Vier bizarre regels voor thuis voetbal kijken: ''Een ratel gebruiken''

28
Vier bizarre regels voor thuis voetbal kijken: ''Een ratel gebruiken''

De avondklok gaat in in Nederland. Dat betekent voor negen uur thuis zijn, nog minder gezelligheid en nog meer beperkingen. Alles wordt gedaan om het coronavirus binnen de perken te houden. 

Het professionele voetbalcircuit blijft gelukkig voorlopig draaien. Wel is er, naar aanleiding van de nieuwe regels, besloten om ook het 'samen voetbal kijken' van regels te voorzien. Dit schema van reglementen lijkt moeilijk serieus genomen te kunnen worden.

Een paar voorbeelden: "Stel een 'tribune' op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5m uit elkaar staan", "U kunt met elkaar op afstand het glas heffen", en "Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek."

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2021 om 23:18
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:41
      Is dit een artikel van de Speld?
    Die ratel was geen sarcasme.
  • 21 Jan 2021 om 21:41
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:28
      Mensen hier hebben duidelijk het artikel niet gelezen, die ratel was een sarcastische reactie niet een voorstel
    Is dit een artikel van de Speld?
  • 21 Jan 2021 om 20:58
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:28
      Mensen hier hebben duidelijk het artikel niet gelezen, die ratel was een sarcastische reactie niet een voorstel
    Geloof het of geloof het niet maar het was echt een voorstel en stond erbij.
  • 21 Jan 2021 om 20:57
    Stelletje idioten, begint steeds meer op Rusland en Noord Korea te lijken hier.
  • 21 Jan 2021 om 20:45
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:28
      Mensen hier hebben duidelijk het artikel niet gelezen, die ratel was een sarcastische reactie niet een voorstel
    Haha heeeheeeee iemand die het door heeft..
  • 21 Jan 2021 om 20:28
    Mensen hier hebben duidelijk het artikel niet gelezen, die ratel was een sarcastische reactie niet een voorstel
  • 21 Jan 2021 om 20:27
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:54
      En ik vind dat iedere ademhaling €1,00 moet kosten. Zo voorkom je dat mensen teveel ademhalen tijdens de pandemie.
    Sowieso ademhalen verbieden. Als iedereen een dag stopt met ademhalen is corona de wereld uit.
  • 21 Jan 2021 om 20:04
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:13
      Ten eerste dikke respect voor hem dat hij dat doet duidelijk blauw bloed :) maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor gisteravond ook zo veel pech ondanks de strijdlust unglaublich het lijkt wel of de duivel er mee speelt dit jaar, niks lukt wat ze ook proberen. Ik zal er flink ziek van zijn als ze degraderen dat verdienen ze daar niet. Glück auf
    Klopt inderdaad, ze zitten nu in een hoek waar de klappen vallen.....dan zit alles tegen maargoed hopen dat ze er op tijd weer boven op komen. Dus precies: glück auf!
  • 21 Jan 2021 om 19:54
    Als iedereen zich aan de regels had gehouden was het niet nodig geweest.
  • 21 Jan 2021 om 19:46
    Er zijn grenzen aan wat een overheid te vertellen heeft stel idioten!
  • 21 Jan 2021 om 19:35
    En mensen nemen dit nog serieus....
  • 21 Jan 2021 om 19:16
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:52
      Zeer goede regels!!! Als iemand deze regels overschrijdt direct 32 jaar gevangenisstraf en 10000 euro boete!!!!!
    Nou dat vind ik nog een schappelijke straf
  • 21 Jan 2021 om 19:14
    Wat een complete onzin, hoe maak je belachelijk, zo dus
  • 21 Jan 2021 om 19:13
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:49
      Messi blij met het aantrekken van de Hunt? Zou hij dan de missende schakel zijn? Ik hoop dat het goed uitpakt, wel guts van hem om terug te komen.....mochten ze degraderen is dat niet het afscheid wat je hem gunt.
    Ten eerste dikke respect voor hem dat hij dat doet duidelijk blauw bloed :) maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor gisteravond ook zo veel pech ondanks de strijdlust unglaublich het lijkt wel of de duivel er mee speelt dit jaar, niks lukt wat ze ook proberen. Ik zal er flink ziek van zijn als ze degraderen dat verdienen ze daar niet. Glück auf
  • 21 Jan 2021 om 18:54
    En ik vind dat iedere ademhaling €1,00 moet kosten. Zo voorkom je dat mensen teveel ademhalen tijdens de pandemie.
  • 21 Jan 2021 om 18:53
    Ik vind ook dat iedereen verplicht een ruimtepak aan moet buiten de deur
  • 21 Jan 2021 om 18:52
    Wie gaat dat geintje handhaven dan?
  • 21 Jan 2021 om 18:52
    Zeer goede regels!!! Als iemand deze regels overschrijdt direct 32 jaar gevangenisstraf en 10000 euro boete!!!!!
  • 21 Jan 2021 om 18:49
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:46
      Dat is nog het ergste de wereld is echt ziek
    Messi blij met het aantrekken van de Hunt? Zou hij dan de missende schakel zijn? Ik hoop dat het goed uitpakt, wel guts van hem om terug te komen.....mochten ze degraderen is dat niet het afscheid wat je hem gunt.
  • 21 Jan 2021 om 18:48
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:46
      Dat is nog het ergste de wereld is echt ziek
    Idd en dus niet alleen van Corona
  • 21 Jan 2021 om 18:47
    Wat een stelletje mafkezen echt waar hahahahahha wat een grap
  • 21 Jan 2021 om 18:47
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:44
      En nog betaald heeft gekregen om dit te bedenken en te schrijven hahaha
    Ja beklopt.
  • 21 Jan 2021 om 18:47
    Snappen jullie nou waarom het voetbal in Den Haag niet leeft???
  • 21 Jan 2021 om 18:46
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:44
      En nog betaald heeft gekregen om dit te bedenken en te schrijven hahaha
    Dat is nog het ergste de wereld is echt ziek
  • 21 Jan 2021 om 18:44
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:39
      En in mn eigen huis schreeuw ik zo hard als ik wil, die ratel stop maar in je reet.......serieus er is iemand die dit bedacht heeft hé.
    En nog betaald heeft gekregen om dit te bedenken en te schrijven hahaha
  • 21 Jan 2021 om 18:39
    En in mn eigen huis schreeuw ik zo hard als ik wil, die ratel stop maar in je reet.......serieus er is iemand die dit bedacht heeft hé.
  • 21 Jan 2021 om 18:37
    Triest alternatief....je mag gvd maar 1 persoon uitnodigen.
  • 21 Jan 2021 om 18:35
    Knettergek geworden die lui, een ratel hoe verzin je het???
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›