Verbeek foetert: ''Want ik maakte dat ook mee bij FC Twente''

27
Verbeek foetert: ''Want ik maakte dat ook mee bij FC Twente''

PEC Zwolle verloor zaterdagavond met 3-2 op bezoek bij FC Emmen en daardoor werd John Stegeman ontslagen als trainer van de Overijsselse club. Gertjan Verbeek vertelt op de website van het Eindhovens Dagblad over zijn ergernis met betrekking tot het internet. 

"Je hebt nu dat nieuwe. Hoe heet dat? Dat mensen allemaal met elkaar in een soort chatroom zitten", begint hij over Clubhouse. "Schandalig. Dat gaat dan over PEC Zwolle waar John Stegeman net is ontslagen en die mensen gaan tekeer over hem. Zelfs mensen die bij PEC Zwolle werken. Dat is iets van tegenwoordig, iets van de huidige maatschappij", constateert Verbeek.

"Iedereen kan maar alles roepen over trainers. Over de telefoon, lekker veilig. Maar als je ze in het echt tegenkomt durven ze niks te zeggen. Staan ze met de mond vol tanden", vervolgt de voormalig FC Twente-trainer geïrriteerd. "Dat is toch veel erger dan zo’n interviewtje op tv? Hoe denk je dat Petrovic zich nu voelt bij Willem II? Die krijgt ook weer alles over zich heen", aldus Verbeek. 

"Die zit ook weer met verhoogde hartslag op de bank bij de volgende wedstrijd", legt hij uit. "En ik weet dat, want ik maakte dat ook mee bij FC Twente. Ik was voor ESPN dit seizoen veel bij VVV, Fortuna Sittard en Willem II. Als je ziet wat een druk er daar op de trainer was of is. De enige club die stabiel is als het gaat om de trainer is FC Emmen. Daar blijft de trainer ondanks de resultaten gewoon zitten.”

Verbeek lijkt overigens niet de nieuwe trainer van PEC Zwolle te worden, maar dat deert hem niet. "Ach. Ik heb het nu ook naar m’n zin. Men vergeet snel in de voetbalwereld. Mensen zien me als de trainer die faalde bij FC Twente. De successen bij Heerenveen, Heracles en AZ zijn van langer geleden. De jeugd die op dat clubhuis of hoe dat dan ook heet zitten, keken misschien nog geeneens voetbal toen.”

 

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 22:49
    • Quote van 23 Feb 2021 om 17:50
      Overtypen?? zielig dat jij nog nooit van copy paste hebt gehoord, En een biografie is op waarheid berust, dat gewauwel van stoere jongens, leveren geen bewijs, alleen grootspraak.
    Je weet toch wat ik bedoel of niet, dramtit.
  • 23 Feb 2021 om 18:38
    Oh ja hebt zelf in glazen bol of niet?? Want je doet ook uitspraken waar je niets van weet, dus wie is hier nou de stoere jongen en de Wannabee? Zo ik ben er wel klaar mee nu ik ga geen vingerdruk meer op dit toetsenbordje aan jou spenderen pfffff
  • 23 Feb 2021 om 18:35
    • Quote van 23 Feb 2021 om 17:55
      ook nog een glazen bol ook??
      man je lijkt wel een kleuter,
      Je eigen leven op een ander projecteren, zo komt het over, mooie Wannabe
      reageer eens inhoudelijk, ipv steeds van je af te bijten als een klein kind, is toch echt een teken van zwakte.
    Bla, bla get an live en lees de stort of privé Maffie.
  • 23 Feb 2021 om 17:55
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:46
      Man dat jij nu geen leven meer hebt en achter de geraniums zit daar kan ik niets aan doen. Dat noem ik pas zielig, en ga maar lekker een boek lezen ok. Fijne dag.
    ook nog een glazen bol ook??
    man je lijkt wel een kleuter,
    Je eigen leven op een ander projecteren, zo komt het over, mooie Wannabe
    reageer eens inhoudelijk, ipv steeds van je af te bijten als een klein kind, is toch echt een teken van zwakte.
  • 23 Feb 2021 om 17:50
    • Quote van 23 Feb 2021 om 07:26
      Weet je wat zielig is.....in je vrije tijd, hele bladzijden uit een boek over typen!
