Jans heeft goed en slecht nieuws in aanloop naar FC Groningen

27
Jans heeft goed en slecht nieuws in aanloop naar FC Groningen

Zondag neemt FC Twente het zonder Vaclav Cerny en Jayden Oosterwolde op tegen FC Groningen. Een grote tegenvaller voor trainer Ron Jans.

“Dat Vaclav er de rest van het seizoen niet meer bij is, betekent een groot gemis voor de ploeg. Vooral voor Vaclav is het natuurlijk een grote teleurstelling'', laat hij weten tegenover FCTwente.nl. ''Hij toonde in de wedstrijden een geweldige ‘drive’ en was een van de smaak- en sterkmakers van de ploeg, maar hij zal zich ongetwijfeld weer oprichten. Jayden wordt maandag nader onderzocht en dan weten we hoelang we hem zullen missen.''

Daarentegen voegen Wout Brama en Issah Abass zich wel (weer) bij de groep. ''Wout heeft de laatste dagen individueel goed kunnen trainen en sluit weer aan. Mooi dat dit nog voor het weekend geregeld is. Zondag zit hij bij de wedstrijdselectie.”

Jans verwacht tegen de Groningers een lastige wedstrijd. “Ook FC Groningen draait een sterk seizoen en ontwikkelt zich de laatste maanden sterk. Ze hebben een goede ploeg met een degelijke organisatie. Groningen krijgt niet voor niets weinig goals tegen. Voor ons is het belangrijk dat we zondag weer de intensiteit en de energie brengen. We moeten er na de teleurstelling van donderdag zondag weer staan'', sluit hij af. 

