Update: Narsingh inzetbaar tegen VVV-Venlo, Ebuehi ontbreekt

28
Update: Narsingh inzetbaar tegen VVV-Venlo, Ebuehi ontbreekt

FC Twente kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo geen beroep doen op Tyronne Ebuehi, dat meldt TC Tubantia. Het duel komt te vroeg voor de rechtsback van de Tukkers.

Ebuehi raakte afgelopen weekend in het uitduel met FC Groningen geblesseerd aan zijn enkel, maar hoeft niet te vrezen voor een lange afwezigheid. FC Twente hoopt dat de huurling van Benfica volgende week weer kan spelen, als FC Twente het opneemt tegen Sparta Rotterdam en SC Heerenveen.

Naast Ebuehi ontbrak ook de andere vleugelverdediger tegen VVV-Venlo, namelijk Jayden Oosterwolde. Daarentegen hoopt FC Twente wel een beroep te kunnen doen op Luciano Narsingh. De vleugelaanvaller wordt gehuurd van Feyenoord en de Enschedeërs gaan ervan uit dat hij speelgerechtigd is.

Update: FC Twente kan zondag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo beschikken over Luciano Narsingh. De vleugelaanvaller is speelgerechtigd, meldt clubwatcher Leon ten Voorde.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 17:25
    • Quote van 22 Jan 2021 om 17:18
      Daar waren sommige mensen hier (waaronder ik) toch ook niet blij mee
    Dat zal best. Maar niemand ging er zo ver in als hij. Wat opzich gezien zij gemiddelde posts ook niet heel moeilijk want hij heeft nagenoeg altijd wat te drammen.
  • 22 Jan 2021 om 17:18
    • Quote van 22 Jan 2021 om 16:58
      Ja die kerel is vreselijk. Ja had hem moeten zien gaan toen zorniger niet kwam door die uit spraak van streuer en toen jans kwam. Holy fuck ik denk dat zijn begeleiding de tijdschakelaar van het internet er vergeten af te halen is. Echt daarom wil ik er niet te vaak lezen. Die man word je dood moe van al die negativiteit.
    Daar waren sommige mensen hier (waaronder ik) toch ook niet blij mee
  • 22 Jan 2021 om 16:58
    • Quote van 22 Jan 2021 om 16:09
      Ps: effe gelezen op .net. idd die wallace is een vreselijke jankerd. Je had volkomen gelijk.
    Ja die kerel is vreselijk. Ja had hem moeten zien gaan toen zorniger niet kwam door die uit spraak van streuer en toen jans kwam. Holy fuck ik denk dat zijn begeleiding de tijdschakelaar van het internet er vergeten af te halen is. Echt daarom wil ik er niet te vaak lezen. Die man word je dood moe van al die negativiteit.
  • 22 Jan 2021 om 16:09
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:48
      Ik maak me er ook niet druk om. Benieuwd ben ik er wel naar. Jans was in het interview echt geïrriteerd op onze laatste linie met name vorige week vandaar mijn nieuwsgierigheid.
    Ps: effe gelezen op .net. idd die wallace is een vreselijke jankerd. Je had volkomen gelijk.
  • 22 Jan 2021 om 13:50
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:43
      Ja hoop dat het (besmettingen) ons , net als in de eerste seizoenshelft , zoveel mogelijk bespaart blijft want dat kun je niet bij hebben ( naast de blessures ) . Hopen op het beste
    Ja inderdaad. Cross your fingers.
  • 22 Jan 2021 om 13:43
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:33
      Jans had het anderhalve week of 2 weken geleden dat hij herstellende is van corona. Maar als hij er echt last van heeft gehad dan is hij er nog wel even uit voordat hij weer fit is. En met echt last bedoel ik niet de ic ofzo. Maar een collega van mij heeft er dusdanig last van gehad dat hij bij alles benauwd word nu meer dan een maand geleden dus werkt nu nog alleen op therapeutische basis. 1 a 2 keer in de week een paar uur.
    Ja hoop dat het (besmettingen) ons , net als in de eerste seizoenshelft , zoveel mogelijk bespaart blijft want dat kun je niet bij hebben ( naast de blessures ) . Hopen op het beste
  • 22 Jan 2021 om 13:33
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:21
      Hilgers is een goede speler..In eerste instantie is hij een c.v. Althans , daar heb ik heb het meest zien spelen. Maar zou prima op de back positie kunnen . Maar is of was hij niet in Quarantaine? Las ik volgens mij vorige week
    Jans had het anderhalve week of 2 weken geleden dat hij herstellende is van corona. Maar als hij er echt last van heeft gehad dan is hij er nog wel even uit voordat hij weer fit is. En met echt last bedoel ik niet de ic ofzo. Maar een collega van mij heeft er dusdanig last van gehad dat hij bij alles benauwd word nu meer dan een maand geleden dus werkt nu nog alleen op therapeutische basis. 1 a 2 keer in de week een paar uur.
  • 22 Jan 2021 om 13:21
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:00
      Ja klopt. Maar volgens leon ten voorde heeft hilgers de hele week niet meegetraind.
