BREAKING: Narsingh op huurbasis naar FC Twente: ''Komt vanavond rond''

37
BREAKING: Narsingh op huurbasis naar FC Twente: ''Komt vanavond rond''

FC Twente gaat zich versterken met Luciano Narsingh. De aanvaller komt op huurbasis over van Feyenoord en speelt de rest van het seizoen bij de Tukkers.

De laatste dagen gingen er steeds meer geruchten op over een tijdelijke overstap van de aanvaller. Nog eerder op de dag leek het niet rond te komen vanwege salariseisen, maar deze zijn dus overwonnen. 

Technisch directeur Jan Streuer heeft in gesprek met Voetbal International aangegeven dat de transfer vandaag nog rond gaat komen: ''Komt vanavond rond met Narsingh". Narsingh moet de vervanger worden van Vaclav Cerny, hij raakte kort geleden zwaar geblesseerd en kan dit seizoen niet meer in actie komen.

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 13:28
    • Quote van 21 Jan 2021 om 23:46
      Kerel deze man is volgens mij manisch depressief. Hij is niet vaak positief maar ja ik ben wel blij met zijn komst. Ook een beetje ervaring en beetje meer fysiek erbij, en Jans krijgt hem wel aan de praat.
    Dat wordt je vanzelf als Twente supporter zonder knal rode bril.
    Het huren van dit soort spelers die je eigenlijk niet nodig hebt stemt mij droef.
    Er zijn inmiddels zoveel huurspelers en is dat kapitaal verlies voor Twente.
    Het is natuurlijk heel mooi dat het team top draait maar moest dit jaar een overgangsjaar worden waarin gebouwd kon worden aan de toekomst.
    Nu blijkt dat er voldoende voetballendvermogen is om niet meer in de problemen te komen gebruik dan je eigen spelers meer en houd de huur spelers achter de hand. Ik denk dat de waan van de dag dus de stand op de ranglijst prefereert boven een gezonde opbouw.
    Natuurlijk willen Jans en JS zich bewijzen en Twente dit seizoen in de top handhaven maar is dat meer eigen belang dan dat van Twente.
    Zo denk ik er dus over en is dat positief toekomst gericht gedacht
  • 22 Jan 2021 om 12:55
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:07
      ook ik heb mn twijfels maar laat me graag positief verrassen..maar we mogen zo langzamerhand wel geld toe krijgen voor dat Jans al die gehuurde aan de praat krijgt en die andere clubs de winst op strijken voor de hoge transfersom die zij dan ontvangen..
    Zou je onlangs wel hoopvol verwachten haha
  • 22 Jan 2021 om 11:07
    • Quote van 21 Jan 2021 om 23:46
      Kerel deze man is volgens mij manisch depressief. Hij is niet vaak positief maar ja ik ben wel blij met zijn komst. Ook een beetje ervaring en beetje meer fysiek erbij, en Jans krijgt hem wel aan de praat.
    ook ik heb mn twijfels maar laat me graag positief verrassen..maar we mogen zo langzamerhand wel geld toe krijgen voor dat Jans al die gehuurde aan de praat krijgt en die andere clubs de winst op strijken voor de hoge transfersom die zij dan ontvangen..
  • 22 Jan 2021 om 10:57
    • Quote van 22 Jan 2021 om 09:45
      Je zegt 2 tegengestelde dingen lol..
    Ga toch heen knul.......
  • 22 Jan 2021 om 10:50
    • Quote van 22 Jan 2021 om 09:45
      Je zegt 2 tegengestelde dingen lol..
    Wat bedoel je nou?? Leg is ff uit 2 verschillende dingen?? We zijn nog niet zo in de war als bij jou club op de zorgboerderij Erve Asito . Maar goed bin toch wel nieuwsgierig naar jou ongetwijfeld chaotische uitleg, dus vertel.
  • 22 Jan 2021 om 09:53
    • Quote van 22 Jan 2021 om 09:45
      Je zegt 2 tegengestelde dingen lol..
    Helemaal niet
  • 22 Jan 2021 om 09:45
    • Quote van 21 Jan 2021 om 23:46
      Kerel deze man is volgens mij manisch depressief. Hij is niet vaak positief maar ja ik ben wel blij met zijn komst. Ook een beetje ervaring en beetje meer fysiek erbij, en Jans krijgt hem wel aan de praat.
    Je zegt 2 tegengestelde dingen lol..
  • 22 Jan 2021 om 00:16
    • Quote van 21 Jan 2021 om 23:46
      Kerel deze man is volgens mij manisch depressief. Hij is niet vaak positief maar ja ik ben wel blij met zijn komst. Ook een beetje ervaring en beetje meer fysiek erbij, en Jans krijgt hem wel aan de praat.
    Precies dat!
