MATCHDAY | FC Twente met zelfde elf namen, Feyenoord wijzigt flink

465
MATCHDAY | FC Twente met zelfde elf namen, Feyenoord wijzigt flink

FC Twente neemt het deze zondag op tegen Feyenoord in De Kuip. Trainer Ron Jans heeft besloten vast te houden aan zijn winnende formule tegen Vitesse.

Daarom starten de Tukkers met dezelfde elf namen. Zo krijgen Roemeratoe en Oosterwolde opnieuw een kans in de basis. De aanval wordt opnieuw gevormd door Narsingh, Danilo en Menig.

Bij tegenstander Feyenoord mag Nick Marsman starten tegen zijn oude werkgever. De doelman maakt al een tijdje een aardige indruk in Rotterdam. Bijlow ontbreekt voolopig nog helemaal bij de wedstrijdselectie

Daarnaast is de opstelling van Feyenoord op drie plekken gewijzigd ten opzichte van hun laatste duel. Achterin start Lars Nieuwkoop aan de rechterkant op de plaats van Geertruida. Ook zit Botteghin op de bank ten koste van Spajic. Verder ontbreekt Leroy Fer op het middenveld, hij wordt vervangen door Orkun Kökcü.

Opstelling FC Twente: Drommel; Ebuehi, Dumic, Pierie, Oosterwolde; Roemeratoe, Bosch, Zerrouki; Narsingh, Danilo, Menig

Wisselspelers: De Lange, Van der Gouw, Staring, Markelo, Smal, Hilgers, Bruns, Abass, Van Leeuwen en Rots

Opstelling Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra

465 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2021 om 16:17
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:13
      Die kansen moesten erin. Maar goed, het voetbal word langzaam aan weer beter, de winterdip is geweest. En ze doen het echt naar behoren.
    Absoluut Mark tis weer genieten om ze te zien spelen das wel eens anders geweest
  • 21 Feb 2021 om 16:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:34
      Beetje verwend zijn we weer ik houd het daar maar op, de meesten vergeten waar we vandaan komen een 2-2 is een mooie uitslag uiteraard alleen ik baal er wel van dat zulke kansen er niet in gaan onbegrijpelijk. Volgende week Calimero op de knie. Dat hoop ik toch zoooooo
    Die kansen moesten erin. Maar goed, het voetbal word langzaam aan weer beter, de winterdip is geweest. En ze doen het echt naar behoren.
  • 21 Feb 2021 om 15:50
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:29
      Die moet gewoon gewonnen worden vrijdag.
    Ja tuurlijk, maar we missen “killers” voorin. Wordt iig weer een spannend potje!
  • 21 Feb 2021 om 15:48
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:34
      Beetje verwend zijn we weer ik houd het daar maar op, de meesten vergeten waar we vandaan komen een 2-2 is een mooie uitslag uiteraard alleen ik baal er wel van dat zulke kansen er niet in gaan onbegrijpelijk. Volgende week Calimero op de knie. Dat hoop ik toch zoooooo
    Rkc doet het even voor..
  • 21 Feb 2021 om 15:41
    Fout van Roemeratoe kan gebeuren. Misser van Narsingh niet.
  • 21 Feb 2021 om 15:34
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:30
      Precies dat. De mensen hebben een onrealistische verwachtingen van deze jonge ploeg. Al begrijp ik de frustratie wel bij die missers....
    Fouten maken is prima gezien de leeftijd van deze ploeg. Maar we moeten die bal van roemeratoe niet bagatelliseren. Bosch en zerrouki zakken veel minder door het ijs. Het verschil jn besef kan ik die niet kwijt? Dan roei ik hem naar voren toe. Hoe makkelijk was dat of over de zijlijn. Roemeratoe moet gezien hebben dat hij daar absoluut geen bal verliezen mag en kan lijden. Als hij dat niet ziet is dat wel zorgelijk.
  • 21 Feb 2021 om 15:34
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:30
      Precies dat. De mensen hebben een onrealistische verwachtingen van deze jonge ploeg. Al begrijp ik de frustratie wel bij die missers....
    Beetje verwend zijn we weer ik houd het daar maar op, de meesten vergeten waar we vandaan komen een 2-2 is een mooie uitslag uiteraard alleen ik baal er wel van dat zulke kansen er niet in gaan onbegrijpelijk. Volgende week Calimero op de knie. Dat hoop ik toch zoooooo
  • 21 Feb 2021 om 15:30
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:25
      Misschien verwachten we wel te veel van die jongen. Jong, amper een seizoen ervaring in de eredivisie, geen routine om hem heen. Dan is het niet gek dat het af en toe wat minder is.
