BREAKING | 'PSV richt pijlen op FC Twente-goalie Drommel'

40
BREAKING | 'PSV richt pijlen op FC Twente-goalie Drommel'

PSV zou vergaande interesse hebben in Joël Drommel, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De doelman van FC Twente lijkt zo goed als zeker te vertrekken aan het einde van het seizoen.

PSV zou Drommel een contract willen aanbieden voor meerdere seizoenen. In de zomer loopt de verbintenis van de doelman af bij FC Twente. Dan wordt die automatisch één seizoen verlengd. Daardoor kan de Enschedese club nog geld krijgen voor Drommel. Er gingen de laatste tijd vooral geruchten rond over interesse van Ajax in de 24-jarige sluitpost.

FC Twente haalde woensdagavond de potentiële vervanger voor de keeper al: Lars Unnerstall, de reservedoelman van PSV. Yvon Mvogo krijgt momenteel de voorkeur, alleen die is gehuurd voor twee seizoenen.

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 15:45
    Ik zeg je dat hij naar Ajax gaat, die laten zich het kaas niet van het brood eten door PSV. Ik heb iets opgevangen dat er al een mondeling akkoord is tussen de clubs.
  • 3 Mar 2021 om 12:35
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:10
      De club lobbyt met name in het buitenland, Duitsland, Engeland. Maar mocht PSV Minimaal 3 miljoen willen betalen denk ik dat dat ook een optie is.
    Niet gelijk het eerste bod accepteren
  • 3 Mar 2021 om 12:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:08
      Hradecky niet goed? Heeft toen een grote bok gemaakt maar laten we wel even eerlijk zijn dat hij drommel er makkelijk uitspeelt
    Hradecky kan niet meevoetballen.
  • 3 Mar 2021 om 12:08
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:54
      Dan zou ik nog naar Bremen gaan of Hertha, want dáár wordt je echt beter. Bij Psv niet. Maar Bayer heeft trouwens ook geen al te beste keeper hoor ;-)
    Hradecky niet goed? Heeft toen een grote bok gemaakt maar laten we wel even eerlijk zijn dat hij drommel er makkelijk uitspeelt
  • 3 Mar 2021 om 11:34
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:28
      Never niet hoogsten 2 mil met bonus
    Ik hou het op 4,5 mil. Met een bonus die kan oplopen..zoiets
  • 3 Mar 2021 om 11:16
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:28
      Never niet hoogsten 2 mil met bonus
    We gaan het zien Messi. ;)
  • 3 Mar 2021 om 10:54
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:14
      Dat zeg ik niet. Drommel heeft vaak genoeg gezegd dat hij wil keepen bij zijn nieuwe club. Hij gaat niet bij een andere club de bank warmhouden. Bij Leverkusen is de kans groter dat hij tweede keeper wordt dan bij bijvoorbeeld Bremen.
    Dan zou ik nog naar Bremen gaan of Hertha, want dáár wordt je echt beter. Bij Psv niet. Maar Bayer heeft trouwens ook geen al te beste keeper hoor ;-)
  • 3 Mar 2021 om 10:37
    Onana heeft bijna geen kans op een transfer dooor dat dopinggevalletje, denk dat drommel daarom niet naar ajax gaat
  • 3 Mar 2021 om 10:36
    Hopen op 4 a 5 miljoen
  • 3 Mar 2021 om 10:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:44
      Drommel wil niet naar Engeland. Zijn voorkeur geniet Duitsland en er schijnt idd een Duitse club te zijn die Drommel 'volgt'.

      Hoog inzetten op een prijs van €8 mio cash en dan kijken waar je op uit kunt komen. Minimaal € 6mio met 20% doorverkoop percentage.
    Never niet hoogsten 2 mil met bonus
  • 3 Mar 2021 om 10:27
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:50
      Denk dat twente zich gemeld had bij psv voor unnerstal. Psv zegt prima maar dan willen wij als eerste ingesprek met drommel.
    Twente is volledig in hun recht om in gesprek te gaan met Unerstall. Het is niet zo dat psv dat kan weigeren of een tegenprestatie hoeft te verwachten.
  • 3 Mar 2021 om 10:24
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:44
      Drommel wil niet naar Engeland. Zijn voorkeur geniet Duitsland en er schijnt idd een Duitse club te zijn die Drommel 'volgt'.