  • 21 Jan 2021 om 23:46
    • Quote van 21 Jan 2021 om 23:27
      Wauw, wat een zure reactie zeg......
    Kerel deze man is volgens mij manisch depressief. Hij is niet vaak positief maar ja ik ben wel blij met zijn komst. Ook een beetje ervaring en beetje meer fysiek erbij, en Jans krijgt hem wel aan de praat.
  • 21 Jan 2021 om 23:27
    • Quote van 21 Jan 2021 om 22:44
      Heerlijk dat Twente is gered door deze speler waar van men hoop dat die voor hem een fooi bij Twente zal willen blijven.Ik heb al eerder geschreven dat als die het goed doet volgend jaar niet bij Twente speelt.Als die dat wel wil heeft die zeker zijn nivo niet gehaald
    Wauw, wat een zure reactie zeg......
  • 21 Jan 2021 om 22:49
    • Quote van 21 Jan 2021 om 22:29
      Maar, als er nog een aanvaller wegvalt heb je wel degelijk een probleem. Dus juiste zet van Streuer.
    Ee zijn nu 4 spelers vertrokken bij fctwente in de winterstop. En 1 aanvaller heeft een ernstige blessure oplopen die dit seizoen ook niet meer speelt. Dus je bent 4 aanvallers kwijt en een middenvelder. Tot nu toe haal je hier 2 aanvallers voor terug . Nu moet je nog afwachten hoe lang oosterwolde er werkelijk uit en hoe het met ebu zijn enkel blessure gaat aflopen. Is ebu er ook weken uit zul je toch weer naar vervangers moeten gaan kijken dan wel transvrije spelers of huurlingen. Het seizoen is pas op de helft en de jeugd heeft kwaliteiten masr je moet niet gokken .
  • 21 Jan 2021 om 22:44
    Heerlijk dat Twente is gered door deze speler waar van men hoop dat die voor hem een fooi bij Twente zal willen blijven.Ik heb al eerder geschreven dat als die het goed doet volgend jaar niet bij Twente speelt.Als die dat wel wil heeft die zeker zijn nivo niet gehaald
  • 21 Jan 2021 om 22:29
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:12
      Mooi dat het zo goed als rond is en als deze speler zijn niveau kan halen bij fctwente is het een goede versterking
    Maar, als er nog een aanvaller wegvalt heb je wel degelijk een probleem. Dus juiste zet van Streuer.
  • 21 Jan 2021 om 22:26
    Welkom Luciano...
  • 21 Jan 2021 om 21:38
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:23
      Klopt. Maar zie je een speler 25% van zijn salaris willen verdienen?
    Denk dat hij nu met een lager salaris genoegen neemt om zich in de kijker te spelen om na dit seizoen te gaan cashen.
  • 21 Jan 2021 om 21:26
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:23
      Klopt. Maar zie je een speler 25% van zijn salaris willen verdienen?
    Dat zie ik niet snel gebeuren. Dan zou hij 75% van salaris in moeten leveren. Hij heeft al jaren veel te veel gekregen. Als hij graag wilt spelen dan zou hij geld moeten inleveren.
  • 21 Jan 2021 om 21:23
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:05
      Als het hem bevalt en water bij de wijn gaat doen. Dan kan twente altijd een poging wagen. Mits hij het ook goed doet natuurlijk.
    Klopt. Maar zie je een speler 25% van zijn salaris willen verdienen?
  • 21 Jan 2021 om 21:23
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:05
      Als het hem bevalt en water bij de wijn gaat doen. Dan kan twente altijd een poging wagen. Mits hij het ook goed doet natuurlijk.
    Klopt. Maar zie je een speler 25% van zijn salaris willen verdienen?
  • 21 Jan 2021 om 21:05
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:46
      Waarschijnlijk te duur, maar zeg nooit nooit.
    Als het hem bevalt en water bij de wijn gaat doen. Dan kan twente altijd een poging wagen. Mits hij het ook goed doet natuurlijk.
  • 21 Jan 2021 om 20:46
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:30
      Svente weet jij ook of er interesse is in een definitieve samenwerking in de zomer mits hij het redelijk doet? Of is hij daar veel te duur voor?
    Waarschijnlijk te duur, maar zeg nooit nooit.
  • 21 Jan 2021 om 20:34
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:22