    Precies dat. De mensen hebben een onrealistische verwachtingen van deze jonge ploeg. Al begrijp ik de frustratie wel bij die missers....
  • 21 Feb 2021 om 15:25
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:28
      Roemeratoe speelde naast brama echt goed. Maar sinds hij geblesseerd is, kan hij er niks meer van. Misschien Bosch daar weg zetten en van leeuwen op 10. Of Bruns een kans geven.
    Misschien verwachten we wel te veel van die jongen. Jong, amper een seizoen ervaring in de eredivisie, geen routine om hem heen. Dan is het niet gek dat het af en toe wat minder is.
  • 21 Feb 2021 om 15:23
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:36
      Echt een hoop zeikers hier tering we staan nog gewoon gedeelde 7 en we hebben weer gescoord en niet verloren. Stelletje zeik wijven bah bah
    Ja die je hebt gelijk. Maar het zo verliezen is gewoon super frustrerend. Ik zeik niet.oo narsingh want hij veroorzaakt de strafschop en het assist bij de 2e. Had ze moeten maken ja. Maar die bal van roemeratoe kan ik slecht verdragen. Dat is ongelooflijk frustrerend. Maar het klopt wel wat je zegt.
  • 21 Feb 2021 om 15:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:36
      Echt een hoop zeikers hier tering we staan nog gewoon gedeelde 7 en we hebben weer gescoord en niet verloren. Stelletje zeik wijven bah bah
    Precies, en het belangrijkste is dat we na jaren weer eens leuke aantrekkelijke wedstrijden zien met heel veel eigen jeugd. Dat is toch geweldig na al die rampjaren!
  • 21 Feb 2021 om 15:05
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:36
      Echt een hoop zeikers hier tering we staan nog gewoon gedeelde 7 en we hebben weer gescoord en niet verloren. Stelletje zeik wijven bah bah
    Precies! Danilo komt weer uit zn winter slaap......komt wa goed
  • 21 Feb 2021 om 15:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:30
      Als ie nu ook nog kon voetballen...
    Met zulke andwoorden, doe jij je nickname geen eer aan.
  • 21 Feb 2021 om 14:39
    Ik vind dit toch wel de mooiste manier van spelen met de hoge backs en dan zerroeki tussen de verdedigers wanneer we aan het aanvallen zijn.
  • 21 Feb 2021 om 14:36
    Echt een hoop zeikers hier tering we staan nog gewoon gedeelde 7 en we hebben weer gescoord en niet verloren. Stelletje zeik wijven bah bah
  • 21 Feb 2021 om 14:32
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:29
      Die moet gewoon gewonnen worden vrijdag.
    Dan bin ie in iedergeval op Tied :)) tis namelijk zaterdag
  • 21 Feb 2021 om 14:30
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:24
      Narsing schuldbewust tijdens het interview! Goede zelfreflectie. Op naar de volgende pot en drie ptn.
    Als ie nu ook nog kon voetballen...
  • 21 Feb 2021 om 14:29
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:28
      Ik hoop het op na Calimero
    Die moet gewoon gewonnen worden vrijdag.
  • 21 Feb 2021 om 14:28
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:26
      Had het moeten beslissen. Het is echt zwaar frustrerend dat je het zo weg geeft. Maar roemeratoe kan echt niet. Er stond geen druk op hem niks. Dat kan gewoon echt niet.
    Roemeratoe speelde naast brama echt goed. Maar sinds hij geblesseerd is, kan hij er niks meer van. Misschien Bosch daar weg zetten en van leeuwen op 10. Of Bruns een kans geven.
  • 21 Feb 2021 om 14:28
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:24
      Narsing schuldbewust tijdens het interview! Goede zelfreflectie. Op naar de volgende pot en drie ptn.
    Ik hoop het op na Calimero
  • 21 Feb 2021 om 14:28
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:10
      Die maakt een overtreding, maar vond Roemeratoe die goal inleiden. Mjah.
    Zeker roemeratoe speelde dom een bal terug nasr dumic die zichzelf weer verkeek op de snelheid van de feyenoord speler met uitkomst een domme overtreding. En een strafschop tegen dus volstrekt onnodig
  • 21 Feb 2021 om 14:27
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:24
      Narsing schuldbewust tijdens het interview! Goede zelfreflectie. Op naar de volgende pot en drie ptn.
    Als je die kutkansen niet afmaakt ga je geen 3 punten pakken.
