Streuer: ''De speler die komt, moet beter zijn dan Van Leeuwen''

107
Streuer: ''De speler die komt, moet beter zijn dan Van Leeuwen''

FC Twente kan dit seizoen beroep meer doen op FC Utrecht-huurling Vaclav Cerny, die in de thuiswedstrijd tegen Ajax een zware knieblessure heeft opgelopen. Technisch directeur Jan Streuer wil daardoor spoedig een nieuwe aanvaller aan de selectie toevoegen. 

"We moeten gaan kijken wat er mogelijk is”, vertelt hij op de website van Tubantia. "Die drie jongens die voorin weg zijn, speelden niet vaak. Nu zijn we een heel belangrijke, bepalende basisspeler kwijt en dat is wel iets anders. Het is niet eenvoudig dit op te lossen", constateert Streuer. 

"Welke club laat nu nog een goede speler vertrekken? Bijna iedereen heeft nu z’n ploeg wel klaar voor de rest van het seizoen", vervolgt hij. "Als je een speler zou kunnen kopen, wordt het wat makkelijker. Dan heb je ook meteen wat in huis voor volgend seizoen", legt Streuer uit. 

"Maar kopen is voor ons een brug te ver. Maar we moeten er wel direct beter van worden. We gaan niet halen om het halen", benadrukt hij. "De speler die komt, moet bijvoorbeeld nu al beter zijn dan Thijs van Leeuwen. Anders heeft het geen zin", besluit Streuer. 

107 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jan 2021 om 16:15
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:18
      Hopelijk kan Streuer hem volgend seizoen terughalen
    Hopelijk definitief. Anders ben je weer aan het opleiden.
  • 16 Jan 2021 om 16:14
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:26
      En als er een back of verdediger uitvalt ? Los je dat wel op met jeugd? Ik snap de focus op alleen de aanval niet goed. Je hebt Danilo en Menig gewoon . Je hebt een Abbas gehaald . Je hebt van L, Rots en evt Illic (vind ik op de vleugels wel wat minder maar goed) . Dus vanwaar die paniek in de voorhoede ? Wat als Drommel geblesseerd is ? Moeten we daar dan ook een keeper voor achter hand hebben die nu al beter is dan onze backup keeper? Wat als Pl geblesseerd raakt ? Dan zet je toch ook gewoon Hilgers er neer . Hebben we toch ook geen 2 of 3 spelers voor achter de hand die “ nu al beter zijn dan .... “ Dat is mijn punt!
    Piri er uit Dumic erin want die vergeet je maar even, gast erom dat je de jeugd het beste mee kunt laten draaien in een lekker spelend elftal, en je kunt jonge gasten ook totaal kapot maken met te veel druk laten spelen. Kijk een Smal die kan het heel vaak ook nog niet aan, van Leeuwen is fysiek zwak , en zo komen al deze talenten met hun eigen gebrek , en je moet ze beter maken en niet weg laten spelen in wedstrijden zodat er helemaal geen zelfvertrouwen meer over is. Dat is de andere kant van alle talent en de een pikt het sneller op als de andere, Oosterwolde, Roemoerato, Bosch op de plek van Brama, en Zourouki , dan heb je de talenten er wel uit gepikt die het aankunnen de rest heeft nog minimaal anderhalf seizoen nodig om er te komen. En je kunt ook komend seizoen niet hokken op de talenten van Twente, want Wat als ze er onverhoopt 5 verliezen achter elkaar?? Dan zijn deze zogenaamde allemaal talenten die naar de kloten gaan , en vang worden om te spelen , met alle gevolgen van dien. Want je speelt nog steeds met een voetbalclub die het financieel zwaar heeft , daar ga je geen hokjes mee wagen, nee daar zorg dat er een mix staat van eigen talent en gehuurde spelers . Die wel wat meer brengen en wel meer ervaring hebben. Jans en Streuer doen het toch prima dit seizoen?? Laat ze het ook volgend seizoen zo aanpakken. Wa
  • 16 Jan 2021 om 14:47
    Hopelijk wil de coach van de Wolves Jesus Corona nog halen. Afgelopen zomer wilde hij hem al halen Zal natuurlijk wel weer niet zo zijn.
