Van der Kraan: ''Zijn altijd welkom, zij horen bij FC Twente''

31
Van der Kraan: ''Zijn altijd welkom, zij horen bij FC Twente''

FC Twente heeft een aantal roerige jaren achter de rug. Paul van der Kraan heeft de rust in regio Twente doen terugkeren, maar het verleden is nog altijd niet vergeten.

Wie zou Van Der Kraan 'gratie' geven voor wat er in het verleden is gebeurd? "Hennie ten Hag en Hein Trebbe. Wat gebeurd is, is gebeurd. Het zijn twee mannen die een hart hebben voor de club. In de periode dat we met publiek mochten spelen, heb ik Hennie Ten Hag niet een keer in het stadion gezien, Hein een paar keer", weet Van der Kraan in gesprek met FC Twente TV.

"Ze voelden zich niet helemaal op hun gemak. Ik heb ze amper in het stadion gezien", weet van der Kraan. Hij betreurt dat gegeven en hoopt hen terug te zien. "Deze mannen zijn altijd welkom, zij horen bij FC Twente."

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 18:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 12:02
      Jammer dat hij van het CDA is. Net als Grappenhaus, de Jonge en Bruls. Achterbakse bende
    Lang niet gezien hier
  • 17 Jan 2021 om 17:54
    • Quote van 17 Jan 2021 om 12:02
      Jammer dat hij van het CDA is. Net als Grappenhaus, de Jonge en Bruls. Achterbakse bende
    Wat dacht je van VVD bende
  • 17 Jan 2021 om 12:17
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:44
      Er zit wel degelijk een verschil tussen Munsterman en Ten Hag&Trebbe. De laatsten hebben weinig schuld, misschien iets te laks in de controle en in clubbelang. Munsterman maakte het beleid en heeft die andere 2 valse informatie gegeven waardoor ze instemden.

      Ik vind het tijd voor een groots gebaar richting Hennie Ten Hag en Hein Trebbe.
    joop en Aldo hoeven geen levenslang krijgen zelfs de zwaarste criminelen in Nederland niet ...voor mij zijn ze welkom..tis 10 jaar geleden ....
  • 17 Jan 2021 om 12:15
    Trebbe kwam Pas in de laatste fase. Hij heeft ongeveer 8 miljoen verloren, net zoals van der Laan. Van Trebbe kun je zeggen dat hij zaken heeft proberen op te lossen zoals hij dat gewend was in de bouw in zijn familiebedrijf. Alleen werkt de voetballerij anders en is hij daardoor mee gezogen. Hij heeft altijd het beste voor gehad met de club, maar was te naïef. Ten Hag is een ander verhaal. Hij was de langst zittende commissaris en was overal van op de hoogte. Misschien van een aantal transfers niet, maar voor de rest wel. En hij had overigens, net zoals Munsterman, het minste geld in de club zitten. Volgens mij ongeveer anderhalf miljoen. Daarnaast deed hij alle verzekeringen en pensioen van de club. We hoeven dus geen medelijden te hebben. Als supporter zijn ze altijd welkom en niemand zal ze tegen houden. Ten Hag heeft alleen last van zijn ego en zijn vrouw die hem weerhoudt om er naar toe te gaan. Overigens was het rapport Knuppe duidelijk over de commissarissen. Wie is trouwens vander Arjan om zich als een Trump op te stellen en gratie te verlenen? De beste man loopt hier nauwelijks 2 jaar en zal in september vertrekken.
  • 17 Jan 2021 om 12:02
    • Quote van 17 Jan 2021 om 10:49
      Peter Omzigt ...jongens ..kommt hier uut Markelo ..werkt zich te pletter heeft dit alles naar boven gehaald . die moeten ze daar niet ..maar zorg dat die de Angel daar blijft hou hem in de kamer...
    Jammer dat hij van het CDA is. Net als Grappenhaus, de Jonge en Bruls. Achterbakse bende
  • 17 Jan 2021 om 11:44
    • Quote van 17 Jan 2021 om 11:23
      Voor mij part zijn ze allemaal weer welkom. Als er Maar een goede controle is en blijft op het beleid. Een aantal beginnen gelijk over geld. Daar gaat het wat mij betreft niet om.
    Er zit wel degelijk een verschil tussen Munsterman en Ten Hag&Trebbe. De laatsten hebben weinig schuld, misschien iets te laks in de controle en in clubbelang. Munsterman maakte het beleid en heeft die andere 2 valse informatie gegeven waardoor ze instemden.

