MATCHDAY: FC Twente met Dumic en Van Leeuwen op bezoek in Groningen

364
MATCHDAY: FC Twente met Dumic en Van Leeuwen op bezoek in Groningen

FC Twente neemt het vanmiddag op tegen FC Groningen. Een belangrijk duel voor de Tukkers, FC Groningen en FC Twente strijden beiden voor een plek in de play-offs.

Vanmiddag wordt er om half drie afgetrapt in het hoge noorden. Bij FC Twente ontbreken zoals bekend Oosterwolde en Cerny vanwege blessures. Daarom mag Thijs van Leeuwen voor het eerst in zijn carrière in de basis beginnen. Hij vervangt de geblesseerde Tsjech.

Ook in de verdediging een opvallende wijziging. Gijs Smal vervangt daar Jayden Oosterwolde, zoals verwacht. Maar in de centrale verdediging is Julio Pleguezuelo vandaag niet opgesteld. Dario Dumic mag in de basis starten, samen met Kik Pierie. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Smal, Dumic, Pierie, Ebuehi, Roemeratoe, Zerrouki, Ilic, Van Leeuwen, Menig, Danilo.

364 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2021 om 08:57
    • Quote van 17 Jan 2021 om 19:34
      Ik ben er wa. Hoe herken ik je?
    Hey kerel ivm met ziekte kan ik vanmiddag nog geen bakje bier afleveren.
  • 17 Jan 2021 om 23:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 21:47
      Neem bijde een rode roos mee opgelost:)
    Hehehe Lol
  • 17 Jan 2021 om 21:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 19:34
      Ik ben er wa. Hoe herken ik je?
    Neem bijde een rode roos mee opgelost:)
  • 17 Jan 2021 om 20:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 19:34
      Ik ben er wa. Hoe herken ik je?
    ??????
  • 17 Jan 2021 om 19:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 19:32
      Dinsdag 12.00 uur bij Jumbo Irene promenade tot dan. En last me niet voor niets komen hé :-)
    Ik ben er wa. Hoe herken ik je?
  • 17 Jan 2021 om 19:32
    • Quote van 17 Jan 2021 om 19:26
      Dinsdag 12:00 uur? Later kan ook alleen morgen kan ik niet helaas.
    Dinsdag 12.00 uur bij Jumbo Irene promenade tot dan. En last me niet voor niets komen hé :-)
  • 17 Jan 2021 om 19:26
    • Quote van 17 Jan 2021 om 18:02
      Wanneer wil je brengen? Morgen bij de Jumbo in het centrum? Zeg maar tijd
    Dinsdag 12:00 uur? Later kan ook alleen morgen kan ik niet helaas.
  • 17 Jan 2021 om 18:55
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:20
      Waren cherny en menig ook. Beide 0 rendement. Nu is dat wel anders. Hij wil werken is technisch en een actie. Dat zijn de ingrediënten waar Jans wat mee kan. Dus met de huidige staf komt dat wel goed.
    Afschrijven is idd belachelijk maar als je beetje kunt scouten zie je dat hij niet technisch is en ook geen spits in 4-3-3. Is een loper die beste tot zijn recht komt in 4-4-2 systeem. Rots bijv is minder snel maar voetballend / aan de bal niet minder.
  • 17 Jan 2021 om 18:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:09
      Denk dat Jans het nieuwe systeem wou proberen, en dat mislukte want Piri is in mijn ogen toch schuldig bij een doelpunt en veel gevaarlijke momenten. Maar ook moet gezegd worden dat Julio uitermate zwak inviel. En vind dat Piri er de volgende week maar eens naast moet, en gewoon een centraal duo Julio en Dumic. En ik hoop dat onze Nigeriaan er weer bij is, want die Markelo denkt dat hij aan het golfen is of zo. Verder ook Roemoerato te nonchalant en Menig ook niet best, en ook Danillo niet. En misschien had hij van Leeuwen moeten laten staan, maar vind dat sommigen hier een jongen als Abbas wel heel snel afschrijven. Zal ongetwijfeld moeten wennen en denk dat hij nooit een Cerny kan doen vergeten, maar denk dat hij best nog wel van waarde kan worden. Maar ondanks alles wat zo kut ging toch een puntje ......en ik heb een krat bier gewonnen ...en die wil ik echt hebben.
    Eens. Alleen al voor de kopkracht bij aanvallende en verdedigende corners is dumic al belangrijk.
  • 17 Jan 2021 om 18:15
    • Quote van 17 Jan 2021 om 18:07
      Ja klopt maar vind al langer dat Dumic in de basis moet, veel meer power en body dan Piri, die soms beter als model kan gaan werken man man. En ook van Leeuwen deed het goed, en Smal idd redelijk al zie ik liever Oosterwolde. Maar goed misschien kan Smal nog doorgroeien naar een behoorlijk niveau. Maar moet je wel na geven dat van Leeuwen die goal koeltjes maakte, denk een zeer goede speler voor nu maar nog veel meer in de toekomst. Denk toppertje spé.
