Drommel: ''Ajax is een prachtige club, ik zou zeker niet weigeren''

7
Drommel: ''Ajax is een prachtige club, ik zou zeker niet weigeren''

Joël Drommel wordt al langer gelinkt aan een overstap naar Ajax. De doelman zelf wil echter duidelijkheid. Momenteel speelt hij waarschijnlijk zijn laatste seizoen bij FC Twente en staat hij dus aan de vooravond van een grote transfer.

"Ajax is een prachtige club, ik zou zeker niet weigeren. Ik kom ook uit die buurt. Ik zou het zeker mooi vinden, maar de situatie met Ajax is lastig", laat Drommel weten in de liveshow van Voetbal International.

"Wat gaat er gebeuren met Onana? Ik gun het hem dat hij straks weer kan spelen. Nu weet je niet wat er met Onana gaat gebeuren. Ik zie Cillessen ook zomaar terugkeren. Voor mij is het nu gewoon belangrijk dat ik blijf spelen."

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 09:57
    • Quote van 23 Feb 2021 om 07:53
      Ikzeg. Jw. U heeft gelijk , maar als ik hem was bleef ik nog zeker een jaar bij ons fctwente, want hij is er helaas nog niet helemaal klaar voor, om bij een super club te mogen spelen, met alle respect voor de heer Drommel.
    Je wordt er pas klaar voor als je ook Europees en dus meer topwedstrijden speelt. Hij is er echt wel aan toe om die stap te maken. Echter wel voor 8 mln
  • 23 Feb 2021 om 07:53
    • Quote van 22 Feb 2021 om 22:37
      Drommel moet naar een club gaan waar hij mogelijkheden krijgt een goed gevoel bij krijgt . Erg veel jonge talenten kiezen voor de verkeerde clubs die wel betalen maar de speler niet laten door ontwikkelen. Dat is dood zonde en levert juist niet het gewenste doel op maar teleurgestelde jonge speler die wel veel euro's krijgen . Maar niet de gewenste speelminuten die deze jonge spelers moeten krijgen om beter te worden.
    Ikzeg. Jw. U heeft gelijk , maar als ik hem was bleef ik nog zeker een jaar bij ons fctwente, want hij is er helaas nog niet helemaal klaar voor, om bij een super club te mogen spelen, met alle respect voor de heer Drommel.
  • 22 Feb 2021 om 22:37
    Drommel moet naar een club gaan waar hij mogelijkheden krijgt een goed gevoel bij krijgt . Erg veel jonge talenten kiezen voor de verkeerde clubs die wel betalen maar de speler niet laten door ontwikkelen. Dat is dood zonde en levert juist niet het gewenste doel op maar teleurgestelde jonge speler die wel veel euro's krijgen . Maar niet de gewenste speelminuten die deze jonge spelers moeten krijgen om beter te worden.
  • 22 Feb 2021 om 22:07
    Morgen maar weer Pasveer naar Twente?
  • 22 Feb 2021 om 20:57
    • Quote van 22 Feb 2021 om 20:01
      Ga lekker naar psv.. die club past denk ik beter bij je. En meer garantie voor spelen
    Ik denk ook dat hij daar na toe gaat. Onana blijft bij ajax en gaat misschien zijn contract verlengen. Als onana weg zou gaan, zie ik ajax voor cillisen gaan.
  • 22 Feb 2021 om 20:01
    Ga lekker naar psv.. die club past denk ik beter bij je. En meer garantie voor spelen
  • 22 Feb 2021 om 18:51
    Aj maar niet voor een appel en een ei naar die natte neuzen vertrekt. Verder gun ik je het beste !
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›