  • 21 Feb 2021 om 14:26
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:21
      Dat is nu het probleem bij narsingh dat hij geen goals maakt. Maar voetballen kan hij wel en heeft een goede assist.
    Had het moeten beslissen. Het is echt zwaar frustrerend dat je het zo weg geeft. Maar roemeratoe kan echt niet. Er stond geen druk op hem niks. Dat kan gewoon echt niet.
  • 21 Feb 2021 om 14:24
    Narsing schuldbewust tijdens het interview! Goede zelfreflectie. Op naar de volgende pot en drie ptn.
  • 21 Feb 2021 om 14:23
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:07
      Verwacht excuses van Narsingh
    De kansen had hij zeker moeten benutten maar verder speelde hij een goede pot voetbal . Net als de rest van het elftal voetbal is al jaren een spel van fouten en verkeerde keuzes. En niet te vergeten geluk wat er bij komt kijken. Zonde van de 2 onnodige verliespunten maar hier kun je wel mee verder . Het druk zetten en het lef om te voetballen was vanmiddag gewoon uitstekend
  • 21 Feb 2021 om 14:22
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ja. Behoorlijk kansloos als je inzet op verlies van je club die support. Je hoopt dus dat FC Twente verliest zodat jij er beter van wordt? Huichelaar eerste klas-actie. Maar doe waar je je goed bij voelt jongen :-)
  • 21 Feb 2021 om 14:21
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Dat klopt. Maar hij had die bal zelfs gewoon aankunnen nemen.
    Dat is nu het probleem bij narsingh dat hij geen goals maakt. Maar voetballen kan hij wel en heeft een goede assist.
  • 21 Feb 2021 om 14:19
    Tja jammer. Duidelijk is wel waarom de voorhoede spelers hier spelen en niet aan de bak kwamen bij waar ze vandaan komen.
  • 21 Feb 2021 om 14:19
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:14
      Fctwente vergeet zichzelf weer te belonen met alle kansen en mogelijkheden vanmiddag. Dit gebeurde ook tegen vvv en Heerenveen. Het voetbal was goed het hoge druk zetten uitstekend vandaag tegen feyenoord. Dan dwing je de fouten af . Als je de kansen van narsing ziet 2 100 procent kansen deze moeten er gewoon in dan wordt het 4 -2 voor fctwente
    Ja inderdaad, na een aantal jaren van thuis verlies tegen Feyenoord lag winst zo dicht binnen handbereik. Als ik teruglees op het forum krijg ik het idee dat we vandaag het kampioenschap verspeeld hebben. Onniedan?
  • 21 Feb 2021 om 14:18
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Eens, maar op dat moment had je al op 6-1 moeten staan.
    Dat klopt. Maar hij had die bal zelfs gewoon aankunnen nemen.
  • 21 Feb 2021 om 14:18
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:15
      Wanneer het weer kan heb ik het over hè? Dan Brama maar. Wie is man of the match aan Twentse zijde?
    Menig denk ik. Al vond ik pierie ook niet slecht.
  • 21 Feb 2021 om 14:17
    Cruciale redding van Marsman bij een 2-1 stand. Maar die ballen van Narsingh moeten natuurlijk hangen. 2 punten weggegooid, maar je had deze pot ook zomaar kunnen verliezen. Had helemaal in het beeld van deze matige wedstrijd gepast.
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    Ik neem aan dat Van Leeuwen erin staat volgende week. Die kut kakkerlak eruit ermee!
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:12
      Met zijn opgestroopte broekje yuk! Bosch is technisch slechter, maar haal Roemeratoe er maar uit voor Ilic of Brama.
    Bosch is een pitbull. Die zat er goed op op.het middenveld. Illic is een lichte speler en gaat geen duelkracht aan
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Illic kan er niks van. Brama geblesseerd.
    Wanneer het weer kan heb ik het over hè? Dan Brama maar. Wie is man of the match aan Twentse zijde?
  • 21 Feb 2021 om 14:14
    Fctwente vergeet zichzelf weer te belonen met alle kansen en mogelijkheden vanmiddag. Dit gebeurde ook tegen vvv en Heerenveen. Het voetbal was goed het hoge druk zetten uitstekend vandaag tegen feyenoord. Dan dwing je de fouten af . Als je de kansen van narsing ziet 2 100 procent kansen deze moeten er gewoon in dan wordt het 4 -2 voor fctwente
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:12
      Met zijn opgestroopte broekje yuk! Bosch is technisch slechter, maar haal Roemeratoe er maar uit voor Ilic of Brama.
