Ten Voorde over Van Leeuwen en Rutten: ''Zijn wel bevriend''

18
Ten Voorde over Van Leeuwen en Rutten: ''Zijn wel bevriend''

Ted van Leeuwen was geruime tijd technisch directeur van FC Twente. Hij loodste de Tukkers terug naar de Eredivisie, maar kreeg ook veel kritiek vanwege zijn Spaans getinte aankoopbeleid.

Hij maakte deze week de overstap naar NEC. Leon ten Voorde vond dat verrassend. "Verrassend, achteraf ga je beelden plaatsen en zag je bij VVV tegen NEC ook Fred Rutten op de tribune zitten. Die heeft natuurlijk de opdracht gekregen: kijk even goed naar die ploeg", weet hij te melden bij De Ballen Verstand.

"Ik vind het wel opvallend dat hij naar een wedstrijdje als VVV tegen NEC gaat. Dat is niet een wedstrijd waarvoor je uit je luie stoel komt." Ten Voorde weet dan ook dat de twee elkaar goed liggen. "Ze zijn volgens mij wel bevriend. Ze kunnen goed met elkaar. Fred heeft in de tweede periode Ted (Van Leeuwen red.) in Enschede neergezet."

 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2021 om 11:44
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:18
      goh dat wist ik niet ! Maar ik ben meer van de echte vrouwen dus niet van de mietjes !
    Als jij van de echte vrouwen bent, dan weet je dus dat lippenstift lastig te verwijderen is. :))
  • 21 Feb 2021 om 11:18
    • Quote van 21 Feb 2021 om 10:39
      Dat is zijn kutje Leo....


      Leonie's vriend is er blij mee want stront gaat er gemakkelijker af dan lippenstift. Je weet toch Leo? ;)
    goh dat wist ik niet ! Maar ik ben meer van de echte vrouwen dus niet van de mietjes !
  • 21 Feb 2021 om 10:39
    • Quote van 21 Feb 2021 om 10:36
      Denk eerder dat zijn backsite jeukt !
    Dat is zijn kutje Leo....