    Overtypen?? zielig dat jij nog nooit van copy paste hebt gehoord, En een biografie is op waarheid berust, dat gewauwel van stoere jongens, leveren geen bewijs, alleen grootspraak.
  • 23 Feb 2021 om 14:46
    • Quote van 23 Feb 2021 om 05:25
      Stoer hoor, Ik ben 60 en heb ook jaren vechtsporten gedaan, maar daar ga ik niet zo kinderachtig op een voetbalsite mee pronken, man man, wat zielig, ik zou zeggen daag hem uit, ik denk dat gj nog niet zoveel slijt heeft. Ik laat een stuk uit een echte biografie lezen hier, en dat zijn echte bewezen feiten, en jij gaat zielig doen, sjee voor iemand van jouw leeftijd, ga je schamen man
    Man dat jij nu geen leven meer hebt en achter de geraniums zit daar kan ik niets aan doen. Dat noem ik pas zielig, en ga maar lekker een boek lezen ok. Fijne dag.
  • 23 Feb 2021 om 07:26
    • Quote van 23 Feb 2021 om 05:25
      Stoer hoor, Ik ben 60 en heb ook jaren vechtsporten gedaan, maar daar ga ik niet zo kinderachtig op een voetbalsite mee pronken, man man, wat zielig, ik zou zeggen daag hem uit, ik denk dat gj nog niet zoveel slijt heeft. Ik laat een stuk uit een echte biografie lezen hier, en dat zijn echte bewezen feiten, en jij gaat zielig doen, sjee voor iemand van jouw leeftijd, ga je schamen man
    Weet je wat zielig is.....in je vrije tijd, hele bladzijden uit een boek over typen!
  • 23 Feb 2021 om 07:24
    • Quote van 23 Feb 2021 om 00:10
      Ach ja er zijn er wel meer bij hoor ..maar ik ga er nog steeds voor 100% voor, voor mijn club, mijn vrienden, en mijn vrijgezellen leven want kan dan wa 50plus zijn maar geniet van het stappen, de vrouwtjes, mijn club, en al gaat het wat moeilijker na mijn kut ziekte, ik ga nog steeds door de ramen naar binnen als het moet. En daag vaak genoeg zo een jonge gast hier van het forum uit die dan zoveel praatjes heeft, heel graag nog hoor. En het mooie ik heb de meeste van mijn vrienden van vroeger nog, dus ergens wat loos dan gaan we er voor hahaha. En we genieten van alles wat er is om van te genieten. Natuurlijk valken er jongens weg maar we hebben nog steeds mooi ploegje .We komen in veel kroegen en hebt nog steeds lol, dus ik zeg opschieten met dat Vaccineren dan kunnen we hopelijk weer snel naar Twente , kroeg, achter de wieven aan en lol hebben want dit is kloten zo.
    +100
  • 23 Feb 2021 om 06:02
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:44
      Wat een lachertje , jongen ik heb bijna 30 jaar aan allerlei vechtsporten gedaan en ga voor Verbeek niet uit de weg voor geen meter. Jij kent mij niet , je weet niet wie ik ben , dus dan ben ik maar stoer achter het toetsenbord?? Dat soort gasten bedoelt Verbeek nou zo als ik??? Haha stumpertje ik heb kooigevechten gedaan toen die pas opkwamen, sommigen hier zullen ook nog wel weten de bokswedstrijden in een kroeg in Enschede met die jongens van Ter Beek en zo , ach ik ben nu versleten maar zou het nog tegen hem opnemen dwaas. Ga alstublieft heen voordat je wat over mij zegt lul Hannes.