    Helema mee eens ja die.
  • 17 Jan 2021 om 18:07
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:41
      Haha ook lekker zn krat bier toch. Nee abbas afschrijven kan ook niet. Wat betreft piri het interview van jans haal je tussen neus en lippen uit dat hij dat ook vond. Volledig mee eens wat betreft pirie. Maar lichtpuntjes hoor je niemand over dumic van leeuwen. Maar ook smal vond ik echt goed meedoen. Al zijn voorzetten waren gevaarlijk eerste assist op dumic. Verdedigend gaf hij weinig weg. Mag en moet gezegd worden na best wat kritiek op hem.
    Ja klopt maar vind al langer dat Dumic in de basis moet, veel meer power en body dan Piri, die soms beter als model kan gaan werken man man. En ook van Leeuwen deed het goed, en Smal idd redelijk al zie ik liever Oosterwolde. Maar goed misschien kan Smal nog doorgroeien naar een behoorlijk niveau. Maar moet je wel na geven dat van Leeuwen die goal koeltjes maakte, denk een zeer goede speler voor nu maar nog veel meer in de toekomst. Denk toppertje spé.
  • 17 Jan 2021 om 18:02
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:56
      Ja Die. Waar moet het bakje bier naar toe?
    Wanneer wil je brengen? Morgen bij de Jumbo in het centrum? Zeg maar tijd
  • 17 Jan 2021 om 18:01
    Misschien een idee om Bojan Krkic als extra aanvaller erbij te halen. Is transfervrij en speelde in de MLS. Is multifunctioneel en z'n marktwaarde is 1 miljoen. Heeft daar 7 keer gescoord in 22 wedstrijden voor CF Montreal.
  • 17 Jan 2021 om 17:57
    Statistisch gezien doet v Leeuwen het ook heel goed. We hebben het over de goals van onze top 3 spelers . Terecht . Maar van Leeuwen (ik zit net even op Transfermarkt te kijken ) heeft 186 speelminuten gemaakt . Dus zeg maar 2 hele wedstrijden en 2 goals !!!!
  • 17 Jan 2021 om 17:56
    Ja Die. Waar moet het bakje bier naar toe?
  • 17 Jan 2021 om 17:48
    Haal maar Troupe of type Troupe . 2 vliegen in 1 klap . Als rechtsback en evt optie als het nodig is op 7. Maar van Leeuwen komt er wel . Prima op 7 , 10 of 11 . Niet blindstaren op alleen maar aanvallers halen . Mijn advies : hooguit een grote spits (ik weet dat Streuer geen target spits wil maar ik denk dat dit toch nodig is.en beter dan een vleugel ) En haal er een rechtsback bij .
  • 17 Jan 2021 om 17:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:00
      Mooi dat jans toegeeft dat hij gevaald heeft als trainer in 2e helft. En toe geeft dat ze nog nooit echt op 5-3-2 systeem getraind hebben
    Wat zei die precies?
  • 17 Jan 2021 om 17:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:09
      Denk dat Jans het nieuwe systeem wou proberen, en dat mislukte want Piri is in mijn ogen toch schuldig bij een doelpunt en veel gevaarlijke momenten. Maar ook moet gezegd worden dat Julio uitermate zwak inviel. En vind dat Piri er de volgende week maar eens naast moet, en gewoon een centraal duo Julio en Dumic. En ik hoop dat onze Nigeriaan er weer bij is, want die Markelo denkt dat hij aan het golfen is of zo. Verder ook Roemoerato te nonchalant en Menig ook niet best, en ook Danillo niet. En misschien had hij van Leeuwen moeten laten staan, maar vind dat sommigen hier een jongen als Abbas wel heel snel afschrijven. Zal ongetwijfeld moeten wennen en denk dat hij nooit een Cerny kan doen vergeten, maar denk dat hij best nog wel van waarde kan worden. Maar ondanks alles wat zo kut ging toch een puntje ......en ik heb een krat bier gewonnen ...en die wil ik echt hebben.
    Haha ook lekker zn krat bier toch. Nee abbas afschrijven kan ook niet. Wat betreft piri het interview van jans haal je tussen neus en lippen uit dat hij dat ook vond. Volledig mee eens wat betreft pirie. Maar lichtpuntjes hoor je niemand over dumic van leeuwen. Maar ook smal vond ik echt goed meedoen. Al zijn voorzetten waren gevaarlijk eerste assist op dumic. Verdedigend gaf hij weinig weg. Mag en moet gezegd worden na best wat kritiek op hem.
