WTF! Tom Egbers maakt 'ongepaste' opmerking bij Studio Sport

36
WTF! Tom Egbers maakt 'ongepaste' opmerking bij Studio Sport

FC Twente speelde zondagmiddag met 2-2 gelijk tegen Feyenoord en Tom Egbers liet zich bij de NOS van zijn slechtste kant zien. De presentator sprak voorafgaand aan de samenvatting over 'aanhangers van FC Twente uit Enschede, dat toch een geschiedenis heeft met vuurwerk'. 

Daardoor kreeg de Heracles Almelo-supporter veel kritiek via social media. "Wat een gigantisch laffe uitspraak", foetert Mark. Stefan Rienstra is het met hem eens. "Wat een volledig ongepaste opmerking van Tom Egbers", schrijft hij. Diederik de Groot verwacht dan ook dat Tom Egbers 'gezeik' gaat krijgen.

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 11:00
    • Quote van 23 Feb 2021 om 06:09
      Zowel bij de NOS als nu bij ESPN zitten diehard Feyenoord supporters in de redactie. Zo is de commentator van ESPN bij Feyenoord wedstrijden altijd dezelfde, vroeger zat deze man bij de NOS, de Feyenoord passie druipt er vanaf. Tandenknarsend probeert deze man objectief neutraal commentaar te geven, maar als Feyenoord wint, dan spat het enthousiasme er met overslaande stem vanaf. Zo ook bij de NOS, is men er als de kippen bij om indirect een excuus te hebben voor de wanprestatie van Feyenoord. Nou die wanprestatie lag niet aan vuurwerk of minder salaris, maar omdat Twente gewoon beter voetbalt momenteel en Feyenoord gigantisch veel mazzel heeft gehad dat de uitslag niet 4-0 of 5-0 was geworden voor Twente.
    Ik weet niet wat jij gekeken hebt maar Feyenoord werd eergisteren helemaal afgekraakt door de commentator
  • 23 Feb 2021 om 06:09
    Zowel bij de NOS als nu bij ESPN zitten diehard Feyenoord supporters in de redactie. Zo is de commentator van ESPN bij Feyenoord wedstrijden altijd dezelfde, vroeger zat deze man bij de NOS, de Feyenoord passie druipt er vanaf. Tandenknarsend probeert deze man objectief neutraal commentaar te geven, maar als Feyenoord wint, dan spat het enthousiasme er met overslaande stem vanaf. Zo ook bij de NOS, is men er als de kippen bij om indirect een excuus te hebben voor de wanprestatie van Feyenoord. Nou die wanprestatie lag niet aan vuurwerk of minder salaris, maar omdat Twente gewoon beter voetbalt momenteel en Feyenoord gigantisch veel mazzel heeft gehad dat de uitslag niet 4-0 of 5-0 was geworden voor Twente.
  • 23 Feb 2021 om 05:48
    Tommie wordt gesteund door die Gore westerlingen die houden hem de hand boven het hoofd
  • 23 Feb 2021 om 04:21
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:42
      Volgens mij was er ook nog sprake van een lock-down. Ze hebben waarschijnlijk dus het vuurwerk afgestoken vanaf hun balkon. Want Twente-supporters zijn altijd super correct!
    Was keurig na 5.00 uur, dus inderdaad geen overtreding van de avondklok...
  • 22 Feb 2021 om 21:26
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:45
      met wie ?? tom of carlimero
    Allebei alles het kan, en zowel de Paupers op het veld als die Pauper Tom Egbers hoop dat die Tom Egbers voorlopig niet meer op tv kan . Wat een viezerik
  • 22 Feb 2021 om 21:08
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:58
      Tja, aangezien er geen Feynoordsupporters in het stadion mogen en dus ook geen vuurwerkgeluiden kunnen maken, willen we de club Feyenoord er zelf wel aan helpen herinneren.
    Dit is precies waarom het vuurwerk is afgestoken . De herinnering waar jaren niets is aan gedaan in het kuipje in Rotterdam.
  • 22 Feb 2021 om 19:59
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:35
      En van Ajax dat druipt er iedere keer weer uit
    Tommetje uhuhhuuh uh Egberts de autocue lezer (anders kan hij niet )die waardeloze zak ,kan totaal niet presenteren ,kijk eens die slijmbal met zijn Pierre en Rafael bij studio S ...
  • 22 Feb 2021 om 19:58
    Tja, aangezien er geen Feynoordsupporters in het stadion mogen en dus ook geen vuurwerkgeluiden kunnen maken, willen we de club Feyenoord er zelf wel aan helpen herinneren.
