Reserverol voor Pleguezuelo: ''Vind hem al tijdje matig en staf ook''

24
Reserverol voor Pleguezuelo: ''Vind hem al tijdje matig en staf ook''

Julio Pleguezuelo zit vandaag voor het eerst sinds een hele lange tijd op de bank. De kleine Spanjaard moet vandaag tegen FC Groningen plaatsmaken voor de langere Dario Dumic.

De Spanjaard ging de afgelopen maanden wel eens flink de fout in, vooral in de lucht laat de verdediger zich vaak kloppen. Vandaag speelt FC Twente tegen de lange Groningse spits Strand Larsen en om die reden zag Jans zich genoodzaakt Dumic een kans te geven. 

Leon ten Voorde kan die keuze begrijpen, laat hij weten op Twitter: "Ik vind hem al een tijdje matig en de staf ook. Kopkracht hebben ze nodig." De clubwatcher laat hierbij doorschemeren dat er bij de staf ook de nodige twijfels zijn over de capaciteiten van de Spanjaard. 

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 17:14
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Hij was schuldig aan een doelpunt en tal van gevaarlijke Groningen aanvallen, het is een mietje eerste klas. Hoewel Julio ook kut inviel zie ik toch liever Dumic en Julio als centraal duo.En Markelo?? Breng die maar naar een vakantiehuisje in Markelo Jezus wat een slapers. En Abbas moeten we niet meteen afschrijven, laten we die jongen gewoon eerlijke kans geven.
  • 17 Jan 2021 om 17:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:36
      Halfbroer van Donny...
    En het neefje van Ronnie?
  • 17 Jan 2021 om 16:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:41
      Laten we hopen dat hij een lichte blessure heeft en de komende wedstrijden gewoon weer kan spelen. Want de oplossing met Markelo of Julio is geen succes van middag gebleken.
    Lichte enkel blessure volgens jans. Nou laat ze Utrecht maar bellen voor troupee.
  • 17 Jan 2021 om 16:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:38
      Lichte enkel blessure. Zou volgende week gewoon weer spelen.
    Laten we hopen dat hij een lichte blessure heeft en de komende wedstrijden gewoon weer kan spelen. Want de oplossing met Markelo of Julio is geen succes van middag gebleken.
  • 17 Jan 2021 om 16:38
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:36
      Wat had ebuehi eigenlijk
    Lichte enkel blessure. Zou volgende week gewoon weer spelen.
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    Wat had ebuehi eigenlijk
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    Wat had ebuehi eigenlijk
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:50
      Wie is Onnie ??
    Halfbroer van Donny...
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:08
      Zus van annie
    Broer van Sjonnie.
  • 17 Jan 2021 om 16:02
    Pff wat een niveau verschil tussen ebuehi/Markelo en Cerny/Abbas
  • 17 Jan 2021 om 15:54
    Pierre aub terug sturen naar Amsterdam !!! Hij staat ook bij de 2-2 lucht te dekken
  • 17 Jan 2021 om 15:33
    Snurk Roemeratoe
  • 17 Jan 2021 om 15:08
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:50
      Wie is Onnie ??
    Zus van annie
  • 17 Jan 2021 om 15:03
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:50
      Wie is Onnie ??
    Onnie van de baknicht, van hier tot gort en tot t gesticht.
  • 17 Jan 2021 om 14:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:49
      Onnie. Optyfen naar Ajax.
    Wie is Onnie ??
  • 17 Jan 2021 om 14:49
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Onnie. Optyfen naar Ajax.
  • 17 Jan 2021 om 14:41
    Hahahaha Heerlijk dit een winnende trainer heeft altijd gelijk
  • 17 Jan 2021 om 14:33
    Onzin ten Voorde! Plegezuelo gewoon in de basis. Kopkracht heeft zowat niemand van FC Twente en niet alleen Julio. En die onzin altijd over links- en rechtsbenige verdedigers!!! Je hebt verdomme 2 poten, daar kun je ook op lopen. En Drommel is ook 2-benig! Plegezuelo-Dumic centraal! Opzouten met Pierie.
  • 17 Jan 2021 om 14:32
    Pirie moet spelen dat zal wel afgesproken zijn met Ajax
  • 17 Jan 2021 om 14:28
    #Cote
  • 17 Jan 2021 om 14:25
    Blijft die wel scherp van.
  • 17 Jan 2021 om 14:23
    Onzin! Piri piri is drama en blijft drama!
  • 17 Jan 2021 om 14:22
    Volledig mee eens vind de kritiek op pierie ook niet altijd terecht
  • 17 Jan 2021 om 14:22
    Schandalige keuze wat mij betreft. Pierie hoort hier niet. Zonder Vaclav en Jayden wordt het al moeilijk genoeg. Niet alleen vandaag, ook de rest van het seizoen.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›