Roemeratoe: ''De 2-1 valt uit het niets, wat doe je eraan?''

13
Roemeratoe: ''De 2-1 valt uit het niets, wat doe je eraan?''

Godfried Roemeratoe en zijn FC Twente wisten vandaag niet te winnen van Feyenoord. Teleurstelling alom, nadat de Tukkers absoluut de betere kansen hadden.

"Er had meer ingezeten. We hadden veel kansen, maar helaas niet afgemaakt. Helaas is het nog een gelijkspel geworden. We waren wat agressiever dan Feyenoord. We dwongen ze veel terug en zij maakten veel fouten waardoor wij gevaarlijk werden", weet de middenvelder in gesprek met FC Twente TV. 

Vooral over de eerste helft is de middenvelder te spreken. "De eerste helft had ik het gevoel dat wij de hele tijd gevaarlijk waren. De tweede helft hadden we kansen, maar helaas. De 2-1 valt uit het niets, wat doe je eraan? Ik denk dat we het de eerste helft goed hebben we gedaan. "

Waren de gemiste kansen demotiverend? De middenvelder denkt van niet. "Omdat wij zoveel kansen hadden had ik het gevoel dat de wedstrijd naar ons had kunnen gaan. Soms werden zij ook gevaarlijk. Het kon beide kanten op. Alleen ik denk dat wij de wedstrijd eerder hadden moeten beslissen. Iedereen ging voor de drie punten, dus we zijn gewoon teleurgesteld."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Feb 2021 om 08:42
    • Quote van 22 Feb 2021 om 08:06
      Ach neem het Scorpio het niet kwalijk die schaatst liever en wandelt liever in het bos. Dan mis je veel nieuws maar ondertussen wel doen of je alles beter weet en alles afzeiken dat is Scorpio.
    Haha 100+
  • 22 Feb 2021 om 08:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 20:04
      Gratis de deur uit met een contract voor 3 jaar plus optie voor nog een jaar?
    Ach neem het Scorpio het niet kwalijk die schaatst liever en wandelt liever in het bos. Dan mis je veel nieuws maar ondertussen wel doen of je alles beter weet en alles afzeiken dat is Scorpio.
  • 21 Feb 2021 om 23:20
    • Quote van 21 Feb 2021 om 21:40
      Wat je er aan kunt doen is niet zo'n belachelijke terugspeelbal geven en dan een domiets die zo inkomt binnen de 16. Dat had je eraan kunnen doen.. Meneer tikkie breed en terug .
    Pus niet zijn lichaam draaien bij dat schot van Toornstra, was die bal misschien via zijn schouder over het doel gegaan.
  • 21 Feb 2021 om 21:40
    Wat je er aan kunt doen is niet zo'n belachelijke terugspeelbal geven en dan een domiets die zo inkomt binnen de 16. Dat had je eraan kunnen doen.. Meneer tikkie breed en terug .
  • 21 Feb 2021 om 20:10
    Roemeratoe wat doe je er aan? ik heb het antwoord: niet zo'n achterterlijke terugspeelbal geven, en een ander die niet op zo'n manier in verlegenheid brengen
  • 21 Feb 2021 om 20:04
    • Quote van 21 Feb 2021 om 19:57
      Klopt, kkd nivo. De gaat het niet redden.

      Waar blijft van Leeuwen, dat talent zal straks wel weer gratis de deur uitlopen omdat andere clubs wel zijn potentie zien.
    Gratis de deur uit met een contract voor 3 jaar plus optie voor nog een jaar?
  • 21 Feb 2021 om 19:57
    • Quote van 21 Feb 2021 om 19:48
      Overschatte speler zit totaal geen groei in .
    Klopt, kkd nivo. De gaat het niet redden.

    Waar blijft van Leeuwen, dat talent zal straks wel weer gratis de deur uitlopen omdat andere clubs wel zijn potentie zien.
  • 21 Feb 2021 om 19:48
    Overschatte speler zit totaal geen groei in .
  • 21 Feb 2021 om 19:11
    Een goede speler die een domme bal richting dumic speelt en niet in de voeten maar meters van hem vandaan . Dit was een cadeautje van roemeratoe richting feyenoord speler die hier optimaal gebruik van heeft gemaakt.
  • 21 Feb 2021 om 18:45
    Wordt tijd dat je een tandje bij schakeld
  • 21 Feb 2021 om 18:38
    Maar de 2-2 was super laks van jou gegeven, je bent een goede speler alleen een beetje minder nonchalant doen, want Dumic is niet snel en dan speel je hem onder druk die bal toe. Beetje jou fout maar hopelijk leer je er van kerel of jongen komt goed
  • 21 Feb 2021 om 18:30
    Offtopic ben bang dat schalke gaat degraderen
  • 21 Feb 2021 om 18:26
    Kwam inderdaad uit het niets? Of .... de bal kwam ongelukkigerwijs voor de voeten met een redelijk schot in de benen. Dan komen er plots 3 ongelukken bij elkaar. De bal verdween onhoudbaar voor de keeper in het doel.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›