Bosch boos: ''Het kan niet zo zijn dat zij nog zo laat 1-1 maken''

13
Bosch boos: ''Het kan niet zo zijn dat zij nog zo laat 1-1 maken''

Jesse Bosch bleek vandaag bijna de matchwinner in het duel tussen FC Twente en Willem II. De Tilburgers kwamen echter terug in de wedstrijd, waardoor de Tukkers thuis wee niet wonnen.

"Dat is ook wel iets dat we onszelf kwalijk moeten nemen. Ik denk dat we die wedstrijd dan ook dood moeten maken. We komen 1-0 voor, we hebben niet heel veel kansen gecreëerd. Maar dan moeten we toch volwassener zijn en die wedstrijd uitspelen. Het kan niet zo zijn dat zij nog zo laat 1-1 maken", weet hij in gesprek met ESPN.

Zelf maakte Bosch een mooie goal, al was het randje buitenspel. "Ik was wel aan het twijfelen als ik eerlijk mag zijn. Tegenwoordig moet je altijd even twijfelen. Je weet nooit of het 100% een goal is, maar gelukkig telde die. Hij zat er goed in.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Mar 2021 om 12:10
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:38
      Nou na de winterstop is het wel heel veel minder geworden en dat komt echt niet alleen door Cerny. 8ste zou een mooie eindklassering zijn maar dan mag er thuis wel een keer gewonnen worden. Daar moet de technische staf dan maar iets op bedenken!
    Het is niet alleen Cerny maar ook Brama. Ik ben er van overtuigd dat we gisteren met Brama de zege wel over de streep hadden getrokken!
  • 7 Mar 2021 om 11:38
    • Quote van 6 Mar 2021 om 23:26
      Ligt aan je verwachtingspatroon
    Nou na de winterstop is het wel heel veel minder geworden en dat komt echt niet alleen door Cerny. 8ste zou een mooie eindklassering zijn maar dan mag er thuis wel een keer gewonnen worden. Daar moet de technische staf dan maar iets op bedenken!
  • 7 Mar 2021 om 10:39
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:57
      Dus jans is verantwoordelijk voor dit punt verlies en wisselt te laat. Dan komt de vraag waarom wisselt hij niet eerder?
    Dat moet je jans vragen
  • 6 Mar 2021 om 23:26
    • Quote van 6 Mar 2021 om 21:43
      Gaat niet best met ons cluppie - zakken wel weg
    Ligt aan je verwachtingspatroon
  • 6 Mar 2021 om 23:24
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:57
      Dus jans is verantwoordelijk voor dit punt verlies en wisselt te laat. Dan komt de vraag waarom wisselt hij niet eerder?
    Idd dat is de vraag. Vooral als je ziet dat spelers als van Leeuwen en Ilic hun beste wedstrijden spelen als invaller. Daarbij ook nog eens wetende dat Jans zegt heel veel vertrouwen in de jonge spelers te hebben. Dit was echt een wedstrijd om Brama en 1 van de bovenstaande spelers te brengen.
  • 6 Mar 2021 om 22:57
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:02
      Hoezo? Twente was heel, heel, heel slecht en kun je op conto Jans zetten, veel te laat met wissels, Oosterwolde, menig, ebueh drama
    Dus jans is verantwoordelijk voor dit punt verlies en wisselt te laat. Dan komt de vraag waarom wisselt hij niet eerder?
  • 6 Mar 2021 om 22:14
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:01
      Mooie goal vandaag. Gaf ook nog wat mooie balletjes. Hij komt er wel. Liever nu op de plaats van Roemeeatoe want die kan even niet meer
    Mooi ook te horen dat hij kritisch is. Hoor zoiets liever dan een Drommel die zegt weer pech.
  • 6 Mar 2021 om 22:06
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:01
      Mooie goal vandaag. Gaf ook nog wat mooie balletjes. Hij komt er wel. Liever nu op de plaats van Roemeeatoe want die kan even niet meer
    Mee eens.
  • 6 Mar 2021 om 22:02
    • Quote van 6 Mar 2021 om 22:01
      Mooie goal vandaag. Gaf ook nog wat mooie balletjes. Hij komt er wel. Liever nu op de plaats van Roemeeatoe want die kan even niet meer
    Helemaal mee eens die had ik al 4 keer gewisseld die is het echt ff kwijt en als jebdieblaat staanbga ke nog meer punten morsen laatste 5 wedstrijden steeds hij die de fout maakt
  • 6 Mar 2021 om 22:02
    Hoezo? Twente was heel, heel, heel slecht en kun je op conto Jans zetten, veel te laat met wissels, Oosterwolde, menig, ebueh drama
  • 6 Mar 2021 om 22:01
    Mooie goal vandaag. Gaf ook nog wat mooie balletjes. Hij komt er wel. Liever nu op de plaats van Roemeeatoe want die kan even niet meer
  • 6 Mar 2021 om 21:43
    Gaat niet best met ons cluppie - zakken wel weg
  • 6 Mar 2021 om 21:32
    Helemaal met je eens en trouwens danilo had die perfecte pass van jou ook er wel in mogen inkoppen in de laatste minuten.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›