Streuer krijgt transfertip: ''Hij kost acht ton, dat hoorde ik''

9
Streuer krijgt transfertip: ''Hij kost acht ton, dat hoorde ik''

FC Twente verloor afgelopen weekend opnieuw in eigen huis, nu tegen VVV-Venlo. De Limburgers waren als enige ploeg trefzeker (0-1). Bij VoetbalTijd proberen René Wagelaar en Martijn Abbenhues de 'problemen' te duiden.

Abbenhues, voormalig speler van FC Twente, noemt de afwezigheid van Vaclav Cerny als reden. "En Danilo, die het na de winterstop ook lastig heeft. Dat was wel een tandem", zo oordeelt de tafelgast, die nog vertrouwen moet krijgen in nieuweling Luciano Narsingh. "Een leuke voetballer, maar ik hoop dat het rendement beter wordt."

Wagelaar heeft vertrouwen in Danilo. "Het blijft moeilijk als je niet scoort en vervolgens hoort dat Ajax een nieuwe spits heeft gehaald. Daarnaast is het een gevoelige jongen", stelt de analist. "Hij was er weer dichtbij tegen VVV-Venlo, dus dat komt wel goed."

Ook over toekomst van Cerny wordt gepraat. Wagelaar: "Hij kost acht ton, dat hoorde ik. En dat kan FC Twente niet gemakkelijk ophoesten. Ik zou hem nog wel een jaartje huren en dan een dealtje maken met FC Utrecht. Als hij presteert, dat je hem langer kan vasthouden."

Foto: NESImages.nl

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jan 2021 om 06:23
    Prima voetballer. Maar nu heeft hij twee kapotte knieën. Dus helaas niet meer aan beginnen. Anders heb je straks weer een 2e nicky kuiper situatie hier.
  • 26 Jan 2021 om 20:40
    • Quote van 26 Jan 2021 om 18:34
      precies. top gast. voorbeeld voor anderen in het team en publiekslieveling. zo,n kans altijd aangrijpen
    Eerst maar eens volledig herstellen en dan verder kijken. Utrecht zal ook wel van hem af willen nu. Cerny wil niet terug naar Utrecht en 8 ton is veel te veel voor een geblesseerde speler. Denk dat Utrecht hem al heeft afgeschreven (financieel)
  • 26 Jan 2021 om 18:34
    • Quote van 26 Jan 2021 om 17:51
      Alles eraan doen om binnen te halen. De perfecte Twente speler.
    precies. top gast. voorbeeld voor anderen in het team en publiekslieveling. zo,n kans altijd aangrijpen
  • 26 Jan 2021 om 18:29
    • Quote van 26 Jan 2021 om 18:13
      Denk je echt dat dat reeël is? Ik denk dat utrecht er wel meer voor wil
    Vind 8 ton niet reel voor een speler waar van eerst nog bekeken moet worden, hoe zijn herstel verloopt. We zijn afhankelijk van hoe onze TD hierover denkt. Daarbij is hij wel een redelijke handels partner met Utrecht. Dus als hij met Cerny door wil gaan. Dan komt dat vast en zeker wel goed.
  • 26 Jan 2021 om 18:13
    • Quote van 26 Jan 2021 om 18:01
      Maak een deal voor 2 ton overnemen en 10% bij verkoop in de toekomst naar Utrecht.
    Denk je echt dat dat reeël is? Ik denk dat utrecht er wel meer voor wil
  • 26 Jan 2021 om 18:01
    Maak een deal voor 2 ton overnemen en 10% bij verkoop in de toekomst naar Utrecht.
  • 26 Jan 2021 om 17:51
    Alles eraan doen om binnen te halen. De perfecte Twente speler.
  • 26 Jan 2021 om 17:50
    • Quote van 26 Jan 2021 om 17:32
      8 Ton, Voor een speler die nu minimaal 8 maand uit de roulatie is, dealtje is ok maar niet voor 8 Ton, daarna loopt zijn contact toch af bij utrecht
    2022 he ? Maar 8 ton is wel erg gortig inderdaad.
  • 26 Jan 2021 om 17:32
    8 Ton, Voor een speler die nu minimaal 8 maand uit de roulatie is, dealtje is ok maar niet voor 8 Ton, daarna loopt zijn contact toch af bij utrecht
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›