Vertrekt Marsman transfervrij? ''Een ingewikkelde situatie''

14
Vertrekt Marsman transfervrij? ''Een ingewikkelde situatie''

Nick Marsman is sinds een aantal weken eerste doelman bij Feyenoord. De oud-keeper van FC Twente profiteert van de blessure van Justin Bijlow en laat een prima indruk achter.

Marsman heeft een aflopend contract in De Kuip en kan komende zomer dus transfervrij vertrekken. "Het is ook best een ingewikkelde situatie", licht hij toe in gesprek met Voetbal International. "Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Feyenoord, helemaal nu ik wekelijks mag spelen. Maar Justin komt terug van zijn blessure. Dan is de situatie weer open."

"Ik heb nu de smaak te pakken", vervolgt hij. "Daarbij ben ik nu dertig jaar. Op tijd heb ik kunnen laten zien wat ik kan, onder de druk die hoort bij een topclub. Voor mezelf is dat de grootste winst. Ik moet de komende tijd goed nadenken. Dat Feyenoord verder wil, is een groot compliment. Ik moet nu een goede afweging maken. Daarbij laat ik me leiden door een inhoudelijk goed en sportief uitdagend voetbalverhaal."

Marsman is al even tweede doelman. "Even rekenen… Jaar of drie… Veel te lang natuurlijk. Het lukt een tijdje de voldoening uit trainingen te halen, maar uiteindelijk wil je gewoon elke week spelen", aldus de sluitpost, die bij Feyenoord beter kan leven met zijn rol. "Bij FC Utrecht vond ik niet dat de eerste keeper (David Jensen, red.) beter was dan ik. Dan krijg je vanzelf meer moeite met je rol. Maar bij Feyenoord zag ik natuurlijk al snel het talent van Justin Bijlow."

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2021 om 12:22
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ja, maar de tijd zal het leren.
  • 21 Jan 2021 om 11:54
    • Quote van 21 Jan 2021 om 11:48
      Het ontbreken van publiek is de sleutel in het Marsman-mysterie... Bij FCT vaak aan het acteren, oogde onzeker. Nu in een lege kuip valt de druk van joelende supporters weg. Een andere mogelijkheid is discipline. Het is veelzeggend dat bij FCT twee profs zijn gekapt, Lely en Oosterwijk, het kan zijn dat het ontbreken van deze vaatdoeken spelers uit een bepaalde waslappen invloedsfeer kruipen. Zie ook Ter Averst, in Italië een man geworden. Herkende zijn foto niet eens.
    Haha ja herkenbaar dat. Ik moest ook 2 keer kijken voor ik het zag.
  • 21 Jan 2021 om 11:48
    Het ontbreken van publiek is de sleutel in het Marsman-mysterie... Bij FCT vaak aan het acteren, oogde onzeker. Nu in een lege kuip valt de druk van joelende supporters weg. Een andere mogelijkheid is discipline. Het is veelzeggend dat bij FCT twee profs zijn gekapt, Lely en Oosterwijk, het kan zijn dat het ontbreken van deze vaatdoeken spelers uit een bepaalde waslappen invloedsfeer kruipen. Zie ook Ter Averst, in Italië een man geworden. Herkende zijn foto niet eens.
  • 21 Jan 2021 om 06:12
    • Quote van 20 Jan 2021 om 22:13
      70% balbezit een goede tweede helft tegen een laf voetbalend Koln dikke scheisse wat daar gebeurd.
    Inderdaad deze hadden ze echt niet verdiend om te verliezen. Het gaat allemaal net 1 actie tever door als ze in de buurt van de goal zijn. Schiet toch op die goal.
  • 20 Jan 2021 om 22:33
    • Quote van 20 Jan 2021 om 22:27
      Was wel een cadeautje van Köln.
    Cadeautjes bint ook goals
  • 20 Jan 2021 om 22:27
    • Quote van 20 Jan 2021 om 22:14
      Die Hoppe die spits heeft wel weer gescoord.
    Was wel een cadeautje van Köln.
  • 20 Jan 2021 om 22:14
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:47
      Ben er helemaal klaar mee en ziek van... elke week weer vol aan het steunen en kijken en vandaag kwam alles weer bij een. Koln had je moeten pakken, was echt dramatsich vandaag en dan verlies je hem door een counter. Ongelofelijk.
    Die Hoppe die spits heeft wel weer gescoord.
  • 20 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:47
      Ben er helemaal klaar mee en ziek van... elke week weer vol aan het steunen en kijken en vandaag kwam alles weer bij een. Koln had je moeten pakken, was echt dramatsich vandaag en dan verlies je hem door een counter. Ongelofelijk.
    70% balbezit een goede tweede helft tegen een laf voetbalend Koln dikke scheisse wat daar gebeurd.
  • 20 Jan 2021 om 22:11
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:19
      Pfffff Schalke 93e min weer verloren...
    1 troost, dit zal ze zondag niet overkomen.
  • 20 Jan 2021 om 21:47
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:19
      Pfffff Schalke 93e min weer verloren...
    Ben er helemaal klaar mee en ziek van... elke week weer vol aan het steunen en kijken en vandaag kwam alles weer bij een. Koln had je moeten pakken, was echt dramatsich vandaag en dan verlies je hem door een counter. Ongelofelijk.
  • 20 Jan 2021 om 21:28
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:19
      Pfffff Schalke 93e min weer verloren...
    En dat tegen een directe concurrent
  • 20 Jan 2021 om 21:19
    Pfffff Schalke 93e min weer verloren...
  • 20 Jan 2021 om 21:10
    • Quote van 20 Jan 2021 om 21:08
      Laat hem maar lekker een deurtje verder gaan. Ik wil hem nooit meer terug in een twente shirt zien. Maak niet uit hoe goed hij keept maar nooit meer bij twente aub.
    Dat doet hij ook vast, als hij zich zo blijft profileren dan staan de clubs voor hem in de rij.
  • 20 Jan 2021 om 21:08
    Laat hem maar lekker een deurtje verder gaan. Ik wil hem nooit meer terug in een twente shirt zien. Maak niet uit hoe goed hij keept maar nooit meer bij twente aub.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›