John terug naar FC Twente? ''Moet nog wel iets meer laten zien''

19
John terug naar FC Twente? ''Moet nog wel iets meer laten zien''

Ola John deed afgelopen weekend Heracles Almelo pijn. De oud-speler van FC Twente tekende voor de 1-0 namens RKC Waalwijk tegen de komende tegenstander van FC Twente.

Het was het tweede competitiedoelpunt voor John, die dit seizoen terugkeerde in de Eredivisie. De 28-jarige aanvaller heeft een contract tot het einde van het seizoen bij de Brabanders. Een terugkeer naar FC Twente ziet clubwatcher Leon ten Voorde nog niet echt zitten.

"Die is een tijdje geblesseerd geweest en dat hangt toch wel een beetje om hem heen", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Hij geeft mij nog niet het stabiele vertrouwen waardoor ik tegen FC Twente zou zeggen: volgend jaar heb je buitenspelers nodig, haal Ola John. Daar moet hij nog wel iets meer voor laten zien en ook over een langere periode."

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2021 om 15:23
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:37
      We moeten nu niet gaan doen of het een geweldenaar is....het is graag of niet.
    Dat zeg ik zeker niet. Ik bedoel juist dat we geen geweldenaren kunnen halen. Alle spelers die hier komen is kww. Wanneer die ola een jaar goed draait is die gewoon niet meer haalbaar voor Twente. Ik denk dat ze hem niet gaan halen. Jans wil jagers en spelers met inzet. Ik zie ola nog geen verdedigers afjagen.
  • 24 Feb 2021 om 13:26
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:22
      Ik denk dat Ola John toch wel een voorkeur voor FC Twente zal hebben, gezien zijn verleden. Als FC Twente europees voetbal zou gaan halen, wordt het nog interessanter voor nieuwe spelers, ook voor Ola John.
    Pas op. Natuurlijk is Ola een kind van de club, maar hij weet ook dat hij nog een jaar of 4 / 5 kan voetballen. Dat kan voor 250 K bij Twente, maar als hij 500 K elders kan krijgen wordt het een lastige beslissing. Zie alle andere kinderen van de club (Elia, ter Aveskamp, ...)
  • 24 Feb 2021 om 12:37
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:11
      Als ola wel gaat draaien. Zijn we kansloos omdat er dan ineens 10 andere clubs op de stoep staan. Helaas zitten we in die situatie.
    We moeten nu niet gaan doen of het een geweldenaar is....het is graag of niet.
  • 24 Feb 2021 om 12:27
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:04
      Precies ze hebben nog 2 maand en daarom ben ik benieuwd wie de voorkeur gaat krijgen. Ola zal ook wel op de lijstjes staan. We gaan het zien.
    Weet je wat ik mis in de meeste journalistieke hoogstandjes? Of het überhaupt wel haalbaar is......ik bedoel we kruipen langzaam uit een diep dal.
  • 24 Feb 2021 om 12:25
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:22
      Ik denk dat Ola John toch wel een voorkeur voor FC Twente zal hebben, gezien zijn verleden. Als FC Twente europees voetbal zou gaan halen, wordt het nog interessanter voor nieuwe spelers, ook voor Ola John.
    Ola heeft ook geroepen graag terug willen keren. Hij wou niet eens weg. Maar moest weg des tijds. We hebben inderdaad bij ola een streepje voor.
  • 24 Feb 2021 om 12:22
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:11
      Als ola wel gaat draaien. Zijn we kansloos omdat er dan ineens 10 andere clubs op de stoep staan. Helaas zitten we in die situatie.
    Ik denk dat Ola John toch wel een voorkeur voor FC Twente zal hebben, gezien zijn verleden. Als FC Twente europees voetbal zou gaan halen, wordt het nog interessanter voor nieuwe spelers, ook voor Ola John.
  • 24 Feb 2021 om 12:11
    Als ola wel gaat draaien. Zijn we kansloos omdat er dan ineens 10 andere clubs op de stoep staan. Helaas zitten we in die situatie.
  • 24 Feb 2021 om 12:04
    • Quote van 24 Feb 2021 om 12:01
      Ola is de jongen van de club... Narsingh uiteindelijk de passant ..maar ze hebben nog ruim 2 maanden om zichzelf te bewijzen we zullen het zien ..
    Precies ze hebben nog 2 maand en daarom ben ik benieuwd wie de voorkeur gaat krijgen. Ola zal ook wel op de lijstjes staan. We gaan het zien.
  • 24 Feb 2021 om 12:01
    • Quote van 24 Feb 2021 om 11:33
      Dst is zeker prima. Ola heeft meer rust en overzicht en narsingh is technischer en sneller. Het is maar net wat ze willen. Beiden zouden hier zich prima staande kunnen houden. We zullen zien wie de voorkeur geniet van streuer en jans.
    Ola is de jongen van de club... Narsingh uiteindelijk de passant ..maar ze hebben nog ruim 2 maanden om zichzelf te bewijzen we zullen het zien ..