  • 16 Jan 2021 om 13:26
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:54
      Wel doen dus!!! Stel je voor in dit drukke programma dat er nog een uitvalt?? Dat klos je niet op met jeugd
    En als er een back of verdediger uitvalt ? Los je dat wel op met jeugd? Ik snap de focus op alleen de aanval niet goed. Je hebt Danilo en Menig gewoon . Je hebt een Abbas gehaald . Je hebt van L, Rots en evt Illic (vind ik op de vleugels wel wat minder maar goed) . Dus vanwaar die paniek in de voorhoede ? Wat als Drommel geblesseerd is ? Moeten we daar dan ook een keeper voor achter hand hebben die nu al beter is dan onze backup keeper? Wat als Pl geblesseerd raakt ? Dan zet je toch ook gewoon Hilgers er neer . Hebben we toch ook geen 2 of 3 spelers voor achter de hand die “ nu al beter zijn dan .... “ Dat is mijn punt!
  • 16 Jan 2021 om 08:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 01:22
      Hoop het ook, maar wordt lastig denk ik. Of Cerny moet aangeven dat hij weg wil bij Utrecht. Dus salaris inleveren. Maar Utrecht gaat een transfersom vragen. Dus wordt lastig denk ik zo.
    Ja ben bang van ook. Maar die jongen wil zelf graag nog een seizoen bij Twente dus latennwe het toch hopen
  • 16 Jan 2021 om 01:22
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:18
      Hopelijk kan Streuer hem volgend seizoen terughalen
    Hoop het ook, maar wordt lastig denk ik. Of Cerny moet aangeven dat hij weg wil bij Utrecht. Dus salaris inleveren. Maar Utrecht gaat een transfersom vragen. Dus wordt lastig denk ik zo.
  • 16 Jan 2021 om 01:17
    van Leeuwen voor de leeuwen gooien nu.
  • 16 Jan 2021 om 00:28
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:14
      Toch zn sydney van hooijdonk maar proberen. Kan volgens mij op de gehele voorhoede uit de voeten.
    Lijkt me een hele goede aanvulling. Zeker als je eens wat opportunistischer wil spelen.
  • 16 Jan 2021 om 00:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:10
      Zo sneu voor Cerny. Die jongen heeft een goede instelling en was echt goed bezig. Pff dan val je zo terug door je te verstappen. Kut voor die jongen.
    Hopelijk kan Streuer hem volgend seizoen terughalen
  • 16 Jan 2021 om 00:15
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:27
      Waar heb ik die naam ooit laten vallen...wetende dat hij onbetaalbaar is voor FC Twente?
    Jo tukkerclan een beetje rare vraag maar weetje wat het mailadres is van streuer? Een tijdje terug werd dat mailadres regelmatig genoemd maar ik heb het niet goed onthouden. Ik heb namelijk, vind ik, een briljant idee: kijken of hakon evjen van az te halen valt. Echt een zelfde soort type als cerny, kan goed rechtsbuiten spelen en is bekend met Nederlandse competitie. Vraag me wel of ze hem willen laten gaan. Hij heeft dit seizoen al 5x keer gespeeld in de eredivisie en 2x in de europa league. Aan de andere kant heeft hij stengs, boadu, karlsson, gudmunsson en abouklalh voor zich en kan hij zich bij twente mooi ontwikkelen. Ik heb trouwens verder niet goede hoop dat jan het leest, maar wie niet waagt wie niet wint
  • 15 Jan 2021 om 23:10
    Zo sneu voor Cerny. Die jongen heeft een goede instelling en was echt goed bezig. Pff dan val je zo terug door je te verstappen. Kut voor die jongen.
  • 15 Jan 2021 om 23:10
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:08
      Huren. Maar je zal wel gelijk hebben helaas.