  • 17 Jan 2021 om 17:20
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:27
      Piri ruk, Markelo voegt niets toe, Abass is alleen maar een loper.
    Waren cherny en menig ook. Beide 0 rendement. Nu is dat wel anders. Hij wil werken is technisch en een actie. Dat zijn de ingrediënten waar Jans wat mee kan. Dus met de huidige staf komt dat wel goed.
  • 17 Jan 2021 om 17:09
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:51
      Jans had er beter menig af kunnen halen van leeuwen naar links abas naar rechts. Menig deed bar weinig goed vandaag ook. Net als danilo pirie jullio en markelo.
    Denk dat Jans het nieuwe systeem wou proberen, en dat mislukte want Piri is in mijn ogen toch schuldig bij een doelpunt en veel gevaarlijke momenten. Maar ook moet gezegd worden dat Julio uitermate zwak inviel. En vind dat Piri er de volgende week maar eens naast moet, en gewoon een centraal duo Julio en Dumic. En ik hoop dat onze Nigeriaan er weer bij is, want die Markelo denkt dat hij aan het golfen is of zo. Verder ook Roemoerato te nonchalant en Menig ook niet best, en ook Danillo niet. En misschien had hij van Leeuwen moeten laten staan, maar vind dat sommigen hier een jongen als Abbas wel heel snel afschrijven. Zal ongetwijfeld moeten wennen en denk dat hij nooit een Cerny kan doen vergeten, maar denk dat hij best nog wel van waarde kan worden. Maar ondanks alles wat zo kut ging toch een puntje ......en ik heb een krat bier gewonnen ...en die wil ik echt hebben.
  • 17 Jan 2021 om 17:08
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:43
      Jij zegt op naar sparta. Maar dat klopt niet. Dan moet je het maar goed wegzetten.
    Dat weet ik, maar tegen VVV spelen we thuis en thuis spelen ontiegelijk matig, dus daarom zei ik op naar Sparta:).
  • 17 Jan 2021 om 17:00
    Mooi dat jans toegeeft dat hij gevaald heeft als trainer in 2e helft. En toe geeft dat ze nog nooit echt op 5-3-2 systeem getraind hebben
  • 17 Jan 2021 om 16:51
    Jans had er beter menig af kunnen halen van leeuwen naar links abas naar rechts. Menig deed bar weinig goed vandaag ook. Net als danilo pirie jullio en markelo.
  • 17 Jan 2021 om 16:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:27
      Piri ruk, Markelo voegt niets toe, Abass is alleen maar een loper.
    Markelo triest, Piri ook, maar ff Julio ook, maar om Abbash nu al af te schrijven slaat nergens op. Man laten we die jongen een fatsoenlijke kans geven gvd wat een gezeik weer.
  • 17 Jan 2021 om 16:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:40
      Lees dat laatste eens.
    Jij zegt op naar sparta. Maar dat klopt niet. Dan moet je het maar goed wegzetten.
  • 17 Jan 2021 om 16:42
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:59
      Moet je nooit aannemen dat streuer daar niet intrapt.
    Ik bedoelde dat je huurspelers die verplicht moeten spelen nooit moet nemen
  • 17 Jan 2021 om 16:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:32
      Eerst komt vvv nog
    Lees dat laatste eens.
  • 17 Jan 2021 om 16:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:32
      AZ en Vitesse wel 3, of tel je die niet meer mee?
    Die moet je niet meetellen, die zijn een maatje te groot voor ons op dit moment.
  • 17 Jan 2021 om 16:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:38
      Abass kun je absoluut nog niet beoordelen.
    Idd. Laat hem maar een aantal wedstrijden zien voor we gaan beoordelen.
  • 17 Jan 2021 om 16:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:35
      Daar zijn sommige mensen goed in. Gelijk spelers afzeiken die nog maar net bij de selectie zit.
    Abass kun je absoluut nog niet beoordelen.
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:34
      Laten we nu niet abbas gaan beoordelen. Die heeft amper mee getraind. Die heeft eventijd nodig
    Daar zijn sommige mensen goed in. Gelijk spelers afzeiken die nog maar net bij de selectie zit.
  • 17 Jan 2021 om 16:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:33
      Die zitten er aardig in he momenteel
    Gelukkig heeft die spits niet gescoord vandaag. Kan wel een beetje in ons voordeel werken. Al vond ik vvv de laatste keer tegen ons wel erg slecht.
  • 17 Jan 2021 om 16:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:27
      Piri ruk, Markelo voegt niets toe, Abass is alleen maar een loper.
    Laten we nu niet abbas gaan beoordelen. Die heeft amper mee getraind. Die heeft eventijd nodig
  • 17 Jan 2021 om 16:33
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:32
      Eerst komt vvv nog
    Die zitten er aardig in he momenteel
  • 17 Jan 2021 om 16:32
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:30
      Op naar Sparta, volgende spelen we thuis word dus ook niks.
