VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Feyenoord

79
VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Feyenoord

Het is zowel Feyenoord als FC Twente vandaag niet gelukt hun onderlinge duel te winnen. De Tukkers stonden vrijwel de gehele wedstrijd voor en hadden de betere kansen, maar na persoonlijke fouten knokte Feyenoord zich terug: 2-2.

De eerste helft was voor FC Twente, waar Feyenoord absoluut niet fris oogde. Na dertien minuten spelen werd Narsingh gevloerd in het strafschopgebied. Hierbij wees Makkelie naar de stip en dus mocht Danilo aanleggen voor een penalty. Hij scoorde en zette FC Twente op een verdiende 1-0 voorsprong. Een minuut later stond ook de 2-0 op het scorebord. Ditmaal was de Feyenoord-huurling de aangever waar Ebuehi afwerkte. Feyenoord deed uit het niets wat terug: een schitterend en verwoestend schot van Jens Toornstra bleek de aansluitingstreffer. 

In de tweede helft had FC Twente de score gigantisch uit moeten bouwen, voornamelijk dankzij grote fouten achterin bij Feyenoord. Luciano Narsingh kreeg binnen tien minuten twee gigantische kansen, maar twee keer faalde hij. Feyenoord daarentegen kreeg halverwege de tweede helft ook een penalty. Dumic vloerde Sinisterra, waar Makkelie terecht naar de stip wees. Berghuis maakte vanaf elf meter de 2-2. In het restant van de wedstrijd wisten beide ploegen het net niet meer te vinden.

Opstelling FC Twente: Drommel; Ebuehi, Dumic, Pierie, Oosterwolde; Roemeratoe, Bosch, Zerrouki; Narsingh, Danilo, Menig

Wisselspelers: De Lange, Van der Gouw, Staring, Markelo, Smal, Hilgers, Bruns, Abass, Van Leeuwen en Rots

Opstelling Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra

79 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2021 om 20:56
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:08
      Elke trainer die twente de afgelopen jaren heeft gehad was te laat. Noem er eens 1 die wel op tijd wisselde en niet wachtte tot de 75e/80e minuut.
    Dat was in dit geval toch logisch. Jans had nog 1 wisselmoment over. Dat moment wil je zo laat mogelijk gebruiken. Je wil immers niet dat je uitgewisseld bent en vervolgens een speler geblesseerd ziet uitvallen. Smal was gepland. Ebuehi noodgedwongen. Had Ebuehi kunnen blijven staan of iets langer door gekund, dan denk ik dat Jans eerder twee wissels had toegepast en eventueel nog twee spelers in de slotfase in had laten vallen.
  • 22 Feb 2021 om 18:16
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:59
      Maar je kunt niet met een heel jong elftal gaan spelen man, van Leeuwen grote toekomst hoor maar rustig brengen want kan fysiek nog veel beter. En er staat dit jaar genoeg jeugd in de basis. En Narsingh van mij mag hij blijven hoor wordt alleen maar beter.
    Heb je ook wel gelijk in. Je kunt natuurlijk niet alleen maar met jonge jongens spelen. Balans is wel belangrijk Je hebt eigen spelers zoals Menig, Plegezuelo, Brama voor de ervaring, daar mag nog wel wat ervaring bij. Maar we hebben echt ongelooflijk veel talent. Dat is zo belangrijk, helemaal in de situatie waarin we nu zitten (geen geld voor aankopen)
  • 22 Feb 2021 om 18:07
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:59
      Maar je kunt niet met een heel jong elftal gaan spelen man, van Leeuwen grote toekomst hoor maar rustig brengen want kan fysiek nog veel beter. En er staat dit jaar genoeg jeugd in de basis. En Narsingh van mij mag hij blijven hoor wordt alleen maar beter.
    Eerlijk gezegd had ik Van Leeuwen gisteren wel eerder verwacht. Jans grijpt beangstigend laat in. Je ziet dat een elftal op een gegevend moment zit te snachten naar vers bloed, maar dan wacht hij i.m.o.te lang om er nieuw gif in te gooien.
  • 22 Feb 2021 om 14:59
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:35
      Je zegt het zelf al, weer eigen kapitaal op het veld. Dan zit een groot talent als Van Leeuwen op de bank, door huurspeler Narsingh. Kan Narsingh natuurlijk ook niets aan doen, doet ook zijn best. Maar ik zal altijd dan voor eigen spelers kiezen. Dat is beter voor de club.
    Maar je kunt niet met een heel jong elftal gaan spelen man, van Leeuwen grote toekomst hoor maar rustig brengen want kan fysiek nog veel beter. En er staat dit jaar genoeg jeugd in de basis. En Narsingh van mij mag hij blijven hoor wordt alleen maar beter.