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 08:39
    • Quote van 16 Jan 2021 om 23:42
      Precies
    Ik bedoel ermee dat je die verlies partijen dan ook op de koop toe moet nemen. die horen bij zn jonge ploeg. Daar had je het over en die horen ook bij een ploeg zoals wij die hebben. Alleen die van sparta vond ik vervelend alsof iedereen al moe en uitgeblust aan die wedstrijd begon. Tegen rkc de graafschap werd je tactisch gezien overlopen. Al vind ik wel dat met zerrouki het elftal makkelijker voetbalt dan met brama met alle respect voor brama uiteraard. Bij de graafschap speelde brama las vanaf de 2e helft dus dat is wat anders.
  • 17 Jan 2021 om 05:01
    1-6. 2xDanilo, 1xMenig, 1xRoemeratoe,1xBosch, 1xvanLeeuwen
  • 17 Jan 2021 om 01:18
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:42
      Flikker op met je Plet ,achterlijke mafkees ,neem een overdoses ,hebben wij rust !
    overdosis*
  • 17 Jan 2021 om 01:02
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:42
      Flikker op met je Plet ,achterlijke mafkees ,neem een overdoses ,hebben wij rust !
    Zo zo wat een agressie...
  • 16 Jan 2021 om 23:42
    • Quote van 16 Jan 2021 om 21:40
      Ja dat is waar. Maar die is het probleem van een ploeg met weinig ervaring. We hebben na ado de jongste ploeg of geven de meeste speel minuten aan de jeugd. Dan weet je dat die uitschieters erbij zitten.
    Precies
  • 16 Jan 2021 om 21:40
    • Quote van 16 Jan 2021 om 21:35
      Oh, er is niks mis met de middenmoot, mijn voorspelling was dat ik hoopte dat we op plaats 9/10 zouden eindigen. Dus waar we nu staan is ver boven verwachting ,ik ben er blij mee maar wat ik schreef, dat we de laatste wedstrijden veel punten verloren is toch waar?
    Ja dat is waar. Maar die is het probleem van een ploeg met weinig ervaring. We hebben na ado de jongste ploeg of geven de meeste speel minuten aan de jeugd. Dan weet je dat die uitschieters erbij zitten.
  • 16 Jan 2021 om 21:35
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:38
      Wat is er mis met de middenmoot? Dat was de doelstelling toch? We hebben een jong elftal dat gaat met hoge pieken diepe dalen. We staan er gewoon goed op en met leuk voetbal zelfs. Dit is gewoon drammen en dan kun je wel vallen over ja die. Maar hij heeft gewoon een punt. Maar de ambitie neemt weer de overhand hier. Als er na de 34ste speelronde 10e staan is dat prima. Natuurlijk mag je met de huidge stand hopen op iets meer. Maar hou in je hoofd dan we een heel jong elftal hebben en er nog een druk progamma aankomt. We gaan dus nog wel een paar keer verliezen daar zou ik maar aan wennen want we zijn geen titelkandidaat. Play offs voor Europa zou een top prestatie zijn van jans en consorten.
    Oh, er is niks mis met de middenmoot, mijn voorspelling was dat ik hoopte dat we op plaats 9/10 zouden eindigen. Dus waar we nu staan is ver boven verwachting ,ik ben er blij mee maar wat ik schreef, dat we de laatste wedstrijden veel punten verloren is toch waar?
  • 16 Jan 2021 om 20:42
    • Quote van 16 Jan 2021 om 18:49
      Is wel artikel waardig vind ik. Is toch een oud speler die een prachtige hattrick maakt.
    Flikker op met je Plet ,achterlijke mafkees ,neem een overdoses ,hebben wij rust !
  • 16 Jan 2021 om 20:41
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:36
      Plet ???? WAS dat niet de lantarenpaal op het trainingsveld, om voor donkere dagen voor extra licht te bezorgen. Of was dat de speler die zijn zakken met geld heeft gevuld bij onze FCT. ROT OP MET JE GEZEIK OVER PLATJE
    Laat gaan. Dit doet Dennis graag. Stupide off-topic opmerkingen plaatsen om te trollen..............
  • 16 Jan 2021 om 20:38
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:50
      Dat bedoelde ik
    Wat is er mis met de middenmoot? Dat was de doelstelling toch? We hebben een jong elftal dat gaat met hoge pieken diepe dalen. We staan er gewoon goed op en met leuk voetbal zelfs. Dit is gewoon drammen en dan kun je wel vallen over ja die. Maar hij heeft gewoon een punt. Maar de ambitie neemt weer de overhand hier. Als er na de 34ste speelronde 10e staan is dat prima. Natuurlijk mag je met de huidge stand hopen op iets meer. Maar hou in je hoofd dan we een heel jong elftal hebben en er nog een druk progamma aankomt. We gaan dus nog wel een paar keer verliezen daar zou ik maar aan wennen want we zijn geen titelkandidaat. Play offs voor Europa zou een top prestatie zijn van jans en consorten.
  • 16 Jan 2021 om 20:10
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:49
      Jij moet eens een keer ophouden met dat gezeijk tegen iedereen belachelijke kwal dat je er bent, nietsnut
    Gelukkig zie ik net dat ik niet de enige ben die je opmerking achterlijk vindt, wat stoort je dat ik het iets groffer zeg?? Kun je daar niet tegen ach wat zielig .....man er geven er 5 een reactie op je ik zeg het iets groffer en spreekt mij aan , dat mag maar dan weet ik dat je een zacht knulletje bent en je niet te hard moeten aanpakken. Man Get A LIFE
  • 16 Jan 2021 om 20:05
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:49
      Jij moet eens een keer ophouden met dat gezeijk tegen iedereen belachelijke kwal dat je er bent, nietsnut
    Nietsnut moet je het nou weer over iedereen hebben?? Zoek je hulp?? Je bent gewoon een lamzak met zo een opmerking. Man je doet net of we al een wedstrijd of 7 Niet meer hebben gewonnen. En nietsnut?? Poeh poeh stoer hoor , man ik trek mijn bek gewoon open tegen jou omdat je dom lult, zal ik ook wel eens doen hoor, maar jij bent echt een nietsnut ....hoe kom je er op ...nietsnut ie bint gewoon een enorme lullo en verder niets.
  • 16 Jan 2021 om 19:50
    • Quote van 16 Jan 2021 om 19:15
      Laatste 8 wedstrijden 3 gewonnen en nog 1 gelijk. Middenmootwaardig maar er zaten veel lastige tegenstanders bij. (PSV, AZ, Ajax 2x)
    Dat bedoelde ik
  • 16 Jan 2021 om 19:49
    • Quote van 16 Jan 2021 om 17:53
      Wat een dom gezanik weer Jezus man.
    Jij moet eens een keer ophouden met dat gezeijk tegen iedereen belachelijke kwal dat je er bent, nietsnut
  • 16 Jan 2021 om 19:47
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Sjonge, sjonge, sjonge.........
  • 16 Jan 2021 om 19:36
    • Quote van 16 Jan 2021 om 18:53
      Uitmuntende Plet schiet Telstar met hattrick naar klinkende overwinning https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=382981
    Plet ???? WAS dat niet de lantarenpaal op het trainingsveld, om voor donkere dagen voor extra licht te bezorgen. Of was dat de speler die zijn zakken met geld heeft gevuld bij onze FCT. ROT OP MET JE GEZEIK OVER PLATJE
  • 16 Jan 2021 om 19:15
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Laatste 8 wedstrijden 3 gewonnen en nog 1 gelijk. Middenmootwaardig maar er zaten veel lastige tegenstanders bij. (PSV, AZ, Ajax 2x)
  • 16 Jan 2021 om 18:53
    Uitmuntende Plet schiet Telstar met hattrick naar klinkende overwinning https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=382981
  • 16 Jan 2021 om 18:49
    Is wel artikel waardig vind ik. Is toch een oud speler die een prachtige hattrick maakt.
  • 16 Jan 2021 om 18:49
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Bla bla bla chocoladevla;-D
  • 16 Jan 2021 om 18:48
    Hattrick voor Plet. Heeft nu meer gescoord als Danilo dit seizoen.
  • 16 Jan 2021 om 18:34
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Heb jij onder een steen geleefd?
  • 16 Jan 2021 om 17:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Wat een dom gezanik weer Jezus man.
  • 16 Jan 2021 om 17:49
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Hoe lang duurt de laaste tijd bij jou reactie. De eerste wedstrijd na de winterstop met 1-4 gewonnen is afgelopen weekend. 2 dagen geleden in blessuretijd verloren van ajax . Morgen in Groningen weerr een overwinning met 0-2 voor fctwente
  • 16 Jan 2021 om 16:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 16:43
      Moeten wel weer eens winnen, dat is de laatste tijd niet zoveel, we mogen blij zijn dat we in het begin zoveel punten gehaald hebben
    Precies een week geleden wonnen we nog overtuigend hahaha.
  • 16 Jan 2021 om 16:46