    Illic kan er niks van. Brama geblesseerd.
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:12
      Roemeratoe lijd het cruciaalste gedeelte in door echt een bal te geven die ik geregeld voorbij heb zien komen in de 3e klasse.
    Eens, maar op dat moment had je al op 6-1 moeten staan.
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:11
      Haha, kijk, dit is het betere werk.
    Denk dat, als het stadion vol zit, en iedereen die hier reageert bij elkaar in het vak staat/zit je een enorme knokpartij krijgt hahaha.
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    Wat een dommigheid vandaag bij Danilo en Narsingh.
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:10
      Er zijn zo veel fouten gemaakt door bijna alle spelers dat het zinloos is 1 schuldige aan te wijzen.
    Roemeratoe lijd het cruciaalste gedeelte in door echt een bal te geven die ik geregeld voorbij heb zien komen in de 3e klasse.
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:11
      Roemeratoe is een lakse hond,zo loopt die ook op het veld
    Met zijn opgestroopte broekje yuk! Bosch is technisch slechter, maar haal Roemeratoe er maar uit voor Ilic of Brama.
  • 21 Feb 2021 om 14:11
    Joël heeft ook wel weer een punt volgende week pakken we die calimeros
  • 21 Feb 2021 om 14:11
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:06
      Zo kan het zeker. Maar ik ben een control freak en heb een hekel als ik iets niet zelf in handen heb haha. Voetbal=emotie. Dus ja, dan krijg je dit.
    Haha, kijk, dit is het betere werk.
  • 21 Feb 2021 om 14:11
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:07
      En dit is wel normaal?
    ;-) haha.
  • 21 Feb 2021 om 14:11
    Roemeratoe is een lakse hond,zo loopt die ook op het veld
  • 21 Feb 2021 om 14:11
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:10
      2 dure punten.
    Zo kwaad kun je er om worden
  • 21 Feb 2021 om 14:10
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:09
      Ook roemeratoe maar wat dumic daar doet
    Die maakt een overtreding, maar vond Roemeratoe die goal inleiden. Mjah.
  • 21 Feb 2021 om 14:10
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:09
      Verneuk je gewoon 2 punten
    2 dure punten.
  • 21 Feb 2021 om 14:10
    Er zijn zo veel fouten gemaakt door bijna alle spelers dat het zinloos is 1 schuldige aan te wijzen.
  • 21 Feb 2021 om 14:09
    Verneuk je gewoon 2 punten
  • 21 Feb 2021 om 14:09
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:08
      Waar maak jij je druk om? Je hebt toch 400 gewonnen hahaha.....
    Hahahahaha goeie.
  • 21 Feb 2021 om 14:09
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:09
      Bedankt Narsingh en Roemeratoe!
    Ook roemeratoe maar wat dumic daar doet
  • 21 Feb 2021 om 14:09
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:07
      Top bedankt narsing en dumic helemaal geweldig twee punten laten liggen
    Bedankt Narsingh en Roemeratoe!
  • 21 Feb 2021 om 14:08
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Jank niet zo en pak oe 400
  • 21 Feb 2021 om 14:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:07
      Dankjewel roemeratoe domme lul. Ik ben blij als brama terug is.dan kun jij opflikkeren naar de bank.
    Zo zou ik het miet verwoorden maar het gebeurt te vaak
  • 21 Feb 2021 om 14:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:07
      Verwacht excuses van Narsingh
    Ja ZEKER!
  • 21 Feb 2021 om 14:08
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Waar maak jij je druk om? Je hebt toch 400 gewonnen hahaha.....
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    Dankjewel roemeratoe domme lul. Ik ben blij als brama terug is.dan kun jij opflikkeren naar de bank.
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    Verwacht excuses van Narsingh
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    Top bedankt narsing en dumic helemaal geweldig twee punten laten liggen
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    Waardeloze wedstrijd
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    Dit voelt als een verlies, bedankt Narsingh.
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Tyf zelf op dikke loser dat je bent
    En dit is wel normaal?
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:06
      Dat snap ik ;)
    Maar leuk dat je terug bent haha zo ken ik je weer Gr
  • 21 Feb 2021 om 14:07
    1 punt.......
  • 21 Feb 2021 om 14:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:04
      Dit is een prima reactie. Zo kan het ook.
    Zo kan het zeker. Maar ik ben een control freak en heb een hekel als ik iets niet zelf in handen heb haha. Voetbal=emotie. Dus ja, dan krijg je dit.