  • 22 Feb 2021 om 14:01
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:48
      Zou niet weten waarom niet. Zeker in het stadion sta ik altijd achter onze spelers en ook daar spreek ik mensen op aan wanneer ze 1 van de eigen spelers verrot schelden. En tuurlijk bennik ook niet altijd blij met sommige acties of als spelers een mindere wedstrijd spelen maar blijf wel achter hun staan.
    Ach, iedereen beleeft het voetbal anders. Kutspeler is gemiddeld genomen nog redelijk netjes denk ik. Op het vak waar ik vroeger stond was schelden met ziektes de norm. Dat was ik op een gegeven moment wel zat, je wordt toch wat ouder en (de meesten) ook wijzer.
  • 22 Feb 2021 om 12:48
    • Quote van 22 Feb 2021 om 11:32
      Dan kun je nooit meer naar het stadion vrees ik. Dik het natuurlijk wel aan. Maar ik zie liever Van Leeuwen dan Narsingh. Altijd al een net niet speler gevonden.
    Zou niet weten waarom niet. Zeker in het stadion sta ik altijd achter onze spelers en ook daar spreek ik mensen op aan wanneer ze 1 van de eigen spelers verrot schelden. En tuurlijk bennik ook niet altijd blij met sommige acties of als spelers een mindere wedstrijd spelen maar blijf wel achter hun staan.
  • 22 Feb 2021 om 11:35
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:48
      Dat wordt niet zo gezegd maar komt het wel over, laat ze kijken naar de goede sfeer bij de club in alle afdelingen , de openheid, het voetbal, de stand, prachtige figuren als Jans en Streuer aan het roer. Gewoon rust rond de club en de prestatie maken mij trots in vergelijking met de afgelopen jaren, er staat weer eigen kapitaal op het veld. En dan dat gezeik op Danilo en Narsingh volkomen onterecht, natuurlijk mag een van die ballen van Narsingh erin, maar dat gebeurt niet klaar, maar wel indirect betrokken bij biede doelpunten, ik vind dat hij het goed doet. En als ik dan een stel debielen hier zie en die jongen zo afkraken dan denk ik tyf op die gast is er ook nog maar net maar ik hoop dat hij blijft. Want is wel degelijk een meerwaarde . Cerny was top hoop dat hij terug komt en bij ons blijft maar zou Narsingh ook proberen binnen boord te houden.
    Je zegt het zelf al, weer eigen kapitaal op het veld. Dan zit een groot talent als Van Leeuwen op de bank, door huurspeler Narsingh. Kan Narsingh natuurlijk ook niets aan doen, doet ook zijn best. Maar ik zal altijd dan voor eigen spelers kiezen. Dat is beter voor de club.
  • 22 Feb 2021 om 11:32
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:41
      Waarom dan eerst zo’n stompxinnige reactie? Spelers uitschelden voor kutspeler gaat mij te ver.
    Dan kun je nooit meer naar het stadion vrees ik. Dik het natuurlijk wel aan. Maar ik zie liever Van Leeuwen dan Narsingh. Altijd al een net niet speler gevonden.
  • 22 Feb 2021 om 11:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:16
      Jans valt met name tegen vanwege wisselbeleid. Allemaal veel te laat. Ondank al zijn ervaring.
    Elke trainer die twente de afgelopen jaren heeft gehad was te laat. Noem er eens 1 die wel op tijd wisselde en niet wachtte tot de 75e/80e minuut.
  • 21 Feb 2021 om 18:48
    • Quote van 21 Feb 2021 om 17:58
      Nou jadie, ik heb vandaag nergens gelezen dat er Europees voetbal wordt verwacht. Ik zit ook niet elke dag hier op het forum. Maar als er gevoetbald wordt, wordt er ook gezeikt. Dat was vroeger al, ook in 't stadion en al staan we bovenaan. Dat hoort er gewoon een beetje bij, voetbal is emotie. Volgens mij is iedereen hier Twente supporter, ook al word er wel eens anders geroepen. Zoals we vandaag de 3 punten hebben verspeeld, snap ik de frustratie ook nog wel. Tegen Feyenoord is dat voor mij nog extra zuur. Desalniettemin ben ik zeer tevreden over hoe we 't doen en had niemand dit vooraf verwacht.
    Dat wordt niet zo gezegd maar komt het wel over, laat ze kijken naar de goede sfeer bij de club in alle afdelingen , de openheid, het voetbal, de stand, prachtige figuren als Jans en Streuer aan het roer. Gewoon rust rond de club en de prestatie maken mij trots in vergelijking met de afgelopen jaren, er staat weer eigen kapitaal op het veld. En dan dat gezeik op Danilo en Narsingh volkomen onterecht, natuurlijk mag een van die ballen van Narsingh erin, maar dat gebeurt niet klaar, maar wel indirect betrokken bij biede doelpunten, ik vind dat hij het goed doet. En als ik dan een stel debielen hier zie en die jongen zo afkraken dan denk ik tyf op die gast is er ook nog maar net maar ik hoop dat hij blijft. Want is wel degelijk een meerwaarde . Cerny was top hoop dat hij terug komt en bij ons blijft maar zou Narsingh ook proberen binnen boord te houden.