    Hij valt ontzettend vaak in bij een titel kandidaat. Bijna elke wedstrijd. Dan ga je niet hier heen.
  • 15 Jan 2021 om 23:08
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:06
      Volledig onhaalbaar om logische redenen.
    Huren. Maar je zal wel gelijk hebben helaas.
  • 15 Jan 2021 om 23:06
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:54
      als het kan madueke van Pisvee.
    Volledig onhaalbaar om logische redenen.
  • 15 Jan 2021 om 22:54
    als het kan madueke van Pisvee.
  • 15 Jan 2021 om 21:41
    • Quote van 15 Jan 2021 om 21:11
      Labyad is 3 klassen beter als Summerville.
    Ben ik niet met je eens. Helemaal niet met de huidige vorm van hem. Hij laat ook een geen enkele glimp van zn Utrecht vorm zien. Maar heeft in tegenstelling dan summervill wel een betere mentaliteit.
  • 15 Jan 2021 om 21:11
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:02
      En dan heb je het over mij dat ik liever summervill heb dan labyad haha. Rare vogel.
    Labyad is 3 klassen beter als Summerville.
  • 15 Jan 2021 om 21:07
    Hamdoui?
  • 15 Jan 2021 om 20:35
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:00
      Haha wat slecht. Hoerenkots, ruik je dat niet?
    Hahaha
  • 15 Jan 2021 om 20:29
    Valt me op dat Antonucci vanavond bij Volendam niet speelt. Wordt nogal wazig over gedaan. Is volgens mij een tien maar kan volgens mij ook op de vleugels. Door Feyenoord verhuurd aan Volendam maar kan hogerop.
  • 15 Jan 2021 om 20:05
    El khayati, is tranfervrij
  • 15 Jan 2021 om 19:40
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:12
      Ilic is geen buitenspeler, lijkt me niet de oplossing
    En Ekkelenkamp en aanvallende middenvelder, geen aanvaller / buitenspeler.
  • 15 Jan 2021 om 19:27
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:19
      TC die naam Brandley Kuwas die jij liet vallen. Dat is een goede optie.
    Waar heb ik die naam ooit laten vallen...wetende dat hij onbetaalbaar is voor FC Twente?
  • 15 Jan 2021 om 19:26
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:19
      Ekkelenkamp absoluut een aanwinst, alleen denk ik dat Ilic niet tot zijn recht komt als buitenspeler. Heeft niet de diepgang en snelheid die belangrijk zijn voor het spel van Twente
    Dat ben ik met je eens.
  • 15 Jan 2021 om 19:19
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:15
      Maar met Ekkelekamp heb je wel een geweldige 10 erbij, en die maakt de goals wel die Cerny anders zou maken.
    Ekkelenkamp absoluut een aanwinst, alleen denk ik dat Ilic niet tot zijn recht komt als buitenspeler. Heeft niet de diepgang en snelheid die belangrijk zijn voor het spel van Twente
  • 15 Jan 2021 om 19:15
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:12
      Ilic is geen buitenspeler, lijkt me niet de oplossing
    Maar met Ekkelekamp heb je wel een geweldige 10 erbij, en die maakt de goals wel die Cerny anders zou maken.
  • 15 Jan 2021 om 19:12
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:11
      Top oplossing!
    Ilic is geen buitenspeler, lijkt me niet de oplossing
  • 15 Jan 2021 om 19:11
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:01
      Ekkelenkamp op 10 en Ilic op plek cerny. Denk prima oplossing en dan de rest eromheen als vervangers
    Top oplossing!
  • 15 Jan 2021 om 19:05
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:04
      Illic voegt niks toe als hij op rechtsbuiten speelt. Ook in de spits heb je niks aan hem. Laar hem maar op het middenveld staan.