    Eerst komt vvv nog
  • 17 Jan 2021 om 16:32
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:26
      Nouja Groningen niet uitgelopen Sparta 1 puntje uitgelopen en Heerenveen hetzelfde
    AZ en Vitesse wel 3, of tel je die niet meer mee?
  • 17 Jan 2021 om 16:30
    Op naar Sparta, volgende spelen we thuis word dus ook niks.
  • 17 Jan 2021 om 16:28
    Paar negatieve punten markelo echt matig pirie mogen duidelijk zijn en menig ook niet best. Jullio ook niet best. Paar positieve punten. Smal goeie wedstrijd zerrouki roemeratoe prima. Roemeratoe zal defensief wel wat scherper moeten blijven. Illic prima. Dumic was een verademing. Van leeuwen prima ook in de combinaties en een mooi doelpunt. Danilo was vandaag ook niet best. Maar dumic van leeuwen en zelfs smal gewoon een prima wedstrijd.
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    Piri ruk, Markelo voegt niets toe, Abass is alleen maar een loper.
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:17
      Wat een drama, die Abbas.
    Blind paard inderdaad
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:24
      Je bedoelt Markelo die wandel voetbal speelt . Daar kwam continu het gevaar vandaan
    Daar begint idd de fouten
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:21
      Pirie kost je vandaag gewoon de punt wat een verschrikking is dat zeg ! Het lijkt wel dat hij moet spelen van ajax
    Pleguezuelo is ook uit vorm, maakt ook veel fouten. Markelo dramatisch, niet meer inbrengen aub. Roemeratoe stond vorige week te kijken bij de 1-2 en laat zich nu ook weer veel makkelijk voorbij spelen. Goede speler maar doet alles op 1 tempo en moet iets doen aan zijn uitstraling of gooi er eens een keer een tackle in ofzo. Oogt zo laconiek. Menig en Danilo ook zwak vandaag dus puntje uiteindelijk mooi meegenomen.
  • 17 Jan 2021 om 16:26
    Nouja Groningen niet uitgelopen Sparta 1 puntje uitgelopen en Heerenveen hetzelfde
  • 17 Jan 2021 om 16:26
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:24
      Je bedoelt Markelo die wandel voetbal speelt . Daar kwam continu het gevaar vandaan
    Pierie knap.....4 doelpunten weggeven in 2 wedstrijden
  • 17 Jan 2021 om 16:24
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:21
      Pirie kost je vandaag gewoon de punt wat een verschrikking is dat zeg ! Het lijkt wel dat hij moet spelen van ajax
    Je bedoelt Markelo die wandel voetbal speelt . Daar kwam continu het gevaar vandaan
  • 17 Jan 2021 om 16:24
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:22
      Had hem na 5 min alweer gewisseld...... wat een vreselijke slaaptablet
    Haha, ja die was nie best.
  • 17 Jan 2021 om 16:23
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:22
      Waarom breng je ze dan?
    Is Tally Ho! Ron Jans in disguise?
  • 17 Jan 2021 om 16:23
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:21
      Pirie kost je vandaag gewoon de punt wat een verschrikking is dat zeg ! Het lijkt wel dat hij moet spelen van ajax
    Absoluut. Ik word echt gestoord van hem. Waarom van leeuwen gewisseld word is mij een raadsel want menig aan de andere kant was vele malen minder.
  • 17 Jan 2021 om 16:23
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:21
      Prima resultaat?? Man wat een ellende die 2e helft hebben we niet een fatsoenlijke kans gecreeerd man..
    Vooraf zeggen we 1 punt is mooi meegenomen laten we het niet overdrijven we doen goed mee als subtopper.
  • 17 Jan 2021 om 16:23
    Markelo is ook helemaal niks. Gewoon vervangen voor Bentelo of Boekelo.
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    Een dramatische 2 de helft van fctwente niet gevoetbald en chaotisch veldspel. Weer onnodig punt verlies vandaag
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:21
      Volgens mij ben je daarom ook bankzitter en geen basisspeler?
    Waarom breng je ze dan?
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Wat is Markelo aan het doen
    Had hem na 5 min alweer gewisseld...... wat een vreselijke slaaptablet
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    En weer kost Pierie je punten ongelooflijk!!!!!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    De meesten haalden absoluut niet hun niveau! De meesten hadden pap in de benen. Jammer, op naar de volgende
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:20
      Prima resultaat op naar volgende week
    Prima resultaat?? Man wat een ellende die 2e helft hebben we niet een fatsoenlijke kans gecreeerd man..
