Narsingh: ''Het voelt alsof we door mij twee punten hebben verloren''

32
Narsingh: ''Het voelt alsof we door mij twee punten hebben verloren''

FC Twente en Feyenoord hebben zondagmiddag in de Grolsch Veste de punten gedeeld. Luciano Narsingh had er hoogstpersoonlijk voor kunnen zorgen dat de wedstrijd anders was afgelopen.

Wel was de buitenspeler betrokken bij belangrijke momenten. "Ik was extra scherp, je wilt toch gewoon laten zien wat je kan. Ik heb daar niet veel minuten gehad, hier speel ik veel dus dan wil je het laten zien. In denk dat ik in de eerste helft wel heb laten zien dat ik dreigend ben", weet Narsingh bij ESPN.

Toch is het chagrijn in Enschede groot, juist vanwege zijn missers. "Twee hele grote kansen, als je die maakt denk ik dat de wedstrijd op slot zit. Eigenlijk kwam Senesi al heel snel uit, ik denk dat ik hem kon kappen. Maar dat is altijd achteraf."

"Het voelt alsof we door mij twee punten hebben verloren", vertelt de teleurgestelde buitenspeler. "Of ik mijn punt heb gemaakt? Ik heb laten zien dat ik gewoon heel dreigend kan zijn en dat ik gewoon een gevaarlijke speler ben. Dus ik denk dat ik mezelf wel heb laten zien".

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2021 om 17:20
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:33
      Eigen talenten laten rijpen ipv (duurbetaalde) huurspelers, die straks toch weer weg zijn. Juist nu we zo goed als veilig zijn, kunnen talenten zich mooi ontwikkelen. Blik alvast op de toekomst. Talenten stijgen in waarde, wat weer goed voor de club is. Maar bij Jans krijgt Narsingh volgens mij sowieso de voorkeur, misschien zelfs wel contractueel vast gelegd. Gewoon zonde en inderdaad weggegooid geld. En dat terwijl Van Leeuwen echt goed bezig was.
    Hoeveel jonge eigen spelers wil je er in hebben? We speelden met Drommel, Oosterwolde, Roemeratoe, Zerrouki en Bosch in de basis. Smal, Van Leeuwen en Rots vielen in. Je hebt ook wat routine nodig om de jeugd te laten renderen.
  • 22 Feb 2021 om 17:15
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:04
      Je vergeet wel dat hij de penalty pakt en assist geeft, en vorige week ook assist? Lijkt me niet zo slecht toch???
    Idd. Betrokken bij 3 van de laatste 4 doelpunten. Prima speler voor ons. Hij heeft alleen geen rust als hij zelf moet afronden. Dat moeten we maar op de koop toe nemen. Als hij er elk seizoen een stuk of 10 in had gelegd hadden wij hem nooit kunnen huren.
  • 21 Feb 2021 om 22:08
    • Quote van 21 Feb 2021 om 17:00
      Nee hoor, gewoon een feit. Dit forum heeft 1 probleem en dat is dat velen niet begrijpend kunnen lezen en veel zaken worden door elkaar gehaald. Gewoon een forum voor dombo's. Nutteloos om hier discussies te voeren of een mening te geven.
    Mijn advies, stop er dan mee. Je lult jezelf gewoon tegen maar nee, aan jou ligt het niet. En natuurlijk is de rest weer te dom. We moeten volgens jou groot denken en ambitie hebben, terwijl je vervolgens bang bent punten te verliezen tegen de kleintjes. Niet echt ambitieus of groots gedacht toch?
  • 21 Feb 2021 om 19:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:40
      Klopt helpt geen antibiotica tegen echt erger me kapot man. Maar ja we zijn gewoon veilig en staan op een mooie gedeelde 7 plek.
    BAM!
