Tom Egbers afgekraakt: ''Die opmerking kun je absoluut niet maken''

21
Tom Egbers afgekraakt: ''Die opmerking kun je absoluut niet maken''

De Almelose presentator Tom Egbers haalde de woede van FC Twente-fans op de hals door te refereren aan de vuurwerkramp bij de aankondiging van FC Twente - Feyenoord. Dit tot onbegrip van FC Twente-watcher Leon ten Voorde.

"Hij maakte een heel domme opmerking door de vuurwerkramp erbij te halen", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "FC Twente-supporters hebben zondag rond 05.00 uur een vuurwerkshow weggegeven bij het Van der Valk-hotel, waar Feyenoord logeerde. Nu vind ik dat altijd een beetje kinderachtige acties, maar gelukkig moest Dick Advocaat (trainer Feyenoord, red.) erom lachen."

De beelden van het vuurwerk kwamen zondagavond terug bij Studio Sport. "Tom Egbers maakte een opmerking van: en dat van supporters die uit de stad van de vuurwerkramp komen. Daar kwam het een beetje op neer. Dat kwam hem wel op heel veel kritiek te staan, vooral uit de hoek van Enschede. Ik vond het ook een wel hele rare opmerking, die ik eigenlijk niet bij hem vind passen", aldus Ten Voorde.

Collega Fardau Wagenaar vraagt zich af hoe lang er nog over het vuurwerk wordt doorgegaan. "Maar die vergelijking kun je absoluut niet maken", reageert Ten Voorde fel. "Sinds de vuurwerkramp ben ik zo'n beetje nog bij elke Feyenoord - FC Twente geweest en we weten wat we al jaren horen in De Kuip. Daar heeft Studio Sport nog nooit de uitzending mee geopend, om daar iets van te vinden."

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 17:22
    • Quote van 23 Feb 2021 om 13:32
      Drommel wil keepen. Als hij dus maar Ajax gaat, moet er een andere oplossing voor Onana zijn. Drommel komt niet als 2e keeper
    Gewoon 4 jaar schorsen die gast ;-)
  • 23 Feb 2021 om 17:08
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:55
      We gaan het zien TC. Een bedrag van 6 mil zou mooi zijn.
    Zal wel weer 3 worden plus een bonusje ik heb de laatste jaren te vaak te hoge. Bedragen gehoord en niks gezien
  • 23 Feb 2021 om 16:55
    • Quote van 23 Feb 2021 om 16:33
      Ik verwacht in April concrete aanbiedingen......
    We gaan het zien TC. Een bedrag van 6 mil zou mooi zijn.
  • 23 Feb 2021 om 16:33
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:49
      Zegt niks en zolang er niks rond kan het alle kanten op.
    Ik verwacht in April concrete aanbiedingen......
  • 23 Feb 2021 om 15:06
    • Quote van 23 Feb 2021 om 13:00
      Bremen/psv zijn beide bereid 6 miljoen te betalen. Of het gaat gebeuren is een tweede.
    Svente hoe staat het met die lening van de staat?
  • 23 Feb 2021 om 15:05
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:30
      Gelul. Drommel wilde alleen verlengen wanneer hij meer zou gaan verdienen en een flink stuk uit de taart mee zou krijgen inzake zijn transfersom.


      Daar is Streuer logischerwijs niet ingetrapt waarop FC Twente de eenzijdige optie heeft gelicht. Dat betekende wel dat Drommel meer zou gaan verdienen, maar verder geen voorwaarden kon stellen m.b.t. zijn transfer naar een andere club......
    Een speler die weg wil en bovendien veel meer kan verdienen wil je niet tegenhouden als club. De motivatie is dan minder en de sfeer kan er onder leiden. Wie het onderste uit de kan probeert te halen krijgt het deksel op de neus. Of in dit geval Drommel of Twente is kan ik niet beoordelen.
  • 23 Feb 2021 om 14:49
    • Quote van 23 Feb 2021 om 14:33
      Zelf denk ik dat Drommel naar de Bundesliga vertrekt. Joël heeft namelijk meermaals aangegeven dat dit momenteel zijn droom competitie is.

      Bremen dus......
    Zegt niks en zolang er niks rond kan het alle kanten op.
  • 23 Feb 2021 om 14:33
    Zelf denk ik dat Drommel naar de Bundesliga vertrekt. Joël heeft namelijk meermaals aangegeven dat dit momenteel zijn droom competitie is.

    Bremen dus......
  • 23 Feb 2021 om 14:30
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:10
      Drommel gaat zijn contract bij Twente niet verlengen, een half jaar geleden gaf hij aan dat hij graag wilde verlengen omdat hij dan meer waard zou worden voor de club. De intentie om te verlengen is er van beide kanten zei Drommel in oktober. Twente kan nog wel een optie lichten in het contract waardoor er een kleine transfersom kan worden gevraagd.
    Gelul. Drommel wilde alleen verlengen wanneer hij meer zou gaan verdienen en een flink stuk uit de taart mee zou krijgen inzake zijn transfersom.