    Hahahah geweldig
  • 23 Feb 2021 om 06:02
    • Quote van 23 Feb 2021 om 00:10
      Ach ja er zijn er wel meer bij hoor ..maar ik ga er nog steeds voor 100% voor, voor mijn club, mijn vrienden, en mijn vrijgezellen leven want kan dan wa 50plus zijn maar geniet van het stappen, de vrouwtjes, mijn club, en al gaat het wat moeilijker na mijn kut ziekte, ik ga nog steeds door de ramen naar binnen als het moet. En daag vaak genoeg zo een jonge gast hier van het forum uit die dan zoveel praatjes heeft, heel graag nog hoor. En het mooie ik heb de meeste van mijn vrienden van vroeger nog, dus ergens wat loos dan gaan we er voor hahaha. En we genieten van alles wat er is om van te genieten. Natuurlijk valken er jongens weg maar we hebben nog steeds mooi ploegje .We komen in veel kroegen en hebt nog steeds lol, dus ik zeg opschieten met dat Vaccineren dan kunnen we hopelijk weer snel naar Twente , kroeg, achter de wieven aan en lol hebben want dit is kloten zo.
    Hoppaa zoist moat geniet er lekker van.
  • 23 Feb 2021 om 05:25
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:44
      Wat een lachertje , jongen ik heb bijna 30 jaar aan allerlei vechtsporten gedaan en ga voor Verbeek niet uit de weg voor geen meter. Jij kent mij niet , je weet niet wie ik ben , dus dan ben ik maar stoer achter het toetsenbord?? Dat soort gasten bedoelt Verbeek nou zo als ik??? Haha stumpertje ik heb kooigevechten gedaan toen die pas opkwamen, sommigen hier zullen ook nog wel weten de bokswedstrijden in een kroeg in Enschede met die jongens van Ter Beek en zo , ach ik ben nu versleten maar zou het nog tegen hem opnemen dwaas. Ga alstublieft heen voordat je wat over mij zegt lul Hannes.
    Stoer hoor, Ik ben 60 en heb ook jaren vechtsporten gedaan, maar daar ga ik niet zo kinderachtig op een voetbalsite mee pronken, man man, wat zielig, ik zou zeggen daag hem uit, ik denk dat gj nog niet zoveel slijt heeft. Ik laat een stuk uit een echte biografie lezen hier, en dat zijn echte bewezen feiten, en jij gaat zielig doen, sjee voor iemand van jouw leeftijd, ga je schamen man
  • 23 Feb 2021 om 02:01
    • Quote van 23 Feb 2021 om 00:10
      Ach ja er zijn er wel meer bij hoor ..maar ik ga er nog steeds voor 100% voor, voor mijn club, mijn vrienden, en mijn vrijgezellen leven want kan dan wa 50plus zijn maar geniet van het stappen, de vrouwtjes, mijn club, en al gaat het wat moeilijker na mijn kut ziekte, ik ga nog steeds door de ramen naar binnen als het moet. En daag vaak genoeg zo een jonge gast hier van het forum uit die dan zoveel praatjes heeft, heel graag nog hoor. En het mooie ik heb de meeste van mijn vrienden van vroeger nog, dus ergens wat loos dan gaan we er voor hahaha. En we genieten van alles wat er is om van te genieten. Natuurlijk valken er jongens weg maar we hebben nog steeds mooi ploegje .We komen in veel kroegen en hebt nog steeds lol, dus ik zeg opschieten met dat Vaccineren dan kunnen we hopelijk weer snel naar Twente , kroeg, achter de wieven aan en lol hebben want dit is kloten zo.
    Haha mooi man
  • 23 Feb 2021 om 00:10
    • Quote van 22 Feb 2021 om 23:35
      Had geen idee eigenlijk. Maar je bent er wel 1 van de oude stempel...dat is wel duidelijk..:)
    Ach ja er zijn er wel meer bij hoor ..maar ik ga er nog steeds voor 100% voor, voor mijn club, mijn vrienden, en mijn vrijgezellen leven want kan dan wa 50plus zijn maar geniet van het stappen, de vrouwtjes, mijn club, en al gaat het wat moeilijker na mijn kut ziekte, ik ga nog steeds door de ramen naar binnen als het moet. En daag vaak genoeg zo een jonge gast hier van het forum uit die dan zoveel praatjes heeft, heel graag nog hoor. En het mooie ik heb de meeste van mijn vrienden van vroeger nog, dus ergens wat loos dan gaan we er voor hahaha. En we genieten van alles wat er is om van te genieten. Natuurlijk valken er jongens weg maar we hebben nog steeds mooi ploegje .We komen in veel kroegen en hebt nog steeds lol, dus ik zeg opschieten met dat Vaccineren dan kunnen we hopelijk weer snel naar Twente , kroeg, achter de wieven aan en lol hebben want dit is kloten zo.
