Streuer: ''Unnerstall zou voor ons een geweldige keeper zijn''

50
Streuer: ''Unnerstall zou voor ons een geweldige keeper zijn''

FC Twente hoopt dat Lars Unnerstall later vandaag een meerjarig contract gaat tekenen bij de club uit Enschede, zo bevestigt technisch directeur Jan Streuer op de website van de Telegraaf. 

"We spreken vanmiddag met Unnerstall. We hopen er samen uit te komen”, bevestigt hij. "Voor ons zou Unnerstall een geweldige keeper zijn en een goede opvolger voor Drommel, die heeft aangegeven dat hij wil vertrekken komende zomer", legt Streuer uit.

"We kunnen niet tot juni of juli gaan zitten wachten tot hij daadwerkelijk vertrokken is, want dan zijn alle doelmannen, die we op het oog hadden, niet meer beschikbaar. Daarom hopen we met Unnerstall nu al zaken te kunnen doen", besluit de bestuurder. 

De Telegraaf weet tevens te melden dat de Duitse doelman, die een aflopend contract heeft bij PSV en door Twentefans.nl al in een vroeg stadium werd gespot in Hengelo, bezig is om een huis te bouwen in zijn geboorteplaats Ibbenbüren (West-Duitsland). Die plaats ligt tussen Rheine en Osnabrück en dat is een 'klein uurtje' rijden vanaf de Grolsch Veste. 

 

