Streuer vertrouwt op Narsingh: ''Hebben al meer spelers opgepoetst''

6
Streuer vertrouwt op Narsingh: ''Hebben al meer spelers opgepoetst''

FC Twente heeft Luciano Narsingh bijna binnen. De vleugelaanvaller wordt vrijdagochtend medisch gekeurd en zal daarna zijn huurcontract tekenen.

Narsingh komt over van Feyenoord, waar hij niet veel indruk maakte. Toch heeft technisch directeur Jan Streuer van FC Twente vertrouwen in de vleugelaanvaller. "Een fitte speler met de goede leeftijd van 30 jaar, een speler met 19 interlands achter zijn naam staan, moet toch in staat zijn om dat te laten zien wat hij op zijn 27ste kon?", zegt Streuer in gesprek met TC Tubantia.

"Hij was bij Feyenoord ook niet helemaal gelukkig meer met zijn rol. Wij hebben dit seizoen al meer spelers opgepoetst, ik heb er alle vertrouwen in dat dat nu ook gaat lukken", aldus Streuer, die niet lang hoefde te zoeken voor een vervanger voor de geblesseerde Vaclav Cerny.

"De kleinere clubs gaan nu geen spelers verhuren in de winterstop", weet Streuer. "De vraag is ook: maken zij ons meteen beter? Dus kom je al snel uit bij de topclubs, je kijkt naar de situatie van de spelers, de posities en dan is de keus snel gemaakt."

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 13:54
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:43
      Laten we het hopen....worden ze helemaal gek in rotjeknor
    Hahaha mooi zal dat zijn he
  • 22 Jan 2021 om 13:17
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:12
      Hij loopt uit zijn contract. Mocht hij een tweede Cherny blijken, kunnen we hem ook houden mits hij voor een Fct salaris wil voetballen
    Nee joh, die probeert zich in de kijker te voetballen hier en dan nog 1x ergens cashen!
  • 22 Jan 2021 om 13:17
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:41
      Natuurlijk zegt het heel weinig, maar de situatie is heel vergelijkbaar met Maher destijds. Vroeger echt een hele goede speler, en de laatste tijd veel op de bank bij een club uit de top3, en nu naar twente en een weerzien met een oude trainer. Hopen dat het nu anders uitpakt!
    Verschil is dat Narsing veel meer heeft gespeeld dan Maher in de laatste periode voor dat ze hierheen vertrokken.
  • 22 Jan 2021 om 12:43
    • Quote van 22 Jan 2021 om 12:41
      Natuurlijk zegt het heel weinig, maar de situatie is heel vergelijkbaar met Maher destijds. Vroeger echt een hele goede speler, en de laatste tijd veel op de bank bij een club uit de top3, en nu naar twente en een weerzien met een oude trainer. Hopen dat het nu anders uitpakt!
    Laten we het hopen....worden ze helemaal gek in rotjeknor
  • 22 Jan 2021 om 12:41
    Natuurlijk zegt het heel weinig, maar de situatie is heel vergelijkbaar met Maher destijds. Vroeger echt een hele goede speler, en de laatste tijd veel op de bank bij een club uit de top3, en nu naar twente en een weerzien met een oude trainer. Hopen dat het nu anders uitpakt!
  • 22 Jan 2021 om 12:12
    Hij loopt uit zijn contract. Mocht hij een tweede Cherny blijken, kunnen we hem ook houden mits hij voor een Fct salaris wil voetballen
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›