  • 22 Feb 2021 om 23:35
    • Quote van 22 Feb 2021 om 22:44
      Had je niet gedacht hè
    Had geen idee eigenlijk. Maar je bent er wel 1 van de oude stempel...dat is wel duidelijk..:)
  • 22 Feb 2021 om 22:44
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:49
      Ja die, hou oud ben je dan? Als ik vragen mag
    Had je niet gedacht hè
  • 22 Feb 2021 om 22:44
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:49
      Ja die, hou oud ben je dan? Als ik vragen mag
    Dik over 50 haha
  • 22 Feb 2021 om 21:49
    • Quote van 22 Feb 2021 om 21:44
      Wat een lachertje , jongen ik heb bijna 30 jaar aan allerlei vechtsporten gedaan en ga voor Verbeek niet uit de weg voor geen meter. Jij kent mij niet , je weet niet wie ik ben , dus dan ben ik maar stoer achter het toetsenbord?? Dat soort gasten bedoelt Verbeek nou zo als ik??? Haha stumpertje ik heb kooigevechten gedaan toen die pas opkwamen, sommigen hier zullen ook nog wel weten de bokswedstrijden in een kroeg in Enschede met die jongens van Ter Beek en zo , ach ik ben nu versleten maar zou het nog tegen hem opnemen dwaas. Ga alstublieft heen voordat je wat over mij zegt lul Hannes.
    Ja die, hou oud ben je dan? Als ik vragen mag
  • 22 Feb 2021 om 21:44
    • Quote van 22 Feb 2021 om 20:05
      Dat gaat je nog zwaar tegenvallen, Denk dat je alle hoeken ingaat, WILDEMAN UIT HOLLAND Bam. Bam. Bam. Zweetdruppels vliegen door de lucht als de slagen op de arme Duitser landen. De man rent bijna door de ring met een ontketende wildeman uit Holland achter zich aan. De honderden toeschouwers in Gronau staan op de banken. Dit is niet de Gert met wie je zo kunt lachen. Dit is een ontketende Jan. Die Hollander is helemaal los, hij verbouwt niet alleen zijn tegenstander. De ring wordt bijkans gesloopt. Pats, daar knapt zelfs een van de ringtouwen. ‘Jetzt geht’s los’, galmt het door de hal. Verbeek danst, slaat en voelt zich helemaal in zijn element. Trainer Appie Bos pakt zijn bit uit zijn mond. De spons gaat in de emmer en Verbeek voelt het verkoelende water zich vermengen met zijn zweet. Hij knipoogt naar Bos. Appie Bos. De naam is gevallen. Misschien wel de belangrijkste man uit het leven van Verbeek. Acht jaar lang heeft Bos hem onder zijn hoede. Was de ontsporende Verbeek een ander tegengekomen in het schimmige bokswereldje, dan zou het weleens heel anders gegaan kunnen zijn. Bos is een man van goud, de drijvende kracht achter de opkomst van het boksen in het oosten. In de jaren vijftig en zestig was het oosten van Nederland een boksmekka, waar heroïsche gevechten plaatshadden. Enschede waande zich en was misschien ook wel de bokshoofdstad van Nederland. Terwijl de textielstad zucht onder een enorme werkloosheid, floreert het boksen. In café Vrieler aan de Brinkstraat, zaal Engels aan de Laaresstraat en in Ons Huis aan de Oldenzaalsestraat werden in de hoogtijperiode drie tot vier wedstrijden per jaar gebokst. Verbeek slaat er ook op los in de cafégevechten. Hij trad als een van de weinigen met alle plezier aan tegen jongens uit zwaardere gewichtsklasssen. Hij heeft geen helden, die reactie van jou is precies wat verbeek nou bedoeld, ook een grote bek achter een veilig toetsenbord of telefoon,.