    Ik vind het tijd voor een groots gebaar richting Hennie Ten Hag en Hein Trebbe.
  • 17 Jan 2021 om 11:23
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:42
      Dan kan joop ook gewoon terug komen! Dan is er geen enkele reden meer waarom het niet zou kunnen
    Voor mij part zijn ze allemaal weer welkom. Als er Maar een goede controle is en blijft op het beleid. Een aantal beginnen gelijk over geld. Daar gaat het wat mij betreft niet om.
  • 17 Jan 2021 om 11:06
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:58
      Zeker al meerdere malen VVD gestemd. De partij waar elk jaar wel een schandaal is om steekpenningen e.d. Ik blijf het ongelofelijk vinden dat deze partij al jaren aan de macht is. Ook Rutten is verantwoordelijk, niet alleen vanwege de chaos die is ontstaan, maar hij is mede verantwoordelijk voor de opzet van het belastingstelsel over opvang met zijn partij.
    Als onze voorzitter van de plaatselijke Oranjevereniging de medebestuursleden niet controleert voor het werk waar ze voor moeten staan niet doet , hebben wij een gigantische probleem,Rutten zou hier nog heeft veel van kunnen leren maar zoals ik net op de tv hoor deze man heeft nog nooit bij een ministerraad wat op een briefje geschreven zit blijkbaar allemaal in zijn hoofd wij zij er inmiddels achter.
  • 17 Jan 2021 om 10:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:58
      Zeker al meerdere malen VVD gestemd. De partij waar elk jaar wel een schandaal is om steekpenningen e.d. Ik blijf het ongelofelijk vinden dat deze partij al jaren aan de macht is. Ook Rutten is verantwoordelijk, niet alleen vanwege de chaos die is ontstaan, maar hij is mede verantwoordelijk voor de opzet van het belastingstelsel over opvang met zijn partij.
    Peter Omzigt ...jongens ..kommt hier uut Markelo ..werkt zich te pletter heeft dit alles naar boven gehaald . die moeten ze daar niet ..maar zorg dat die de Angel daar blijft hou hem in de kamer...
  • 17 Jan 2021 om 09:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 09:02
      Rutte en zijn kabinet hebben zichzelf hiermee de das om gedaan. Uiteindelijk zal het wel goedkomen, maar zoals gezegd kun je ons land ook niet bestuur loos laten want dan wordt het een nog grotere puinzooi en worden de negatieve gevolgen nog groter.


      Lodewijk Asscher was hoofd- en eindverantwoordelijk voor deze belastingtechnische stronthoop en is opgestapt. Nu is het aan zijn opvolger om dit zsm op te lossen en de gedupeerden financieel te helpen.
    Zeker al meerdere malen VVD gestemd. De partij waar elk jaar wel een schandaal is om steekpenningen e.d. Ik blijf het ongelofelijk vinden dat deze partij al jaren aan de macht is. Ook Rutten is verantwoordelijk, niet alleen vanwege de chaos die is ontstaan, maar hij is mede verantwoordelijk voor de opzet van het belastingstelsel over opvang met zijn partij.
  • 17 Jan 2021 om 09:37
    • Quote van 17 Jan 2021 om 08:37
      We zijn nog geen sub-top. Een plek in het linkerrijtje....dat is momenteel de doelstelling.
    Maar we staan nu al heel het seizoen subtop.
  • 17 Jan 2021 om 09:02
    • Quote van 17 Jan 2021 om 08:50
      Heeft veelste lang geduurd en maar aanmodderen allemaal macht TC daar draaid het om. Dat mensen hun huis daar door zijn verloren interesseert ze geen hol. Hun portefeuille is dik gevuld ik ben zo kloar met die hufters
    Rutte en zijn kabinet hebben zichzelf hiermee de das om gedaan. Uiteindelijk zal het wel goedkomen, maar zoals gezegd kun je ons land ook niet bestuur loos laten want dan wordt het een nog grotere puinzooi en worden de negatieve gevolgen nog groter.