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:20
      Mijn conclusie alle invallers hebben niks extra gebracht voor wie ze invielen. Conclusie de bank is te slap
    Volgens mij ben je daarom ook bankzitter en geen basisspeler?
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    Zoutzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    Pirie kost je vandaag gewoon de punt wat een verschrikking is dat zeg ! Het lijkt wel dat hij moet spelen van ajax
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    Gezien .... 2 spelers postzegel erop en nooit weer ophalen
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    Uiteindelijk terechte uitslag maar ebuehi is wel echt onmisbaar
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    abass is niet echt denderend
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    Prima resultaat op naar volgende week
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    Zonde dit
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    Mijn conclusie alle invallers hebben niks extra gebracht voor wie ze invielen. Conclusie de bank is te slap
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    Al met al nog wel blij dat we niet verliezen. Wat een verschil tussen de 2 helften.
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    Zonde 1e helft was nog prima maar na de systeemwisseling is het niks meer
  • 17 Jan 2021 om 16:17
    Wat een drama, die Abbas.
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:16
      Volgensmij kan die abass alleen maar rennen en voor de rest niet zoveel.
    Geen geweldenaar idd en zeker geen centrale spits
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Wat is Markelo aan het doen
    Die heeft geen haast. Zomeravondvoetballer
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    Wat is die Markelo slecht, nog slechter dan Pieri
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    Volgensmij kan die abass alleen maar rennen en voor de rest niet zoveel.
  • 17 Jan 2021 om 16:14
    Nou wij een keer in de laatste minuut.
  • 17 Jan 2021 om 16:11
    Hij had die Markelo nooit moeten brengen, maar Brama. Dan had Roemeratoe gewoon kunnen blijven staan, wordt doodnerveus van de Markelo
  • 17 Jan 2021 om 16:10
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:04
      Maar waarom wil je altijd mensen weghebben als het minder loopt. Hou je geen spelers over gek.
    Kump wa nieuw garei bie.
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Haha pirie is een soort van jeroen vd Lely 2.0
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:08
      Jazeker kennen we die nog en dat moment komt zo weer
    Latem we t hopen
  • 17 Jan 2021 om 16:08
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:07
      Kan iemand nog een zekere Unal 3x toen groningen 3x en duveltje uit het doosje oosterwijk nog herinneren?
    Jazeker kennen we die nog en dat moment komt zo weer
  • 17 Jan 2021 om 16:07
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:05
      Waarom zou je überhaupt met 5 verdedigers gaan spelen? Dit kon okk alleen maar fout gaan
    Snap ik ook niet. Terwijl Groningen maar 1 spits heeft. En dan met 2 spitsen spelen die alleen maar kunnen rennen. Logisch dat het voetbal eruit is.
  • 17 Jan 2021 om 16:07
    Kan iemand nog een zekere Unal 3x toen groningen 3x en duveltje uit het doosje oosterwijk nog herinneren?
  • 17 Jan 2021 om 16:06
    En dan haal je roemeratoe dr af, hz?
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    Dramatische 2de helft niet te geloven
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    Waarom zou je überhaupt met 5 verdedigers gaan spelen? Dit kon okk alleen maar fout gaan
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    Slaaptabletten
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:04
      Liekternieop vandaag. Roemeratoe enige voldoende en van Leeuwen bij momenten.
    Ik vind roemeratoe dus echt heel laks vandaag , alsof die dr geen zin in heeft
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Hoe kan je met 5 verdedigers nog zoveel ruimte weggeven.
    Omdat je een systeem gaat spelen wat we nog nooit gedaan hebben. De backs staan heel hoog.
  • 17 Jan 2021 om 16:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:04
      Liekternieop vandaag. Roemeratoe enige voldoende en van Leeuwen bij momenten.
    Dumic doet t ook nog wel redelijk naar mijn mening
  • 17 Jan 2021 om 16:04
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:04
      Liekternieop vandaag. Roemeratoe enige voldoende en van Leeuwen bij momenten.
    Roemeratoe veel slordig balverlies. Zerrouki beste man op t veld
  • 17 Jan 2021 om 16:04
    Liekternieop vandaag. Roemeratoe enige voldoende en van Leeuwen bij momenten.
  • 17 Jan 2021 om 16:04
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Hoe kan je met 5 verdedigers nog zoveel ruimte weggeven.
    Net zoals toen met Verbeek. Een extra mannetje achterin wil niet zeggen dat het beter staat achterin.
  • 17 Jan 2021 om 16:04
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:03
      Markelo terug naar Everton, Pierie terug naar Ajax. Dit wordt eerder 3-2 dan 2-3.
    Maar waarom wil je altijd mensen weghebben als het minder loopt. Hou je geen spelers over gek.
