Jans kan kiezen: ''Je hebt er zaterdag twee middenvelders bij''

24
Jans kan kiezen: ''Je hebt er zaterdag twee middenvelders bij''

FC Twente speelde afgelopen weekend de belangrijke streekderby tegen Heracles. Al met al bleek het een teleurstellend duel, dat eindigde in een 2-2 gelijkspel. Leon ten Voorde zag FC Twente onder haar niveau spelen.

"Het teleurstellende is dan dat Twente meer balbezit had, die hebben daar te weinig uitgehaald. Als ik kijk naar beide ploegen dan denk ik dat FC Twente meer onder haar niveau heeft gespeeld dan Heracles", weet Ten Voorde bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

Over individuen had Ten Voorde ook wat te zeggen: "Ik vond dat Jesse Bosch wel heel veel balverlies leed. Hij doet heel veel goede dingen, als je er 'tegenover' staat heb je echt een lastige wedstrijd: hij blijft maar bezig, hij zit vol energie, pakt ballen af, hij jaagt je op. Maar aan de bal... Je mag de bal ook wel eens naar de goede kleur spelen. Hij had veel te veel balverlies, zeker op die plek." 

De andere middenvelders waren beter. "Zerrouki viel niet echt op, maar speelde een verdienstelijke wedstrijd. Hij is heel comfortabel aan de bal, die raakt niet in paniek. Roemeratoe is dat ook, maar bij Roemeratoe mis je dat gif, dat het een derby is, dat het erom draait. Hij moet dat wapen er wel bij krijgen, want Brama en Ilic komen terug dus je hebt er zaterdag twee middenvelders bij", besluit de clubwatcher.