  • 21 Feb 2021 om 18:45
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:16
      Jans valt met name tegen vanwege wisselbeleid. Allemaal veel te laat. Ondank al zijn ervaring.
    Staat hij bekent om
  • 21 Feb 2021 om 18:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 17:58
      Nou jadie, ik heb vandaag nergens gelezen dat er Europees voetbal wordt verwacht. Ik zit ook niet elke dag hier op het forum. Maar als er gevoetbald wordt, wordt er ook gezeikt. Dat was vroeger al, ook in 't stadion en al staan we bovenaan. Dat hoort er gewoon een beetje bij, voetbal is emotie. Volgens mij is iedereen hier Twente supporter, ook al word er wel eens anders geroepen. Zoals we vandaag de 3 punten hebben verspeeld, snap ik de frustratie ook nog wel. Tegen Feyenoord is dat voor mij nog extra zuur. Desalniettemin ben ik zeer tevreden over hoe we 't doen en had niemand dit vooraf verwacht.
    Waarom dan eerst zo’n stompxinnige reactie? Spelers uitschelden voor kutspeler gaat mij te ver.
  • 21 Feb 2021 om 17:58
    Nou jadie, ik heb vandaag nergens gelezen dat er Europees voetbal wordt verwacht. Ik zit ook niet elke dag hier op het forum. Maar als er gevoetbald wordt, wordt er ook gezeikt. Dat was vroeger al, ook in 't stadion en al staan we bovenaan. Dat hoort er gewoon een beetje bij, voetbal is emotie. Volgens mij is iedereen hier Twente supporter, ook al word er wel eens anders geroepen. Zoals we vandaag de 3 punten hebben verspeeld, snap ik de frustratie ook nog wel. Tegen Feyenoord is dat voor mij nog extra zuur. Desalniettemin ben ik zeer tevreden over hoe we 't doen en had niemand dit vooraf verwacht.
  • 21 Feb 2021 om 16:31
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:24
      Ik loop al lang genoeg op het forum hier hoor, en verder interesseert me het geen reet wat een ander er van vindt. We zijn veilig hebben leuke wedstrijden gezien, vandaag ook gewoon pech gehad, maar al met al dik verdiend gelijk spel . En laat de mensen die zeiken willen maat lekker zeiken, ze vergeten even waar we vandaan komen en hoe kut alles was binnen de club de laatste jaren!!! Man we staan gvd gewoon op een gedeelde 7 plek en dat hadden de meesten inclusief ik niet verwacht. En nu verwachten deze mafklappers denk ik Europees voetbal anders is het seizoen niet geslaagd, laat ze gvd allemaal kijken wat de doelstelling was dit seizoen en waar we nu staan, en hoeveel jongens uit de eigen jeugd zijn doorgebroken. Nee dat zien ze niet echt klojo’s zijn het!!!!
    Als er chagrijn is is dat vaak om 1 wedstrijd, niet om het grote plaatje
  • 21 Feb 2021 om 16:24
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:54
      Oeh, pas maar op, als je hier op het forum een andere mening hebt. Dat mag niet hoor. Dan komt de forum politie met vriendjes, die je even op je vingers tikt. Nou ik vond en vind Narsingh een gigantische kutspeler, die nota bene onze eigen talenten in de weg staat. Het hadden vandaag 3 heerlijke punten kunnen zijn...
    Ik loop al lang genoeg op het forum hier hoor, en verder interesseert me het geen reet wat een ander er van vindt. We zijn veilig hebben leuke wedstrijden gezien, vandaag ook gewoon pech gehad, maar al met al dik verdiend gelijk spel . En laat de mensen die zeiken willen maat lekker zeiken, ze vergeten even waar we vandaan komen en hoe kut alles was binnen de club de laatste jaren!!! Man we staan gvd gewoon op een gedeelde 7 plek en dat hadden de meesten inclusief ik niet verwacht. En nu verwachten deze mafklappers denk ik Europees voetbal anders is het seizoen niet geslaagd, laat ze gvd allemaal kijken wat de doelstelling was dit seizoen en waar we nu staan, en hoeveel jongens uit de eigen jeugd zijn doorgebroken. Nee dat zien ze niet echt klojo’s zijn het!!!!
