Hendriks 'waarschuwt' Wormuth voor derby: ''Heel slecht nieuws''

9
Hendriks 'waarschuwt' Wormuth voor derby: ''Heel slecht nieuws''

FC Twente gaat zaterdagavond op bezoek bij Heracles Almelo en de ploeg van trainer Frank Wormuth kende een slechte generale repetitie. De Duitse oefenmeester zag zijn ploeg zondagmiddag met 3-0 verliezen op bezoek bij RKC Waalwijk.

Na afloop had Wormuth een bijzondere verklaring voor de nederlaag. "Het ligt aan Hélène Hendriks", liet hij weten. "Dit is de vierde keer dat ze bij Heracles is en het is de vierde keer dat we verliezen. Dan moet het wel aan Hélène liggen", aldus Wormuth.

De presentatrice kwam vervolgens met slecht nieuws voor de trainer van Heracles Almelo. "Ik weet het, maar ik heb heel slecht nieuws want volgende week ben ik ook bij die wedstrijd", lacht ze. Wormuth ziet de bui vervolgens al hangen. "Oh, neeee. Kunnen we wisselen? Het maakt niet uit wie, maar niet deze vrouw alsjeblieft", lacht hij.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 14:25
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:29
      Wat kón die meid toch goed hockeyen!.....
    Ook toen begreep ze al het spel met de bal(letjes)
  • 23 Feb 2021 om 14:10
    Sympathieke goede trainer die humor heeft en bovendien zijn best doet Nederlands te spreken. Hij doet dit best redelijk je beseft nu echt pas hoe stom de GG moet zijn die na al die jaren in Nederland nog steeds de taal niet spreekt.
  • 23 Feb 2021 om 05:43
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:24
      Daar kun je inderdaad beter mee in bed liggen dan met 40 graden koorts
    In beide gevallen kan je rekening houden met een hete nacht.
  • 22 Feb 2021 om 21:24
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:12
      Ik heb liever dat ze naast me wakker wordt en beschuitje maakt na wilde nacht;-)))
    Daar kun je inderdaad beter mee in bed liggen dan met 40 graden koorts
  • 22 Feb 2021 om 20:06
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:12
      Ik heb liever dat ze naast me wakker wordt en beschuitje maakt na wilde nacht;-)))
    Inderdaad heb haar live keer gezien zelfs zonder make-up. Dan is ze nog prachtig
  • 22 Feb 2021 om 18:29
    Wat kón die meid toch goed hockeyen!.....
  • 22 Feb 2021 om 18:12
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:07
      Hélène Hendriks mag wel wekelijks bij aan de keukentafel zitten. Verdomd mooi vrouwtje met ook nog eens verstand van voetbal.....
    Ik heb liever dat ze naast me wakker wordt en beschuitje maakt na wilde nacht;-)))
  • 22 Feb 2021 om 18:07
    Hélène Hendriks mag wel wekelijks bij aan de keukentafel zitten. Verdomd mooi vrouwtje met ook nog eens verstand van voetbal.....