  • 21 Feb 2021 om 18:42
    Dat voelt niet zo ..... dat is zo
  • 21 Feb 2021 om 18:40
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:27
      Ja die, op sommigen mensen moet je niet meer reageren, dan ben je het beste af......sommigen hier zijn net een ontsteking Het blijft maar etteren
    Klopt helpt geen antibiotica tegen echt erger me kapot man. Maar ja we zijn gewoon veilig en staan op een mooie gedeelde 7 plek.
  • 21 Feb 2021 om 18:27
    • Quote van 21 Feb 2021 om 18:01
      Wat doe je dan nog op dit forum als het voor Dombo’s is?? Oh dan voel jij je zeker beter dan de rest en dat laat je graag weten hè Scorpio??
    Ja die, op sommigen mensen moet je niet meer reageren, dan ben je het beste af......sommigen hier zijn net een ontsteking Het blijft maar etteren
  • 21 Feb 2021 om 18:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:42
      Is natuurlijk ook onzin dat hij het bewust doet omdat hij tegen Feyenoord speelt. Tegen Vitesse miste hij namelijk ook een 100% kans. Tijd om hem op de bank te zetten ten faveure van een eigen speler.
    Je vergeet wel dat hij de penalty pakt en assist geeft, en vorige week ook assist? Lijkt me niet zo slecht toch???
  • 21 Feb 2021 om 18:01
    • Quote van 21 Feb 2021 om 17:00
      Nee hoor, gewoon een feit. Dit forum heeft 1 probleem en dat is dat velen niet begrijpend kunnen lezen en veel zaken worden door elkaar gehaald. Gewoon een forum voor dombo's. Nutteloos om hier discussies te voeren of een mening te geven.
    Wat doe je dan nog op dit forum als het voor Dombo’s is?? Oh dan voel jij je zeker beter dan de rest en dat laat je graag weten hè Scorpio??
  • 21 Feb 2021 om 17:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:30
      Gewoon recht voor de raap. We zijn groot maar denken al vele jaren klein. En als je groot denkt wordt je hier met de grond gelijk gemaakt want je mag geen ambities hebben of tonen. Fc Twente en vele nepsupporters maken zichzelf en FC Twente klein. Het gaat allemaal nergens over. Allemaal pappen nathouden gelul. Past precies in de tijd waarin we nu leven.
    Dan ben jij de grootste nep supporter want ijs of niet, ik kijk Twente ga niet schaatsen maar kijk mijn club, beetje zon ik kijk naar mijn club omdat ik supporter ben en wat doe jij? Boswandeling maken prima maar dan ben jij die nep supporter en niet de mensen die jij bedoelt !! En je bent ook nog vaak een betweter nou dat zul je zijn over de Elfstedentocht en de bloemetjes op de heide!!!
  • 21 Feb 2021 om 17:40
    Narsingh staat er om bekend dat hij bijna niet scoort , maar wel assist geeft, dit is dus vorige week en deze wedstrijd gebeurd. Jammer, daarom is het maar goed dat hij gehuurd is.
  • 21 Feb 2021 om 17:19
    Ik begin het ook irritant te vinden dat je tegenwoordig niet meer kritisch mag zijn. Alles wordt gerelativeerd met “weet waar we vorig jaar stonden”, “er is geen geld” en “zijn jonge spelers”. Dat is zeker waar maar als je een goed resultaat wederom zo makkelijk weggeeft dan mag dat best gezegd worden. Ook al ben ik blij met Jans, Narsingh en deze talentvolle eigen jeugd.
  • 21 Feb 2021 om 17:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 17:00
      Nee hoor, gewoon een feit. Dit forum heeft 1 probleem en dat is dat velen niet begrijpend kunnen lezen en veel zaken worden door elkaar gehaald. Gewoon een forum voor dombo's. Nutteloos om hier discussies te voeren of een mening te geven.
    Doe jij al jaren niks mis mee maar je bent wel een mannetje die graag gelijk heeft
  • 21 Feb 2021 om 17:00
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:56
      Lopen klagen over nepsupporters zonder ambitie, en zelf 2 uur geleden nog zeuren dat we tegen de kleintjes nog punten gaan verliezen. Nogal tegenstrijdig.
