''Ik vind Thijs van Leeuwen nog niet iemand die er direct staat''

26
''Ik vind Thijs van Leeuwen nog niet iemand die er direct staat''

Thijs van Leeuwen staat dit seizoen op twee Eredivisietreffers. Hij scoorde dit weekend tegen FC Groningen bij zijn basisdebuut.

Toch vindt spelersmakelaar René Wagelaar dat de jonge flankspeler niet direct de hemel ingeprezen moet worden. "Ik vind Thijs van Leeuwen nog niet iemand die er direct staat. Het is een talent natuurlijk die je de kans moet geven. Maar er moet wel iemand komen die er direct staat", vertelt Wagelaar bij VoetbalTijd.

In de winter werd Isahh Abass op huurbasis overgenomen van het Duitse Mainz. Wagelaar is nog niet zo zeker van zijn talent. "Abass werd ingebracht, maar daar weet ik het nog niet zo mee." Daarom denkt hij dat er iemand bij moet komen. "Jeugd moet je altijd rustig mee aan doen, want dat duurt nog even natuurlijk."

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jan 2021 om 23:03
    • Quote van 20 Jan 2021 om 17:24
      Die man heeft echt wel kijk op talenten. Dat jij hem misschien niet mag is een ander verhaal. Wat Van Leeuwen betreft zegt hij exact wat Jans ook zegt...talent is er heus wel maar wat er nu komt moet beter/verder zijn op dit moment en dat is Narsingh toch?
    Sorry hoor. Wagelaar denkt alleen aan zijn eigen portemonnee. Dat doet iedereen, maar laat hij zich dan ook alleen bemoeien met degene die hij begeleid. En dan bedoel ik begeleiden wat de beste keuze is voor een speler. Hij denkt meer aan zichzelf. Dat bewijst hij al jaren. Nogmaals geef een zaakwaarnemer geen podium omtrent spelers.
  • 20 Jan 2021 om 22:51
    • Quote van 20 Jan 2021 om 20:08
      familie van leeuwen Tukker3 en Fct89 bloas nig zo hooge van de toorn.
    Sorry meneer Wagelaar;) Heeft niks met v L te maken . Had ik ook gezegd als je liever weinig goeds kunt zeggen over een ander jeugdspeler . Gaat mij niet om de persoon v L hier. Gaat mij over de dubbele pet van jou . Blijf gewoon zaakwaarnemer en stop met je eenzijdige oordeel in de media
  • 20 Jan 2021 om 20:34
    • Quote van 20 Jan 2021 om 20:08
      familie van leeuwen Tukker3 en Fct89 bloas nig zo hooge van de toorn.
    whaha-:))
  • 20 Jan 2021 om 20:15
    • Quote van 20 Jan 2021 om 20:08
      familie van leeuwen Tukker3 en Fct89 bloas nig zo hooge van de toorn.
    Nee hoor. Maar ik laat het hier bij. Fijne avond veder.
  • 20 Jan 2021 om 20:08
    familie van leeuwen Tukker3 en Fct89 bloas nig zo hooge van de toorn.
  • 20 Jan 2021 om 19:49
    De tijd zal het uitwijzen. Als van Leeuwen beter presteerd dan Narsing dan zal die ook meer gaan spelen. Jans laat wel zien dat hij ook de " grotere" spelers er naast durft te zetten.
  • 20 Jan 2021 om 18:46
    • Quote van 20 Jan 2021 om 18:29
      Ik denk dat fct89 en Tukker3 niet goed kunnen lezen of begrijpen wat Wagelaar bedoelt. In de uitzending hoor ik hem namelijk zeggen dat hij Van Leeuwen zeker talent vindt hebben maar nog niet klaar is voor 16x in de basis starten. Iets wat Jans ook vindt vandaar dat Narsingh eventueel komt. Dus eppie jij hebt WEL goed gekeken/geluisterd..
    Dat narsingh komt heeft veel meer redenen dan dat en zijn eigenlijk allemaal logisch. Dat het betekend dat thijs op de bank zou komen laat het hem maar motiveren niks mis mee want 16 westrijden met 3 vleugel spitsen is waarvan 1 jeugd en 1 niet westrijden fit is(abass) dat is een enorm risico. Tv gelden zoals eppie zegt is ook belangrijk. Maargoed fijne avond veder ik ga even kijken hoe de feyenoord het doet tegen heracles met een lekker biertje erbij.