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 16:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:58
      Zerrouki zeker laten staan, ook Brama in ieder geval een uurtje laten spelen en de rest invullen met Bosch en Roemeratoe
    Geen idee hoeveel minuten Brama kan maken. Wat mij betreft op dit moment Brama, Zerrouki en Bosch. Als Brama nog geen 60 minuten aan kan gewoon het middenveld van de laatste weken laten spelen.
  • 3 Mar 2021 om 12:24
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:21
      Wie op 10 dan?
    Zerrouki
  • 3 Mar 2021 om 12:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:42
      Dat snapt hij niet het is voor hem moeilijk te begrijpen allemaal. Word tijd dat tubantia is gaat switchen van clubwatcher....
    Idd
  • 3 Mar 2021 om 11:58
    Zerrouki zeker laten staan, ook Brama in ieder geval een uurtje laten spelen en de rest invullen met Bosch en Roemeratoe
  • 3 Mar 2021 om 11:34
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:10
      Ik zou Brama erin zetten ipv Bosch. Meer niet.
    Met onze middenvelder zou ik juist een 433 met de punt naar achter spelen. In deze 2 mogelijkheden brama/zerrouki/roemeratoe voor de verdediging en bosch, zerrouki of bosch en van leeuwen als motor en creativeling.
  • 3 Mar 2021 om 11:21
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:10
      Ik zou Brama erin zetten ipv Bosch. Meer niet.
    Wie op 10 dan?
  • 3 Mar 2021 om 11:15
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:10
      Ik zou Brama erin zetten ipv Bosch. Meer niet.
    Juist.....
  • 3 Mar 2021 om 11:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:10
      In mijn ogen is de beste optie voor op het middenveld: Brama-Zerrouki-Ilic. Roemeratoe komt er net achter en dan Bosch.
    Ik zou Brama erin zetten ipv Bosch. Meer niet.
  • 3 Mar 2021 om 10:42
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:36
      Waarom is Leo altijd zo negatief. Wat denkt hij nu dat deze jongens er gelijk staan. Die zijn jong en moeten nog veel leren
    Dat snapt hij niet het is voor hem moeilijk te begrijpen allemaal. Word tijd dat tubantia is gaat switchen van clubwatcher....
  • 3 Mar 2021 om 10:36
    Waarom is Leo altijd zo negatief. Wat denkt hij nu dat deze jongens er gelijk staan. Die zijn jong en moeten nog veel leren
  • 3 Mar 2021 om 10:32
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:52
      Volgens mij zijn Zerrouki en Bosch meer echte ouderwetse middenvelders. Een 4-4-2 zou wat dat betreft niet gek zijn voor hun. Roemeratoe/ Brama verdedigend, Zerrouki en Bosch in het midden, en Van Leeuwen daarvoor. Is van origine toch een aanvallende middenvelder. Maar dat gaan we natuurlijk niet meer doen, dus zet dan Roemeratoe en Bosch maar op de bank voor Brama en Ilic (of Van Leeuwen). Roemeratoe is net wat te slordig de laatste tijd en Bosch is leuk als loper/ balafpakker, maar een 10 moet toch echt wat meer brengen
    Gewoon hetzelfde elftal laten staan want we pakken toch punten en dat was voordat Bosch op 10 stond wel anders.
  • 3 Mar 2021 om 10:27
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:13
      Die roemeratoe loopt erbij als een of andere vedette
    En dat is nou precies wat er aan deze jongen schokt ,blijkbaar wil het kwartje niet vallen bij deze jongen.
  • 3 Mar 2021 om 10:15
    Bosch maar eens op 6 proberen gaat hem niet worden. Daar is hij te wild en te onstuimig voor. Ik zou persoonlijk zo niet weten waar je hem op dit moment neer moet zetten. Gewoon omdat hij totaal nog geen rust en overzicht heeft in zijn spel.
  • 3 Mar 2021 om 10:10
    In mijn ogen is de beste optie voor op het middenveld: Brama-Zerrouki-Ilic. Roemeratoe komt er net achter en dan Bosch.
  • 3 Mar 2021 om 10:05
    Het huidige bestuur van Twente verricht echt goed werk. Er wordt een zeer goed fundament gebouwd om in 2025 sterker als ooit terug te komen. Capabele mensen op de juiste plekken, goede faciliteiten, financiële huishouding weer op orde en aandacht voor de jeugd. En als we ons financieel weer kunnen meten met de subtop dan gaan de spelers echt wel weer voor ons kiezen, want wij zijn de mooiste club van allemaal!!!
  • 3 Mar 2021 om 10:04
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:50
      Dat is gewoon z’n houding. We moeten altijd wel wat te klagen hebben hé? Liever Roemeratoe die in de opbouw belangrijk is dan Bosch die alle ballen van z’n voet laat stuiteren en totaal geen spelinzicht heeft.
    Als je dan ook echt wat gepresteerd hebt prima, maar hij komt net kijken
  • 3 Mar 2021 om 09:52
    Volgens mij zijn Zerrouki en Bosch meer echte ouderwetse middenvelders. Een 4-4-2 zou wat dat betreft niet gek zijn voor hun. Roemeratoe/ Brama verdedigend, Zerrouki en Bosch in het midden, en Van Leeuwen daarvoor. Is van origine toch een aanvallende middenvelder. Maar dat gaan we natuurlijk niet meer doen, dus zet dan Roemeratoe en Bosch maar op de bank voor Brama en Ilic (of Van Leeuwen). Roemeratoe is net wat te slordig de laatste tijd en Bosch is leuk als loper/ balafpakker, maar een 10 moet toch echt wat meer brengen
  • 3 Mar 2021 om 09:50
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:13
      Die roemeratoe loopt erbij als een of andere vedette
    Dat is gewoon z’n houding. We moeten altijd wel wat te klagen hebben hé? Liever Roemeratoe die in de opbouw belangrijk is dan Bosch die alle ballen van z’n voet laat stuiteren en totaal geen spelinzicht heeft.
  • 3 Mar 2021 om 09:43
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:15
      Roemeratoe was de eerste seizoens helft echt 1 van de betere bij twente. Maar speelt nu als een natte krant.
    Die moet je gewoon een paar wedstrijden laten zweten op de bank. Daar wordt die mentaal beter van.
  • 3 Mar 2021 om 09:15
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:13
      Die roemeratoe loopt erbij als een of andere vedette
    Roemeratoe was de eerste seizoens helft echt 1 van de betere bij twente. Maar speelt nu als een natte krant.
  • 3 Mar 2021 om 09:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:11
      Bosch nog beter zijn op zijn plaats denk ik
    Dat zou ik ook doen. Of als brama fit genoeg is om te starten dan brama daar wegzetten en van leeuwen op 10. Graag Bosch daar niet meer wegzetten. Is totaal geen 10. Komt technische vaardigheden te kort.
  • 3 Mar 2021 om 09:13
    Die roemeratoe loopt erbij als een of andere vedette