    Volgens mij speelde hij daar gisteren ook wel aardig
  • 15 Jan 2021 om 19:04
    • Quote van 15 Jan 2021 om 19:01
      Ekkelenkamp op 10 en Ilic op plek cerny. Denk prima oplossing en dan de rest eromheen als vervangers
    Illic voegt niks toe als hij op rechtsbuiten speelt. Ook in de spits heb je niks aan hem. Laar hem maar op het middenveld staan.
  • 15 Jan 2021 om 19:03
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:19
      TC die naam Brandley Kuwas die jij liet vallen. Dat is een goede optie.
    Te duur voor Twente heeft salaris van bijna 500.000 dollar in de zand bak.
    Heeft daar bewust voor gekozen toen hij bij Heracles weg ging.
    Alleen geld kan hem overhalen en dat is er niet
  • 15 Jan 2021 om 19:01
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:53
      Dit ligt nu voor de hand. Streuer wil hem nog steeds.....
    Ekkelenkamp op 10 en Ilic op plek cerny. Denk prima oplossing en dan de rest eromheen als vervangers
  • 15 Jan 2021 om 19:00
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:58
      Wat komt eruit je broodrooster?
    Haha wat slecht. Hoerenkots, ruik je dat niet?
  • 15 Jan 2021 om 18:58
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:55
      Godverdomme wat een hoerenkots zeg
    Wat komt eruit je broodrooster?
  • 15 Jan 2021 om 18:55
    Godverdomme wat een hoerenkots zeg
  • 15 Jan 2021 om 18:54
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:23
      Je hebt Abbas, Ilic, van Leeuwen en Rots . Als 1 van deze spelers de rol van 7 overneemt , heb je nog 3 man om voorin als backup in te zetten . Het is ten eerste heel erg voor Cherny wat er gebeurd is. We raken als Twente echt een belangrijke speler kwijt . Maar je hebt voldoende vervanging. We kijken nu ook niet ineens allemaal naar de back positie of naar andere posities . Heb je daar ook 3 man achter de hand ? Hoeveel man wil je überhaupt achter de hand hebben ? Nogmaals , vreselijk voor Cherny . Heel naar ook voor ons maar Abbas erbij en je hebt 4 mogelijkheden . Je hebt Menig en Danillo ook gewoon . Kun je ook nog van plek mee wisselen , ik zit niet te wachten op een speler die elders niet speelt . Streuer zegt dat zo’ n speler eigenlijk gewoon heel goed al moet zijn . Een speler die heel goed is mag niet weg . Niet doen dus .
    Wel doen dus!!! Stel je voor in dit drukke programma dat er nog een uitvalt?? Dat klos je niet op met jeugd
  • 15 Jan 2021 om 18:53
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:48
      Ekkelenkamp halen
    Dit ligt nu voor de hand. Streuer wil hem nog steeds.....
  • 15 Jan 2021 om 18:53
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:01
      Misschien als doelpaal. Maar niet als veldspeler.
    Dat is nog te veel eer, cornervlag.
  • 15 Jan 2021 om 18:28
    Johann Berg Gudmonsson loopt ook uit zn contract...
  • 15 Jan 2021 om 18:27
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:37
      Is ie zeker, maar Jans krijgt hem wel op de rails, samen met Streuer
    Waarom Summerville ? Kom op zeg ...we hebben zelf jeugdspelers
  • 15 Jan 2021 om 18:23
    Je hebt Abbas, Ilic, van Leeuwen en Rots . Als 1 van deze spelers de rol van 7 overneemt , heb je nog 3 man om voorin als backup in te zetten . Het is ten eerste heel erg voor Cherny wat er gebeurd is. We raken als Twente echt een belangrijke speler kwijt . Maar je hebt voldoende vervanging. We kijken nu ook niet ineens allemaal naar de back positie of naar andere posities . Heb je daar ook 3 man achter de hand ? Hoeveel man wil je überhaupt achter de hand hebben ? Nogmaals , vreselijk voor Cherny . Heel naar ook voor ons maar Abbas erbij en je hebt 4 mogelijkheden . Je hebt Menig en Danillo ook gewoon . Kun je ook nog van plek mee wisselen , ik zit niet te wachten op een speler die elders niet speelt . Streuer zegt dat zo’ n speler eigenlijk gewoon heel goed al moet zijn . Een speler die heel goed is mag niet weg . Niet doen dus .
