'FC Twente gaat optie in contract van talent (20) ook lichten'

7
'FC Twente gaat optie in contract van talent (20) ook lichten'

Jan Streuer is al druk bezig met de voorbereidingen op het komende seizoen. Zo verlengde FC Twente al diverse contracten van jeugdspelers en werd ook Lars Unnerstall gecontracteerd. Volgens Tubantia gaan de Tukkers ook de optie van Ennio van der Gouw lichten.

De 20-jarige goalie is op dit moment derde doelman achter Joël Drommel en Jeffrey de Lange. Onlangs verlengde zijn concurrent De Lange ook al zijn contract. Van der Gouw komt uit de opleiding van FC Twente.

De zoon van Raymond van der Gouw speelt dit seizoen nauwelijks, doordat de beloftencompetitie is stilgelegd door het coronavirus, maar zal volgend seizoen voornamelijk bij Jong FC Twente spelen. Althans, dat is de verwachting.

Foto: NESImages.nl

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 18:31
    • Quote van 3 Mar 2021 om 16:57
      Mooi nieuws dat zijn optie ook word verlengd. Was toch belangstelling voor hem. Benieuwd voor hoe lang
    Optie lichten is gewoon voor een jaar. Het contract is dus niet opengebroken en niet vernieuwd.
  • 3 Mar 2021 om 16:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:59
      De lange was op de hoogte dat ze iemand voor langere tijd zouden aantrekken.
    Mooi nieuws dat zijn optie ook word verlengd. Was toch belangstelling voor hem. Benieuwd voor hoe lang
  • 3 Mar 2021 om 16:29
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:58
      Wat zou die De Lange nu niet denken? Verlengde net zijn contract, daarna die goede Duitser aangetrokken voor 4 jaar.
    Ik dacht het zelfde,maar bij keepers ligt dat vast anders. Bedoel in de eredivisie heb je 18 basis keepers dus het gros moet het doen als 2e of 3e keeper omdat de markt voor hen veel kleiner is! Áls keeper blijft het een kwestie van geduld en langste adem en voor velen blijft het een carrière als reserve en veel trainen,maar ook daar verdienen ze een aardige boterham mee!
  • 3 Mar 2021 om 16:08
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:59
      De lange was op de hoogte dat ze iemand voor langere tijd zouden aantrekken.
    Dat scheelt, kan me anders voorstellen dat het rauw op z'n dak valt.
  • 3 Mar 2021 om 15:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:58
      Wat zou die De Lange nu niet denken? Verlengde net zijn contract, daarna die goede Duitser aangetrokken voor 4 jaar.
    De lange was op de hoogte dat ze iemand voor langere tijd zouden aantrekken.
  • 3 Mar 2021 om 15:58
    Wat zou die De Lange nu niet denken? Verlengde net zijn contract, daarna die goede Duitser aangetrokken voor 4 jaar.
  • 3 Mar 2021 om 15:57
    Goed nieuws !!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›