    Wat een lachertje , jongen ik heb bijna 30 jaar aan allerlei vechtsporten gedaan en ga voor Verbeek niet uit de weg voor geen meter. Jij kent mij niet , je weet niet wie ik ben , dus dan ben ik maar stoer achter het toetsenbord?? Dat soort gasten bedoelt Verbeek nou zo als ik??? Haha stumpertje ik heb kooigevechten gedaan toen die pas opkwamen, sommigen hier zullen ook nog wel weten de bokswedstrijden in een kroeg in Enschede met die jongens van Ter Beek en zo , ach ik ben nu versleten maar zou het nog tegen hem opnemen dwaas. Ga alstublieft heen voordat je wat over mij zegt lul Hannes.
  • 22 Feb 2021 om 21:05
    • Quote van 22 Feb 2021 om 20:05
      Dat gaat je nog zwaar tegenvallen, Denk dat je alle hoeken ingaat, WILDEMAN UIT HOLLAND Bam. Bam. Bam. Zweetdruppels vliegen door de lucht als de slagen op de arme Duitser landen. De man rent bijna door de ring met een ontketende wildeman uit Holland achter zich aan. De honderden toeschouwers in Gronau staan op de banken. Dit is niet de Gert met wie je zo kunt lachen. Dit is een ontketende Jan. Die Hollander is helemaal los, hij verbouwt niet alleen zijn tegenstander. De ring wordt bijkans gesloopt. Pats, daar knapt zelfs een van de ringtouwen. ‘Jetzt geht’s los’, galmt het door de hal. Verbeek danst, slaat en voelt zich helemaal in zijn element. Trainer Appie Bos pakt zijn bit uit zijn mond. De spons gaat in de emmer en Verbeek voelt het verkoelende water zich vermengen met zijn zweet. Hij knipoogt naar Bos. Appie Bos. De naam is gevallen. Misschien wel de belangrijkste man uit het leven van Verbeek. Acht jaar lang heeft Bos hem onder zijn hoede. Was de ontsporende Verbeek een ander tegengekomen in het schimmige bokswereldje, dan zou het weleens heel anders gegaan kunnen zijn. Bos is een man van goud, de drijvende kracht achter de opkomst van het boksen in het oosten. In de jaren vijftig en zestig was het oosten van Nederland een boksmekka, waar heroïsche gevechten plaatshadden. Enschede waande zich en was misschien ook wel de bokshoofdstad van Nederland. Terwijl de textielstad zucht onder een enorme werkloosheid, floreert het boksen. In café Vrieler aan de Brinkstraat, zaal Engels aan de Laaresstraat en in Ons Huis aan de Oldenzaalsestraat werden in de hoogtijperiode drie tot vier wedstrijden per jaar gebokst. Verbeek slaat er ook op los in de cafégevechten. Hij trad als een van de weinigen met alle plezier aan tegen jongens uit zwaardere gewichtsklasssen. Hij heeft geen helden, die reactie van jou is precies wat verbeek nou bedoeld, ook een grote bek achter een veilig toetsenbord of telefoon,.
    Hele bladzijden uit een boek overgenomen........
  • 22 Feb 2021 om 20:36
    • Quote van 22 Feb 2021 om 20:07
      GJV vergeet graag dat hoge bomen wind vangen. Of je nu trainer, speler, minister of tv-ster bent, mensen hebben een mening over je. Als je daar problemen mee hebt moet je ander werk zoeken. Overigens worden al die BN'ers daar vorstelijk voor beloond.
    Ja dat ook nog eens ja.
  • 22 Feb 2021 om 20:07
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:30
      Nou dat was dus ook precies wat ik dacht. Maar wel graag anderen willen vertellen hoe ze het moeten doen haha en zelf als trainer overal uit geschopt worden door de resultaten en met iedereen overhoop lag. Wat een kerl. Nul komma nul zelf reflectie.
    GJV vergeet graag dat hoge bomen wind vangen. Of je nu trainer, speler, minister of tv-ster bent, mensen hebben een mening over je. Als je daar problemen mee hebt moet je ander werk zoeken. Overigens worden al die BN'ers daar vorstelijk voor beloond.