50 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 07:21
    • Quote van 3 Mar 2021 om 06:54
      Ik ga hier niet zomaar dingen neer zetten maar had gehoord van iemand dat er een deal met Ajax is , en is afkomstig van iemand die regelmatig in de Veste is. Weet het niet maar denk niet dat deze gast lult, en anders moet TC zijn informant maar eens vragen;-))). Ik ben in ieder geval blij met deze keeper, en zo zie je toch dat Streuer achter de schermen al flink bezig is, ik zeg je als Jan nog een jaartje of 2/3 blijft, hij ons weer brengt waar we horen in de subtop. Het is toch super dat hij de andere geïnteresseerde clubs aftroeft?? Echt Streuer kwam op het juiste moment, en zag en overwon. Echt super deze man hadden we nodig dus laat Hoogma nog maar lekker in Zeist blijven.
    Mee eens ja die. Streuer is een gouden greep geweest.
  • 3 Mar 2021 om 06:54
    • Quote van 2 Mar 2021 om 22:21
      Denk je dat ja die of heb je wat gehoord?
    Ik ga hier niet zomaar dingen neer zetten maar had gehoord van iemand dat er een deal met Ajax is , en is afkomstig van iemand die regelmatig in de Veste is. Weet het niet maar denk niet dat deze gast lult, en anders moet TC zijn informant maar eens vragen;-))). Ik ben in ieder geval blij met deze keeper, en zo zie je toch dat Streuer achter de schermen al flink bezig is, ik zeg je als Jan nog een jaartje of 2/3 blijft, hij ons weer brengt waar we horen in de subtop. Het is toch super dat hij de andere geïnteresseerde clubs aftroeft?? Echt Streuer kwam op het juiste moment, en zag en overwon. Echt super deze man hadden we nodig dus laat Hoogma nog maar lekker in Zeist blijven.
  • 2 Mar 2021 om 22:21
    • Quote van 2 Mar 2021 om 22:11
      Denk dat de deal Drommel al lang in kannen en kruiken is.
    Denk je dat ja die of heb je wat gehoord?
  • 2 Mar 2021 om 22:11
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:32
      Goede zaak! Al mooi snel geregeld van Jan! Dan weten we zeker dat Joël ook al ergens mee bezig is en dat we daar mooi wat voor gaan vangen. Eindelijk weer een goed en degelijk beleid.
    Denk dat de deal Drommel al lang in kannen en kruiken is.
  • 2 Mar 2021 om 22:10
    • Quote van 2 Mar 2021 om 17:25
      Unnerstall moet wel eerst even naar de kapper voordat hij bij Twente gaat spelen, want zo'n paardenstaart is geen gezicht...
    Sorry Bos zag het even verkeerd gast om JANNEMAN Man laat die gast als hij staatje wil doet hij dat toch lekker. Of mot iedereen netjes geknipt zijn?? Kerel wat boeit mij dat om mij heeft hij een pruik op als hij die ballen er maar uit houdt. En moet iedereen toch zelf weten ik heb kameraad een Molukse gast als je die aan zijn staart zit bijt hij je de oren van de kop, dus lekker zijn staartje laten als hij zich daar goed bij voelt. Maar ff wat heb Bos dan voor kapsel modelletje bloempot?:-) dat moet wel kan niet anders
  • 2 Mar 2021 om 19:54
    • Quote van 2 Mar 2021 om 17:25
      Unnerstall moet wel eerst even naar de kapper voordat hij bij Twente gaat spelen, want zo'n paardenstaart is geen gezicht...
    Als dat toch het enige is...
  • 2 Mar 2021 om 19:32
    Goede zaak! Al mooi snel geregeld van Jan! Dan weten we zeker dat Joël ook al ergens mee bezig is en dat we daar mooi wat voor gaan vangen. Eindelijk weer een goed en degelijk beleid.
  • 2 Mar 2021 om 19:22
    • Quote van 2 Mar 2021 om 14:54
      Mvogo speelt omdat Schmidt een voetballende keeper wil. Dat is het enige wat Unnerstall niet kan
    Een keeper moet in eerste instantie de verdediging organiseren en ballen pakken. Dat hij minder meevoetbalt is niet zo belangrijk.
  • 2 Mar 2021 om 18:19
    • Quote van 2 Mar 2021 om 17:25
      Unnerstall moet wel eerst even naar de kapper voordat hij bij Twente gaat spelen, want zo'n paardenstaart is geen gezicht...
    Zn kapsel is irrelevant als hij zn doel zo goed mogelijk "schoon" houd.
  • 2 Mar 2021 om 17:25
    Unnerstall moet wel eerst even naar de kapper voordat hij bij Twente gaat spelen, want zo'n paardenstaart is geen gezicht...
  • 2 Mar 2021 om 16:40
    • Quote van 2 Mar 2021 om 15:36
      Daar hebben alle clubs mee te maken.
    Zeker, maar als het zo verder gaat dan is het einde oefening voor alle clubs. Dus gauw weer volk in het stadion.
  • 2 Mar 2021 om 16:19
    • Quote van 2 Mar 2021 om 15:14
      1 probleem met unnerstal hij is voetballend niet top dus je hebt goeie voetballende centrale verdegers nodig
    Een keeper moet de ballen tegenhouden en een bal naar voren kunnen rossen. Verder zo min mogelijk in het spel betrekken. Er zijn maar een paar uitzonderingen die een aanvaller weg kunnen sturen. Drommel was er 1.
  • 2 Mar 2021 om 15:36
    • Quote van 2 Mar 2021 om 14:59
      Dat ligt er maar helemaal aan hoelang dat geouwehoer met die Corona nog duurt.
    Daar hebben alle clubs mee te maken.
  • 2 Mar 2021 om 15:21
    Nu doorpakken.
  • 2 Mar 2021 om 15:14
    1 probleem met unnerstal hij is voetballend niet top dus je hebt goeie voetballende centrale verdegers nodig
  • 2 Mar 2021 om 15:01
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:32
      ik voorzie met die Schmidt een neergang bij PSV ...Hij was de toptrainer bij o.a. fc Ludenscheid ..spelers hebben niet eens de inhoud voor 90 minuten en Itharaan loopt voor niks de deur uit naar concurrent idem nu voor Unnerstall...Schmidt kost handenvol geld zo...
    Die Europese uitschakeling hebben ze ook netjes aan Schmidt te danken. Wat is die kerel tegendraads zeg.
  • 2 Mar 2021 om 14:59
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:59
      Idd en stap voor stap terugnaardetop, waar we thuis horen! Gaat wel sneller dan ik verwacht had. :-)))
    Dat ligt er maar helemaal aan hoelang dat geouwehoer met die Corona nog duurt.
  • 2 Mar 2021 om 14:57
    • Quote van 2 Mar 2021 om 14:54
      Mvogo speelt omdat Schmidt een voetballende keeper wil. Dat is het enige wat Unnerstall niet kan
    Laat die Mvogo dan eerst eens fatsoenlijk keepen.
  • 2 Mar 2021 om 14:54
    Mvogo speelt omdat Schmidt een voetballende keeper wil. Dat is het enige wat Unnerstall niet kan
  • 2 Mar 2021 om 14:49
    • Quote van 2 Mar 2021 om 14:22
      Betekend dit dat Drommel al verkocht is?
    nee
  • 2 Mar 2021 om 14:22
    Betekend dit dat Drommel al verkocht is?
  • 2 Mar 2021 om 14:00
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:59