  • 21 Feb 2021 om 15:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:25
      Nee hij was goed de eerste helft, maar de kansen die hij in de tweede helft mist... daar heb ik geen woorden voor. Komt erop neer dat Narsingh precies één helft in totaal goed heeft gespeeld. Van Leeuwen heeft zijn speeltijd veel beter benut. Daarnaast is het op lange termijn ook beter om zoveel mogelijk eigen ipv huurspelers in te zetten omdat we nu veilig zijn en ons zo beter op volgend seizoen kunnen voorbereiden
    Waarom danilo laten spelen dan? Die bakt er helemaal niks van. Verkeerd gepositioneerd en veel balverlies. Het is dat die een aantal penalies heeft gemaakt anders hadden we een andere topscorer.
  • 21 Feb 2021 om 15:30
    Elf wedstrijden voor het einde, we zijn veilig. Nu lekker bouwen aan team voor volgend jaar. Het is in ieder geval een veel beter seizoen dan ooit verwacht, met dank aan staf en bestuur.
  • 21 Feb 2021 om 15:25
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:14
      Vergeet je dat we beide goals dankzij hem hebben gemaakt???
    Nee hij was goed de eerste helft, maar de kansen die hij in de tweede helft mist... daar heb ik geen woorden voor. Komt erop neer dat Narsingh precies één helft in totaal goed heeft gespeeld. Van Leeuwen heeft zijn speeltijd veel beter benut. Daarnaast is het op lange termijn ook beter om zoveel mogelijk eigen ipv huurspelers in te zetten omdat we nu veilig zijn en ons zo beter op volgend seizoen kunnen voorbereiden
  • 21 Feb 2021 om 14:54
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:29
      Hoezo? 010 was zwaar aan het klungelen achterin.....de kansen werden alleen maar meer.
    Jij zegt hij moest die 2 kansen maken, maar als de eerste kans erin gaat is het wedstrijdverloop anders, dus die tweede kans komt dan niet meer, zo bedoelde ik dat. Er waren beslist nog kansen gekomen, maar dan in een ander wedstrijdverloop....hahaha zeurn ofnie ;-))
  • 21 Feb 2021 om 14:54
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:34
      Wat een gezeik weer gvd , tuurlijk moeten die ballen erin maar hij was niet zo slecht hoor en beide doelpunten kwamen via Narsingh. Elke week moet er wel een afgezeken worden vorige weken Danilo en nu Narsingh . Echt gvd balen dat we geen 3 punten hebben maar we hebben weer gescoord , eerste helft goed gevoetbald, en vergeet niet de jingheid ban dit elftal. Gewoon ook pech klaar en iedereen die op de spelers loopt te zeiken die ik net noem kijk ff wie de grootste fout maakt dat was Roemoerato , hoe kun je zo een pas op Zdumic geven?? Je weet dat hij niet zo snel is en zo nonchalant de bal op Dumic spelen dat was de grootste blunder. Maar iedereen die zeikt krijg de pleuris we hebben niet verloren staan op de gedeelde 7 plek !!!!! Nog steeds ja!!!!!
    Oeh, pas maar op, als je hier op het forum een andere mening hebt. Dat mag niet hoor. Dan komt de forum politie met vriendjes, die je even op je vingers tikt. Nou ik vond en vind Narsingh een gigantische kutspeler, die nota bene onze eigen talenten in de weg staat. Het hadden vandaag 3 heerlijke punten kunnen zijn...
  • 21 Feb 2021 om 14:54
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:48
      Een goede reactie er zijn succes supporters die die het realisme niet zien of willen zien . Psv thuis 1-1 na 95 minuten. Ajax thuis 1-1 na 90 minuten en in blessure tijd onnodig verloren . Feyenoord thuis 2-2 na 95 minuten goede wedstrijd fctwente maar de kansen niet optimaal benut anders had her 4-2 moeten eindigen. Zo tegen de top 3 spelen en resultaten halen is voor deze jonge en onervaren prachtig en zijn geweldige leermomenten.
    maar ze leven mee ik neem ze niks kwalijk..
  • 21 Feb 2021 om 14:48
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:37
      En al die negatievelingen noemen zich Twentesupporter. Ze zeiken om te zeiken. We hebben 34 punten, we zien mooie dingen afgewisseld met minder mooie. So what, dat hoort er bij. Ik ben in ieder geval blij en tevreden met hoe het dit jaar loopt bij Twente. Forza FCT.
    Een goede reactie er zijn succes supporters die die het realisme niet zien of willen zien . Psv thuis 1-1 na 95 minuten. Ajax thuis 1-1 na 90 minuten en in blessure tijd onnodig verloren . Feyenoord thuis 2-2 na 95 minuten goede wedstrijd fctwente maar de kansen niet optimaal benut anders had her 4-2 moeten eindigen. Zo tegen de top 3 spelen en resultaten halen is voor deze jonge en onervaren prachtig en zijn geweldige leermomenten.