  • 15 Jan 2021 om 18:19
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:16
      Ik vind hem niet zo goed. Ik zou die gok niet doen en kost nog steeds een transfersom.
    Dat klopt. Maar wel een hele kleine transfersom in de zomer is hij gratis. Brengt power duel kracht en kan redelijk koppen. Het lijkt ook best explosief op de eerste meters.
  • 15 Jan 2021 om 18:16
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:14
      Toch zn sydney van hooijdonk maar proberen. Kan volgens mij op de gehele voorhoede uit de voeten.
    Ik vind hem niet zo goed. Ik zou die gok niet doen en kost nog steeds een transfersom.
  • 15 Jan 2021 om 18:14
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:12
      Het is jammer dat druiff al verhuurd is. Was ook een prima optie geweest.
    Toch zn sydney van hooijdonk maar proberen. Kan volgens mij op de gehele voorhoede uit de voeten.
  • 15 Jan 2021 om 18:14
    Of misschien Michel vlap van anderlecht huren. Is daar niet tevreden.
  • 15 Jan 2021 om 18:12
    Het is jammer dat druiff al verhuurd is. Was ook een prima optie geweest.
  • 15 Jan 2021 om 18:10
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:34
      Misschien kan je proberen om labyad te huren van ajax. Of traorë. Maar die is nog geblesseerd
    Gaat nooit gebeuren. Traore speelt vaak genoeg basis en is een pure spits. Labyad speelt ook genoeg, waaronder Europees. Die gaan echt niet bij Twente spelen.
  • 15 Jan 2021 om 18:05
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:03
      Hij is gewoon aan het trollen. Dat doet hij nu eenmaal.
    Hij heeft gewoon een hele dikke man crush op plet.
  • 15 Jan 2021 om 18:05
    Stoch? Mokthar?
  • 15 Jan 2021 om 18:05
    Wie denkt nou dat labyad voor een half jaar naar Enschede gaat terwijl die de helft speel bij Ajax en veel verdient totaal onhaalbaar
  • 15 Jan 2021 om 18:03
    • Quote van 15 Jan 2021 om 18:02
      En dan heb je het over mij dat ik liever summervill heb dan labyad haha. Rare vogel.
    Hij is gewoon aan het trollen. Dat doet hij nu eenmaal.
  • 15 Jan 2021 om 18:02
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:59
      Plet misschien een optie
    En dan heb je het over mij dat ik liever summervill heb dan labyad haha. Rare vogel.
  • 15 Jan 2021 om 18:01
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:59
      Plet misschien een optie
    Misschien als doelpaal. Maar niet als veldspeler.
  • 15 Jan 2021 om 18:00
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:59
      Liever Summerville als Labyad? Meen je dat?
    Absoluut.
  • 15 Jan 2021 om 18:00
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:59
      Plet misschien een optie
    Wappie...
  • 15 Jan 2021 om 17:59
    Plet misschien een optie
  • 15 Jan 2021 om 17:59
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:56
      Stoch, Basacikoglu of Qazaishvili.
    Nee nee en nee.....
  • 15 Jan 2021 om 17:59
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:57
      Ja dat is leuk dat het lukte bij cerny. Maar als je zn labyad haalt en het lukt niet dat vind iedereen het een belachelijke keuze Dat we die gehaalt hebben. Je moet het niet doen onder het mom van jans lapt het wel weer op want dat lukt je gewoon niet altijd. Zn summervill zie ik dan liever. Was de enige die altijd gevaar bracht bij ado en in dit jaar was ado me een partij slecht om dan is het knap mer zijn leeftijd wat hij daar liet zien.
    Liever Summerville als Labyad? Meen je dat?
  • 15 Jan 2021 om 17:57
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:47
      Was cerny ook niet, laat Jans maar lopen die krijgt spelers met een deukje en krasje weer aan de praat.