      Hoog inzetten op een prijs van €8 mio cash en dan kijken waar je op uit kunt komen. Minimaal € 6mio met 20% doorverkoop percentage.
    6 miljoen voor een keeper die nog 1 seizoen contract heeft en nog maar twee en halfjaar goed presteert bij een middenmoter/subtop??
  • 3 Mar 2021 om 10:20
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:17
      Drommel is aardig overtuigd van zichzelf en als die mvogo er niet meer uit speelt
    Bij PSV heb je te maken met een nogal bijzondere en eigenwijze trainer...
  • 3 Mar 2021 om 10:17
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:14
      Dat zeg ik niet. Drommel heeft vaak genoeg gezegd dat hij wil keepen bij zijn nieuwe club. Hij gaat niet bij een andere club de bank warmhouden. Bij Leverkusen is de kans groter dat hij tweede keeper wordt dan bij bijvoorbeeld Bremen.
    Drommel is aardig overtuigd van zichzelf en als die mvogo er niet meer uit speelt
  • 3 Mar 2021 om 10:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 10:11
      Dus jij denkt dat elke club en trainert met dergelijke eisen accoord zal gaat? Denk het niet. Een beetje club zal zeggen, bewijs je maar en de beste speelt. Je moet wel de motivatie erin houden.
    Dat zeg ik niet. Drommel heeft vaak genoeg gezegd dat hij wil keepen bij zijn nieuwe club. Hij gaat niet bij een andere club de bank warmhouden. Bij Leverkusen is de kans groter dat hij tweede keeper wordt dan bij bijvoorbeeld Bremen.
  • 3 Mar 2021 om 10:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:59
      Daar gaat Drommel geen eerste keeper worden. Is 1 van zijn voorwaarden.
    Dus jij denkt dat elke club en trainert met dergelijke eisen accoord zal gaat? Denk het niet. Een beetje club zal zeggen, bewijs je maar en de beste speelt. Je moet wel de motivatie erin houden.
  • 3 Mar 2021 om 10:08
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:45
      Wel of niet tevreden....hij is voor 2 seizoenen gehuurd......
    Daarom kun je dat contract wel ontbinden of hem op de bank zetten als ze niet tevreden zijn.
  • 3 Mar 2021 om 10:07
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:50
      Denk dat twente zich gemeld had bij psv voor unnerstal. Psv zegt prima maar dan willen wij als eerste ingesprek met drommel.
    Denk het niet. Want die Duitser was transfervrij.
  • 3 Mar 2021 om 09:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:50
      Psv schiet hij alleen financieel iets mee op. Meer niet. Hij moet zorgen dat hij bij een Leverkusen/Wolfsburg, dat soort clubs in beeld komt.
    Leverkusen of Atalanta, dacht ik aan. Past ook perfect bij zijn stijl van voortzettingen. En dat zijn clubs met trainers die zulke jongens graag de kans geven. En laat ze dan maar 8M neertellen met nog een kleine doorverkoop. Dat zou helemaal top zijn voor alle partijen.
  • 3 Mar 2021 om 09:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:50
      Psv schiet hij alleen financieel iets mee op. Meer niet. Hij moet zorgen dat hij bij een Leverkusen/Wolfsburg, dat soort clubs in beeld komt.
    Daar gaat Drommel geen eerste keeper worden. Is 1 van zijn voorwaarden.
  • 3 Mar 2021 om 09:50
    Psv schiet hij alleen financieel iets mee op. Meer niet. Hij moet zorgen dat hij bij een Leverkusen/Wolfsburg, dat soort clubs in beeld komt.
  • 3 Mar 2021 om 09:50
    Denk dat twente zich gemeld had bij psv voor unnerstal. Psv zegt prima maar dan willen wij als eerste ingesprek met drommel.
  • 3 Mar 2021 om 09:45
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:11
      Het schijnt dat ze niet tevreden over mvogo zijn. Weet niet waar ik dit las hoor.
    Wel of niet tevreden....hij is voor 2 seizoenen gehuurd......
  • 3 Mar 2021 om 09:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 07:19
      Nu nog een goeie Engelse club die hem ook wil en dat drijft dan de verkoopprijs mooi op..
    Drommel wil niet naar Engeland. Zijn voorkeur geniet Duitsland en er schijnt idd een Duitse club te zijn die Drommel 'volgt'.