  • 20 Jan 2021 om 18:29
    • Quote van 20 Jan 2021 om 17:52
      Volgens mij hebben de technische mensen bij de club duidelijk gezegd dat de speler die komt beter moet zijn als van Leeuwen, dus dezelfde mening als Wagelaar,Jans heeft Menig ook weer aan de praat gekregen,en kent Narsingh door en door,dus logische beslissing, nu kan Thijs mooi in de luwte minuten maken,en als hij echt gaat presteren een basisplaats veroveren, concurrentie is goed,en vergeet niet,elke plaats hoger levert meer tv geld op!
    Ik denk dat fct89 en Tukker3 niet goed kunnen lezen of begrijpen wat Wagelaar bedoelt. In de uitzending hoor ik hem namelijk zeggen dat hij Van Leeuwen zeker talent vindt hebben maar nog niet klaar is voor 16x in de basis starten. Iets wat Jans ook vindt vandaar dat Narsingh eventueel komt. Dus eppie jij hebt WEL goed gekeken/geluisterd..
  • 20 Jan 2021 om 17:59
    • Quote van 20 Jan 2021 om 17:07
      Als jij zoveel wedstrijden kijkt, snap je dus ook, dat de jeugd op het hoogste niveau altijd te maken krijgt met terugval. En dus huren ze ervaren speler erbij voor een paar maand......of jij bent VL zelf, dan snap ik al je gefrustreerde berichten wel.
    Mark hij heeft het ook niet over wel of geen narsingh he? Of het aankoopbeleid beleid op zich. Maar dat hij ondanks logische slechte wedstrijden van roemeratoe wel want dat waren zijn eerste wedstrijden zei hij met regelmaat dat hij vertrouwen in roemeratoe had en dat het een vriendelijke jongen is bla bla bla. Dat is misschien wel zo. Maar dat toontje op zich al aan het begin van voetbaltijd bijna op het denigrerende af. Terwijl vorig jaar hij vragen kreeg over roemeratoe en die beantwoorden met hij is nog jong en onervaren. Wat ook zo is. Maar dan had hij dat nu ook moeten zeggen. Maar hij vind dat je van leeuwen niet te veel moet ophemelen deels klopt. Maar thijs mag toch wel complimenten krijgen voor goede basis debuut. Verschil in nuance js enorm door zijn belang erbij. Hoe moeilijk is het om te zeggen ja dat was een prima begin voor hem. Klaar. Maar hij is zo van de jeugd? Dan moet hij dit ook met dezelfde nuance kunnen brengen als hij bij een roemeratoe doet. Maar ja het is roemeratoe zn zakenwaarnemer he? Dus deels snap ik de irritatie wel van tukker3.
  • 20 Jan 2021 om 17:52
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:42
      Waar baseer je dit op? 2 goals in amper speeltijd. (als je zijn min optelt komt hij aan 2 hele wedstrijden ) . Op trainingen vliegen ze er ook in wat ik links er rechts hoor en presteert hij goed. Narsingh overigens 5 goals in 4,5 jaar . Dus snap niet waar je (en zo’ n Wagelaar ) dat op baseert . Als het maar bekend klinkt en een “ naam “ is
    Volgens mij hebben de technische mensen bij de club duidelijk gezegd dat de speler die komt beter moet zijn als van Leeuwen, dus dezelfde mening als Wagelaar,Jans heeft Menig ook weer aan de praat gekregen,en kent Narsingh door en door,dus logische beslissing, nu kan Thijs mooi in de luwte minuten maken,en als hij echt gaat presteren een basisplaats veroveren, concurrentie is goed,en vergeet niet,elke plaats hoger levert meer tv geld op!
  • 20 Jan 2021 om 17:39
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:42
      Waar baseer je dit op? 2 goals in amper speeltijd. (als je zijn min optelt komt hij aan 2 hele wedstrijden ) . Op trainingen vliegen ze er ook in wat ik links er rechts hoor en presteert hij goed. Narsingh overigens 5 goals in 4,5 jaar . Dus snap niet waar je (en zo’ n Wagelaar ) dat op baseert . Als het maar bekend klinkt en een “ naam “ is
    Ik baseer mij op het aantal gespeelde wedstrijden en zijn leeftijd. Ik vind Van Leeuwen een groot talent waar Twente nog veel plezier aan gaat beleven maar ik denk dat hij momenteel nog niet klaar is om 16 wedstrijden te spelen. Gewoon af en laten invallen af en toe laten starten, en dan gaan we daar nog veel plezier aan beleven.
