Jans stelt dat blessure Ebuehi niet ernstig is: ''Kramp''

10
Jans stelt dat blessure Ebuehi niet ernstig is: ''Kramp''

In de tweede helft van de wedstrijd tegen Willem II moest Tyronne Ebuehi het veld verlaten. Hij werd vervangen door Nathaniel Markelo. Er wordt gesteld dat zijn blessure niet ernstig is.

Wat zijn de exacte klachten? "Hij heeft kramp in beide kuiten", zo vertelde Ron Jans na afloop van de wedstrijd tegenover ESPN. "Tyronne heeft na een lange blessure alle wedstrijden gespeeld. Die loopt elke wedstrijd zoveel en zo hard."

Dat betekent ook dat, zeker na veel wedstrijden in korte tijd, kleine pijntjes toenemen. "Maar hij heeft de laatste tijd al wat kleine klachtjes. Hij heeft alles gegeven en dat gold ook voor Oosterwolde en voor Staring."

 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Mar 2021 om 18:11
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:45
      Moet je ff 10 inzetten op AZ he?? Ik ga voor een gelijk spel of overwinning want we kunnen lekker counteren omdat zij het spel moeten maken. Dat ligt ons beter. Ik zet een 2
    Gelijkspel zou al mooi zijn.
  • 7 Mar 2021 om 15:45
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:32
      Dan nog verwacht ik een nederlaag Rijvers. AZ speelt goed......
    Moet je ff 10 inzetten op AZ he?? Ik ga voor een gelijk spel of overwinning want we kunnen lekker counteren omdat zij het spel moeten maken. Dat ligt ons beter. Ik zet een 2
  • 7 Mar 2021 om 15:42
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:24
      Zo simpel is het gewoon maar dat snappen er maar heel weinig hier.
    Het spel opleggen is voor iedereen lastig. Alleen ajax is in staat de tegenstander zn wil op te leggen over meerdere wedstrijden.
  • 7 Mar 2021 om 15:24
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:34
      Dat is juist goed TC. Dan mogen wij weer gaan counteren. Hetgeen wat ons gewoon beter af gaat.
    Zo simpel is het gewoon maar dat snappen er maar heel weinig hier.
  • 7 Mar 2021 om 13:53
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:08
      Gelukkig, volgende week hard nodig tegen AZ.Prima voetballer, een van de betere backs in de eredivisie.Maar dat is mijn mening.
    Klopt maar gisteren was ie verschrikkelijk, een van de slechtsten op het veld
  • 7 Mar 2021 om 13:10
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:08
      Gelukkig, volgende week hard nodig tegen AZ.Prima voetballer, een van de betere backs in de eredivisie.Maar dat is mijn mening.
    Idd...
  • 7 Mar 2021 om 12:33
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:08
      Gelukkig, volgende week hard nodig tegen AZ.Prima voetballer, een van de betere backs in de eredivisie.Maar dat is mijn mening.
    Helemaal mee eens. Knetter goede speler ook qua drive en inzet.
  • 7 Mar 2021 om 11:34
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:32
      Dan nog verwacht ik een nederlaag Rijvers. AZ speelt goed......
    Dat is juist goed TC. Dan mogen wij weer gaan counteren. Hetgeen wat ons gewoon beter af gaat.
  • 7 Mar 2021 om 11:32
    • Quote van 7 Mar 2021 om 11:08
      Gelukkig, volgende week hard nodig tegen AZ.Prima voetballer, een van de betere backs in de eredivisie.Maar dat is mijn mening.
    Dan nog verwacht ik een nederlaag Rijvers. AZ speelt goed......
  • 7 Mar 2021 om 11:08
    Gelukkig, volgende week hard nodig tegen AZ.Prima voetballer, een van de betere backs in de eredivisie.Maar dat is mijn mening.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›