Heubach trapt op de rem: ''Als ik Ronald de Boer hoor spreken...''

6
Heubach trapt op de rem: ''Als ik Ronald de Boer hoor spreken...''

Jayden Oosterwolde staat in de schijnwerpers van de Nederlandse media. Momenteel ligt de linksback eruit met een blessure, maar zijn potentie is groot.

Kan hij beter worden dan Jeroen Heubach? Deze vraag beantwoordt hij zelf. "In potentie kan het best. Als je kijkt naar lichaam en zijn fysiek, dan zie ik dat best gebeuren. Je ziet dat die jongen wel wat heeft. Die jongen moet gewoon wedstrijden spelen. Dat gaat op en neer. Hij is gewoon een goede speler", vertelt hij bij VoetbalTijd.

Toch wil Heubach niet te hard van stapel lopen en moet de druk op Oosterwolde niet gelijk te groot worden. "Als ik Ronald de Boer hoor spreken bij ESPN, dan denk ik ook van: één wedstrijdje tegen Emmen... Dan maakt hij twee of drie acties en dan zegt hij dat hij kwalitatief heel goed is."

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2021 om 21:54
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:52
      Jeroen, kijk eens wat vaker.....kun je gelijk je mening bijstellen:)
    Ik geloof dat Heubach hier niet goed begrepen wordt,willen jullie graag dat Oosterwolde nu al vertrekt bij ons? Nee toch laten wij eerst een paar jaren genieten bij Twente van deze jongen de boertjes willen graag alles richting Ajax praten.
  • 21 Jan 2021 om 18:50
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:52
      Jeroen, kijk eens wat vaker.....kun je gelijk je mening bijstellen:)
    Hij is beter dan heubach maar dat is ook niet zo moeilijk
  • 21 Jan 2021 om 18:38
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:23
      Jeroen was een harde werker, een gifkikkertje maar een blinde kan nu al zien dat Oosterwold een groot talent is. Hij heeft nu al overtuigd in dit seizoen dat we hier veel €euro's aan gaan verdienen, dit gaat de beste eigen opgeleide verdediger worden.
    Jeroen ziet dat talent ook wel alleen probeert hij de verwachtingen wat te temperen zodat het wat makkelijker word voor die jongen. Er komt al genoeg op hem af. Straks krijgt hij misschien een terugval en dan kraakt iedereen hem weer net zo makkelijk af. Zo verkeerd bedoeld Heubach dat niet.
  • 21 Jan 2021 om 17:23
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:52
      Jeroen, kijk eens wat vaker.....kun je gelijk je mening bijstellen:)
    Jeroen was een harde werker, een gifkikkertje maar een blinde kan nu al zien dat Oosterwold een groot talent is. Hij heeft nu al overtuigd in dit seizoen dat we hier veel €euro's aan gaan verdienen, dit gaat de beste eigen opgeleide verdediger worden.
  • 21 Jan 2021 om 17:20
    1 wedstrijdtje tegen emmen? Welke wedstrijden zit hij te kijken? Kerl speelt al een wedstrijd of 10 11 in de basis. Waarvan er eigenlijk maar 1 is waar hij echt niet best was. Dat is behoorlijk consequent voor een jeugdspeler. Even los gekoppeld van een aantal fouten want die horen er gewoon bij in zn eerste jaar zoals de strafschop die berghuis kreeg. Voor een jeugd speler vind ik hem best constant. Moet echt nog genoeg leren. Zit nog daarom nog heel veel rek in.
  • 21 Jan 2021 om 16:52
    Jeroen, kijk eens wat vaker.....kun je gelijk je mening bijstellen:)
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›