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:58
      Heeft helemaal niks met het middenveld te maken. Julio en Markelo geven open huis op onze rechterflank. Beide goals vanaf die kant + slap ingrijpen centrum. We worden aan onze rechterkant volledig overlopen
    Als je de slag op het middenveld verliest, dan komt de achterhoede automatisch onder druk en dat wil je toch niet. Het ene is een gevolg van het andere.
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Ebuehi is zo sterk aan die rechterkant. Ook met positie en looplijnen. Die moet je zien te behouden.
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Nou Abbas heeft een wandelkaart en kijkt lekker rond Piri wat een slappe zak weg ermee
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Dit gaat zo nog fout
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Hoe kan je met 5 verdedigers nog zoveel ruimte weggeven.
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Wat is Markelo aan het doen
  • 17 Jan 2021 om 16:03
    Markelo terug naar Everton, Pierie terug naar Ajax. Dit wordt eerder 3-2 dan 2-3.
  • 17 Jan 2021 om 16:01
    Wat is die Markelo slecht zeg
  • 17 Jan 2021 om 16:01
    Je hebt 2 blinde sprinters voorin staan. Voetbal is eruit.
  • 17 Jan 2021 om 16:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:01
      Goeiemiddag wat is die Markelo slecht zeg absurd om te zien
    Pffffff nog niets goeds gedaan
  • 17 Jan 2021 om 16:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:00
      Bint allemaal zogenaamde talenten
    Die Markelo is toch geen verdediger, verschrikkelijk zeg
  • 17 Jan 2021 om 16:01
    Goeiemiddag wat is die Markelo slecht zeg absurd om te zien
  • 17 Jan 2021 om 16:00
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Bint allemaal zogenaamde talenten
  • 17 Jan 2021 om 16:00
    Menig is nog geen duif voorbij gelopen vandaag
  • 17 Jan 2021 om 15:59
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:57
      Dat soort dingen moet je nooit aannemen, lijkt me sterk dat Streuer daar intrapt
    Moet je nooit aannemen dat streuer daar niet intrapt.
  • 17 Jan 2021 om 15:59
    Pierie slappe zak stront
  • 17 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:55
      Waarom gooi je met een 2-0 voorsprong Brama en Bosch er niet in om de boel op het middenveld te ontregelen???? Gasten lopen zo over die slappe jongetjes van ons heen.
    Heeft helemaal niks met het middenveld te maken. Julio en Markelo geven open huis op onze rechterflank. Beide goals vanaf die kant + slap ingrijpen centrum. We worden aan onze rechterkant volledig overlopen
  • 17 Jan 2021 om 15:58
    Van Leeuwen moest er nooit uit. Voetbal is uit de aanval nu.
  • 17 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:57
      Dat soort dingen moet je nooit aannemen, lijkt me sterk dat Streuer daar intrapt
    Als Streuer hem er heel graag bij wou hebben lijkt mij dat niet gek. Streuer zag wsl wat anders in Pierie
  • 17 Jan 2021 om 15:58
    Nu kan je zien hoeveel waarde ebuehi heeft voor Twente
  • 17 Jan 2021 om 15:57
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:56
      Zal mij niks verbazen als Ajax afgesproken heeft met Twente dat Pirie zoveel wedstrijden moet spelen voor Twente anders werdt die nie verhuurd
    Dat soort dingen moet je nooit aannemen, lijkt me sterk dat Streuer daar intrapt
  • 17 Jan 2021 om 15:56
    Een doelpunt maken ze niet meer, dus hopen dat het 2-2 blijft.
  • 17 Jan 2021 om 15:56
    Wat een drama dit
  • 17 Jan 2021 om 15:56
    Zal mij niks verbazen als Ajax afgesproken heeft met Twente dat Pirie zoveel wedstrijden moet spelen voor Twente anders werdt die nie verhuurd
  • 17 Jan 2021 om 15:56
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:55
      3-2 bedoel je
    ja sorry bedoel ik
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    Waarom gooi je met een 2-0 voorsprong Brama en Bosch er niet in om de boel op het middenveld te ontregelen???? Gasten lopen zo over die slappe jongetjes van ons heen.
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    Het is slappe hap!!
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:54
      Pieri nooit meer opstellen, direct terug naar ajax
    100+ dikke schande die gast
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    Schop die pieri morgen nog naar Ajax terug
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:54
      word nog 2-3 als t zo doorgaat
    3-2 bedoel je
  • 17 Jan 2021 om 15:55
    als we zo doorgaan verliezen we nog verdomme
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    En dat met 3 verdedigers zo simpel
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    Pieri nooit meer opstellen, direct terug naar ajax
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    Staat onze vriend pirie weer te slapen , alle doelpunten in de laaste wedstrijd komen bij hem weg het is ongelofelijke dat die slappe jood constant mag blijven staan
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    word nog 2-3 als t zo doorgaat
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    Tja.....weer Pierie Pierie die zijn man voor zich laat komen.......
