Open sollicitatie Heubach: ''Zou ik wel bij FC Twente willen doen''

16
Open sollicitatie Heubach: ''Zou ik wel bij FC Twente willen doen''

Jeroen Heubach mag met alle rust een clublegende genoemd worden van FC Twente. De oud-verdediger doet momenteel echter niks voor FC Twente, maar staat daar wel voor open.

"Ik heb weleens vaker gezegd dat wat ik met jonge jongens doe, zou ik ook wel bij FC Twente willen doen. Jonge talenten begeleiden rond die stap naar het eerste. Ga je de discotheek in of ga je voetballen? Dat lijkt me wel leuk", vertelt Heubach bij VoetbalTijd.

Nico-Jan Hoogma, directeur topvoetbal van de KNVB, vindt zo'n functie een meerwaarde voor een club. "Er moet iets tussen een trainer, die misschien de harde hand wil, en een speler zitten. Zo'n jongen moet begeleid worden. Dat is een functie die misschien ook wel onderschat wordt", aldus Hoogma, die wees naar de situatie van Mohamed Ihattaren bij PSV.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Mar 2021 om 16:54
    • Quote van 5 Mar 2021 om 16:16
      Wat een viezerd
    Doe normaal man
  • 5 Mar 2021 om 16:16
    Wat een viezerd
  • 5 Mar 2021 om 13:06
    • Quote van 5 Mar 2021 om 10:50
      Ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg? Denk dat hij best heel geschikt is en ook een echte ervaringsdeskundige. Maar nu wil ik jou kant wel eens horen, want volgens mij weet je niet wat je zegt. Nou kom maar op met jou onderbouwing.
    Jadie. voor mij was het simpel ...ik hield rekening met zijn uitlatingen m.n. int verleden eea blonk nou niet uit van enige kennis die mij het vertrouwen in hem gaf of geeft.. Eigenlijk sta ik er dus heel neutraal in
  • 5 Mar 2021 om 11:43
    • Quote van 5 Mar 2021 om 11:20
      Je kan het ook omdraaien. Heubach heeft al die jaren nooit overgewicht gehad en dus topsport mentaliteit getoond. Niet voor iedereen uit de voetballerij is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de banen hem aankomen waaien. Dat hij dan zulk soort dingen aangeeft als hij in de situatie komt is gewoon zijn goedrecht. Wel denk ik dat als Heubach zorgt dat hij weer fitter word hij weer eerder in aanmerking komt voor zo n functie. Triest maar zo werkt het tegenwoordig wel vaak.
    Dat kan Twente dan natuurlijk ook als eis stellen. Eerst weer 30 kilo lichter en kom dan maar terug. ;)
  • 5 Mar 2021 om 11:20
    • Quote van 5 Mar 2021 om 10:54
      Geschikt is Heubach zeker, maar zijn 'cafetaria' postuur straalt alles uit behalve ex-topsport. Ik vind het overigens wel armoedig dat hij maar 'open sollicitaties' richting Twente blijft roepen.
    Je kan het ook omdraaien. Heubach heeft al die jaren nooit overgewicht gehad en dus topsport mentaliteit getoond. Niet voor iedereen uit de voetballerij is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de banen hem aankomen waaien. Dat hij dan zulk soort dingen aangeeft als hij in de situatie komt is gewoon zijn goedrecht. Wel denk ik dat als Heubach zorgt dat hij weer fitter word hij weer eerder in aanmerking komt voor zo n functie. Triest maar zo werkt het tegenwoordig wel vaak.
  • 5 Mar 2021 om 10:54
    • Quote van 5 Mar 2021 om 10:50
      Ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg? Denk dat hij best heel geschikt is en ook een echte ervaringsdeskundige. Maar nu wil ik jou kant wel eens horen, want volgens mij weet je niet wat je zegt. Nou kom maar op met jou onderbouwing.
    Geschikt is Heubach zeker, maar zijn 'cafetaria' postuur straalt alles uit behalve ex-topsport. Ik vind het overigens wel armoedig dat hij maar 'open sollicitaties' richting Twente blijft roepen.
  • 5 Mar 2021 om 10:50
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:25
      AUB zeg..-:(
    Ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg? Denk dat hij best heel geschikt is en ook een echte ervaringsdeskundige. Maar nu wil ik jou kant wel eens horen, want volgens mij weet je niet wat je zegt. Nou kom maar op met jou onderbouwing.
  • 5 Mar 2021 om 09:09
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:31
      Heubach is onder andere begeleider van mijn stiefbroertje.Die is erg over hem te spreken in ieder geval
    Goed te horen, ook voor je stiefbroer.
  • 5 Mar 2021 om 08:31
    • Quote van 4 Mar 2021 om 23:45
      Jammer, wie weet is hij wel echt goed in zijn huidige vak. En hij heeft natuurlijk ook ervaring hoe je als schoffie toch een prima carrière kan hebben.
    Heubach is onder andere begeleider van mijn stiefbroertje.Die is erg over hem te spreken in ieder geval
  • 5 Mar 2021 om 08:17
    • Quote van 4 Mar 2021 om 23:45
      Jammer, wie weet is hij wel echt goed in zijn huidige vak. En hij heeft natuurlijk ook ervaring hoe je als schoffie toch een prima carrière kan hebben.
    ik denk dat mijn mening er echt niet toe doet . Anderen op andere plekken moeten daarover oordelen ik wens hem verder het allerbeste toe
  • 5 Mar 2021 om 08:15
    • Quote van 4 Mar 2021 om 23:45
      Jammer, wie weet is hij wel echt goed in zijn huidige vak. En hij heeft natuurlijk ook ervaring hoe je als schoffie toch een prima carrière kan hebben.
    +1
  • 4 Mar 2021 om 23:45
    • Quote van 4 Mar 2021 om 20:57
      gewoon..mijn bedenkingen naar hem hoe hij int verleden was en er nu in staat ..
    Jammer, wie weet is hij wel echt goed in zijn huidige vak. En hij heeft natuurlijk ook ervaring hoe je als schoffie toch een prima carrière kan hebben.
  • 4 Mar 2021 om 20:57
    • Quote van 4 Mar 2021 om 20:22
      Beargumenteer je reactie eens?
    gewoon..mijn bedenkingen naar hem hoe hij int verleden was en er nu in staat ..
  • 4 Mar 2021 om 20:22
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:25
      AUB zeg..-:(
    Beargumenteer je reactie eens?
  • 4 Mar 2021 om 19:25
    • Quote van 4 Mar 2021 om 19:05
      Weet niet hoe goed Heubach in zijn huidige baan is maar het zou kunnen passen natuurlijk.
    AUB zeg..-:(
  • 4 Mar 2021 om 19:05
    Weet niet hoe goed Heubach in zijn huidige baan is maar het zou kunnen passen natuurlijk.