    Leonie's vriend is er blij mee want stront gaat er gemakkelijker af dan lippenstift. Je weet toch Leo? ;)
  • 21 Feb 2021 om 10:38
    • Quote van 20 Feb 2021 om 21:20
      Je moet Rutten nooit meer een functie aanbieden binnen onze club , zelfs niet als vrijwillig adviseur, want deze hufter ja slissende Fredje is een rat, die Twente zijn zogenaamde Liefde meerdere keren heeft laten zitten, en als vrijwillig adviseur heeft hij Ted en GG lekker gedekt. En de adviseurs niet goed op de hoogte heeft gebracht van de talenten die we toen al hadden? Kijk Tedje zijn zoon verdiende schijnbaar aan de transfers van de spelers die naar ons toe kwamen , en Fred heeft dat geweten , ik heb altijd gezegd dat Fred net dagobert Duck is met dollar tekens in de ogen. Hij heeft alles en iedereen voorgelogen tijdens zijn adviseurs rol want er was geen talent!!! Val dood opvreter Fred R , kijk wat er nu allemaal aankomt en dat heb jij niet gezien??? Of je bent oliedom of je zat in de pocket van Ted en moest je mond houden. Ben blij dat je opdondert naar Nijmegen ga weer wonen in Wiechen , en blijf uit Twente weg. Want je bent viezerik Fred R, veel geluk met je vriend Ted. Maar blijf aub uit de buurt van onze mooie club viezerik!!!!
    plus 1 !!
  • 21 Feb 2021 om 10:36
    • Quote van 21 Feb 2021 om 08:46
      Leonie heeft weer eens last van een nat kutje......
    Denk eerder dat zijn backsite jeukt !
  • 21 Feb 2021 om 08:46
    Leonie heeft weer eens last van een nat kutje......
  • 21 Feb 2021 om 07:04
    • Quote van 20 Feb 2021 om 22:41
      Voor mij ook. Toeschouwers zijn toch niet welkom? Deze 'uitzondering' bewijst in mijn ogen opnieuw dat de regels van de overheid echt nergens op slaan.
    Indd
  • 21 Feb 2021 om 00:43
    Eddy van der Ley maar weer terughalen. Maar dat zal zijn ambitie niet meer zijn
  • 21 Feb 2021 om 00:10
    • Quote van 20 Feb 2021 om 23:06
      Ten voorde het overijverige journalistje die zichzelf het allerbelangrijkste vind. Deze meneer lult zijn eigen onkunde in verhaaltjes aan elkaar en is nooit de gebeten hond . Maar de grootste onrust stoker van de afgelopen jaren . En hij is een uitstekende opvolger bij de tubantia van zijn voorganger Albert geesing. 2 journalisten die het eigen belang het belangrijkste vinden en vonden en dit noemden ze realisme.
    Idd geesing, dat is alweer lang geleden hahaha
  • 20 Feb 2021 om 23:06
    • Quote van 20 Feb 2021 om 20:46
      Die clubverkrachter speelt de vermoorde onschuld! Wat een walgelijke vent is die Ten Voorde, want die mafklapper behoort gewoon tot Rutten zijn vriendengroepje: Van Leeuwen, Bleuming etc. maar ik ben zo blij dat we van die gasten af zijn laat ze lekker wegblijven. Alleen Bleuming nog z.s.m. op de keien als het kan.
    Ten voorde het overijverige journalistje die zichzelf het allerbelangrijkste vind. Deze meneer lult zijn eigen onkunde in verhaaltjes aan elkaar en is nooit de gebeten hond . Maar de grootste onrust stoker van de afgelopen jaren . En hij is een uitstekende opvolger bij de tubantia van zijn voorganger Albert geesing. 2 journalisten die het eigen belang het belangrijkste vinden en vonden en dit noemden ze realisme.
  • 20 Feb 2021 om 22:42
    • Quote van 20 Feb 2021 om 20:46
      Die clubverkrachter speelt de vermoorde onschuld! Wat een walgelijke vent is die Ten Voorde, want die mafklapper behoort gewoon tot Rutten zijn vriendengroepje: Van Leeuwen, Bleuming etc. maar ik ben zo blij dat we van die gasten af zijn laat ze lekker wegblijven. Alleen Bleuming nog z.s.m. op de keien als het kan.
    Ook dat ja.....soms heb je van die mensen, die in het verkeerde gat kruipen en dan vreemde bokkesprongen moeten maken om dat te verdoezelen.
  • 20 Feb 2021 om 22:41
    • Quote van 20 Feb 2021 om 20:06
      Voor mij is het wel onbegrijpelijk dat dit soort gasten wel gewoon in een stadion mogen zitten.
    Voor mij ook. Toeschouwers zijn toch niet welkom? Deze 'uitzondering' bewijst in mijn ogen opnieuw dat de regels van de overheid echt nergens op slaan.
  • 20 Feb 2021 om 22:29
    Ikzeg. Hoe het ook precies zit, laten wij nu blij zijn met de mensen die nu bij ons fctwente zijn.
  • 20 Feb 2021 om 21:20
    • Quote van 20 Feb 2021 om 20:06
      Voor mij is het wel onbegrijpelijk dat dit soort gasten wel gewoon in een stadion mogen zitten.
    Je moet Rutten nooit meer een functie aanbieden binnen onze club , zelfs niet als vrijwillig adviseur, want deze hufter ja slissende Fredje is een rat, die Twente zijn zogenaamde Liefde meerdere keren heeft laten zitten, en als vrijwillig adviseur heeft hij Ted en GG lekker gedekt. En de adviseurs niet goed op de hoogte heeft gebracht van de talenten die we toen al hadden? Kijk Tedje zijn zoon verdiende schijnbaar aan de transfers van de spelers die naar ons toe kwamen , en Fred heeft dat geweten , ik heb altijd gezegd dat Fred net dagobert Duck is met dollar tekens in de ogen. Hij heeft alles en iedereen voorgelogen tijdens zijn adviseurs rol want er was geen talent!!! Val dood opvreter Fred R , kijk wat er nu allemaal aankomt en dat heb jij niet gezien??? Of je bent oliedom of je zat in de pocket van Ted en moest je mond houden. Ben blij dat je opdondert naar Nijmegen ga weer wonen in Wiechen , en blijf uit Twente weg. Want je bent viezerik Fred R, veel geluk met je vriend Ted. Maar blijf aub uit de buurt van onze mooie club viezerik!!!!
  • 20 Feb 2021 om 20:46
    Die clubverkrachter speelt de vermoorde onschuld! Wat een walgelijke vent is die Ten Voorde, want die mafklapper behoort gewoon tot Rutten zijn vriendengroepje: Van Leeuwen, Bleuming etc. maar ik ben zo blij dat we van die gasten af zijn laat ze lekker wegblijven. Alleen Bleuming nog z.s.m. op de keien als het kan.
  • 20 Feb 2021 om 20:46
    Die clubverkrachter speelt de vermoorde onschuld! Wat een walgelijke vent is die Ten Voorde, want die mafklapper behoort gewoon tot Rutten zijn vriendengroepje: Van Leeuwen, Bleuming etc. maar ik ben zo blij dat we van die gasten af zijn laat ze lekker wegblijven. Alleen Bleuming nog z.s.m. op de keien als het kan.
  • 20 Feb 2021 om 20:36
    Als ze zo bevriend waren, waar was Rutten dan toen hij hem nodig had?
  • 20 Feb 2021 om 20:06
    Voor mij is het wel onbegrijpelijk dat dit soort gasten wel gewoon in een stadion mogen zitten.