  • 21 Feb 2021 om 14:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:03
      Ben gewoon pisnijdig dat je dit nog uit handen geeft! 4-1 was terecht geweest, maar nee. FC Twente zoals we ze kennen. En zeg niet dat 2-2 goed of verdient is!
    Op voorhand teken je voor een 2-2, we hebben goed gevoetbald en op basis van de wedstrijd hadden we inderdaad met 4/5-1 voor moeten staan maar dat neemt niet weg dat we een aardige wedstrijd hebben gespeeld
  • 21 Feb 2021 om 14:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:05
      Die zijn blij met de clicks hors niet meer niet minder. Niet te serieus nemen dit :) dat nieuws over Ted daar erger ik me mateloos aan haha
    Dat snap ik ;)
  • 21 Feb 2021 om 14:05
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:02
      Paardenzaad of paardenzeik. Welke van de twee?
    Kijk in de spiegel en kies er één uit.
  • 21 Feb 2021 om 14:05
    Mogen blij zijn met 1 punt wat een kans als je ze niet benut krijg je dit,
  • 21 Feb 2021 om 14:05
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:03
      Nee. Gewoon fatsoen! Simpel toch? Waar haal jij je eq modus weer vandaan? Mensen moeten hier eens normaal doen. Ben het helemaal zat. Tijd om er hard tegenin te gaan aangezien moderators ook niks doen.
    Die zijn blij met de clicks hors niet meer niet minder. Niet te serieus nemen dit :) dat nieuws over Ted daar erger ik me mateloos aan haha
  • 21 Feb 2021 om 14:05
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:02
      Daarom ist een forum niks mis mee toch ? Of moet je een bepaald EQ hebben om hier deel te mogen nemen
    wha...
  • 21 Feb 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:02
      Er zitten er hier een aantal, die op zondag zonder begeleiding gebruik van dit forum mogen maken......jammer
    Idd
  • 21 Feb 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:03
      Ben gewoon pisnijdig dat je dit nog uit handen geeft! 4-1 was terecht geweest, maar nee. FC Twente zoals we ze kennen. En zeg niet dat 2-2 goed of verdient is!
    Dit is een prima reactie. Zo kan het ook.
  • 21 Feb 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:02
      Emotie is toch echt wat anders.
    Als je op zo'n schandalige manier niet weet te winnen kan ik het goed begrijpen
  • 21 Feb 2021 om 14:03
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:02
      Daarom ist een forum niks mis mee toch ? Of moet je een bepaald EQ hebben om hier deel te mogen nemen
    Nee. Gewoon fatsoen! Simpel toch? Waar haal jij je eq modus weer vandaan? Mensen moeten hier eens normaal doen. Ben het helemaal zat. Tijd om er hard tegenin te gaan aangezien moderators ook niks doen.
  • 21 Feb 2021 om 14:03
    Heb t geluid eraf gedaan wat n zak die kjeal
  • 21 Feb 2021 om 14:03
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Mee eens, laat zich iets te veel gaan deze jongen
    Ben gewoon pisnijdig dat je dit nog uit handen geeft! 4-1 was terecht geweest, maar nee. FC Twente zoals we ze kennen. En zeg niet dat 2-2 goed of verdient is!
  • 21 Feb 2021 om 14:03
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Veel te laat. Had 10 min eerder gemoeten.
    Inderdaad.
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Reageer lekker op de anderen. Kies partij! Nu ben je tegen mij en voor de idioten
    Ik ben tegen niemand
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    Er zitten er hier een aantal, die op zondag zonder begeleiding gebruik van dit forum mogen maken......jammer
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Oprottenvoetbal is emotie
    Emotie is toch echt wat anders.
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    Die senesi had wel meerdere keren geel mogen hebben.
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Jans moet zelf bepalen wat ie doet. Zitten op dit forum gewoon stel hersenloze idioten die emotieregulatie training moeten volgen.
    Daarom ist een forum niks mis mee toch ? Of moet je een bepaald EQ hebben om hier deel te mogen nemen
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Tyf zelf op dikke loser dat je bent
    Paardenzaad of paardenzeik. Welke van de twee?
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    Je kunt lullen wat je wilt maar Jans maakt de grootste fout door niet eerder in te grijpen
  • 21 Feb 2021 om 14:02
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Mee eens, laat zich iets te veel gaan deze jongen
    Inderdaad
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:00
      Wat doe jij hier dan als mensen niks mogen zeggen.
    Reageer lekker op de anderen. Kies partij! Nu ben je tegen mij en voor de idioten
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:00
      Als je dit al prima vindt. Prima vind ik dreiging met assists, opletten bij elke bal die je krijgt en een goaltje. Niet dit domme lopen waar niks uit komt. Dan was Denneboom ook onze gevaarlijkste aanvaller!!