      Idd en stap voor stap terugnaardetop, waar we thuis horen! Gaat wel sneller dan ik verwacht had. :-)))
    Zal Mooi zijn als we weer naar subtop gaan en weer mee gaan strijden om de beker
  • 2 Mar 2021 om 13:59
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:56
      Hahaha wij in ieder geval al een goede Keeper binnen
    Idd en stap voor stap terugnaardetop, waar we thuis horen! Gaat wel sneller dan ik verwacht had. :-)))
  • 2 Mar 2021 om 13:56
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:54
      Ssssssst...maak ze nou niet wakker!
    Hahaha wij in ieder geval al een goede Keeper binnen
  • 2 Mar 2021 om 13:54
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:03
      Omdat schmidt daar alles bepaald maar daardoor hebben wij nu een goede keeper die gast maakt die club kapot
    Ssssssst...maak ze nou niet wakker!
  • 2 Mar 2021 om 13:39
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:32
      ik voorzie met die Schmidt een neergang bij PSV ...Hij was de toptrainer bij o.a. fc Ludenscheid ..spelers hebben niet eens de inhoud voor 90 minuten en Itharaan loopt voor niks de deur uit naar concurrent idem nu voor Unnerstall...Schmidt kost handenvol geld zo...
    Daar lijkt het wel op idd.
  • 2 Mar 2021 om 13:39
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:21
      Whatever.......wij moeten gewoon blij zijn met deze keeper. Echte keerl in de goal.
    Absoluut waar.
  • 2 Mar 2021 om 13:33
    Wat een verademing die Streuer!
  • 2 Mar 2021 om 13:32
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:06
      Kun je allerlei aannames op los laten zoals contractueel zoveel moet spelen of dat hij goedkoper word om te huren als hij meer speelt. Of dat schmid meer in mvogo ziet. Al vraag ik me sowieso af wat hij ziet in sommige spelers. Bijzondere man op zn zachst gezegd.
    ik voorzie met die Schmidt een neergang bij PSV ...Hij was de toptrainer bij o.a. fc Ludenscheid ..spelers hebben niet eens de inhoud voor 90 minuten en Itharaan loopt voor niks de deur uit naar concurrent idem nu voor Unnerstall...Schmidt kost handenvol geld zo...
  • 2 Mar 2021 om 13:28
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:50
      Ik denk dat Twente een betere stap zou zijn voor z'n carrière, bij PSV moet hij concurreren met Götze, Junior en Ihatarran (mits hij niet vertrekt). Daarnaast is het verschil dat hij bij PSV moet presteren, terwijl hij bij Twente de kans zal krijgen om weer te 'wennen' aan het voetbal, hij heeft natuurlijk een lange tijd niet gespeeld. Als hij hier een goed seizoen draait kan hij tegen een kleine transfersom een seizoen later altijd nog een transfer naar PSV maken. @NS04 met daarachter bedoelde ik inderdaad op de bank.
    "Rustig wennen aan het voetbal, ook als het wat minder gaat" zit er hier niet in hoor
  • 2 Mar 2021 om 13:21
    • Quote van 2 Mar 2021 om 13:06
      Kun je allerlei aannames op los laten zoals contractueel zoveel moet spelen of dat hij goedkoper word om te huren als hij meer speelt. Of dat schmid meer in mvogo ziet. Al vraag ik me sowieso af wat hij ziet in sommige spelers. Bijzondere man op zn zachst gezegd.
    Whatever.......wij moeten gewoon blij zijn met deze keeper. Echte keerl in de goal.
  • 2 Mar 2021 om 13:17
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:55
      We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
    Omdat de trainer de huidige keeper heeft laten komen......
  • 2 Mar 2021 om 13:06
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:55
      We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
    Kun je allerlei aannames op los laten zoals contractueel zoveel moet spelen of dat hij goedkoper word om te huren als hij meer speelt. Of dat schmid meer in mvogo ziet. Al vraag ik me sowieso af wat hij ziet in sommige spelers. Bijzondere man op zn zachst gezegd.
  • 2 Mar 2021 om 13:06
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:55
      We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
    Kun je allerlei aannames op los laten zoals contractueel zoveel moet spelen of dat hij goedkoper word om te huren als hij meer speelt. Of dat schmid meer in mvogo ziet. Al vraag ik me sowieso af wat hij ziet in sommige spelers. Bijzondere man op zn zachst gezegd.
  • 2 Mar 2021 om 13:03
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:55
      We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
    Omdat schmidt daar alles bepaald maar daardoor hebben wij nu een goede keeper die gast maakt die club kapot
  • 2 Mar 2021 om 13:03
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:51
      Tot aan de Nederlandse grens 45 minuut daarna de zelfde KM met 240 op huus aan 10 minuutjes:)
    top -:))
  • 2 Mar 2021 om 13:02
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:55
      We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
    moet je die Schmidt vragen ..
  • 2 Mar 2021 om 12:55
    We zeggen allemaal top keeper ( vind ik ook) maar waarom speeld hij eigenlijk niet bij psv. Vind de 1e keeper van psv ook niet wat er nu instaat
  • 2 Mar 2021 om 12:54
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:40
      Goede keeper en opvolger van Drommel.
    Hopelijk heb je gelijk maar we zullen het zien! Drommel is echt wel een paar stappen beter anders zouden er geen grote clubs achteraan zitten.
  • 2 Mar 2021 om 12:51
    Tot aan de Nederlandse grens 45 minuut daarna de zelfde KM met 240 op huus aan 10 minuutjes:)
  • 2 Mar 2021 om 12:50
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:28
      Ik verwacht eerlijk gezegd dat psv hem in de zomer definitief gaat overnemen van chelsea na 3 jaar huur.
    Ik denk dat Twente een betere stap zou zijn voor z'n carrière, bij PSV moet hij concurreren met Götze, Junior en Ihatarran (mits hij niet vertrekt). Daarnaast is het verschil dat hij bij PSV moet presteren, terwijl hij bij Twente de kans zal krijgen om weer te 'wennen' aan het voetbal, hij heeft natuurlijk een lange tijd niet gespeeld. Als hij hier een goed seizoen draait kan hij tegen een kleine transfersom een seizoen later altijd nog een transfer naar PSV maken. @NS04 met daarachter bedoelde ik inderdaad op de bank.
  • 2 Mar 2021 om 12:40
    Goede keeper en opvolger van Drommel.
  • 2 Mar 2021 om 12:37
    Fantastisch nieuws ben allang fan van hem ,Streuer is al goed bezig voor het nieuwe seizoen