  • 21 Feb 2021 om 14:47
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:34
      Wat een gezeik weer gvd , tuurlijk moeten die ballen erin maar hij was niet zo slecht hoor en beide doelpunten kwamen via Narsingh. Elke week moet er wel een afgezeken worden vorige weken Danilo en nu Narsingh . Echt gvd balen dat we geen 3 punten hebben maar we hebben weer gescoord , eerste helft goed gevoetbald, en vergeet niet de jingheid ban dit elftal. Gewoon ook pech klaar en iedereen die op de spelers loopt te zeiken die ik net noem kijk ff wie de grootste fout maakt dat was Roemoerato , hoe kun je zo een pas op Zdumic geven?? Je weet dat hij niet zo snel is en zo nonchalant de bal op Dumic spelen dat was de grootste blunder. Maar iedereen die zeikt krijg de pleuris we hebben niet verloren staan op de gedeelde 7 plek !!!!! Nog steeds ja!!!!!
    Mee eens. Maar hoe vond je danilo spelen?
  • 21 Feb 2021 om 14:45
    Heracles achter kom aan
  • 21 Feb 2021 om 14:44
    Gelukkig heb ik niet gekeken en genoten van het mooi lente weer.
    Er staat toch niets meer op het spel en zolang van Leeuwen aan de kant wordt gehouden neem ik het al sowieso niet meer serieus.
    Geniet van het mooie weer mannen!
  • 21 Feb 2021 om 14:41
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:31
      Feyenoord speelde erg slecht. Je had eigenlijk al in de 1e helft met 4-0 voor moeten staan als ze bleven doordrukken. Maar ze gaven gas terug, waardoor toornstra scoorde.
    Het druk zetten hou onmogelijk 45 minuten per helft vol . Dus moet je afwegingen maken met op dat moment een 2-0 voorsprong. Dat heeft het elftal goed gedaan alleen de mogelijkheden en kansen benutten moet veel beter in de komende wedstrijden
  • 21 Feb 2021 om 14:39
    Nouja weer een puntje we zijn veilig en we hadden ook nog kunnen verliezen
  • 21 Feb 2021 om 14:37
    En al die negatievelingen noemen zich Twentesupporter. Ze zeiken om te zeiken. We hebben 34 punten, we zien mooie dingen afgewisseld met minder mooie. So what, dat hoort er bij. Ik ben in ieder geval blij en tevreden met hoe het dit jaar loopt bij Twente. Forza FCT.
  • 21 Feb 2021 om 14:37
    Dat Groningen en Heerenveen maar gelijk mogen spelen. En we een leuke Milanese derby krijgen nu. Fijne middag allemaal ondanks dit kutbegin.
  • 21 Feb 2021 om 14:36
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:34
      Wat een gezeik weer gvd , tuurlijk moeten die ballen erin maar hij was niet zo slecht hoor en beide doelpunten kwamen via Narsingh. Elke week moet er wel een afgezeken worden vorige weken Danilo en nu Narsingh . Echt gvd balen dat we geen 3 punten hebben maar we hebben weer gescoord , eerste helft goed gevoetbald, en vergeet niet de jingheid ban dit elftal. Gewoon ook pech klaar en iedereen die op de spelers loopt te zeiken die ik net noem kijk ff wie de grootste fout maakt dat was Roemoerato , hoe kun je zo een pas op Zdumic geven?? Je weet dat hij niet zo snel is en zo nonchalant de bal op Dumic spelen dat was de grootste blunder. Maar iedereen die zeikt krijg de pleuris we hebben niet verloren staan op de gedeelde 7 plek !!!!! Nog steeds ja!!!!!
    +100
  • 21 Feb 2021 om 14:35
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:34
      Wat een gezeik weer gvd , tuurlijk moeten die ballen erin maar hij was niet zo slecht hoor en beide doelpunten kwamen via Narsingh. Elke week moet er wel een afgezeken worden vorige weken Danilo en nu Narsingh . Echt gvd balen dat we geen 3 punten hebben maar we hebben weer gescoord , eerste helft goed gevoetbald, en vergeet niet de jingheid ban dit elftal. Gewoon ook pech klaar en iedereen die op de spelers loopt te zeiken die ik net noem kijk ff wie de grootste fout maakt dat was Roemoerato , hoe kun je zo een pas op Zdumic geven?? Je weet dat hij niet zo snel is en zo nonchalant de bal op Dumic spelen dat was de grootste blunder. Maar iedereen die zeikt krijg de pleuris we hebben niet verloren staan op de gedeelde 7 plek !!!!! Nog steeds ja!!!!!
    +100
  • 21 Feb 2021 om 14:35
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:23
      Als je narsing de eerste en tweede helft zie spelen zou je bijna denken dat hij een gesprekje met de TD van feijenoord heeft gehad in de rust haha.