    Nee hoor, gewoon een feit. Dit forum heeft 1 probleem en dat is dat velen niet begrijpend kunnen lezen en veel zaken worden door elkaar gehaald. Gewoon een forum voor dombo's. Nutteloos om hier discussies te voeren of een mening te geven.
  • 21 Feb 2021 om 16:56
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:30
      Gewoon recht voor de raap. We zijn groot maar denken al vele jaren klein. En als je groot denkt wordt je hier met de grond gelijk gemaakt want je mag geen ambities hebben of tonen. Fc Twente en vele nepsupporters maken zichzelf en FC Twente klein. Het gaat allemaal nergens over. Allemaal pappen nathouden gelul. Past precies in de tijd waarin we nu leven.
    Lopen klagen over nepsupporters zonder ambitie, en zelf 2 uur geleden nog zeuren dat we tegen de kleintjes nog punten gaan verliezen. Nogal tegenstrijdig.
  • 21 Feb 2021 om 16:30
    • Quote van 21 Feb 2021 om 16:10
      Negatief gelul wij zijn in jouw ogen ook een kleintje
    Gewoon recht voor de raap. We zijn groot maar denken al vele jaren klein. En als je groot denkt wordt je hier met de grond gelijk gemaakt want je mag geen ambities hebben of tonen. Fc Twente en vele nepsupporters maken zichzelf en FC Twente klein. Het gaat allemaal nergens over. Allemaal pappen nathouden gelul. Past precies in de tijd waarin we nu leven.
  • 21 Feb 2021 om 16:27
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:04
      Nee hoor, dankzij jou heeft de club die je salaris betaald een puntje gepakt. Wel heel erg opzichtig. 1 op 1 met een speler moet je gewoon scoren. Hij mag zijn handen niet gebruiken, hoe kun je hem dan zo tegen de speler op schieten?
    Nog zo een dombo je zus zeg komen steeds meer mafketels !!!!
  • 21 Feb 2021 om 16:26
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:08
      Gewoon weggegooid geld. Hadden ons ook wel gehandhaafd zonder hem.
      Seizoen is over klaar, waar kijken we naar?
      Er valt niets meer te halen. Straks tegen de kleintjes gaan we weer punten verliezen.
    Jonge ga lekker boswandeling of schaatsen nepperd dat je bent . Lullen altijd maar niet eens een wedstrijd in zijn geheel kijken, jou neem ik niet meer serieus met je geitewollen sokken kerel hou op man.
  • 21 Feb 2021 om 16:10
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:08
      Gewoon weggegooid geld. Hadden ons ook wel gehandhaafd zonder hem.
      Seizoen is over klaar, waar kijken we naar?
      Er valt niets meer te halen. Straks tegen de kleintjes gaan we weer punten verliezen.
    Negatief gelul wij zijn in jouw ogen ook een kleintje
  • 21 Feb 2021 om 15:54
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:19
      Wat een kortzichtig gelul. Denk heus niet dat hij bewust mist. Had zich graag willen laten zien. Laten we nu een gewoon tevreden zijn. Jaar geleden was FCT nergens en bijna weer gedegradeerd. Nu staan we 7e met meestal aardig voetbal. 34 punten, prima technische staf en stuk of 7 jeugdspelers met contract ed. Stop eens met dat constante afkraken als er iets even niet lukt. Wees trots op wat er nu staat en waar we staan.
    je slaat de spijker op zijn kop. goed verwoord!
  • 21 Feb 2021 om 15:42
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:06
      Jij suggereert dingen....slaat werkelijk nergens op, de frustratie spat er vanaf
    Is natuurlijk ook onzin dat hij het bewust doet omdat hij tegen Feyenoord speelt. Tegen Vitesse miste hij namelijk ook een 100% kans. Tijd om hem op de bank te zetten ten faveure van een eigen speler.
  • 21 Feb 2021 om 15:33
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:13
      Handhaving was ons doel, met leuk aantrekkelijk voetbal. Dat doel is bereikt, wat wil je dan nog meer?
