enthousiasme zullen nog velen volgen''

10
Van der Kraan: ''Door haar enthousiasme zullen nog velen volgen''

Paul van der Kraan heeft een goed gevoel overgehouden aan de nieuwjaarsreceptie. De algemeen directeur zat woensdagavond, samen met collega-directeur Martijn Hoogstoevenbeld en trainer Ron Jans, aan tafel bij presentator Bert Eeftink. 

"In een ongedwongen sfeer hebben we gesproken over enkele plannen voor komend jaar", schrijft hij in zijn wekelijkse nieuwsbrief op de clubsite. "Daarnaast ontvouwden Sander Haas namens hoofsponsor Pure Energie en Coen Brinkman en Gerrit Stoker namens de businessclubs de TOS en de Gouden Talenten enkele van hun ideeën voor de toekomst", aldus Van der Kraan. 

"Michelle Morsink, bestuurslid van de businessclub Talent Group Twente (TGT) vertelde enthousiast over de enorme belangstelling voor deze businessclub voor jonge ondernemers en over wat ze allemaal van plan zijn", blikt hij terug. "Inmiddels bestaat de TGT uit 132 leden, waarvan bijna 50% vrouw. Nog diezelfde avond meldden zich twee nieuwe leden. Door haar enthousiasme zullen nog velen volgen. Daar ben ik van overtuigd", besluit Van der Kraan vastberaden. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jan 2021 om 13:51
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:59
      Ja precies. Iedereen blijft vrij om zijn keuzes te maken. Ik denk echt oprecht en als ik het mis heb mag iemand me corrigeren. Dat ze dit moeten vragen om zoveel mogelijk kosten te besparen voor die aanvraag van de overheid in aanmerking te komen en dit zn beetje het laatste is wat ze nog konden proberen en misschien ook wel een signaal af te sturen naar de overheid dat ze die "lening" echt nodig hebben. Van mij mogen ze compensatie houden. Ik heb 2 seizoenskaarten maar die vriend van mij zit krapper dus die wil het wel. Prima iedereen blijft hierin vrij. Bij twente weten ze ook wel dat er velen gewoon de compensatie willen hebben. Er zijn er genoeg die het ook financieel zwaar hebben. Ik dacht net al vele anderen dat het hoe naïef misschien ook maar om een paar wedstrijden gaat. Maar mijn seizoenskaart geld mogen ze houden want ik kan het het missen. Het is mooi dat ik dat kan zeggen. Niet iedereen kan dat. Wat logisch is helemaal in deze tijd. Vind ook dat we elkaar als supporters daarop nooit mogen veroordelen gebeurt mangs wel.
    Goed verhaal kerel precies zoals ik er ook insta maar laat me dan ook niet meeslepen om niet te compenseren. Dat doe ik namelijk wel en wel om het gegeven dat het we een keer klaar is met geven en nu eens wil ontvangen voor onze eeuwige trouw aan de club. Maar dat zal in de toekomst liggen.
  • 16 Jan 2021 om 00:07
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:59
      Ja precies. Iedereen blijft vrij om zijn keuzes te maken. Ik denk echt oprecht en als ik het mis heb mag iemand me corrigeren. Dat ze dit moeten vragen om zoveel mogelijk kosten te besparen voor die aanvraag van de overheid in aanmerking te komen en dit zn beetje het laatste is wat ze nog konden proberen en misschien ook wel een signaal af te sturen naar de overheid dat ze die "lening" echt nodig hebben. Van mij mogen ze compensatie houden. Ik heb 2 seizoenskaarten maar die vriend van mij zit krapper dus die wil het wel. Prima iedereen blijft hierin vrij. Bij twente weten ze ook wel dat er velen gewoon de compensatie willen hebben. Er zijn er genoeg die het ook financieel zwaar hebben. Ik dacht net al vele anderen dat het hoe naïef misschien ook maar om een paar wedstrijden gaat. Maar mijn seizoenskaart geld mogen ze houden want ik kan het het missen. Het is mooi dat ik dat kan zeggen. Niet iedereen kan dat. Wat logisch is helemaal in deze tijd. Vind ook dat we elkaar als supporters daarop nooit mogen veroordelen gebeurt mangs wel.
