Crisis bij FC Twente? ''Dat is nog nooit in de geschiedenis gebeurd''

6
Crisis bij FC Twente? ''Dat is nog nooit in de geschiedenis gebeurd''

FC Twente verloor dit weekend van VVV-Venlo. De Tukkers lijken het flitsende van hun spel een beetje kwijtgeraakt. Ook Leon ten Voorde is dat opgevallen. Kenneth Perez stelt dat de Tukkers niet beter kunnen.

"Vijf thuiswedstrijden op rij verloren. Dat is nog nooit in de geschiedenis gebeurd. Leeg stadion, vijf keer achter elkaar verloren. Ajax en AZ zaten ertussen. Tegen AZ speelden ze hun beste wedstrijd van het seizoen dus die nuancering moet er wel zijn. Maar gisteren was wel een enorme domper", weet Leon ten Voorde bij Voetbalpraat op ESPN.

Vooral hoe de nederlaag tot stand kwam, valt bij Ten Voorde verkeerd. "Ook de manier waarop, er is niet goed gespeeld. Toch wel beter dan VVV, ze hadden ook de betere kansen", weet de clubwatcher. "Ze missen ook wel vier spelers, het gemis van Cerny is dit seizoen wel een groot gemis."

Kenneth Perez stelt dat VVV-Venlo er goed aan doet om zo te spelen. Het spel is belabberd, maar uiteindelijk effectief. "Denk je dat als ze frivoler gaan spelen het wel om aan te zien is? Dat kunnen ze niet. Ze zijn gewoon helemaal niet zo goed." 

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jan 2021 om 00:50
    • Quote van 26 Jan 2021 om 19:39
      Er zijn zelfs hele zinnen verandert en de kop ook. What the hell haha. Excuses dan. Was te voorbarig, schijnbaar.
    Ahh oké, maakt niet uit hoor.
  • 26 Jan 2021 om 19:39
    • Quote van 26 Jan 2021 om 19:14
      Heb je wel gelezen? Het is een clickbait en gaat over vvv.
    Er zijn zelfs hele zinnen verandert en de kop ook. What the hell haha. Excuses dan. Was te voorbarig, schijnbaar.
  • 26 Jan 2021 om 19:32
    • Quote van 26 Jan 2021 om 19:14
      Heb je wel gelezen? Het is een clickbait en gaat over vvv.
    dit artikel hebben ze aangepast want het staat er nu anders dan toen ik mijn reactie plaatste.
  • 26 Jan 2021 om 19:14
    • Quote van 26 Jan 2021 om 19:04
      Perez hou toch alsjeblieft je muil met je opportunistische gelul. Analyse van 10 keer niks. Wint twente morgen en zondag dan is het allemaal weer prima. Waarop baseert hij dat wij niet beter kunnen? Volslagen idioot. Daarom staan wij ook 7e omdat we niet zoveel van kunnen. Wat een kerel.
    Heb je wel gelezen? Het is een clickbait en gaat over vvv.
  • 26 Jan 2021 om 19:04
    • Quote van 26 Jan 2021 om 19:04
      Perez hou toch alsjeblieft je muil met je opportunistische gelul. Analyse van 10 keer niks. Wint twente morgen en zondag dan is het allemaal weer prima. Waarop baseert hij dat wij niet beter kunnen? Volslagen idioot. Daarom staan wij ook 7e omdat we niet zoveel van kunnen. Wat een kerel.
    Morgen=donderdag bedoel ik.
  • 26 Jan 2021 om 19:04
    Perez hou toch alsjeblieft je muil met je opportunistische gelul. Analyse van 10 keer niks. Wint twente morgen en zondag dan is het allemaal weer prima. Waarop baseert hij dat wij niet beter kunnen? Volslagen idioot. Daarom staan wij ook 7e omdat we niet zoveel van kunnen. Wat een kerel.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›