  • 22 Feb 2021 om 19:45
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:51
      Twee
    1 moet genoeg zijn voor een goeie jager
  • 22 Feb 2021 om 19:45
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:43
      Gewoon zaterdagavond even afrekenen
    met wie ?? tom of carlimero
  • 22 Feb 2021 om 19:41
    pas op je hart tommetje (carlimero en ajakus) met zulke domme uitpraken !! zeikbal waarom zeg jij nooit wat over die kakkerlakken die als enige club vuurwerk geluiden maken in ons stadion
  • 22 Feb 2021 om 19:35
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:50
      Dit gebeurt al zo lang en vaak bij bepaalde wedstrijden, dat hoort er gewoon beetje bij. Maar om je vervolgens als omroeper van Studio Sport met een vieze smerige opmerking komt dan moet de NOS deze idioot op non actief zetten. En misschien zou Fc Twente of de Gemeente iets richting de NOS doorspelen. In ieder geval heeft hij een hekel aan Twente want hij is supporter van die Paupers uit Almelo. Hoop dat ik Egbers nog eens tegen kom.
    En van Ajax dat druipt er iedere keer weer uit
  • 22 Feb 2021 om 17:39
    • Quote van 22 Feb 2021 om 17:00
      Als presentator van Studio Sport hoor je je neutraal op te stellen. Kijkers mogen best weten dat Heracles de favoriete club van de presentator is, maar een sneer naar een rivaliserende club, in dit geval FCT, past niet bij zijn rol. Daar zijn andere programma's voor. Buiten dat is de opmerking ongepast. Er zijn dodelijke slachtoffers gevallen bij de vuurwerkramp. Ik neem aan dat Egberts bij wedstrijden van Ajax ook geen grappen maakt over stadsdeel Zuidoost en vliegtuigen.
    Eens.
  • 22 Feb 2021 om 17:13
    • Quote van 22 Feb 2021 om 16:33
      Hé je vergeet nog ff een ding wij zijn volgens jou domme supporters en debielen, het verschil is dat Tom Egbers met zijn uitspraken op de nationale tv komt en doet. En wat hij hij met Fc Twente Feyenoord te maken om die opmerking te maken?? Hij is gewoon een vieze hond en hoop dat hij een flink portie op zijn donder krijgt. Want zijn voorkeur voor Calimero Almelo weten we al heel lang en hij haalt ons het liefst zo veel mogelijk onderuit. Gewoon een grote hufter!!!!
    100+
  • 22 Feb 2021 om 17:00
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:50
      Dit gebeurt al zo lang en vaak bij bepaalde wedstrijden, dat hoort er gewoon beetje bij. Maar om je vervolgens als omroeper van Studio Sport met een vieze smerige opmerking komt dan moet de NOS deze idioot op non actief zetten. En misschien zou Fc Twente of de Gemeente iets richting de NOS doorspelen. In ieder geval heeft hij een hekel aan Twente want hij is supporter van die Paupers uit Almelo. Hoop dat ik Egbers nog eens tegen kom.
    Als presentator van Studio Sport hoor je je neutraal op te stellen. Kijkers mogen best weten dat Heracles de favoriete club van de presentator is, maar een sneer naar een rivaliserende club, in dit geval FCT, past niet bij zijn rol. Daar zijn andere programma's voor. Buiten dat is de opmerking ongepast. Er zijn dodelijke slachtoffers gevallen bij de vuurwerkramp. Ik neem aan dat Egberts bij wedstrijden van Ajax ook geen grappen maakt over stadsdeel Zuidoost en vliegtuigen.
  • 22 Feb 2021 om 16:33
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    Hé je vergeet nog ff een ding wij zijn volgens jou domme supporters en debielen, het verschil is dat Tom Egbers met zijn uitspraken op de nationale tv komt en doet. En wat hij hij met Fc Twente Feyenoord te maken om die opmerking te maken?? Hij is gewoon een vieze hond en hoop dat hij een flink portie op zijn donder krijgt. Want zijn voorkeur voor Calimero Almelo weten we al heel lang en hij haalt ons het liefst zo veel mogelijk onderuit. Gewoon een grote hufter!!!!
  • 22 Feb 2021 om 16:29
    • Quote van 22 Feb 2021 om 15:42
      Volgens mij was er ook nog sprake van een lock-down. Ze hebben waarschijnlijk dus het vuurwerk afgestoken vanaf hun balkon. Want Twente-supporters zijn altijd super correct!
    Och och wat erg allemaal hè gewoon zielig
  • 22 Feb 2021 om 15:42
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    Volgens mij was er ook nog sprake van een lock-down. Ze hebben waarschijnlijk dus het vuurwerk afgestoken vanaf hun balkon. Want Twente-supporters zijn altijd super correct!