    En niet zelfzuchtig zijn
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:01
      Tyf zelf op dikke loser dat je bent
    Mee eens, laat zich iets te veel gaan deze jongen
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Jans moet zelf bepalen wat ie doet. Zitten op dit forum gewoon stel hersenloze idioten die emotieregulatie training moeten volgen.
    Oprottenvoetbal is emotie
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      rots nag ook
    Die ook inderdaad!
  • 21 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Eindelijk. Optyfen die hele voorhoede. Jonge gasten erin! Van Leeuwen scoren.
    Tyf zelf op dikke loser dat je bent
  • 21 Feb 2021 om 14:00
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Jans moet zelf bepalen wat ie doet. Zitten op dit forum gewoon stel hersenloze idioten die emotieregulatie training moeten volgen.
    Wat doe jij hier dan als mensen niks mogen zeggen.
  • 21 Feb 2021 om 14:00
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Menig is met afstand onze gevaarlijkste aanvaller en speelt een prima wedstrijd.
    Als je dit al prima vindt. Prima vind ik dreiging met assists, opletten bij elke bal die je krijgt en een goaltje. Niet dit domme lopen waar niks uit komt. Dan was Denneboom ook onze gevaarlijkste aanvaller!!
  • 21 Feb 2021 om 14:00
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:58
      Nee jou reactie is opbouwend
    Hard tegen hard. Stel idioten hier
  • 21 Feb 2021 om 14:00
    Te laat om te wisselen....had 80e minuut moeten zijn.
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Eindelijk. Optyfen die hele voorhoede. Jonge gasten erin! Van Leeuwen scoren.
    rots nag ook
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:59
      Veel te laat. Had 10 min eerder gemoeten.
    Yep mee eens maar goed laatste minuut winnen is ook lekkuuuu
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:58
      Jabs moet gewoon wisselen. Zo win je niet.
    Jans moet zelf bepalen wat ie doet. Zitten op dit forum gewoon stel hersenloze idioten die emotieregulatie training moeten volgen.
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    Laat rots hem dan maken
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    Veel te laat. Had 10 min eerder gemoeten.
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    Eindelijk. Optyfen die hele voorhoede. Jonge gasten erin! Van Leeuwen scoren.
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    Hehe eindelijk, krijfen ze 5 minuten speeltijd..
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    Signaaltje dit
  • 21 Feb 2021 om 13:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:58
      Ik bekijk het per wedstrijd ja, niet over een heel seizoen. Het gaat toch om nu? Dan is Menig gewoon aan het treuzelen.
    Menig is met afstand onze gevaarlijkste aanvaller en speelt een prima wedstrijd.
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Wat een kutreacties hier allemaal. Stel betweters.
    Nee jou reactie is opbouwend
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    Puntverlies hier is volkomen onnodig. Grillen van een jonge ploeg.....
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    Danilo doet niets meer
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Idioot.
    Inderdaad een bevestiging
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:56
      Mensen zitten iets te veel in emotie nu haha
    Ik bekijk het per wedstrijd ja, niet over een heel seizoen. Het gaat toch om nu? Dan is Menig gewoon aan het treuzelen.
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Idioot.
    Grootse sukkel
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:56
      2-2 is het maximale denk k, het is tegenhouden nu en hopen op 1 rush van menig
    Had allang 4-1 moeten zijn. Nu is het alleen nog maar tegenhouden.
  • 21 Feb 2021 om 13:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Wat een kutreacties hier allemaal. Stel betweters.
    Jabs moet gewoon wisselen. Zo win je niet.
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Idioot.
    Altijd fijn zo’n bevestiging
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:56
      Wie de fuck is Menig? Prutser!!
    Wat hebben we hier toch een boel van die zielige jankerds... .
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    Ga buitenspelen. Sukkels
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:57
      Wat een kutreacties hier allemaal. Stel betweters.
    Idioot.
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    Sukkels
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    Waarom gooit Jans er geen vers bloed erin. Ze zitten er door.
  • 21 Feb 2021 om 13:57
    Wat een kutreacties hier allemaal. Stel betweters.
  • 21 Feb 2021 om 13:56
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:56
      Wie de fuck is Menig? Prutser!!
    Mensen zitten iets te veel in emotie nu haha
  • 21 Feb 2021 om 13:56
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:56
      Wie de fuck is Menig? Prutser!!