    Ja dat is leuk dat het lukte bij cerny. Maar als je zn labyad haalt en het lukt niet dat vind iedereen het een belachelijke keuze Dat we die gehaalt hebben. Je moet het niet doen onder het mom van jans lapt het wel weer op want dat lukt je gewoon niet altijd. Zn summervill zie ik dan liever. Was de enige die altijd gevaar bracht bij ado en in dit jaar was ado me een partij slecht om dan is het knap mer zijn leeftijd wat hij daar liet zien.
  • 15 Jan 2021 om 17:56
    Stoch, Basacikoglu of Qazaishvili.
  • 15 Jan 2021 om 17:55
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:21
      Wilfried bony?
    So come on Wilfried Bony
  • 15 Jan 2021 om 17:54
    Bryan Ruiz ?
  • 15 Jan 2021 om 17:51
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:50
      Uhmm nee. We hebben vleugelspelers nodig en geen middenvelders.
    Redbull voor de wedstrijd ?
  • 15 Jan 2021 om 17:50
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:48
      Ekkelenkamp halen
    Uhmm nee. We hebben vleugelspelers nodig en geen middenvelders.
  • 15 Jan 2021 om 17:49
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:46
      Labyad is geen schaduw meer van wie hij was ik Utrecht niet aan beginnen traore zullen ze niet ivm met een vertrek van huntelaar.
    Labyad zou een goede aanwinst zijn voor twente.
  • 15 Jan 2021 om 17:48
    Ekkelenkamp halen
  • 15 Jan 2021 om 17:47
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:46
      Labyad is geen schaduw meer van wie hij was ik Utrecht niet aan beginnen traore zullen ze niet ivm met een vertrek van huntelaar.
    Was cerny ook niet, laat Jans maar lopen die krijgt spelers met een deukje en krasje weer aan de praat.
  • 15 Jan 2021 om 17:46
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:34
      Misschien kan je proberen om labyad te huren van ajax. Of traorë. Maar die is nog geblesseerd
    Labyad is geen schaduw meer van wie hij was ik Utrecht niet aan beginnen traore zullen ze niet ivm met een vertrek van huntelaar.
  • 15 Jan 2021 om 17:42
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:28
      Zo zonde van zo'n sympathieke en goede speler als Vaclav Cerny. Ik hoop dat het meevalt en hij weer over niet al te lange tijd kan spelen. Als Streuer een speler zoals Enes Ünal kan halen (huren), de meest geniale zet van de vorige TD Ted van Leeuwen, dan kan het misschien nog wat worden.
    van Leeuwen heeft nog iets slims gedaan. Bij een aantal spelers éénzijdige opties in het contract laten zetten, zoals Drommel en Selahi
  • 15 Jan 2021 om 17:38
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:36
      Te duur,denk ik. Summerville.
    Geen slechte optie
  • 15 Jan 2021 om 17:38
    Botaka miss
  • 15 Jan 2021 om 17:37
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:37
      Summerville verveelnd ventje
    Is ie zeker, maar Jans krijgt hem wel op de rails, samen met Streuer
  • 15 Jan 2021 om 17:37
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:36
      Te duur,denk ik. Summerville.
    Summerville verveelnd ventje
  • 15 Jan 2021 om 17:36
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:27
      Dat is ook geen gek idee.
    Te duur,denk ik. Summerville.
  • 15 Jan 2021 om 17:35
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:26
      Jahanbaksh huren?
    Als die zou willen
  • 15 Jan 2021 om 17:34
    Misschien kan je proberen om labyad te huren van ajax. Of traorë. Maar die is nog geblesseerd
  • 15 Jan 2021 om 17:28
    Zo zonde van zo'n sympathieke en goede speler als Vaclav Cerny. Ik hoop dat het meevalt en hij weer over niet al te lange tijd kan spelen. Als Streuer een speler zoals Enes Ünal kan halen (huren), de meest geniale zet van de vorige TD Ted van Leeuwen, dan kan het misschien nog wat worden.
