Ebuehi niet fit voor VVV-Venlo: ''Denk dat Markelo dan speelt''

23
Ebuehi niet fit voor VVV-Venlo: ''Denk dat Markelo dan speelt''

FC Twente kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo geen beroep doen op Tyronne Ebuehi. De rechtsback is niet tijdig hersteld van een enkelblessure.

Ebuehi werd afgelopen zondag na rust vervangen door Julio Pleguezuelo, die de gelegenheidsrechtsback werd. Clubwatcher Leon ten Voorde rekent komend weekend op een andere vervanger. "Ik denk dat Markelo dan speelt", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand.

"Ze hebben Markelo gehaald als back-up en ze hebben hem zondag ook een beetje laten zwemmen op een plek waar hij nog niet aan toe was in een 5-3-2-systeem. Dus ik verwacht dat hij daar gewoon gaat spelen", aldus Ten Voorde, die ziet dat een andere mogelijke vervanger waarschijnlijk niet inzetbaar is. "Mees Hilgers zou ook een optie kunnen zijn, maar die was er deze week nog steeds niet bij door corona."

Foto: NESImages.nl

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 18:58
    • Quote van 22 Jan 2021 om 14:14
      Markelo is op dit moment gewoon de meest logische optie. Geef hem de kans zich te bewijzen, heeft hij nog niet echt gehad.
    Eens. Smal speelde tegen ajax ook niet geweldig. En afgelopen zondag misschien wel de beste eraf van onze fc. Dus oordeeeeel niet te snel
  • 22 Jan 2021 om 18:50
    • Quote van 22 Jan 2021 om 17:21
      Alles goed?
    Hij mag in een poging twents toch wel vertellen dat hij gaat mastruberen vanavond?
  • 22 Jan 2021 om 17:21
    • Quote van 22 Jan 2021 om 15:29
      Gas geem doe k vnoamd wa met n knuppel in de hand
    Alles goed?
  • 22 Jan 2021 om 17:19
    • Quote van 22 Jan 2021 om 15:56
      Smal was ook een miskoop omdat Oosterwolde de voorkeur kreeg en in zijn eerste wedstrijden niet overtuigend was. Die heeft inmiddels laten zien dat hij prima mee kan. Dus misschien Markelo ook gewoon even het vertrouwen geven.
    Dan is het wel jammer dat Markelo weg is na dit seizoen
  • 22 Jan 2021 om 15:56
    • Quote van 22 Jan 2021 om 14:02
      Ik deel zijn menig, het is allemaal niks met die Markelo, snel retourneren die speler
    Smal was ook een miskoop omdat Oosterwolde de voorkeur kreeg en in zijn eerste wedstrijden niet overtuigend was. Die heeft inmiddels laten zien dat hij prima mee kan. Dus misschien Markelo ook gewoon even het vertrouwen geven.
  • 22 Jan 2021 om 15:29
    • Quote van 22 Jan 2021 om 15:00
      Keal ie bint altied zo negatief, deze pot gaat hij knaln en gass geemmm
    Gas geem doe k vnoamd wa met n knuppel in de hand
  • 22 Jan 2021 om 15:00
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:21
      Vent bakt er niks van, klapt er nergens vol in
    Keal ie bint altied zo negatief, deze pot gaat hij knaln en gass geemmm
  • 22 Jan 2021 om 14:34
    • Quote van 22 Jan 2021 om 14:17
      Je hebt zeker liever Narsingh back haha
    Narsingh ben ik ook geen fan van maar heb geef ik nog een kans om het tegendeel te bewijzen. ;-)
  • 22 Jan 2021 om 14:17
    • Quote van 22 Jan 2021 om 14:15
      Ik verkondig mijn mening.....en ik vind het helemaal niks. Vot dr met!
    Je hebt zeker liever Narsingh back haha
  • 22 Jan 2021 om 14:15
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:30
      Kunnen ze jou ook niet ergens naar toe sturen, dan zijn we van jou gebrabbel ook vanaf.
    Ik verkondig mijn mening.....en ik vind het helemaal niks. Vot dr met!
  • 22 Jan 2021 om 14:14