    Praat geen onzin
  • 21 Feb 2021 om 13:56
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:54
      Doet Ronnepon niet. 2-2 is prima resultaat vindt hij.
    Ronnepon hahahha
  • 21 Feb 2021 om 13:56
    Wie de fuck is Menig? Prutser!!
  • 21 Feb 2021 om 13:56
    2-2 is het maximale denk k, het is tegenhouden nu en hopen op 1 rush van menig
  • 21 Feb 2021 om 13:55
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:53
      Fucking billenknijpen
    Niet eens meer. Voor open goal missen is gewoon schandalig.
  • 21 Feb 2021 om 13:54
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:53
      Jans wissel nou een aanvaller alsjeblieft
    Doet Ronnepon niet. 2-2 is prima resultaat vindt hij.
  • 21 Feb 2021 om 13:53
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:52
      Als je weigert de 3-2 te maken krijg je zo dadelijk de rekening op he bordje. Ik zit met verbijstering te kijken.
    Anders ik wel. Twente blijft nu lekker op eigen helft staan. 2-2 is wel goed zo vinden ze.
  • 21 Feb 2021 om 13:53
    Fucking billenknijpen
  • 21 Feb 2021 om 13:53
    Echt geen woorden voor dit
  • 21 Feb 2021 om 13:53
    Jans wissel nou een aanvaller alsjeblieft
  • 21 Feb 2021 om 13:53
    Waarom brengt advocaat geen veldspeler in voor Marsman? Die Twente spelers krijgen hem er toch niet in
  • 21 Feb 2021 om 13:52
    Kom aub aanvallers erbij. Het is echt onnodig om hier niet van te winnen.
  • 21 Feb 2021 om 13:52
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:52
      Jij probeert grappig te zijn, totdat je beseft, dat je eigenlijk ontzettend dom overkomt.......
    Amen
  • 21 Feb 2021 om 13:52
    Als je weigert de 3-2 te maken krijg je zo dadelijk de rekening op he bordje. Ik zit met verbijstering te kijken.
  • 21 Feb 2021 om 13:52
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Jij probeert grappig te zijn, totdat je beseft, dat je eigenlijk ontzettend dom overkomt.......
  • 21 Feb 2021 om 13:51
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:50
      NEE!
    Hopen dat je gelijk hebt
  • 21 Feb 2021 om 13:51
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:51
      Sinds Cerny weg is wel ja
    Ja dat bedoel ik
  • 21 Feb 2021 om 13:51
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:50
      Menig is echt met afstand elke week onze gevaarlijkste aanvaller, echt met hele grote afstand
    En de effectiefste
  • 21 Feb 2021 om 13:51
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:50
      Menig is echt met afstand elke week onze gevaarlijkste aanvaller, echt met hele grote afstand
    Sinds Cerny weg is wel ja
  • 21 Feb 2021 om 13:50
    Menig man of the match vandaag
  • 21 Feb 2021 om 13:50
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:49
      Yep
    NEE!
  • 21 Feb 2021 om 13:50
    Menig is echt met afstand elke week onze gevaarlijkste aanvaller, echt met hele grote afstand
  • 21 Feb 2021 om 13:50
    Waarom schieten ze die bal er gewoon niet in.
  • 21 Feb 2021 om 13:49
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:48
      Deze verlies je gewoon nog
    Yep
  • 21 Feb 2021 om 13:49
    Dumic voor hilgers
  • 21 Feb 2021 om 13:49
    Van Leeuwen a.u.b.
  • 21 Feb 2021 om 13:49
    Laat maar gewoon schieten! Man hier word je echt pissig van!
  • 21 Feb 2021 om 13:49
    Wisselen
  • 21 Feb 2021 om 13:48
    Deze verlies je gewoon nog
  • 21 Feb 2021 om 13:48
    Die narsingh kan t nog 1 helft dan moet tie eruit!
  • 21 Feb 2021 om 13:47
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:47
      Hopen op een fout van Marsman. Kut Narsingh
    Is al gebeurd, maar fucking Narsingh mist hem.
  • 21 Feb 2021 om 13:47
    Het ergste is nog wel, dat we een talent als Van Leeuwen op de bank houden voor Narsingh. Die is gehuurd worden en zal ook nooit qua salaris bij Twente voetballen in de toekomst. Heb deze beslissing nooit begrepen.
  • 21 Feb 2021 om 13:47
    Hopen op een fout van Marsman. Kut Narsingh
  • 21 Feb 2021 om 13:47
    En wéér zijn we het kwijt na een tegengoal. Doe daar nou toch wat aan
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:44
      Ja sorry ben gewoon een beetje chagrijnig en dit is niet nodig.