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:52
      Zal ook weer een keer niet!!!!!!!!!!!
    Dat gaan we vandaag meer zien
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Kutwissels.
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Gvd man wat zijn ze aant doen joh.
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:49
      Die markelo kan er niks van. Leverd alles in.
    1x kaatsen kent die niet inderdaad. Alles rustig aannemen met een man in zn nek
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:52
      Is buitenspel toch? Of zie ik het verkeerd
    Staat achter de bal
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Onbegrijpelijke wissels van Jans tweede helft... wrm geen Markelo voor Ebuehi, hadje iemand gehad die meeliep ipv Pleguezuelo die niet wist wat hij moest. En Abass voor Van Leeuwen als die leeg was. Wrm zo complex wisselen en 5 man achter... ongelooflijk totaal onnodig dat het nu 2-2 staat... puur door de wissels van Jans...
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Wat een pruts voetballer die Markelo
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Drommels Drommels Drommels, wat ben je soms een laksige kutkeeper.
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    2e x dat pierie de buitenkant dekt. 2e x via de rechterkant je mist ebuehi dus wel.
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Zal ook weer een keer niet!!!!!!!!!!!
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Goh. Laat me raden?... Pierie?Was het geen buitenspel???
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Wat een hapsnurkers daar achterin zeg, die Markelo ook trouwens... pleguezuelo net. Pierie constant, pffff
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Pierie geweldig jonge wat is er mismet de scouts van ajax hoe kan die jongen bij ajax zitten
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Markelo ook slap
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Lapzwans die pirie
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Haal alsjeblieft die pirie van het veld godskolere zeg.
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Is buitenspel toch? Of zie ik het verkeerd
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Slappe lul
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Slappe zooi
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    Pierie te laat
  • 17 Jan 2021 om 15:51
    Werkelaar wat verdedigen
  • 17 Jan 2021 om 15:51
    Ongelooflijk
  • 17 Jan 2021 om 15:51
    Was te verwachten.
  • 17 Jan 2021 om 15:51
    Zat er aan te komen
  • 17 Jan 2021 om 15:51
    Fluit maar af
  • 17 Jan 2021 om 15:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:49
      Hij verwijderde zn reactie
    Ja ging per ongeluk
  • 17 Jan 2021 om 15:50
    Ze staannveel te ver ingezakt. Gronkngen mag veel te ver komen.
  • 17 Jan 2021 om 15:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:45
      Ze gaan 442 spelen.
    5-3-2 bedoel je
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:49
      Abass bedoel je?
    Hij verwijderde zn reactie
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    Die markelo kan er niks van. Leverd alles in.
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:49
      Abass bedoel je?
    Ja bedoelde ik sorry
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Abass bedoel je?
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:43
      Heb liever abass voor danilo. Van leeuwen veel gretiger
    Menig had ook gewisseld kunnen worden, komt geen grasspriet voorbij vandaag. Bibberen weer...
  • 17 Jan 2021 om 15:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:47
      Heeft een duif zwarte poep
    Ligt er maar net aan wat die duif heeft gegeten.
  • 17 Jan 2021 om 15:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:46
      Heeft er nou een duif op Danilo's hoofd gekakt
    Denk dat ie mrt zn kop op een witte lijn terecht is gekomen
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:46
      Kan ook, er moet wel meer stabiliteit in de ploeg komen
    Ik denk dat ze in Markelo een middenvelder zien. En geen rechtsback. Zou zomaar kunnen dat ze buiten een aanvaller ook nog een rechtsback halen.
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:46
      Heeft er nou een duif op Danilo's hoofd gekakt
    Heeft een duif zwarte poep
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    danilo niet blij
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:46
      Heeft er nou een duif op Danilo's hoofd gekakt
    Hahahaha ik dacht ook van wat is dat joh
  • 17 Jan 2021 om 15:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:42
      Amen
    Awoman
  • 17 Jan 2021 om 15:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:46
      Heeft er nou een duif op Danilo's hoofd gekakt
    Ja haha
  • 17 Jan 2021 om 15:46
    Heeft er nou een duif op Danilo's hoofd gekakt
  • 17 Jan 2021 om 15:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:45
      Ze gaan 442 spelen.
    Kan ook, er moet wel meer stabiliteit in de ploeg komen
  • 17 Jan 2021 om 15:45
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:43
      Roemeratoe maakt ook een fout, maar daar hoor je niemand over. Ik vind pieri ook niet goed. Maar om hem bij elke tegendoelpunt de schuld te geven heeft geen zin en is erg onnodig.
    Helemaal mee eens. Hij staat er in z'n eentje 3 man te dekken. Hij stond al ver voor z'n eigen man vond ik zelf. Maar Pierie verdedigd net door het midden uit...dat leren ze bij dd pupillen nod dat dat niet mag. Vind hem niet betrouwbaar genoeg.