  • 2 Mar 2021 om 12:37
    Complimenten voor deze td ... wat een verademing , wat een rust ook
  • 2 Mar 2021 om 12:35
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:34
      5 middenvelders?
    O bedoel je daarachter als op de bank
  • 2 Mar 2021 om 12:34
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:26
      Ben benieuwd of we van Ginkel ook transfervrij kunnen overnemen. Volgend jaar een middenveld van Roemeratoe, Zerrouki, van Ginkel en daarachter Bosch en Brama zou ons nog een niveautje omhoog kunnen brengen.
    5 middenvelders?
  • 2 Mar 2021 om 12:33
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:26
      Ben benieuwd of we van Ginkel ook transfervrij kunnen overnemen. Volgend jaar een middenveld van Roemeratoe, Zerrouki, van Ginkel en daarachter Bosch en Brama zou ons nog een niveautje omhoog kunnen brengen.
    Van ginkel gaat niet hier spelen. Gaat gewoon tekenen bij psv.
  • 2 Mar 2021 om 12:32
    Verfrissend dat zo’n Streuer het ook gewoon zegt
  • 2 Mar 2021 om 12:28
    • Quote van 2 Mar 2021 om 12:26
      Ben benieuwd of we van Ginkel ook transfervrij kunnen overnemen. Volgend jaar een middenveld van Roemeratoe, Zerrouki, van Ginkel en daarachter Bosch en Brama zou ons nog een niveautje omhoog kunnen brengen.
    Ik verwacht eerlijk gezegd dat psv hem in de zomer definitief gaat overnemen van chelsea na 3 jaar huur.
  • 2 Mar 2021 om 12:26
    Ben benieuwd of we van Ginkel ook transfervrij kunnen overnemen. Volgend jaar een middenveld van Roemeratoe, Zerrouki, van Ginkel en daarachter Bosch en Brama zou ons nog een niveautje omhoog kunnen brengen.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›