  • 15 Jan 2021 om 17:27
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:26
      Jahanbaksh huren?
    Dat is ook geen gek idee.
  • 15 Jan 2021 om 17:26
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:21
      Van leeuwen is geen buitenspeler maar een echte 10 hij kan wel als buitenspeler spelen maar dit is niet ideaal voor hem . Laat streurer maar met een speler aankomen die ervaren is en scorend vermogen heeft. En natuurlijk betaalbaar is voor fctwente misschien wel de belangrijkste factor
    En zonder dat die moet wachten op een werk vergunning. Dat schiet geen zak op eerst quarantaine dan nog de vergunningen ben je zo weer een flinke tijd veder. Lens huren ? Van die Turkse ploeg die van hem af willen? Dat is een echte rechtsbuiten en omdat je hem huurt hoef je niet zn dik salaris te betalen. Is Nederlander dus zal alleen in quarantaine moeten.
  • 15 Jan 2021 om 17:26
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:21
      Wilfried bony?
    Is totaal niet haalbaar en was hij haalbaar zou ik het niet doen. Non eu salaris en heeft al meer dan 2 manden geen wedstrijd gespeeld.
  • 15 Jan 2021 om 17:26
    Jahanbaksh huren?
  • 15 Jan 2021 om 17:25
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:00
      Hebben wel een echte buitenspeler nodig nu
    Ja echt wel.
  • 15 Jan 2021 om 17:24
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:24
      Ron Jans zet zo een ventje weer met beide benen op de grond, dus laat maar komen.
    Gaat niet komen. Er zijn wel een aantal clubs die zich gemeld hebben voor hem.
  • 15 Jan 2021 om 17:24
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:03
      Hij mag bij bayern weg vanwege zn diva gedrag en zeker niet vanwege zn kwaliteiten dat zei flick en die wil jij hierheen hebben? Nou nee danku vriendelijk.
    Ron Jans zet zo een ventje weer met beide benen op de grond, dus laat maar komen.
  • 15 Jan 2021 om 17:22
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:18
      snap je gedachte, maar Ebuehi blinkt wekelijks uit in zijn verdedigende kwaliteiten, je zou hem totaal misbruiken als 'rechtshalf'
    Ja dat is weer waar idd. Zat alleen even naar de goedkopere opties te denken.
  • 15 Jan 2021 om 17:21
    misschien moeten we ook maar actie beginnen om een speler net zoals emmen
  • 15 Jan 2021 om 17:21
    Wilfried bony?
  • 15 Jan 2021 om 17:21
    Van leeuwen is geen buitenspeler maar een echte 10 hij kan wel als buitenspeler spelen maar dit is niet ideaal voor hem . Laat streurer maar met een speler aankomen die ervaren is en scorend vermogen heeft. En natuurlijk betaalbaar is voor fctwente misschien wel de belangrijkste factor
  • 15 Jan 2021 om 17:19
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:16
      Mensen....denk niet te hoog. Denk aan ons salarisplafond en roep dan pas namen. De tijden van Joop en Aldo zijn voorbij. Geen veel te dure bonbons meer, maar gewoon betaalbaar en bijna net zo lekker c.q. goed. Zo moet je denken qua spelers......
    TC die naam Brandley Kuwas die jij liet vallen. Dat is een goede optie.
  • 15 Jan 2021 om 17:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:16
      ja en waarom is die weg? als die hier een jaar speelt verdienen we nog veel geldt ook!
    Stop met dromen Jesse.......
  • 15 Jan 2021 om 17:18
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:06
      Misschien een domme suggestie. Maar ebuehi door schuiven troupee halen hilgers back up voor troupe? Die heeft op zn minst de juiste instelling.
    snap je gedachte, maar Ebuehi blinkt wekelijks uit in zijn verdedigende kwaliteiten, je zou hem totaal misbruiken als 'rechtshalf'
  • 15 Jan 2021 om 17:16
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:08
      Die heeft de laatste jaren in china gespeeld met een miljoenen salaris. Die komt nooit
    ja en waarom is die weg? als die hier een jaar speelt verdienen we nog veel geldt ook!