    Eigen talenten laten rijpen ipv (duurbetaalde) huurspelers, die straks toch weer weg zijn. Juist nu we zo goed als veilig zijn, kunnen talenten zich mooi ontwikkelen. Blik alvast op de toekomst. Talenten stijgen in waarde, wat weer goed voor de club is. Maar bij Jans krijgt Narsingh volgens mij sowieso de voorkeur, misschien zelfs wel contractueel vast gelegd. Gewoon zonde en inderdaad weggegooid geld. En dat terwijl Van Leeuwen echt goed bezig was.
  • 21 Feb 2021 om 15:19
    Wat een kortzichtig gelul. Denk heus niet dat hij bewust mist. Had zich graag willen laten zien. Laten we nu een gewoon tevreden zijn. Jaar geleden was FCT nergens en bijna weer gedegradeerd. Nu staan we 7e met meestal aardig voetbal. 34 punten, prima technische staf en stuk of 7 jeugdspelers met contract ed. Stop eens met dat constante afkraken als er iets even niet lukt. Wees trots op wat er nu staat en waar we staan.
  • 21 Feb 2021 om 15:18
    Flikker op met deze clown geeft zichzelf nog schouderklopjes. Gewoon eigen jeugd de kans geven en niet zulke zakkenvullers.
  • 21 Feb 2021 om 15:16
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:04
      Nee hoor, dankzij jou heeft de club die je salaris betaald een puntje gepakt. Wel heel erg opzichtig. 1 op 1 met een speler moet je gewoon scoren. Hij mag zijn handen niet gebruiken, hoe kun je hem dan zo tegen de speler op schieten?
    Nee hoor! Beide doelpunten hebben we dankzij hem gemaakt.
  • 21 Feb 2021 om 15:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:08
      Gewoon weggegooid geld. Hadden ons ook wel gehandhaafd zonder hem.
      Seizoen is over klaar, waar kijken we naar?
      Er valt niets meer te halen. Straks tegen de kleintjes gaan we weer punten verliezen.
    Handhaving was ons doel, met leuk aantrekkelijk voetbal. Dat doel is bereikt, wat wil je dan nog meer?
  • 21 Feb 2021 om 15:12
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:08
      Gewoon weggegooid geld. Hadden ons ook wel gehandhaafd zonder hem.
      Seizoen is over klaar, waar kijken we naar?
      Er valt niets meer te halen. Straks tegen de kleintjes gaan we weer punten verliezen.
    Wat dan als van leeuwen geblesseerd raakte
  • 21 Feb 2021 om 15:09
    Titel klopt helaas.
  • 21 Feb 2021 om 15:08
    Gewoon weggegooid geld. Hadden ons ook wel gehandhaafd zonder hem.
    Seizoen is over klaar, waar kijken we naar?
    Er valt niets meer te halen. Straks tegen de kleintjes gaan we weer punten verliezen.
  • 21 Feb 2021 om 15:07
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:06
      Jij suggereert dingen....slaat werkelijk nergens op, de frustratie spat er vanaf
    Ja ik ben ook teleurgesteld maar die jongen doet ook gwn zijn best
  • 21 Feb 2021 om 15:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 15:04
      Nee hoor, dankzij jou heeft de club die je salaris betaald een puntje gepakt. Wel heel erg opzichtig. 1 op 1 met een speler moet je gewoon scoren. Hij mag zijn handen niet gebruiken, hoe kun je hem dan zo tegen de speler op schieten?
    Jij suggereert dingen....slaat werkelijk nergens op, de frustratie spat er vanaf
  • 21 Feb 2021 om 15:04
    Nee hoor, dankzij jou heeft de club die je salaris betaald een puntje gepakt. Wel heel erg opzichtig. 1 op 1 met een speler moet je gewoon scoren. Hij mag zijn handen niet gebruiken, hoe kun je hem dan zo tegen de speler op schieten?
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›