    Narsing speelde gewoon ern puike pot voetbal met als de rest van her elftal vandaag. Fctwente speelt goed tot redelijk veldspel maar de onnodige fouten en verkeerde keuzes zijn ernom jammer te noemen de in verk wedstrijden na de winterstop.
  • 21 Feb 2021 om 14:34
    Wat een gezeik weer gvd , tuurlijk moeten die ballen erin maar hij was niet zo slecht hoor en beide doelpunten kwamen via Narsingh. Elke week moet er wel een afgezeken worden vorige weken Danilo en nu Narsingh . Echt gvd balen dat we geen 3 punten hebben maar we hebben weer gescoord , eerste helft goed gevoetbald, en vergeet niet de jingheid ban dit elftal. Gewoon ook pech klaar en iedereen die op de spelers loopt te zeiken die ik net noem kijk ff wie de grootste fout maakt dat was Roemoerato , hoe kun je zo een pas op Zdumic geven?? Je weet dat hij niet zo snel is en zo nonchalant de bal op Dumic spelen dat was de grootste blunder. Maar iedereen die zeikt krijg de pleuris we hebben niet verloren staan op de gedeelde 7 plek !!!!! Nog steeds ja!!!!!
  • 21 Feb 2021 om 14:31
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:29
      Hoezo? 010 was zwaar aan het klungelen achterin.....de kansen werden alleen maar meer.
    Feyenoord speelde erg slecht. Je had eigenlijk al in de 1e helft met 4-0 voor moeten staan als ze bleven doordrukken. Maar ze gaven gas terug, waardoor toornstra scoorde.
  • 21 Feb 2021 om 14:30
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:27
      Zie ik in de herhaling ook. Toch als je hem gewoon laag in de hoek schiet zit hij gewoon.
    Klopt, hij had erin gemoeten, maar ik vond deze nog niet van de categorie Sterling
  • 21 Feb 2021 om 14:29
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:23
      Das niet helemaal waar. Als hij de 3-1 maakt gaat de wedstrijd heel anders verder.
    Hoezo? 010 was zwaar aan het klungelen achterin.....de kansen werden alleen maar meer.
  • 21 Feb 2021 om 14:28
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:27
      We spelen goed mee in topwedstrijden. Onszelf wat vaker belonen is ook wel eens handig.
    Ja maarja wel weer een puntje volgende week gewoon die calimeros pakken
  • 21 Feb 2021 om 14:27
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Fan van Jans maar dit wisselbeleid is inderdaad gewoon elke keer 10-20 minuten te laat
    Vond ik vorige week ook al.
  • 21 Feb 2021 om 14:27
    We spelen goed mee in topwedstrijden. Onszelf wat vaker belonen is ook wel eens handig.
  • 21 Feb 2021 om 14:27
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:25
      Ik ben het zeker met je eens dat eer profvoetballer die gewoon moet maken maar zo makkelijk als het eruit zag was het niet. De verdediger had over de grond toch 80% van het doel wel afgeschermd denk ik
    Zie ik in de herhaling ook. Toch als je hem gewoon laag in de hoek schiet zit hij gewoon.
  • 21 Feb 2021 om 14:25
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:21
      Hij zegt dat Narsingh geen afmaker is. Absoluut geen excuus. Je kunt het gewoon niet maken om die bal te missen
    Ik ben het zeker met je eens dat eer profvoetballer die gewoon moet maken maar zo makkelijk als het eruit zag was het niet. De verdediger had over de grond toch 80% van het doel wel afgeschermd denk ik
  • 21 Feb 2021 om 14:23
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:20
      Doet toch elke supportersschare lekker negeren joh. Heb jij nooit die neiging gehad als we net van Heracles hebben gewonnen ofzo?
    Nee maar eerlijk dat doen de meeste maar bij feyenoord zijn het er wel erg veel
  • 21 Feb 2021 om 14:23
    Als je narsing de eerste en tweede helft zie spelen zou je bijna denken dat hij een gesprekje met de TD van feijenoord heeft gehad in de rust haha.
  • 21 Feb 2021 om 14:23
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:21
      Narsingh moet die 2 kansen er in schieten, dat valt niet goed te praten. Het staat dan gewoon 4-1 en is het klaar. Roemeratoe maakte wederom een lakse indruk met een cruciale fout bij de 2-2
    Das niet helemaal waar. Als hij de 3-1 maakt gaat de wedstrijd heel anders verder.
  • 21 Feb 2021 om 14:21
    Narsingh moet die 2 kansen er in schieten, dat valt niet goed te praten. Het staat dan gewoon 4-1 en is het klaar. Roemeratoe maakte wederom een lakse indruk met een cruciale fout bij de 2-2
  • 21 Feb 2021 om 14:21
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:17
      Nounou ik ben ook gigagefrustreerd maar hij heeft niemand vermoord he
    Hij zegt dat Narsingh geen afmaker is. Absoluut geen excuus. Je kunt het gewoon niet maken om die bal te missen
  • 21 Feb 2021 om 14:20
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:19
      Dat vind ik ook het minpunt van jans het wiiselbeleid. De rest is het gewoon een geweldige trainer.