    Klopt hier wordt je pisnijdig van.
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:45
      DOE NOU VAN LEEUWEN ERIN
    Ik snap wel dat ebuihi eruit gaat. Is geblesseerd geraakt. Maar zet dan staring of hilgers daar weg en niet de slechte markelo.
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    Van Leeuwen erin!
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    van kieuwen erin danillo eruit
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    Het is nu chaos achterin
  • 21 Feb 2021 om 13:46
    Het is nu chaos achterin
  • 21 Feb 2021 om 13:45
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:44
      Aub geen markelo erin.
    DOE NOU VAN LEEUWEN ERIN
  • 21 Feb 2021 om 13:45
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:41
      Die voorhoede zijn schuld. Narsingh opzouten Danilo slechtste ooit Menig watje
    Wat een vreemde reactie! Je hebt 1 geluk, je staat er niet alleen voor
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    Komt hij met markelo aandrieten. Gooi gvd van leeuwen er nou eens in man gvd zeg.
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    Geen woorden voor dit...
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    Als we deze nie winnen weet ik het ook nie meer, jezus wat een kansen missen we zeg
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:43
      Als je hier niet Wint
    Nee nooit meer, als je zo kansen laat verpieteren
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    Aub geen markelo erin.
  • 21 Feb 2021 om 13:44
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:41
      Wat slaat dat nu weer op
    Ja sorry ben gewoon een beetje chagrijnig en dit is niet nodig.
  • 21 Feb 2021 om 13:43
    Ik gok op 2-4
  • 21 Feb 2021 om 13:43
    Als je hier niet Wint
  • 21 Feb 2021 om 13:43
    Wisselen bitte
  • 21 Feb 2021 om 13:43
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:42
      Daarom maar even een paarwedstrijdjes rust gunnen en Brama erin gooien. Ook Danilo speelt als een natte krant.....
    Brama is nog steeds geblesseerd.....
  • 21 Feb 2021 om 13:42
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:40
      Roemoerato veel te nonchalant triest hoor
    Daarom maar even een paarwedstrijdjes rust gunnen en Brama erin gooien. Ook Danilo speelt als een natte krant.....
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    2-3 logisch gevolg. Maar we kunnen niet degraderen
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:40
      Laat het maar 2-10 worden ben er helemaal klaar mee.
    Wat een domme reactie
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dit is hem toch echt aan te rekenen grootste misser sinds die bal van Mohktar
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:40
      Jansen Jansen wat maak je er in een korte tijd een bende van je moet godverdomme wisselen dit flikte je vorige week ook bij Vitesse toen gad je geluk
    Onze trainer heet Ron Jans...
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    Narsing nooit meer opstellen man man wat een prutser
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:40
      Laat het maar 2-10 worden ben er helemaal klaar mee.
    Wat slaat dat nu weer op
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    WISSELEN, van leeuwen erin
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    Die voorhoede zijn schuld. Narsingh opzouten Danilo slechtste ooit Menig watje
  • 21 Feb 2021 om 13:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:40
      Jansen Jansen wat maak je er in een korte tijd een bende van je moet godverdomme wisselen dit flikte je vorige week ook bij Vitesse toen gad je geluk
    Oohja jansen
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Is het zo moeilijk om een doelpunt te maken
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Jansen Jansen wat maak je er in een korte tijd een bende van je moet godverdomme wisselen dit flikte je vorige week ook bij Vitesse toen gad je geluk
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Laat het maar 2-10 worden ben er helemaal klaar mee.
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Wat een KLOTEZOOI is dit weer zeg verdomme
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Roemoerato veel te nonchalant triest hoor
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    Narsingh bedankt
  • 21 Feb 2021 om 13:40
    het zijn en blijven sukkels..was nergens voor nodig ..
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    Kutzooi
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    Het aloude FC Twente weer. Krijg je zo nog de 2-3 op je dak :-)
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    Ook Ratjetoe er maar effekes uit halen voor Brama. Hiij heeft rust nodig........
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:38
      Heeft Berghuis in de zak.
    Komt net terug uit een blessure.
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    Jaja gweildig
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    • Quote van 21 Feb 2021 om 13:39
      Hele logische wissel.
    Nee man. Oosterwolde speelde goed. Gele kaart of niet.
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    Berghuis een hattrick
  • 21 Feb 2021 om 13:39
    In plaats van 4 of 5-1, verlies je deze. Gaat ook in de koppies zitten, als je zulke grote kansen niet af maakt.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›