  • 20 Jan 2021 om 17:35
    • Quote van 20 Jan 2021 om 17:07
      Als jij zoveel wedstrijden kijkt, snap je dus ook, dat de jeugd op het hoogste niveau altijd te maken krijgt met terugval. En dus huren ze ervaren speler erbij voor een paar maand......of jij bent VL zelf, dan snap ik al je gefrustreerde berichten wel.
    Nee ik begrijp je wel . Wat ervaring erbij ben ik ook met je eens. Ik heb die jonge gasten gewoon vaak zien spelen in de jeugd en ik vind dat er eens gezegd moet worden wat voor een naar mannetje die W is. Want dat is echt zo en algemeen bekend . Als hij een speler niet kan krijgen dan praat hij er het liefst negatief over.Ik ben niet gefrustreerd . Ben juist heel enthousiast over de huidige gang van zaken . Maar houd wel van een beetje rechtvaardigheid . Wat betreft ervaring in een elftal is dat zeker een goed argument .
  • 20 Jan 2021 om 17:24
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:51
      Ben niet snel geïrriteerd en iedereen mag zijn mening hebben. Heb hier al eens eerder gezegd dat ik veel van deze jeugd heb gezien . Stond jaren wekelijks aan de lijn bij veel jeugdteams . Wagelaar ook trouwens . Dit is pure jaloezie . Wat een misselijk , jaloers , op z’ n pik getrapt, achterbaks mannetje is die Wagelaar zeg . Zijn eigen spelers ophemelen en andere talenten afzeiken . Bah! Zo, dat moest er even uit en ik weet zeker dat veel jeugdvoetbal geïnteresseerden hier dat met me eens zijn. Snap ook werkelijk waar niet dat deze , met zichzelf ingenomen zak, nog überhaupt een podium krijgt op dit forum en bij tv uitzendingen van Oost . Kijkt maar naar 1 ding: zijn eigen portemonnee
    Die man heeft echt wel kijk op talenten. Dat jij hem misschien niet mag is een ander verhaal. Wat Van Leeuwen betreft zegt hij exact wat Jans ook zegt...talent is er heus wel maar wat er nu komt moet beter/verder zijn op dit moment en dat is Narsingh toch?
  • 20 Jan 2021 om 17:07
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:42
      Waar baseer je dit op? 2 goals in amper speeltijd. (als je zijn min optelt komt hij aan 2 hele wedstrijden ) . Op trainingen vliegen ze er ook in wat ik links er rechts hoor en presteert hij goed. Narsingh overigens 5 goals in 4,5 jaar . Dus snap niet waar je (en zo’ n Wagelaar ) dat op baseert . Als het maar bekend klinkt en een “ naam “ is
    Als jij zoveel wedstrijden kijkt, snap je dus ook, dat de jeugd op het hoogste niveau altijd te maken krijgt met terugval. En dus huren ze ervaren speler erbij voor een paar maand......of jij bent VL zelf, dan snap ik al je gefrustreerde berichten wel.
  • 20 Jan 2021 om 17:05
    Waarom wordt de mening van deze man hier vermeldt. Hij is zaakwaarnemer, dus hij zal altijd in zijn voordeel een "mening" geven.
  • 20 Jan 2021 om 16:57
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:51
      Ben niet snel geïrriteerd en iedereen mag zijn mening hebben. Heb hier al eens eerder gezegd dat ik veel van deze jeugd heb gezien . Stond jaren wekelijks aan de lijn bij veel jeugdteams . Wagelaar ook trouwens . Dit is pure jaloezie . Wat een misselijk , jaloers , op z’ n pik getrapt, achterbaks mannetje is die Wagelaar zeg . Zijn eigen spelers ophemelen en andere talenten afzeiken . Bah! Zo, dat moest er even uit en ik weet zeker dat veel jeugdvoetbal geïnteresseerden hier dat met me eens zijn. Snap ook werkelijk waar niet dat deze , met zichzelf ingenomen zak, nog überhaupt een podium krijgt op dit forum en bij tv uitzendingen van Oost . Kijkt maar naar 1 ding: zijn eigen portemonnee
    Als je van dinteren zag(was dat volgens mij) bij thijs op insta ziet maakt hij indruk bij de staf. Dat is de beste manier om zn plek in het elftal te behouden.