    Het is heel fijn dat je de luxe hebt om ervan af te zien. Ik kan dat ook, maar ik ben naar het stadion gegaan toen het slecht ging met Twente, en het werd slechter en slechter met het seizoen, jaar, maand. Ik heb van veel dingen afgezien, afzien om naar het spel te kijken. Maar deze geste die van de fans wederom gevraagd wordt is belachelijk. Laat ze van die 2ton die verdienen maar eerst is een loonoffer doen, en die financiële man en van de kraan voorop.
  • 15 Jan 2021 om 23:59
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:49
      Je hebt gelijk. Maar ik vind het lastig omdat deze elk jaar terug komt, in wat voor vorm dan ook.
      Maar loat goan, volgend seizoen dus de jaarkaart al bijna betaald. iig 2 jaarkaarthouders volgend seizoen:-)
    Ja precies. Iedereen blijft vrij om zijn keuzes te maken. Ik denk echt oprecht en als ik het mis heb mag iemand me corrigeren. Dat ze dit moeten vragen om zoveel mogelijk kosten te besparen voor die aanvraag van de overheid in aanmerking te komen en dit zn beetje het laatste is wat ze nog konden proberen en misschien ook wel een signaal af te sturen naar de overheid dat ze die "lening" echt nodig hebben. Van mij mogen ze compensatie houden. Ik heb 2 seizoenskaarten maar die vriend van mij zit krapper dus die wil het wel. Prima iedereen blijft hierin vrij. Bij twente weten ze ook wel dat er velen gewoon de compensatie willen hebben. Er zijn er genoeg die het ook financieel zwaar hebben. Ik dacht net al vele anderen dat het hoe naïef misschien ook maar om een paar wedstrijden gaat. Maar mijn seizoenskaart geld mogen ze houden want ik kan het het missen. Het is mooi dat ik dat kan zeggen. Niet iedereen kan dat. Wat logisch is helemaal in deze tijd. Vind ook dat we elkaar als supporters daarop nooit mogen veroordelen gebeurt mangs wel.
  • 15 Jan 2021 om 23:49
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:18
      Maak je niet zo druk. Dan zeg je toch gewoon dat je er niet vanaf ziet en klaar. Niet moeilijker maken dan het is. Zou me er ook niet druk om maken als ik jou was. Loat goan.
    Je hebt gelijk. Maar ik vind het lastig omdat deze elk jaar terug komt, in wat voor vorm dan ook.
    Maar loat goan, volgend seizoen dus de jaarkaart al bijna betaald. iig 2 jaarkaarthouders volgend seizoen:-)
  • 15 Jan 2021 om 23:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:16
      Ik zie niet af van die optie! Als je in het begin van het seizoen(waar niets duidelijk was) seizoenskaarten gaat verkopen met opties, zoals geld terug, korting op drank en eten etc etc.Maar als je iets niet waar kan maken verkoop het dan niet!
    Maak je niet zo druk. Dan zeg je toch gewoon dat je er niet vanaf ziet en klaar. Niet moeilijker maken dan het is. Zou me er ook niet druk om maken als ik jou was. Loat goan.
  • 15 Jan 2021 om 23:16
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:08
      Jij ziet toch ook af van je optie? Anders ben je natuurlijk geen echte supporter hè? ;-) ;-P
    Ik zie niet af van die optie! Als je in het begin van het seizoen(waar niets duidelijk was) seizoenskaarten gaat verkopen met opties, zoals geld terug, korting op drank en eten etc etc.Maar als je iets niet waar kan maken verkoop het dan niet!
  • 15 Jan 2021 om 23:08
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:59
      Mooi. Kan FcT het bedelen stop zetten.
    Jij ziet toch ook af van je optie? Anders ben je natuurlijk geen echte supporter hè? ;-) ;-P
  • 15 Jan 2021 om 23:06
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:03
      Bedankt voor je constructieve bijdrage....
    Graag gedaan.
  • 15 Jan 2021 om 23:03
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:59
      Mooi. Kan FcT het bedelen stop zetten.
    Bedankt voor je constructieve bijdrage....
  • 15 Jan 2021 om 22:59
    Mooi. Kan FcT het bedelen stop zetten.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›