    Lodewijk Asscher was hoofd- en eindverantwoordelijk voor deze belastingtechnische stronthoop en is opgestapt. Nu is het aan zijn opvolger om dit zsm op te lossen en de gedupeerden financieel te helpen.
  • 17 Jan 2021 om 08:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 08:44
      Het is niet goed Messi, dat ben ik volledig met je eens. Je kunt ons land echter niet bestuur loos laten. In maart zijn de verkiezingen. De hele klotenzooi is gewoon dat het kabinet drukker met het Corona virus lijkt te zijn dan wat anders en dat misschien mede daardoor andere zaken minder aandacht krijgen.


      Natuurlijk zijn velen onterecht gedupeerd geraakt....duizenden. Alleen los je dit niet zomaar even op. Alles moet overhoop gehaald en uitgezocht worden en zoals ik eerder al aangaf vwb de politiek. Het zijn altijd al witteboordencriminelen geweest die met name zichzelf verrijken over de rug van de burgers.
    Heeft veelste lang geduurd en maar aanmodderen allemaal macht TC daar draaid het om. Dat mensen hun huis daar door zijn verloren interesseert ze geen hol. Hun portefeuille is dik gevuld ik ben zo kloar met die hufters
  • 17 Jan 2021 om 08:44
    • Quote van 17 Jan 2021 om 08:22
      Tot dat het dicht bij jou komt dan piep ie wel anders. Is me al vaker op gevallen dan reageer je woest en puur uit emotie logisch maar praat dit dan niet goed.
    Het is niet goed Messi, dat ben ik volledig met je eens. Je kunt ons land echter niet bestuur loos laten. In maart zijn de verkiezingen. De hele klotenzooi is gewoon dat het kabinet drukker met het Corona virus lijkt te zijn dan wat anders en dat misschien mede daardoor andere zaken minder aandacht krijgen.