    Daar is Streuer logischerwijs niet ingetrapt waarop FC Twente de eenzijdige optie heeft gelicht. Dat betekende wel dat Drommel meer zou gaan verdienen, maar verder geen voorwaarden kon stellen m.b.t. zijn transfer naar een andere club......
  • 23 Feb 2021 om 13:34
    Kristoffer Nordfeldt is een goede optie om Drommel te vervangen. Deed het bij Heerenveen uitstekend en loopt nu uit z'n contract bij Genclerbirligi in Turkije.
  • 23 Feb 2021 om 13:32
    • Quote van 23 Feb 2021 om 13:20
      Hij wilde iig verlengen zodat Twente meer kon verdienen aan hem. En dat gaat nu dus niet meer door. Hij is waarschijnlijk bang dat zijn Ajax transfer ander niet door gaat. Ajax schermt nu met Cillisten maar het is voor de fans al wel duidelijk dat ze inzetten op Drommel. Trouwens Drommel en Onana hebben hebben ook regelmatig contact met elkaar.
    Drommel wil keepen. Als hij dus maar Ajax gaat, moet er een andere oplossing voor Onana zijn. Drommel komt niet als 2e keeper
  • 23 Feb 2021 om 13:28
    • Quote van 23 Feb 2021 om 13:00
      Bremen/psv zijn beide bereid 6 miljoen te betalen. Of het gaat gebeuren is een tweede.
    Echt ? Hopelijk dat dat rond komt dan. Veel meer ga je er niet voor krijgen.
  • 23 Feb 2021 om 13:20
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:32
      Je vergist je in je laatste zin, het gaat sowieso meer dan 4 miljoen zijn of er moet iets heel raars gebeuren.
    Hij wilde iig verlengen zodat Twente meer kon verdienen aan hem. En dat gaat nu dus niet meer door. Hij is waarschijnlijk bang dat zijn Ajax transfer ander niet door gaat. Ajax schermt nu met Cillisten maar het is voor de fans al wel duidelijk dat ze inzetten op Drommel. Trouwens Drommel en Onana hebben hebben ook regelmatig contact met elkaar.
  • 23 Feb 2021 om 13:00
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:44
      Svente welke club gaat er nu neer dan 4 miljoen betalen voor een keeper net een 1 jarig contract en geen enkele Europese ervaring is slechts 1x opgeroepen om aan te sluiten bij het Nederlands elftal and thats it. Ik denk dat we blij mogen zijn als het 4 miljoen is.
    Bremen/psv zijn beide bereid 6 miljoen te betalen. Of het gaat gebeuren is een tweede.
  • 23 Feb 2021 om 12:44
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:32
      Je vergist je in je laatste zin, het gaat sowieso meer dan 4 miljoen zijn of er moet iets heel raars gebeuren.
    Svente welke club gaat er nu neer dan 4 miljoen betalen voor een keeper net een 1 jarig contract en geen enkele Europese ervaring is slechts 1x opgeroepen om aan te sluiten bij het Nederlands elftal and thats it. Ik denk dat we blij mogen zijn als het 4 miljoen is.
  • 23 Feb 2021 om 12:32
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:10
      Drommel gaat zijn contract bij Twente niet verlengen, een half jaar geleden gaf hij aan dat hij graag wilde verlengen omdat hij dan meer waard zou worden voor de club. De intentie om te verlengen is er van beide kanten zei Drommel in oktober. Twente kan nog wel een optie lichten in het contract waardoor er een kleine transfersom kan worden gevraagd.
    Je vergist je in je laatste zin, het gaat sowieso meer dan 4 miljoen zijn of er moet iets heel raars gebeuren.
  • 23 Feb 2021 om 12:27
    • Quote van 23 Feb 2021 om 12:10
      Drommel gaat zijn contract bij Twente niet verlengen, een half jaar geleden gaf hij aan dat hij graag wilde verlengen omdat hij dan meer waard zou worden voor de club. De intentie om te verlengen is er van beide kanten zei Drommel in oktober. Twente kan nog wel een optie lichten in het contract waardoor er een kleine transfersom kan worden gevraagd.
    Gaf zelf gisteren bij vi anders aan
  • 23 Feb 2021 om 12:10
    Drommel gaat zijn contract bij Twente niet verlengen, een half jaar geleden gaf hij aan dat hij graag wilde verlengen omdat hij dan meer waard zou worden voor de club. De intentie om te verlengen is er van beide kanten zei Drommel in oktober. Twente kan nog wel een optie lichten in het contract waardoor er een kleine transfersom kan worden gevraagd.
  • 23 Feb 2021 om 11:44
    • Quote van 23 Feb 2021 om 11:32
      Ikzeg. Tenvoorde. U heeft gelijk ook al is het even moeilijk om dit toe te geven, en daarom heb ik respect voor iedereen. Vooral het laatste van u. Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurt. Maar wij moeten allemaal vooruit en helaas blijft het ons achtervolgen, en ook ik weet hier alles van ,daar om probeer ik elke dag weer een stap vooruit te zetten ook met het vuurwerk en de problemen die ik mee maak en eigenlijk heb mee gemaakt. Natuurlijk hoort er helaas dit ook bij.
    Hij had ook kunnen zeggen dat de Feyenoord supporters de traditionele vuurwerkgeluiden niet konden maken zoals altijd, maar dat de eigen aanhang eens een keer wat terug wilden doen
  • 23 Feb 2021 om 11:43
    Ach ja Tom Egbers. We weten allemaal dat zijn hart voor Heracles klopt.
  • 23 Feb 2021 om 11:32
    Ikzeg. Tenvoorde. U heeft gelijk ook al is het even moeilijk om dit toe te geven, en daarom heb ik respect voor iedereen. Vooral het laatste van u. Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurt. Maar wij moeten allemaal vooruit en helaas blijft het ons achtervolgen, en ook ik weet hier alles van ,daar om probeer ik elke dag weer een stap vooruit te zetten ook met het vuurwerk en de problemen die ik mee maak en eigenlijk heb mee gemaakt. Natuurlijk hoort er helaas dit ook bij.