  • 22 Feb 2021 om 15:34
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    Eens! Wij zaten ons al af te vragen wat dat was zo vroeg in de ochtend, was duidelijk hoorbaar bij ons.
  • 22 Feb 2021 om 14:50
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    Dit gebeurt al zo lang en vaak bij bepaalde wedstrijden, dat hoort er gewoon beetje bij. Maar om je vervolgens als omroeper van Studio Sport met een vieze smerige opmerking komt dan moet de NOS deze idioot op non actief zetten. En misschien zou Fc Twente of de Gemeente iets richting de NOS doorspelen. In ieder geval heeft hij een hekel aan Twente want hij is supporter van die Paupers uit Almelo. Hoop dat ik Egbers nog eens tegen kom.
  • 22 Feb 2021 om 14:46
    • Quote van 22 Feb 2021 om 14:32
      Hij moet dit niet zeggen en de zg supporters die dit ilegale en gevaarlijke vuurwerk menen te moeten aansteken gedragen zich als onsportief en lopen de kans de tegenstander extra te motiveren. Storm in glas water
    Ach man dit soort dingen gebeurt al jaren wil je nou het braafste jongetje van de klas zijn?? Dit hoort er gewoon af en toe bij.
  • 22 Feb 2021 om 14:43
    Gewoon zaterdagavond even afrekenen
  • 22 Feb 2021 om 14:32
    Hij moet dit niet zeggen en de zg supporters die dit ilegale en gevaarlijke vuurwerk menen te moeten aansteken gedragen zich als onsportief en lopen de kans de tegenstander extra te motiveren. Storm in glas water
  • 22 Feb 2021 om 14:29
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:59
      Vuurpijl in z'n reet duwen kijken hoe hij dan praat
    Wel aansteken anders vindt hij het ook nog fijn
  • 22 Feb 2021 om 13:31
    Lekker laten gaan. Domme uitspraak, maar hij zegt verder weinig schokkends. Vuurwerk voor een hotel afsteken waar de tegenpartij slaapt gebeurt overal in de wereld.
  • 22 Feb 2021 om 13:24
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    +100
  • 22 Feb 2021 om 13:22
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:11
      Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
    +1
  • 22 Feb 2021 om 13:11
    Natuurlijk heeft iedereen in Enschede en omgeving pijnlijke herinneringen aan vuurwerk, en het is niet gepast dat Tom Egbers hierover een steek onder water geeft. Tegelijk denk ik ook: als iedereen in Enschede pijnlijke herinneringen heeft aan vuurwerk, hoe haal je het dan in je hoofd om vuurwerk te gaan afsteken, midden in de stad, midden in de nacht, midden in februari? Dan moet de beschuldigende vinger net zo goed uitgaan naar die 'supporters' (ik noem het eerder imbeciele kneuzen) dan alleen naar Tom Egbers. Die selectieve verontwaardiging over de ene persoon maar niet over de andere personen, kan ik niet zo goed meemaken. En als je het oke vindt om anderen te jennen met vuurwerk, dan moet je ook zo groot zijn om te accepteren dat anderen je gaan terug jennen. Daarnaast vind ik het ronduit kinderachtig om je tegenstander in z'n prive omgeving lastig te vallen, beperk het gewoon tot het voetbalveld en niet daarbuiten.
  • 22 Feb 2021 om 13:09
    Vies huftertje die Egbers moet een portie klappies hebben.lul
  • 22 Feb 2021 om 13:00
    • Quote van 22 Feb 2021 om 13:00
      Dit is inderdaad onhandig maar laten we de cancel culture even achterwege laten, ik denk niet dat ie verkeerde intenties had
    Deze maak je niet zomaar. Lijkt verdacht veel op een bewuste sneer.
  • 22 Feb 2021 om 13:00
    Dit is inderdaad onhandig maar laten we de cancel culture even achterwege laten, ik denk niet dat ie verkeerde intenties had
  • 22 Feb 2021 om 12:59
    Vuurpijl in z'n reet duwen kijken hoe hij dan praat
  • 22 Feb 2021 om 12:54
    Tom was een beetje dom
  • 22 Feb 2021 om 12:51
    • Quote van 22 Feb 2021 om 12:33
      Nekschot !
    Twee
  • 22 Feb 2021 om 12:46
    Tommetje blijft het minderwaardigheids complex uitdragen richting fctwente. Dat is een teken van onmacht en frustratie hij in de puberteit blijven steken. Tommetje is nooit volwassenen geworden eigenlijk is het masr een heel zielig mannetje .
  • 22 Feb 2021 om 12:33
    Nekschot !
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›