  • 24 Feb 2021 om 11:33
    • Quote van 24 Feb 2021 om 11:26
      Dan verschillen we daarbij van mening maar dat is prima. Ik denk dat hij in de basis een betere speler is en meer rust en overzicht heeft. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
    Dst is zeker prima. Ola heeft meer rust en overzicht en narsingh is technischer en sneller. Het is maar net wat ze willen. Beiden zouden hier zich prima staande kunnen houden. We zullen zien wie de voorkeur geniet van streuer en jans.
  • 24 Feb 2021 om 11:26
    • Quote van 24 Feb 2021 om 10:28
      Je hebt een punt op een paar dingen. Maar meer kwaliteit dan narsingh heeft ola niet. Het is vergelijkbaar. Cruciaal punt blessure gevoelig. Cerny wil twente behouden maar die komt ook terug van een hele zware blessure. Je neemt echt een groot risico dan. Je kunt je afvragen of streuer dat durft. Je hebt wel gelijk op het woongebied van ola en de ervaring en de leeftijd van ola.
    Dan verschillen we daarbij van mening maar dat is prima. Ik denk dat hij in de basis een betere speler is en meer rust en overzicht heeft. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
  • 24 Feb 2021 om 10:28
    • Quote van 24 Feb 2021 om 10:17
      Ik zou toch voor Ola gaan ipv Narsing. Meer kwaliteit en jonger. Denk dat Jans hem wel weer op niveau kan brengen. Overigens zou Ola dat denk ik zelf ook wel graag willen. Heeft nog een huis in Enschede. Heeft kinderen die hij dan een stabiele basis kan geven en zelf veel thuis kan zijn. Heeft nu naast zijn huis in Enschede een appartement in Waalwijk. Echt een speler waar je jaren mee vooruit zou kunnen met veel ervaring. Weet wat het is om te snel te vertrekken. Kan daarin jonge spelers goede adviezen kunnen geven.
    Je hebt een punt op een paar dingen. Maar meer kwaliteit dan narsingh heeft ola niet. Het is vergelijkbaar. Cruciaal punt blessure gevoelig. Cerny wil twente behouden maar die komt ook terug van een hele zware blessure. Je neemt echt een groot risico dan. Je kunt je afvragen of streuer dat durft. Je hebt wel gelijk op het woongebied van ola en de ervaring en de leeftijd van ola.
  • 24 Feb 2021 om 10:17
    • Quote van 24 Feb 2021 om 09:55
      Zou het af laten hangen van of je narsingh die ook transfervrij is in de zomer over kunt nemen voor een modaal salaris. Zoniet dan zou ola aan keus kunnen zijn. Ola is erg blesurre gevoelig en narsingh kan alleen maar beter worden door het vertrouwen van jans. Maar sowieso niet allebei want met cerny menig narsingh ola dan zie je niks meer van van leeuwen en rots dat kan niet de bedoeling zijn.
    Ik zou toch voor Ola gaan ipv Narsing. Meer kwaliteit en jonger. Denk dat Jans hem wel weer op niveau kan brengen. Overigens zou Ola dat denk ik zelf ook wel graag willen. Heeft nog een huis in Enschede. Heeft kinderen die hij dan een stabiele basis kan geven en zelf veel thuis kan zijn. Heeft nu naast zijn huis in Enschede een appartement in Waalwijk. Echt een speler waar je jaren mee vooruit zou kunnen met veel ervaring. Weet wat het is om te snel te vertrekken. Kan daarin jonge spelers goede adviezen kunnen geven.
  • 24 Feb 2021 om 09:55
    • Quote van 24 Feb 2021 om 09:32
      Dan moet je hem sws halen
    Zou het af laten hangen van of je narsingh die ook transfervrij is in de zomer over kunt nemen voor een modaal salaris. Zoniet dan zou ola aan keus kunnen zijn. Ola is erg blesurre gevoelig en narsingh kan alleen maar beter worden door het vertrouwen van jans. Maar sowieso niet allebei want met cerny menig narsingh ola dan zie je niks meer van van leeuwen en rots dat kan niet de bedoeling zijn.
  • 24 Feb 2021 om 09:35
    Voor de breedte zeker doen
  • 24 Feb 2021 om 09:32
    • Quote van 24 Feb 2021 om 09:26
      Ja
    Dan moet je hem sws halen
  • 24 Feb 2021 om 09:26
    • Quote van 24 Feb 2021 om 09:21
      Is na dit seizoen weer transfervrij ofniet?
    Ja
  • 24 Feb 2021 om 09:21
    Is na dit seizoen weer transfervrij ofniet?
  • 24 Feb 2021 om 08:53
    Ola heeft natuurlijk veel Kwaliteit. Is dit jaar eindelijk weer basisspeler. Heeft pech dat hij geblesseerd is geraakt maar dat is ook niet vreemd als je ineens weer veel speelt. Na dit seizoen is hij weer veel fitter. Denk dat hij echt een versterking kan zijn. Is nog jong genoeg en laat als hij fit is ook al regelmatig weer zijn klasse zien. Heeft veel meer rust en overzicht dan Menig en Narsing. Echt een speler om in de gaten te houden.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›