  • 20 Jan 2021 om 16:51
    Ben niet snel geïrriteerd en iedereen mag zijn mening hebben. Heb hier al eens eerder gezegd dat ik veel van deze jeugd heb gezien . Stond jaren wekelijks aan de lijn bij veel jeugdteams . Wagelaar ook trouwens . Dit is pure jaloezie . Wat een misselijk , jaloers , op z’ n pik getrapt, achterbaks mannetje is die Wagelaar zeg . Zijn eigen spelers ophemelen en andere talenten afzeiken . Bah! Zo, dat moest er even uit en ik weet zeker dat veel jeugdvoetbal geïnteresseerden hier dat met me eens zijn. Snap ook werkelijk waar niet dat deze , met zichzelf ingenomen zak, nog überhaupt een podium krijgt op dit forum en bij tv uitzendingen van Oost . Kijkt maar naar 1 ding: zijn eigen portemonnee
  • 20 Jan 2021 om 16:49
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:37
      Helemaal eens . Dit is 100% de waarheid . Zit net op Twente insta te kijken . Wat schiet van L er daar ook weer 1 lekker in zeg . Dropkick
    Ja idd. Zag hem ook. Buiten het feit dat het echt een goede speler is, is hij ook samen met illic de meest multifunctionele speler in de voorhoede.
  • 20 Jan 2021 om 16:42
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:11
      Hij heeft gewoon gelijk. Prima speler voor de toekomst maar niet iemand waar je het restant van het seizoen op kunt bouwen.
    Waar baseer je dit op? 2 goals in amper speeltijd. (als je zijn min optelt komt hij aan 2 hele wedstrijden ) . Op trainingen vliegen ze er ook in wat ik links er rechts hoor en presteert hij goed. Narsingh overigens 5 goals in 4,5 jaar . Dus snap niet waar je (en zo’ n Wagelaar ) dat op baseert . Als het maar bekend klinkt en een “ naam “ is
  • 20 Jan 2021 om 16:37
    • Quote van 20 Jan 2021 om 15:37
      Zit niet bij hem in de stal he? Dan krijg je dat. Mer regelmaat zn vertrouwen in uitspreken jn roemeratoe. Maar ho ho we moeten hem niet ge veel ophemelen want daar verdient hij zelf niks aan natuurlijk.
    Helemaal eens . Dit is 100% de waarheid . Zit net op Twente insta te kijken . Wat schiet van L er daar ook weer 1 lekker in zeg . Dropkick
  • 20 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:24
      Zou Wagelaar hetzelfde hebben gezegd als hij de zaakwaarnemer van van Leeuwen was geweest?
    Sterker nog: ik heb gehoord (en dat is een betrouwbare bron) dat Wagelaar van Leeuwen dolgraag wilde hebben in zijn stal toen hij 15 of zo was maar van L was net getekend bij een ander . Sindsdien vindt Wagelaar het dat nodig om zoiets te zeggen . Pure jaloezie . Kwal van een vent
  • 20 Jan 2021 om 16:34
    • Quote van 20 Jan 2021 om 16:24
      Zou Wagelaar hetzelfde hebben gezegd als hij de zaakwaarnemer van van Leeuwen was geweest?
    Natuurlijk niet. Dit is preken voor eigen parochie. Vorig jaar toen roemeratoe zn eerste wedstrijd speelde was het ene goede zaak en had hij er vertrouwen in, ook naar een paar slechte wedstrijden wat op zich logisch is. Maar hij moet ze de mond maar snoeren door assists en doelpunten te maken en altijd gretig blijven. Heb de volste vertrouwen in thijs zoals menigeen hier inmiddels wel weten haha.
  • 20 Jan 2021 om 16:24
    Zou Wagelaar hetzelfde hebben gezegd als hij de zaakwaarnemer van van Leeuwen was geweest?
  • 20 Jan 2021 om 16:11
    Hij heeft gewoon gelijk. Prima speler voor de toekomst maar niet iemand waar je het restant van het seizoen op kunt bouwen.
  • 20 Jan 2021 om 15:37
    • Quote van 20 Jan 2021 om 15:29
      Tegen Groningen stond hij er wel direct als opvolger van Cerny.
    Zit niet bij hem in de stal he? Dan krijg je dat. Mer regelmaat zn vertrouwen in uitspreken jn roemeratoe. Maar ho ho we moeten hem niet ge veel ophemelen want daar verdient hij zelf niks aan natuurlijk.
  • 20 Jan 2021 om 15:29
    Tegen Groningen stond hij er wel direct als opvolger van Cerny.