    Markelo is op dit moment gewoon de meest logische optie. Geef hem de kans zich te bewijzen, heeft hij nog niet echt gehad.
  • 22 Jan 2021 om 14:06
    • Quote van 22 Jan 2021 om 14:02
      Ik deel zijn menig, het is allemaal niks met die Markelo, snel retourneren die speler
    Ik vind markelo ook niks bijzonder. Maar om hem nu na 1 wedstrijd gelijk weer terug te sturen gaat wel te ver. Als we dat bij elke speler gaan doen, houden ze niemand meer over. Geef hem een 5 tal wedstrijden de kans en dan kunnen we hem beoordelen.
  • 22 Jan 2021 om 14:02
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:30
      Kunnen ze jou ook niet ergens naar toe sturen, dan zijn we van jou gebrabbel ook vanaf.
    Ik deel zijn menig, het is allemaal niks met die Markelo, snel retourneren die speler
  • 22 Jan 2021 om 14:00
    Markelo speelde nooit bij Everton, Markelo speelt ook bijna nooit bij Twente, dus iedereen die Markelo beoordeeld op zijn geringe minuten voor onze club heeft gelijk dat dit niet overtuigend is maar mag ook wel rekening houden dat je wel een beetje ritme nodig hebt om lekker in je rol te zitten. Bij de een gaat dit sheller dan bij de ander.... hoop dat Markelo zondag een goede dag heeft, succes!!!
  • 22 Jan 2021 om 13:52
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:43
      Jammer, maar ik heb toch liever zerrouki tegen vvv in de basis.
    Ik ook hoor. Maar ik hoop dat we nu langzaam wel even bespaart blijven van blessures.
  • 22 Jan 2021 om 13:52
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:29
      Laten we hopen dat hij beter speelt dan afgelopen zondag toen hij inviel . Nu was het hele team de tweede helft erg zwak en stond Markelo niet alleen hier in . De trainers zullen zijn kwaliteiten wel zien op de trainingen die deze speler wel goed doet . Anders kun je als optie zerrouki ook als rechtsback opstellen en brama samen met roemeratoe en ilic op het middenveld laten spelen.
    Het is beter om één op één logisch te vervangen, indien mogelijk. Een back voor een back ook niet gaan schuiven met spelers waardoor er drie op een andere plek komen te staan. Dat kan alleen als je daar langere tijd op hebt getraind.
  • 22 Jan 2021 om 13:43
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:42
      Brama ook niet beschikbaar. Gaat wel lekker zo.
    Jammer, maar ik heb toch liever zerrouki tegen vvv in de basis.
  • 22 Jan 2021 om 13:42
    Brama ook niet beschikbaar. Gaat wel lekker zo.
  • 22 Jan 2021 om 13:33
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:30
      Kunnen ze jou ook niet ergens naar toe sturen, dan zijn we van jou gebrabbel ook vanaf.
    Eens. Jij maakt scherpe opmerkingen de laatste tijd.
  • 22 Jan 2021 om 13:30
    • Quote van 22 Jan 2021 om 13:23
      Markelo direct weer terug sturen....wat een slappe dweil.
    Kunnen ze jou ook niet ergens naar toe sturen, dan zijn we van jou gebrabbel ook vanaf.
  • 22 Jan 2021 om 13:29
    Laten we hopen dat hij beter speelt dan afgelopen zondag toen hij inviel . Nu was het hele team de tweede helft erg zwak en stond Markelo niet alleen hier in . De trainers zullen zijn kwaliteiten wel zien op de trainingen die deze speler wel goed doet . Anders kun je als optie zerrouki ook als rechtsback opstellen en brama samen met roemeratoe en ilic op het middenveld laten spelen.
  • 22 Jan 2021 om 13:23
    Markelo direct weer terug sturen....wat een slappe dweil.
  • 22 Jan 2021 om 13:21
    Vent bakt er niks van, klapt er nergens vol in
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›