  • 15 Jan 2021 om 17:16
    Mensen....denk niet te hoog. Denk aan ons salarisplafond en roep dan pas namen. De tijden van Joop en Aldo zijn voorbij. Geen veel te dure bonbons meer, maar gewoon betaalbaar en bijna net zo lekker c.q. goed. Zo moet je denken qua spelers......
  • 15 Jan 2021 om 17:11
    • Quote van 15 Jan 2021 om 16:49
      Valeri Qazaishvili is een goede vervanger. Kijk maar is naar z'n transfermarkt profiel.
    Valeri "Vako" Qazaishvili received a salary of 1.6 million U.S. dollars.


    San Jose Earthquakes player.



    En dan denk jij echt dat Twente zo'n speler kan betalen?
  • 15 Jan 2021 om 17:08
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:05
      of Alex Teixeria is sinds 1 jan transfervrij is wel geen eu speler maar streuer kent hem wel miss optie? want nu met salaris wat vrijkomt van jermjeff, dervisoglu, lamprou en selahi moet dat wel lukken toch??
    Die heeft de laatste jaren in china gespeeld met een miljoenen salaris. Die komt nooit
  • 15 Jan 2021 om 17:08
    • Quote van 15 Jan 2021 om 17:05
      of Alex Teixeria is sinds 1 jan transfervrij is wel geen eu speler maar streuer kent hem wel miss optie? want nu met salaris wat vrijkomt van jermjeff, dervisoglu, lamprou en selahi moet dat wel lukken toch??
    We hebben een salaris plafond 200.000 en jij wil een speler halen sie minima 440.000 moet verdienen? Dat kan niet.
  • 15 Jan 2021 om 17:06
    Misschien een domme suggestie. Maar ebuehi door schuiven troupee halen hilgers back up voor troupe? Die heeft op zn minst de juiste instelling.
  • 15 Jan 2021 om 17:05
    of Alex Teixeria is sinds 1 jan transfervrij is wel geen eu speler maar streuer kent hem wel miss optie? want nu met salaris wat vrijkomt van jermjeff, dervisoglu, lamprou en selahi moet dat wel lukken toch??
  • 15 Jan 2021 om 17:03
    • Quote van 15 Jan 2021 om 16:56
      Zirkzee en optie ??
    Hij mag bij bayern weg vanwege zn diva gedrag en zeker niet vanwege zn kwaliteiten dat zei flick en die wil jij hierheen hebben? Nou nee danku vriendelijk.
  • 15 Jan 2021 om 17:01
    • Quote van 15 Jan 2021 om 16:56
      Zirkzee en optie ??
    Is meer punt speler.
  • 15 Jan 2021 om 17:01
    • Quote van 15 Jan 2021 om 16:49
      Valeri Qazaishvili is een goede vervanger. Kijk maar is naar z'n transfermarkt profiel.
    Niet-eu speler. Zie liever Stoch.
  • 15 Jan 2021 om 17:00
    • Quote van 15 Jan 2021 om 16:56
      Zirkzee en optie ??
    Hebben wel een echte buitenspeler nodig nu
  • 15 Jan 2021 om 16:56
    Zirkzee en optie ??
  • 15 Jan 2021 om 16:56
    Zirkzee en optie ??
  • 15 Jan 2021 om 16:54
    Gelukkig heeft Streuer een prima netwerk. Ik verwacht maandag of dinsdag witte rook vanuit de Veste...
  • 15 Jan 2021 om 16:49
    Valeri Qazaishvili is een goede vervanger. Kijk maar is naar z'n transfermarkt profiel.
  • 15 Jan 2021 om 16:49
    Poeh, ik ben heel benieuwd waar hij mee gaat komen. Ik zou het zo niet weten.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›