    Hoog inzetten op een prijs van €8 mio cash en dan kijken waar je op uit kunt komen. Minimaal € 6mio met 20% doorverkoop percentage.
  • 3 Mar 2021 om 09:30
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:11
      Het schijnt dat ze niet tevreden over mvogo zijn. Weet niet waar ik dit las hoor.
    Daar hoef je niks over te lezen. Alleen de wedstrijden bekijken snap je al dat ze niet tevreden zijn. Die mvogo kan er werkelijk niks van.
  • 3 Mar 2021 om 09:29
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:23
      Het is alleen interessant voor Drommel als hij eerste keeper kan worden bij PSV. Dus moet Mvogo op de bank of vertrekken. Maar omdat Roger Schmidt hem heeft gehaald en zo lyrisch over hem is (onterecht naar mijn idee, ik vind Mvogo helemaal niet zo goed), zal die niet zo snel op de bank komen. Dus eigenlijk is Roger Schmidt hier een nog groter obstakel dan Mvogo. En als je dan ook nog kijkt hoe Schmidt zich de laatste maanden gedraagt als een eigenwijs verongelijkt kind, dan lijkt het mij dat PSV eerst de trainer moet wegsturen voordat ze Drommel kunnen overhalen om naar PSV te komen. Ik denk trouwens ook dat Schmidt volgend seizoen geen trainer meer is bij PSV, ik voorspel dat hij er na dit seizoen uitgekickt wordt.
    100%
  • 3 Mar 2021 om 09:27
    Was toch een optelsom .
  • 3 Mar 2021 om 09:23
    Het is alleen interessant voor Drommel als hij eerste keeper kan worden bij PSV. Dus moet Mvogo op de bank of vertrekken. Maar omdat Roger Schmidt hem heeft gehaald en zo lyrisch over hem is (onterecht naar mijn idee, ik vind Mvogo helemaal niet zo goed), zal die niet zo snel op de bank komen. Dus eigenlijk is Roger Schmidt hier een nog groter obstakel dan Mvogo. En als je dan ook nog kijkt hoe Schmidt zich de laatste maanden gedraagt als een eigenwijs verongelijkt kind, dan lijkt het mij dat PSV eerst de trainer moet wegsturen voordat ze Drommel kunnen overhalen om naar PSV te komen. Ik denk trouwens ook dat Schmidt volgend seizoen geen trainer meer is bij PSV, ik voorspel dat hij er na dit seizoen uitgekickt wordt.
  • 3 Mar 2021 om 09:19
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:16
      Lijkt me sterk aangezien Unnerstal gratis weg loopt...
    Dat is omdat psv een meevoetballende keeper wil en dat is niet waar unnerstall zn kracht ligt. Persoonlijk hoeft het voor mij geen meevoetballende keeper te zijn. Maar psv wil dat.
  • 3 Mar 2021 om 09:16
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:11
      Het schijnt dat ze niet tevreden over mvogo zijn. Weet niet waar ik dit las hoor.
    Lijkt me sterk aangezien Unnerstal gratis weg loopt...
  • 3 Mar 2021 om 09:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 09:10
      Jammer voor hem dat hij niet naar Ajax kan. Vraag me af of Schmidt hem voor Mvogo zet
    Het schijnt dat ze niet tevreden over mvogo zijn. Weet niet waar ik dit las hoor.
  • 3 Mar 2021 om 09:10
    De club lobbyt met name in het buitenland, Duitsland, Engeland. Maar mocht PSV Minimaal 3 miljoen willen betalen denk ik dat dat ook een optie is.
  • 3 Mar 2021 om 09:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 08:42
      Wij gratis hun doelman en zij betalen voor onze
    En dik mag ik hopen toch
  • 3 Mar 2021 om 09:10
    Jammer voor hem dat hij niet naar Ajax kan. Vraag me af of Schmidt hem voor Mvogo zet
  • 3 Mar 2021 om 09:09
    Werder Bremen
  • 3 Mar 2021 om 08:42
    Wij gratis hun doelman en zij betalen voor onze
  • 3 Mar 2021 om 08:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 07:52
      Idd maar zou me niets verbazen als het al zo goed als rond is.
    Inderdaad! Onze Jan die ramt er alleen maar goede deals door dus komt hoe dan ook helemaal goed.
  • 3 Mar 2021 om 07:52
    • Quote van 3 Mar 2021 om 07:19
      Nu nog een goeie Engelse club die hem ook wil en dat drijft dan de verkoopprijs mooi op..
    Idd maar zou me niets verbazen als het al zo goed als rond is.
  • 3 Mar 2021 om 07:44