    Mee eens. Maar toch heb ik het idee dat we in 2021 al heel wat punten mede door hem hebben laten glippen
  • 21 Feb 2021 om 14:20
    Als vroeger in D3 zulke kansen miste zoals narsing werd je gewisseld.
  • 21 Feb 2021 om 14:20
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Dat tuig uit rotterdam geeft ook reacties op insta wat hebben die domme supporters
    Doet toch elke supportersschare lekker negeren joh. Heb jij nooit die neiging gehad als we net van Heracles hebben gewonnen ofzo?
  • 21 Feb 2021 om 14:19
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Fan van Jans maar dit wisselbeleid is inderdaad gewoon elke keer 10-20 minuten te laat
    Dat vind ik ook het minpunt van jans het wiiselbeleid. De rest is het gewoon een geweldige trainer.
  • 21 Feb 2021 om 14:19
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Wat een kansen. Had gekund/gemoeten vandaag. Mja. Tegen Vitesse en Feyenoord 4 punten pakken op zich oké als je de derby tegen Heracles komende week maar wint.
    Voor mijn gevoel nu zou ik gek worden als je er daar geen 5 maakt met deze kansen
  • 21 Feb 2021 om 14:19
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:18
      Fan van Jans maar dit wisselbeleid is inderdaad gewoon elke keer 10-20 minuten te laat
    Eens
  • 21 Feb 2021 om 14:18
    Dat tuig uit rotterdam geeft ook reacties op insta wat hebben die domme supporters
  • 21 Feb 2021 om 14:18
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:16
      Jans valt met name tegen vanwege wisselbeleid. Allemaal veel te laat. Ondank al zijn ervaring.
    Fan van Jans maar dit wisselbeleid is inderdaad gewoon elke keer 10-20 minuten te laat
  • 21 Feb 2021 om 14:18
    Wat een kansen. Had gekund/gemoeten vandaag. Mja. Tegen Vitesse en Feyenoord 4 punten pakken op zich oké als je de derby tegen Heracles komende week maar wint.
  • 21 Feb 2021 om 14:17
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:16
      Je kunt echt niet gaan goedpraten dat Narsingh die bal er niet inschiet
    Nounou ik ben ook gigagefrustreerd maar hij heeft niemand vermoord he
  • 21 Feb 2021 om 14:16
    Jans valt met name tegen vanwege wisselbeleid. Allemaal veel te laat. Ondank al zijn ervaring.
  • 21 Feb 2021 om 14:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Wat een gezeik weer.... wat denken jullie? Dat we er zo overheen klappen? Als narsingh afmaker was had hij niet bij twente gespeeld. Kom op man, een piepjong team is beter dan feyenoord, mooier kan het niet toch?
    Mee eens. Maar het is wel erg frustrerend dat je gewoon niet met 5-1 wint. Wat gewoon mogelijk was. Nog 11 wedstrijden te gaan.
  • 21 Feb 2021 om 14:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Wat een gezeik weer.... wat denken jullie? Dat we er zo overheen klappen? Als narsingh afmaker was had hij niet bij twente gespeeld. Kom op man, een piepjong team is beter dan feyenoord, mooier kan het niet toch?
    Je kunt echt niet gaan goedpraten dat Narsingh die bal er niet inschiet
  • 21 Feb 2021 om 14:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Wat een gezeik weer.... wat denken jullie? Dat we er zo overheen klappen? Als narsingh afmaker was had hij niet bij twente gespeeld. Kom op man, een piepjong team is beter dan feyenoord, mooier kan het niet toch?
    +100
  • 21 Feb 2021 om 14:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:14
      Toch spreken ze het voorzichtig uit.
    Klopt is ook lachwekkend. De enige spelers die Europees waardig zijn: Drommel, Oosterwolde en Ebeuhi. Als ik al zie welke kansen Twente mist, is gewoon schandalig. Bij de 2-1, had ik al een gevoel van dit wordt niks meer.
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:15
      Met alle respect en realiteit, Narsingh prima eerste helft maar als hij 2 van zulke kansen mist moet je gewoon Rots of Van Leeuwen er in de 70ste minuut inzetten. We zijn allang veilig dus je kan beter deze spelers ervaring op laten doen zodat ze er volgend seizoen staan. Dan kan je met eigen jeugd gaan strijden voor plek 5-8. Levert ook kapitaal op voor onze mooie club wat we zeker nodig hebben... iedereen fijne zondag.