    Hilgers is een goede speler..In eerste instantie is hij een c.v. Althans , daar heb ik heb het meest zien spelen. Maar zou prima op de back positie kunnen . Maar is of was hij niet in Quarantaine? Las ik volgens mij vorige week
  • 22 Jan 2021 om 13:00
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:54
      Mee eens. Hilgers is wendbaarder en energieker dan Markelo. En hij heeft op ra positie in de voorbereiding zeer verdienstelijk gespeeld.
    Ja klopt. Maar volgens leon ten voorde heeft hilgers de hele week niet meegetraind.
  • 22 Jan 2021 om 12:54
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:21
      Iemand enig hoe het zit met hilgers eigenlijk? Markelo en jullio zijn minder rechtsachter dan hilgers.
    Mee eens. Hilgers is wendbaarder en energieker dan Markelo. En hij heeft op ra positie in de voorbereiding zeer verdienstelijk gespeeld.
  • 22 Jan 2021 om 12:48
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:42
      Maak me er niet eens druk om. Denk dat de trainer goed weet waarom hij iets doet.gewoon afwachten
    Ik maak me er ook niet druk om. Benieuwd ben ik er wel naar. Jans was in het interview echt geïrriteerd op onze laatste linie met name vorige week vandaar mijn nieuwsgierigheid.
  • 22 Jan 2021 om 12:42
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:39
      Je hebt gelijk hoor. Maar in de voorbereiding liet hij ook een matige indruk achter. Maar ik ben benieuwd wat jans gaat doen zondag. We gaan het meemaken. Misschien dat markelo zn rug recht. We gaan het zien.
    Maak me er niet eens druk om. Denk dat de trainer goed weet waarom hij iets doet.gewoon afwachten
  • 22 Jan 2021 om 12:40
    Mooi dat in ieder geval Narsingh kan spelen
  • 22 Jan 2021 om 12:40
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:30
      Van Leeuwen is ook inzetbaar...
    Die begint denk ik ook wel. Narsingh heeft geen enkele wedstrijd ritme.
  • 22 Jan 2021 om 12:39
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:31
      Gewoon Markelo op de back. Het is niet eerlijk om hem na 1 invalbeurt de beoordelen terwijl hij totaal geen ritme heeft.
    Je hebt gelijk hoor. Maar in de voorbereiding liet hij ook een matige indruk achter. Maar ik ben benieuwd wat jans gaat doen zondag. We gaan het meemaken. Misschien dat markelo zn rug recht. We gaan het zien.
  • 22 Jan 2021 om 12:31
    Gewoon Markelo op de back. Het is niet eerlijk om hem na 1 invalbeurt de beoordelen terwijl hij totaal geen ritme heeft.
  • 22 Jan 2021 om 12:30
    Van Leeuwen is ook inzetbaar...
  • 22 Jan 2021 om 12:07
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:49
      Staring anders maar back en Pieri op de bank. Anders Zerrouki die kan dat ook, geen Julio of Markelo aub. Hilgers is volgens mij ook nog geblesseerd.
    Dat denk ik ook. Gezien de kritiek van jans op markelo jullio en ook pirie want zonder dat hij namen noemde kon je die wel uit tekenen zou het zomaar kunnen dat brama naast roemeratoe gaat spelen en zerrouki naar rechts achter.
  • 22 Jan 2021 om 11:58
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:57
      Precies mijn gedachte. Hij heeft wel veel Linksachter gespeeld in het verleden. Ik zou het ook gewoon met pieri op rechtsachter proberen.
    Een linkspoot op rechtsachter?
  • 22 Jan 2021 om 11:57
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:29
      Pierie rechtsachter dan?
    Precies mijn gedachte. Hij heeft wel veel Linksachter gespeeld in het verleden. Ik zou het ook gewoon met pieri op rechtsachter proberen.
  • 22 Jan 2021 om 11:49
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:34
      Ik denk Julio. Pierie en Dumic in het centrum
    Staring anders maar back en Pieri op de bank. Anders Zerrouki die kan dat ook, geen Julio of Markelo aub. Hilgers is volgens mij ook nog geblesseerd.
  • 22 Jan 2021 om 11:45
    Geen julio rechtsback dat is en word niks laat hem maar in het centrum
  • 22 Jan 2021 om 11:34
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:29
      Pierie rechtsachter dan?
    Ik denk Julio. Pierie en Dumic in het centrum
  • 22 Jan 2021 om 11:33
    iig goed nieuws dat hij waarschijnlijk maar 1 wedstrijd mist
  • 22 Jan 2021 om 11:29
    Pierie rechtsachter dan?
  • 22 Jan 2021 om 11:28
    • Quote van 22 Jan 2021 om 11:21
      Iemand enig hoe het zit met hilgers eigenlijk? Markelo en jullio zijn minder rechtsachter dan hilgers.
    En met minder bedoel ik eigenlijk dat zowel markelo als jullio lijken zich daar niet prettig te voelen. Voordat de discusie jeugd weer los komt waar ik geen zin aan heb haha.
  • 22 Jan 2021 om 11:27
    ik zie dan ook liever hilgers
  • 22 Jan 2021 om 11:21
    Iemand enig hoe het zit met hilgers eigenlijk? Markelo en jullio zijn minder rechtsachter dan hilgers.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›