Waterreus: ''Dan begrijp ik niet waarom je Unnerstall laat gaan''

13
Waterreus: ''Dan begrijp ik niet waarom je Unnerstall laat gaan''

Lars Unnerstall maakt aanstaande zomer de overstap van PSV naar FC Twente. Joël Drommel gaat misschien wel de omgekeerde weg bewandelen, waar PSV gecharmeerd lijkt te zijn van de doelman van de Tukkers.

Ronald Waterreus begrijpt hierin de keuze van PSV niet. "Mvogo een uitstekende keeper is voor PSV, ervan uitgaande dat hij blijft", zo vertelt hij in gesprek met Dennis van Bergen van het Algemeen Dagblad.

Hij begrijpt niet dat PSV Drommel misschien wil binnenhalen, terwijl Unnerstall gratis mocht vertrekken. "Ook omdat PSV in Lars Unnerstall nu een reservekeeper heeft die, in tegenstelling tot Drommel, al bewezen heeft de top aan te kunnen. Dan begrijp ik niet waarom je hem laat gaan."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Mar 2021 om 09:28
    • Quote van 4 Mar 2021 om 21:19
      Waterreus is de Peter R. De Vrieskist van het voetbal. Dezelfde arrogante bakkes en altijd wel een meninkje ergens over.
    Precies wat een vervelend mannetje is dat.
  • 4 Mar 2021 om 22:19
    • Quote van 4 Mar 2021 om 22:14
      Off topic. Voor wie nog een Feijenoorder op z'n flikker wil zien krijgen moet even Danny s wereld terug kijken via npo. Scheen ook nog een Twente supporter aan zo n gevecht in Zweden mee te hebben gedaan.
    Ja die heeft ook verloren net als een Ajax supporter. Die Polen zijn te sterk.
  • 4 Mar 2021 om 22:14
    Off topic. Voor wie nog een Feijenoorder op z'n flikker wil zien krijgen moet even Danny s wereld terug kijken via npo. Scheen ook nog een Twente supporter aan zo n gevecht in Zweden mee te hebben gedaan.
  • 4 Mar 2021 om 22:11
    https://www.youtube.com/watch?v=b3uBTIz9R_A
    Leuk stukje over Schimmelpiemel........Satire!
  • 4 Mar 2021 om 21:55
    waterkneus, ga lekker arrogant een penalty mis schieten.
  • 4 Mar 2021 om 21:45
    • Quote van 4 Mar 2021 om 21:19
      Unnerstall gaat weg bij PSV omdat hij geen zin meer heeft in een plek op de bank, terwijl hij niet minder is dan Mvogo, maar de trainer te eigenwijs is om dat in te zien.
    Klopt ik vind het ook een gruwelijke kwal.
  • 4 Mar 2021 om 21:44
    Waterkneus weet wel meer niet als je hem bij voetbal programma's hoort praten .
  • 4 Mar 2021 om 21:38
    • Quote van 4 Mar 2021 om 21:19
      Unnerstall gaat weg bij PSV omdat hij geen zin meer heeft in een plek op de bank, terwijl hij niet minder is dan Mvogo, maar de trainer te eigenwijs is om dat in te zien.
    +100
  • 4 Mar 2021 om 21:19
    Unnerstall gaat weg bij PSV omdat hij geen zin meer heeft in een plek op de bank, terwijl hij niet minder is dan Mvogo, maar de trainer te eigenwijs is om dat in te zien.
  • 4 Mar 2021 om 21:19
    Waterreus is de Peter R. De Vrieskist van het voetbal. Dezelfde arrogante bakkes en altijd wel een meninkje ergens over.
  • 4 Mar 2021 om 21:10
    Onze goede penaltynemer snapt er niet zoveel van en gaat nu maar dom lullen over die prijs van drommel en dit
  • 4 Mar 2021 om 21:10
    • Quote van 4 Mar 2021 om 21:03
      Unnerstall wil spelen waterkneus en als het contract afloopt zonder optie heeft PSV niets te vinden! Verwacht ook niet dat Drommel wil komen om de bank warm te houden trouwens!
    Met Schmitt als trainer zal PSV nooit kampioen worden ,als hij en Watereus hem een goeie keeper vinden onze mvongo, dan moet je wel stront in je ogen hebben:.
  • 4 Mar 2021 om 21:03
    Unnerstall wil spelen waterkneus en als het contract afloopt zonder optie heeft PSV niets te vinden! Verwacht ook niet dat Drommel wil komen om de bank warm te houden trouwens!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›