    Eens
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    Iets minder negatief mag wel. We hebben dit seizoen geen enkele x verloren van Feyenoord. Iets meer positief mag wel. Ookal hadden we kunnen winnen
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Wat een gezeik weer.... wat denken jullie? Dat we er zo overheen klappen? Als narsingh afmaker was had hij niet bij twente gespeeld. Kom op man, een piepjong team is beter dan feyenoord, mooier kan het niet toch?
    Jawel als ervaren narsingh die kansen afmaakt win je. Maar iedereen die blij is met gelijk spel kent geen top sport mentaliteit
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    Met alle respect en realiteit, Narsingh prima eerste helft maar als hij 2 van zulke kansen mist moet je gewoon Rots of Van Leeuwen er in de 70ste minuut inzetten. We zijn allang veilig dus je kan beter deze spelers ervaring op laten doen zodat ze er volgend seizoen staan. Dan kan je met eigen jeugd gaan strijden voor plek 5-8. Levert ook kapitaal op voor onze mooie club wat we zeker nodig hebben... iedereen fijne zondag.
  • 21 Feb 2021 om 14:15
    Met alle respect en realiteit, Narsingh prima eerste helft maar als hij 2 van zulke kansen mist moet je gewoon Rots of Van Leeuwen er in de 70ste minuut inzetten. We zijn allang veilig dus je kan beter deze spelers ervaring op laten doen zodat ze er volgend seizoen staan. Dan kan je met eigen jeugd gaan strijden voor plek 5-8. Levert ook kapitaal op voor onze mooie club wat we zeker nodig hebben... iedereen fijne zondag.
  • 21 Feb 2021 om 14:14
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Laten we daar ook maar niet op hopen, zie het Willem II scenario. Wat baal ik hier van, hadden echt moeten winnen. Van Leeuwen is beter dan Narsingh. Stel hem voortaan op
    Narsingh heeft 2 kansen gemist die echt niet konden (minimaal 1) maar was verder wel gevaarlijk. Haal liever Danilo er eventjes uit
  • 21 Feb 2021 om 14:14
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Laten we daar ook maar niet op hopen, zie het Willem II scenario. Wat baal ik hier van, hadden echt moeten winnen. Van Leeuwen is beter dan Narsingh. Stel hem voortaan op
    Vergeet je dat we beide goals dankzij hem hebben gemaakt???
  • 21 Feb 2021 om 14:14
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:13
      Europees voetbal moet je niet willen als Twente zijnde, de eredivisie is al een hele opgave.
    Toch spreken ze het voorzichtig uit.
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    Wat een gezeik weer.... wat denken jullie? Dat we er zo overheen klappen? Als narsingh afmaker was had hij niet bij twente gespeeld. Kom op man, een piepjong team is beter dan feyenoord, mooier kan het niet toch?
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:09
      Wat een aanfluiting door gelijk te spelen. Als je zulke kansen niet afmaakt hoor je sws niet Europees voetbal uit te spreken
    Europees voetbal moet je niet willen als Twente zijnde, de eredivisie is al een hele opgave.
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:12
      Zoek een andere club uit dan....
    Hoezo? Als ik na elke frustrerende wedstrijd een andere club uitzoeken ben ik binnen no time heel Europa door en weer terug bij Twente
  • 21 Feb 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:09
      Wat een aanfluiting door gelijk te spelen. Als je zulke kansen niet afmaakt hoor je sws niet Europees voetbal uit te spreken
    Laten we daar ook maar niet op hopen, zie het Willem II scenario. Wat baal ik hier van, hadden echt moeten winnen. Van Leeuwen is beter dan Narsingh. Stel hem voortaan op
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    Narsing terug sturen is gewoon een loper meer niet. Gewoon van leeuwen erin zetten. Die had die 2 kansen zeker gemaakt!!!
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:12
      Zoek een andere club uit dan....
    Flikker op
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    • Quote van 21 Feb 2021 om 14:08
      Is 2-0 nou nooit eens genoeg ik ben er zo fucking klaar mee he
    Zoek een andere club uit dan....
  • 21 Feb 2021 om 14:12
    Vermakelijke wedstrijd om te zien maar wat een foutenfestival van beide kanten en wat een kansen voor Twente!!!!Danilo dan wel een keer gescoord maar ik begrijp echt niet waarom die zolang er in blijft staan. Wat slecht was die weer en totaal geen neusje voor de goal. Bijvoorbeeld die laatste actie van Menig dat die een meter of 6 te ver achterin staat terwijl een echte spits wel in het strafschopgebied zou staan. Meest eenvoudige balletjes kwamen ook niet aan van hem. Jammer!!!
  • 21 Feb 2021 om 14:09
    Wat een aanfluiting door gelijk te spelen. Als je zulke kansen niet afmaakt hoor je sws niet Europees voetbal uit te spreken