  • 22 Feb 2021 om 20:05
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:17
      Lachwekkend Verbeek ik zou je alles recht in je pan zeggen hoor, want je kunt wel hebben gebokst maar zo denderend was je niet haha en dan je falen alleen bij Twente , toch ook bij Feyenoord , Nurnberg, Bochum , Australië heb je daar overal top gepresteerd?? Je bent een grote narcistische lul Verbeek
    Dat gaat je nog zwaar tegenvallen, Denk dat je alle hoeken ingaat, WILDEMAN UIT HOLLAND Bam. Bam. Bam. Zweetdruppels vliegen door de lucht als de slagen op de arme Duitser landen. De man rent bijna door de ring met een ontketende wildeman uit Holland achter zich aan. De honderden toeschouwers in Gronau staan op de banken. Dit is niet de Gert met wie je zo kunt lachen. Dit is een ontketende Jan. Die Hollander is helemaal los, hij verbouwt niet alleen zijn tegenstander. De ring wordt bijkans gesloopt. Pats, daar knapt zelfs een van de ringtouwen. ‘Jetzt geht’s los’, galmt het door de hal. Verbeek danst, slaat en voelt zich helemaal in zijn element. Trainer Appie Bos pakt zijn bit uit zijn mond. De spons gaat in de emmer en Verbeek voelt het verkoelende water zich vermengen met zijn zweet. Hij knipoogt naar Bos. Appie Bos. De naam is gevallen. Misschien wel de belangrijkste man uit het leven van Verbeek. Acht jaar lang heeft Bos hem onder zijn hoede. Was de ontsporende Verbeek een ander tegengekomen in het schimmige bokswereldje, dan zou het weleens heel anders gegaan kunnen zijn. Bos is een man van goud, de drijvende kracht achter de opkomst van het boksen in het oosten. In de jaren vijftig en zestig was het oosten van Nederland een boksmekka, waar heroïsche gevechten plaatshadden. Enschede waande zich en was misschien ook wel de bokshoofdstad van Nederland. Terwijl de textielstad zucht onder een enorme werkloosheid, floreert het boksen. In café Vrieler aan de Brinkstraat, zaal Engels aan de Laaresstraat en in Ons Huis aan de Oldenzaalsestraat werden in de hoogtijperiode drie tot vier wedstrijden per jaar gebokst. Verbeek slaat er ook op los in de cafégevechten. Hij trad als een van de weinigen met alle plezier aan tegen jongens uit zwaardere gewichtsklasssen. Hij heeft geen helden, die reactie van jou is precies wat verbeek nou bedoeld, ook een grote bek achter een veilig toetsenbord of telefoon,.
  • 22 Feb 2021 om 19:07
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:16
      Hij doet er toch zelf ook aan mee, hoeveel spelers heeft hij.wel niet belachelijk gemaakt op televisie.
    Precies
  • 22 Feb 2021 om 18:30
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:17
      Lachwekkend Verbeek ik zou je alles recht in je pan zeggen hoor, want je kunt wel hebben gebokst maar zo denderend was je niet haha en dan je falen alleen bij Twente , toch ook bij Feyenoord , Nurnberg, Bochum , Australië heb je daar overal top gepresteerd?? Je bent een grote narcistische lul Verbeek
    Nou dat was dus ook precies wat ik dacht. Maar wel graag anderen willen vertellen hoe ze het moeten doen haha en zelf als trainer overal uit geschopt worden door de resultaten en met iedereen overhoop lag. Wat een kerl. Nul komma nul zelf reflectie.
  • 22 Feb 2021 om 18:17
    Lachwekkend Verbeek ik zou je alles recht in je pan zeggen hoor, want je kunt wel hebben gebokst maar zo denderend was je niet haha en dan je falen alleen bij Twente , toch ook bij Feyenoord , Nurnberg, Bochum , Australië heb je daar overal top gepresteerd?? Je bent een grote narcistische lul Verbeek
  • 22 Feb 2021 om 18:16
    • Quote van 22 Feb 2021 om 18:14
      En hij wil weer eens zijn gelijk halen. Voordat sociale media bestond werd er ook zat geroepen, echter niet op een platform.
    Hij doet er toch zelf ook aan mee, hoeveel spelers heeft hij.wel niet belachelijk gemaakt op televisie.
  • 22 Feb 2021 om 18:14
    En hij wil weer eens zijn gelijk halen. Voordat sociale media bestond werd er ook zat geroepen, echter niet op een platform.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›