Ten Voorde: ''In Enschede praten ze niet zo positief over hem''

10
Ten Voorde: ''In Enschede praten ze niet zo positief over hem''

Leon ten Voorde vraagt zich af of de komst van Ted Van Leeuwen naar NEC een goede keuze is voor de ploeg uit Nijmegen. In Enschede staat de oud technisch manager er niet bepaald goed op.

"Als je Ted van Leeuwen binnenhaalt dan betekent dat maar één ding: NEC wil op korte termijn naar de Eredivisie. Als je Ted binnenhaalt dan weet je gewoon: je gaat voor succes op de korte termijn", weet Ten Voorde te vertellen bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

Bij FC Twente was men blij dat Van Leeuwen vertrok. "Kijk in Enschede praten ze niet zo positief over hem, maar hij heeft ook goede dingen gedaan. FC Twente is wel binnen een jaar weer teruggekomen in de Eredivisie."

De clubwatcher vraagt zich af wat de komst van de technisch manager voor veranderingen teweeg gaat brengen. "Ik ben benieuwd of de trainer ook blijft. Er gaat wel wat gebeuren als je hem binnenhaalt."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2021 om 13:14
    Klopt, alleen Leo praat niet zo positief over hem Maar Leo is ook een vuile rat
  • 21 Feb 2021 om 12:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 10:21
      Jeugdopleiding van de baan en verder veel geld uitgegeven als dat er is en anders goedkope derde garnituur uit Spanje en over twee jaar de conclusie geld is op spelers verkopen onmogelijk en geen jeugd meer voor de toekomst,succes NEC!!!!
    Ben ook geen fan van hem maar financieel ging het slecht dus geen ruimte voor goede spelers. Die Spanjaarden wilden wel voor 100-150k komen en bleken nuttige KKD spelers. Aitor (irritant ventje) bleek bijv echt belangrijk in de KKD. Er moest gepromoveerd worden anders waren we failliet en de jeugd was toen nog niet zo ver. Ik begrijp sommige keuzes achteraf wel, alleen GGG heeft erg slecht uitgepakt.
  • 21 Feb 2021 om 11:32
    Mooi die 100% kanteling hier. Weinig mensen van de middenweg. Anderhalf jaar geleden was ik een van de weinigen die mijn vraagtekens had bij ontslag pusic. Gg werd bejubeld zonder 1 wedstrijd te hebben gespeeld. Ted was de koning. De grootste fout die Ted heeft gemaakt is gg aanstellen. Dat was gewoon een idioot. Veel spelers van Ted. Jah zelf jeugdspelers ( bosch, rometaroe) doen het goed onder een andere trainer. Verder staan menig, brama, plezuego ook nog vaak in de basis. Ik was geen fan maar voor de kk leage een prima technisch directeur. Met 10 punten los kampioen geworden !!
  • 21 Feb 2021 om 10:56
    • Quote van 21 Feb 2021 om 09:00
      Als van Leeuwen gebleven zou zijn waren we er niet meer geweest. Hij had ons helemaal leeggezogen .. goed dat de Noabers met PvdK ook toen doorgepakt hebben . ik wens ze bij Nec veel succes ...ze zullen het nodig hebben .. Kan Ten Voorde niet mee dan zijn we die sukkel hier ook kwijt ..hou op man ..
    Ikzeg. Melbuul. U begrijpt het gelukkig wel, ik ben blij dat ze er niet meer zijn. Dit was een wens van mij. En eindelijk kwam voor mij die wens op het moment dat het nodig was. Verder mag ie doen wat ie wil maar niet meer binnen ons fctwente.
  • 21 Feb 2021 om 10:44
    Fc Spanje bedoel jij zekers
  • 21 Feb 2021 om 10:35
    • Quote van 21 Feb 2021 om 09:00
      Als van Leeuwen gebleven zou zijn waren we er niet meer geweest. Hij had ons helemaal leeggezogen .. goed dat de Noabers met PvdK ook toen doorgepakt hebben . ik wens ze bij Nec veel succes ...ze zullen het nodig hebben .. Kan Ten Voorde niet mee dan zijn we die sukkel hier ook kwijt ..hou op man ..
    100+ zoist Votdermet dikke oplichter
  • 21 Feb 2021 om 10:21
    Jeugdopleiding van de baan en verder veel geld uitgegeven als dat er is en anders goedkope derde garnituur uit Spanje en over twee jaar de conclusie geld is op spelers verkopen onmogelijk en geen jeugd meer voor de toekomst,succes NEC!!!!
  • 21 Feb 2021 om 09:36
    • Quote van 21 Feb 2021 om 09:00
      Als van Leeuwen gebleven zou zijn waren we er niet meer geweest. Hij had ons helemaal leeggezogen .. goed dat de Noabers met PvdK ook toen doorgepakt hebben . ik wens ze bij Nec veel succes ...ze zullen het nodig hebben .. Kan Ten Voorde niet mee dan zijn we die sukkel hier ook kwijt ..hou op man ..
    +1
  • 21 Feb 2021 om 09:00
    Als van Leeuwen gebleven zou zijn waren we er niet meer geweest. Hij had ons helemaal leeggezogen .. goed dat de Noabers met PvdK ook toen doorgepakt hebben . ik wens ze bij Nec veel succes ...ze zullen het nodig hebben .. Kan Ten Voorde niet mee dan zijn we die sukkel hier ook kwijt ..hou op man ..
  • 21 Feb 2021 om 08:57
    Ikzeg. Nu weten wij het wel. Met alle respect voor u en waar u over schrijft.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›