    Natuurlijk zijn velen onterecht gedupeerd geraakt....duizenden. Alleen los je dit niet zomaar even op. Alles moet overhoop gehaald en uitgezocht worden en zoals ik eerder al aangaf vwb de politiek. Het zijn altijd al witteboordencriminelen geweest die met name zichzelf verrijken over de rug van de burgers.
  • 17 Jan 2021 om 08:37
    • Quote van 17 Jan 2021 om 00:43
      Als we morgen verliezen haak je af in de subtop. AZ ook winst in de laatste minuut. Klote dat de concurrenten zo ongeveer alles winnen de laatste weken.
    We zijn nog geen sub-top. Een plek in het linkerrijtje....dat is momenteel de doelstelling.
  • 17 Jan 2021 om 08:22
    • Quote van 16 Jan 2021 om 23:37
      Is niet afschuiven kerel. Lodewijk Asscher was hierin hoofdverantwoordelijk. En vwb de politiek en het maken van fouten t.k.v. burgers? Dat gebeurde vroeger al en zal altijd blijven gebeuren...ongeacht wie de minister president is. ;)
    Tot dat het dicht bij jou komt dan piep ie wel anders. Is me al vaker op gevallen dan reageer je woest en puur uit emotie logisch maar praat dit dan niet goed.
  • 17 Jan 2021 om 08:19
    • Quote van 16 Jan 2021 om 23:30
      Even voor jou Rutte als baas had zijn conclusie moeten trekken en ook op moeten stappen. Hij heeft het totaal niet goed aangepakt als baas, Rutte had ook op moeten stappen, is mede verantwoordelijk voor de armoede en ellende van veel gezinnen. En je bent niet helemaal tof dat je Asscher hier de schuld van wilt geven, die had tenminste als eerste de kloten om op te stappen, en toen moest het kabinet wel, maar Rutte had net als Hoekstra ook moeten aftreden. Want Rutte komt met de smoes ik zat er niet dichtbij?? Nou dan is hij een klote premier want hij is verantwoordelijk voor het kabinet. En jij zoekt heel makkelijk Asscher Rutte is net zo schuldig of nog schuldigen. Beetje laf alles nu op Asscher af te schuiven TC. Maar ja waarschijnlijk dikke hypotheek op je huis hé?? Dan heb je Rutte nodig. Gewoon wat de andere politici zeggen van links naar rechts, Rutte moet ook opstappen, en laat hij Hoekstra ook meenemen dan. Scheinheiligheid ten top weer in Den Haag.
    Wordt tijd ook. Tuig. 20.000 gezinnen de afgrond in geduwd. als je het leest is het in en in triest wat die gezinnen is overkomen. Deze klaplopers komen er mee weg , het Heeft ons 8000 gekost dat gedonder met hard werken en een hoop uren er weer boven op gekomen graaiers bint stuk voor stuk. Als ze al een persconferentie Beginnen met BESTE MENSEN dan weet ik al genoeg. OPZOUTEN
  • 17 Jan 2021 om 08:17
    • Quote van 17 Jan 2021 om 00:43
      Als we morgen verliezen haak je af in de subtop. AZ ook winst in de laatste minuut. Klote dat de concurrenten zo ongeveer alles winnen de laatste weken.
    Doelstelling was handhaving. Daarna droomde wij van top 6 misschien wel. Nu gewoon proberen als nog playoffs proberen te halen.
  • 17 Jan 2021 om 07:56
    zo zijn er nog wel een paar die dachten de juiste beslissingen voor FCT te nemen ..helaas. Maar ik heb respect ook voor deze mensen die hun nek toen uitstaken ..voor mij zijn ze van harte welkom. In huidige tijd hoop ik ze ook nog eens gezond te treffen..
  • 17 Jan 2021 om 04:57
    Zijn wel mannen met liefde voor de club. Als ze van de slechte naam af willen dan los de schulden af van onze FcT. En toen ging de wekker;-(
  • 17 Jan 2021 om 00:43
    Als we morgen verliezen haak je af in de subtop. AZ ook winst in de laatste minuut. Klote dat de concurrenten zo ongeveer alles winnen de laatste weken.
  • 17 Jan 2021 om 00:00
    Uhm mensen hier word bedoelt dat ze best terug mogen komen op de tribune het is van der zote dat geen van de heren zich niet meer welcome voelen zij zijn net zo goed tukker als ons allemaal als zij een seizoenskaart willen kopen en elke thuis wedstrijd op de tribune willen zitten moet dat gewoon kunnen ongeacht het verleden suporter is wat anders dan bestuurslid
  • 16 Jan 2021 om 23:37
    • Quote van 16 Jan 2021 om 23:30
      Even voor jou Rutte als baas had zijn conclusie moeten trekken en ook op moeten stappen. Hij heeft het totaal niet goed aangepakt als baas, Rutte had ook op moeten stappen, is mede verantwoordelijk voor de armoede en ellende van veel gezinnen. En je bent niet helemaal tof dat je Asscher hier de schuld van wilt geven, die had tenminste als eerste de kloten om op te stappen, en toen moest het kabinet wel, maar Rutte had net als Hoekstra ook moeten aftreden. Want Rutte komt met de smoes ik zat er niet dichtbij?? Nou dan is hij een klote premier want hij is verantwoordelijk voor het kabinet. En jij zoekt heel makkelijk Asscher Rutte is net zo schuldig of nog schuldigen. Beetje laf alles nu op Asscher af te schuiven TC. Maar ja waarschijnlijk dikke hypotheek op je huis hé?? Dan heb je Rutte nodig. Gewoon wat de andere politici zeggen van links naar rechts, Rutte moet ook opstappen, en laat hij Hoekstra ook meenemen dan. Scheinheiligheid ten top weer in Den Haag.
    Is niet afschuiven kerel. Lodewijk Asscher was hierin hoofdverantwoordelijk. En vwb de politiek en het maken van fouten t.k.v. burgers? Dat gebeurde vroeger al en zal altijd blijven gebeuren...ongeacht wie de minister president is. ;)
  • 16 Jan 2021 om 23:30
    • Quote van 16 Jan 2021 om 23:05
      Er is geen sprake van opzet maar foutieve aanslagen vanuit de belastingdienst. Daar was Lodewijk Asscher verantwoordelijk voor en die is opgestapt. Van gesjoemel is dus geen sprake kerel.


      Okey, het kabinet stapt op en wie moet er dan gaan zitten? Wie is momenteel capabel genoeg om ons land uit de Corona crisis te leiden en kan er ook nog eens voor zorgen dat er geen fouten worden gemaakt vanuit andere instanties?