      Ik hoop dat dit met het oog op volgend seizoen is.. Utrecht zal geld willen zien voor Cerny. Narsing. Is transfervrij. Als de staf hem weer op 80% van zn niveau kan krijgen heeft hij waarde voor ons. Misschien niet op transfer gebied, maar wel sportief. En dan kan van Leeuwen zich daar mooi tegen op concurreren. Die jongen is te onervaren voor een volledig seizoen hoogste niveau. Krijg je die blessures van wat Oosterwolde heeft nu...
    +1
  • 21 Jan 2021 om 20:30
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:06
      Belangrijk ook dat de kans dat hij kan spelen tegen vvv groot is.
    Svente weet jij ook of er interesse is in een definitieve samenwerking in de zomer mits hij het redelijk doet? Of is hij daar veel te duur voor?
  • 21 Jan 2021 om 20:26
    Van harte welkom in ons mooie Twente , ik heb er vertrouwen in
  • 21 Jan 2021 om 20:24
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:22
      Ook optie tot koop erbij? Weet jij dat toevallig?
    Is transfervrij na dit seizoen.
  • 21 Jan 2021 om 20:24
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:22
      Ik hoop dat dit met het oog op volgend seizoen is.. Utrecht zal geld willen zien voor Cerny. Narsing. Is transfervrij. Als de staf hem weer op 80% van zn niveau kan krijgen heeft hij waarde voor ons. Misschien niet op transfer gebied, maar wel sportief. En dan kan van Leeuwen zich daar mooi tegen op concurreren. Die jongen is te onervaren voor een volledig seizoen hoogste niveau. Krijg je die blessures van wat Oosterwolde heeft nu...
    Yep. De jeugd moet je langzaam kunnen brengen.
  • 21 Jan 2021 om 20:22
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:06
      Belangrijk ook dat de kans dat hij kan spelen tegen vvv groot is.
    Ook optie tot koop erbij? Weet jij dat toevallig?
  • 21 Jan 2021 om 20:22
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:13
      Ook al is het dat hij danilio weer op het goede pad krijgt
    Een speler die een voorzet af kan leveren. Is wel lekker voor onze topscorer.
  • 21 Jan 2021 om 20:22
    Ik hoop dat dit met het oog op volgend seizoen is.. Utrecht zal geld willen zien voor Cerny. Narsing. Is transfervrij. Als de staf hem weer op 80% van zn niveau kan krijgen heeft hij waarde voor ons. Misschien niet op transfer gebied, maar wel sportief. En dan kan van Leeuwen zich daar mooi tegen op concurreren. Die jongen is te onervaren voor een volledig seizoen hoogste niveau. Krijg je die blessures van wat Oosterwolde heeft nu...
  • 21 Jan 2021 om 20:21
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:11
      Onnodige uitgave lijkt mij. Met deze selectie eindig je ook gewoon linker rijtje en met hem ga je niet ineens top 5 spelen
    Dat moet je maar hopen. We zijn nog niet op de helft. Als we nu gaan voetballen met het idee dat het wel los loopt kan je nog een eind zakken. Het aantrekken van Narsingh is iig een signaal richting selectie dat er ondanks het wegvallen van Cerny prestaties verwacht worden. Bovendien is Narsingh daarmee de zesde speler voor drie posities. Die spelers ga je allemaal nodig hebben.
  • 21 Jan 2021 om 20:21
    Welkom, Luciano Narsingh, bij onze mooie club!
  • 21 Jan 2021 om 20:18
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:13
      Ook al is het dat hij danilio weer op het goede pad krijgt
    Kan maar zo ik hoop dat het goed uitpakt.
  • 21 Jan 2021 om 20:13
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:12
      Mooi dat het zo goed als rond is en als deze speler zijn niveau kan halen bij fctwente is het een goede versterking
    Ook al is het dat hij danilio weer op het goede pad krijgt
  • 21 Jan 2021 om 20:12
    Mooi dat het zo goed als rond is en als deze speler zijn niveau kan halen bij fctwente is het een goede versterking
  • 21 Jan 2021 om 20:11
    Onnodige uitgave lijkt mij. Met deze selectie eindig je ook gewoon linker rijtje en met hem ga je niet ineens top 5 spelen
  • 21 Jan 2021 om 20:10
    Goed signaal dat hij hier naartoe wil komen voor minder loon. En ik heb geloof in de staf dat ze hem weer op een goed niveau krijgen. Komt goe.
  • 21 Jan 2021 om 20:06
    KWW
  • 21 Jan 2021 om 20:06
    Belangrijk ook dat de kans dat hij kan spelen tegen vvv groot is.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›