  • 17 Jan 2021 om 15:45
    Ze gaan 442 spelen.
  • 17 Jan 2021 om 15:45
    Danilo eruit
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    Markelo snel brengen voor piri
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:42
      Amen
    Heb liever abass voor danilo. Van leeuwen veel gretiger
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:41
      Ach man. Pierie staat overal verkeerd! Wil je het niet zien of mag je het niet zien van Overmars?..
    Roemeratoe maakt ook een fout, maar daar hoor je niemand over. Ik vind pieri ook niet goed. Maar om hem bij elke tegendoelpunt de schuld te geven heeft geen zin en is erg onnodig.
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:42
      Amen
    Is dat de nieuwe rechtsbuiten?
  • 17 Jan 2021 om 15:42
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:40
      Abass voor van leeuwen en zerouki voor brama. Dan komt alles goed
    Amen
  • 17 Jan 2021 om 15:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:37
      Maar om elke tegendoelpunt pierie de schuld te geven heeft weinig zin.
    Ach man. Pierie staat overal verkeerd! Wil je het niet zien of mag je het niet zien van Overmars?..
  • 17 Jan 2021 om 15:40
    Groningen spelers hebben biltikken van Buijs gehad haha... Markelo er in als rwb? Voor Ilic? Ga je 5-2-3 spelen, maar dat lijkt me onwerkelijk
  • 17 Jan 2021 om 15:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:37
      Maar om elke tegendoelpunt pierie de schuld te geven heeft weinig zin.
    Wasgoed doelpunt aanval in hoog tempo
  • 17 Jan 2021 om 15:40
    Abass voor van leeuwen en zerouki voor brama. Dan komt alles goed
  • 17 Jan 2021 om 15:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:37
      Eerste goed actie. Er wordt toevallig tegen hem aangeschoten. Hij is ook veel met zijn haar bezig, goldilocks
    Staat dus goed opgesteld
  • 17 Jan 2021 om 15:38
    Brama erin. Rust in de tent.
  • 17 Jan 2021 om 15:37
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:37
      Gaat helemaal mis zo
    Yep
  • 17 Jan 2021 om 15:37
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:35
      Pierie speelt niet alleen hoor. Continue zeiken op 1 speler heeft geen zin....
    Eerste goed actie. Er wordt toevallig tegen hem aangeschoten. Hij is ook veel met zijn haar bezig, goldilocks
  • 17 Jan 2021 om 15:37
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:36
      De slapste speler van heel twente
    Maar om elke tegendoelpunt pierie de schuld te geven heeft weinig zin.
  • 17 Jan 2021 om 15:37
    Gaat helemaal mis zo
  • 17 Jan 2021 om 15:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:35
      Pierie speelt niet alleen hoor. Continue zeiken op 1 speler heeft geen zin....
    De slapste speler van heel twente
  • 17 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:32
      Waarom geen Markelo op rechtsback ipv Plegu? Nu sta je toch met 3 cv's achterin of?
    Inderdaad had Markelo ook verwacht
  • 17 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:34
      Ten eerste van Roemeratoe. Pierie komt gewoon weer te laat. Staat weer op 5 meter te dekken.
    Nee ten eerste hoor daar je rechtsback te zijn die is in geen velden of wegen te bekkennen dan stapt domicilie uit maar dan moet die slappe hond pirie wel mee doen
  • 17 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:34
      Ten eerste van Roemeratoe. Pierie komt gewoon weer te laat. Staat weer op 5 meter te dekken.
    Pierie speelt niet alleen hoor. Continue zeiken op 1 speler heeft geen zin....
  • 17 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:34
      Goede loopactie van die van Groningen maar pirie staat weer lucht te dekken op 3 meter van de tegenstander
    pieri snel wisselen
  • 17 Jan 2021 om 15:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:33
      Wie laat daar nu zn man lopen dan?
    Geen idee mag toch hopen dat ze nu wakker zijn
  • 17 Jan 2021 om 15:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:33
      Wie laat daar nu zn man lopen dan?
    Was niet dd man van Pierie. Die stond achter hem.
  • 17 Jan 2021 om 15:34
    Goede loopactie van die van Groningen maar pirie staat weer lucht te dekken op 3 meter van de tegenstander
  • 17 Jan 2021 om 15:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:33
      Dit is toch de fout van Dumic?
    Ten eerste van Roemeratoe. Pierie komt gewoon weer te laat. Staat weer op 5 meter te dekken.
  • 17 Jan 2021 om 15:33
    En daar gaan we....
  • 17 Jan 2021 om 15:33
    Wie laat daar nu zn man lopen dan?
  • 17 Jan 2021 om 15:33
    Kut pieri
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›