      Hennie Ten Hag en Hein Trebbe waren net zo schuldig als dat Joop en Aldo dat waren. Zij hebben destijds wel gesjoemeld met de boekhouding....opzettelijk. Als zij opnieuw bereid zijn om belangeloos veel geld in de club, dan zijn ze wat mij betreft zeker welkom.
    Even voor jou Rutte als baas had zijn conclusie moeten trekken en ook op moeten stappen. Hij heeft het totaal niet goed aangepakt als baas, Rutte had ook op moeten stappen, is mede verantwoordelijk voor de armoede en ellende van veel gezinnen. En je bent niet helemaal tof dat je Asscher hier de schuld van wilt geven, die had tenminste als eerste de kloten om op te stappen, en toen moest het kabinet wel, maar Rutte had net als Hoekstra ook moeten aftreden. Want Rutte komt met de smoes ik zat er niet dichtbij?? Nou dan is hij een klote premier want hij is verantwoordelijk voor het kabinet. En jij zoekt heel makkelijk Asscher Rutte is net zo schuldig of nog schuldigen. Beetje laf alles nu op Asscher af te schuiven TC. Maar ja waarschijnlijk dikke hypotheek op je huis hé?? Dan heb je Rutte nodig. Gewoon wat de andere politici zeggen van links naar rechts, Rutte moet ook opstappen, en laat hij Hoekstra ook meenemen dan. Scheinheiligheid ten top weer in Den Haag.
  • 16 Jan 2021 om 23:08
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:53
      Met andere woorden. Paul van der Kraan weet natuurlijk dat Hennie Ten Hag en Hein Trebbe veel geld in de club staken. Zij kunnen dus de geldkraan deels open zetten.
    Geld hebben we nodig idd! We hebben onze versie van een suikeroom als Paul van Seumeren nodig of een groot nationaal of internationaal bedrijf die geld in FC Twente wil stoppen. FC Twente is toch de 4e club van Nederland en heeft de beste supporters van het land!
  • 16 Jan 2021 om 23:05
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:20
      Rutte blijft toch ook gewoon zitten na zijn gesjoemel met die toeslagen??! Mogen die lui ook wel weer komen hoor, als Rutte zo een plaat voor zijn harses heeft dan zijn deze mensen die veel geld in Twente hebben gestoken natuurlijk welkom.
    Er is geen sprake van opzet maar foutieve aanslagen vanuit de belastingdienst. Daar was Lodewijk Asscher verantwoordelijk voor en die is opgestapt. Van gesjoemel is dus geen sprake kerel.


    Okey, het kabinet stapt op en wie moet er dan gaan zitten? Wie is momenteel capabel genoeg om ons land uit de Corona crisis te leiden en kan er ook nog eens voor zorgen dat er geen fouten worden gemaakt vanuit andere instanties?


    Hennie Ten Hag en Hein Trebbe waren net zo schuldig als dat Joop en Aldo dat waren. Zij hebben destijds wel gesjoemeld met de boekhouding....opzettelijk. Als zij opnieuw bereid zijn om belangeloos veel geld in de club, dan zijn ze wat mij betreft zeker welkom.
  • 16 Jan 2021 om 22:53
    Met andere woorden. Paul van der Kraan weet natuurlijk dat Hennie Ten Hag en Hein Trebbe veel geld in de club staken. Zij kunnen dus de geldkraan deels open zetten.
  • 16 Jan 2021 om 22:42
    Dan kan joop ook gewoon terug komen! Dan is er geen enkele reden meer waarom het niet zou kunnen
  • 16 Jan 2021 om 22:20
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:11
      En waarom niet natuurlijk zijn er fouten gemaakt en natuurlijk was onze club bijna kapot maar het loopt weer en misschien kunnen deze heren op de achtergrond nog iets betekenen.
    Rutte blijft toch ook gewoon zitten na zijn gesjoemel met die toeslagen??! Mogen die lui ook wel weer komen hoor, als Rutte zo een plaat voor zijn harses heeft dan zijn deze mensen die veel geld in Twente hebben gestoken natuurlijk welkom.
  • 16 Jan 2021 om 22:12
    Goede uitspraak! Tijd om het verleden achter te laten.
  • 16 Jan 2021 om 22:11
    En waarom niet natuurlijk zijn er fouten gemaakt en natuurlijk was onze club bijna kapot maar het loopt weer en misschien kunnen deze heren op de achtergrond nog iets betekenen.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›