OFFICIEEL | FC Twente neemt Narsingh op huurbasis over van Feyenoord

15
OFFICIEEL | FC Twente neemt Narsingh op huurbasis over van Feyenoord

FC Twente heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Luciano Narsingh. De vleugelaanvaller komt op huurbasis over van Feyenoord en is komende zondag direct inzetbaar als FC Twente het in eigen huis opneemt tegen VVV-Venlo.

Narsingh, die een aflopend contract heeft bij Feyenoord, moet bij FC Twente de leemte invullen die ontstond na de zware blessure voor Vaclav Cerny. De dertigjarige aanvaller kan bij Feyenoord niet op veel speelminuten rekenen en de Rotterdammers haalden deze week ook nog eens Aliou Baldé.

Met Narsingh haalt FC Twente de nodige ervaring in huis. De rappe aanvaller was eerder actief bij SC Heerenveen, PSV en Swansea City. In 2012 debuteerde hij in het Nederlands elftal. Narsingh heeft negentien interlands achter zijn naam, waarin hij vier keer wist te scoren. In twee seizoenen bij Feyenoord kwam hij tot 1043 competitieminuten. Narsingh scoorde drie keer en gaf twee assists.

Foto: FC Twente Media

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 15:51
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:57
      Ik denk dat dit ofwel een flop wordt ofwel een schot in de roos. Geen tussenweg
    Jawel, wordt waarschijnlijk een momentenvoetballer beetje zoals Menig :) maar waar we gewoon blij mee moeten zijn
  • 22 Jan 2021 om 13:52
    Ben erg benieuwd, ik juich nu nog niet maar als ik zondag juich is dat vroeg genoeg.... succes bij de ‘alle mooiste club van allemaal’
  • 22 Jan 2021 om 13:41
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:28
      Slagveer heeft nog nooit wat laten zien. Narsingh deed het bij Heerenveen erg goed heeft het een aantal seizoenen bij psv ook goed gedaan tot hij geblesseerd raakte. Dus het is gewoon onzin wat je zegt.
    Precies! Goeie speler, gaaf!
  • 22 Jan 2021 om 13:28
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:50
      Categorie Slagveer: leuke speler, maar net niet. kww met deze gast. Misschien krijgt hij wel een opleving bij Twente en scoort hij aan de lopende band. ach ja, in ieder geval een gast uit de Nederlandse competitie....altijd beter dan uit buitenlandse competitie. Succes Luciano!
    Slagveer heeft nog nooit wat laten zien. Narsingh deed het bij Heerenveen erg goed heeft het een aantal seizoenen bij psv ook goed gedaan tot hij geblesseerd raakte. Dus het is gewoon onzin wat je zegt.
  • 22 Jan 2021 om 13:20
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:50
      Categorie Slagveer: leuke speler, maar net niet. kww met deze gast. Misschien krijgt hij wel een opleving bij Twente en scoort hij aan de lopende band. ach ja, in ieder geval een gast uit de Nederlandse competitie....altijd beter dan uit buitenlandse competitie. Succes Luciano!
    Verleden van beide spelers kan je niet vergelijken
  • 22 Jan 2021 om 13:18
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:55
      Hier idem.....KWW!
    Geef iemand eerst eens even de kans voordat je iemand bekritiseerd, bah
  • 22 Jan 2021 om 13:17
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:03
      Bestuur en TS tonen in ieder geval daadkracht en daarnaast hebben ze een visie en blijven ze daar trouw aan. Dat maakt mij wel blij. Wat Narsingh voetbaltechnisch gaat brengen is afwachten maar krijgen hij en Ron Jans van mij het vertrouwen.
    Zo is het maar net
  • 22 Jan 2021 om 13:14
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:50
      Categorie Slagveer: leuke speler, maar net niet. kww met deze gast. Misschien krijgt hij wel een opleving bij Twente en scoort hij aan de lopende band. ach ja, in ieder geval een gast uit de Nederlandse competitie....altijd beter dan uit buitenlandse competitie. Succes Luciano!
    Categorie slagveer? Hahaha, je hebt er verstand van.
  • 22 Jan 2021 om 13:03
    Bestuur en TS tonen in ieder geval daadkracht en daarnaast hebben ze een visie en blijven ze daar trouw aan. Dat maakt mij wel blij. Wat Narsingh voetbaltechnisch gaat brengen is afwachten maar krijgen hij en Ron Jans van mij het vertrouwen.
  • 22 Jan 2021 om 12:59
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:50
      Categorie Slagveer: leuke speler, maar net niet. kww met deze gast. Misschien krijgt hij wel een opleving bij Twente en scoort hij aan de lopende band. ach ja, in ieder geval een gast uit de Nederlandse competitie....altijd beter dan uit buitenlandse competitie. Succes Luciano!
    Altijd beter? Ruiz, Nkufo en Stoch kwamen ook uit het buitenland.
  • 22 Jan 2021 om 12:57
    Ik denk dat dit ofwel een flop wordt ofwel een schot in de roos. Geen tussenweg
  • 22 Jan 2021 om 12:55
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:47
      Heb dr nie veel vertrouwen in. Maar laat mij positief verrassen.
    Hier idem.....KWW!
  • 22 Jan 2021 om 12:50
    Categorie Slagveer: leuke speler, maar net niet. kww met deze gast. Misschien krijgt hij wel een opleving bij Twente en scoort hij aan de lopende band. ach ja, in ieder geval een gast uit de Nederlandse competitie....altijd beter dan uit buitenlandse competitie. Succes Luciano!
  • 22 Jan 2021 om 12:47
    Welkom Luciano!!!!!!
  • 22 Jan 2021 om 12:47
    Heb dr nie veel vertrouwen in. Maar laat mij positief verrassen.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›